
Odpowiedzialność członków zarządu
Cel
Prezesi, członkowie zarządu, członkowie rad nadzorczych, dyrektorzy, a także doradcy prawni są osobiście odpowiedzialni za właściwe zarządzanie spółką w tym także za trafność podejmowanych przez nich decyzji. Dlatego też kadra menedżerska powinna mieć bardzo dobrą orientację w aktualnych przepisach prawnych, finansowych oraz podatkowych.
Podczas 2-dniowej konferencji znakomici prawnicy – praktycy podzielą się swoją wiedzą w zakresie odpowiedzialności cywilnej, podatkowej, karnej oraz karno – skarbowej z uwzględnieniem najnowszych nowelizacji prawnych.
Konferencja dostarczy Państwu rzetelnej wiedzy, która pozwoli zminimalizować ryzyko związane z wykonywaniem obowiązków i podejmowaniem decyzji. Spotkanie będzie doskonałą okazją do dyskusji oraz wymiany doświadczeń pomiędzy osobami pełniącymi podobne funkcje w przedsiębiorstwach.
Zapraszamy Państwa do grona uczestników Konferencji „Odpowiedzialność członków zarządu” w dniach 30-31 maja 2022 r. w Warszawie.
Główne zagadnienia:
- Nowelizacja KSH i jej wpływ na działalność zarządów spółek kapitałowych
- Jakie nowe uprawnienia i obowiązki zyskają rady nadzorcze? Jakie zmiany zajdą w zakresie organizacji pracy rady nadzorczej?
- Odpowiedzialność członków zarządu w świetle prawa cywilnego i karnego
- Kiedy spółka staje się niewypłacalna, a kiedy „tylko” zagrożona niewypłacalnością? Kiedy zarząd musi złożyć wniosek o upadłość?
- Wykroczenia i przestępstwa karno – skarbowe, za które najczęściej odpowiadają członkowie zarządów
- Jak powinien postępować menedżer na wypadek kontroli, przesłuchania i aresztowania, aby przejść przez kontrolę organów bezpiecznie?
- Przepisy dotyczące odpowiedzialności za zobowiązania podatkowe oraz za rachunkowość spółki
- Redukcja ryzyka odpowiedzialności karno – skarbowej
- Za jakie naruszenia grozi kara menadżerom w postępowaniach Prezesa UOKIK?
- Ubezpieczenie odpowiedzialności władz spółek kapitałowych – D&O
- Rola członka zarządu w zarządzaniu sytuacją kryzysową w spółce
Co gwarantujemy?
- Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = znakomici eksperci, którzy podzielą się swoją wiedzą i ogromnym doświadczeniem
- Program stworzony na podstawie najbardziej aktualnych zmian w prawie
- Wskazówki, które będą odpowiedzią na aktualną sytuację gospodarczą
- Możliwość wymiany doświadczeń i skorzystanie z gotowych rozwiązań
- Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy
- Przerwy networkingowe
- Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Hotel Marriott
Al. Jerozolimskie 65/79
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy