Przywództwo w kryzysie, rola lidera w zmianie

Przywództwo w kryzysie, rola lidera w zmianie

Cel

Ludzie potrzebują oparcia w liderach, autorytetach, rzetelnych informacjach, relacjach – bądź dla nich źródłem wiedzy, przykładem i wsparciem. Odkryj w sobie szerokie możliwości managerskie i przygotuj się na każdego rodzaju trudności!

Niepewność otoczenia biznesowego sprawia, że każdy z liderów stoi przed trudem przeformułowania strategii zarządzania. Pragniemy wesprzeć Twoje działania liderze i nauczyć Cię, jak efektywnie zarządzać zespołem w trudnych czasach. Zarządzanie zmianą, inteligencja emocjonalna, radzenie sobie ze stresem, teraz musisz je wszystkie wykorzystywać na raz.

  • Jako lider chcesz znać najbardziej skuteczne metody zarządzania Twoim zespołem w procesie zmian, które mają miejsce na rynku?
  • Nie wiesz, jakie techniki pomogą Ci zbudować na trwałe zaufanie Twoich pracowników i zmniejszą ich niepewność?
  • Zastanawiasz się, czego potrzebuje zespół przechodzący zmianę?
  • Chcesz poznać psychologiczne aspekty, które wpłyną na Twoich podwładnych?
  •  Zastanawiasz się czego na pewno obawiają się Twoi pracownicy?
  • Nie wiesz, jak zorganizować zdalną pracę zespołu?
  • Chcesz wiedzieć, jak motywować i monitorować wydajność pracowników?
  • Myślisz o tym, kiedy i jak komunikować się z zespołem?

Łatwo jest być liderem kiedy wszystko idzie świetnie, prawdziwym testem są kryzysy. Dlatego podczas szkolenia:

  • poznasz techniki przywództwa i wzmocnisz swoje cechy leadership
  • dowiesz się, jak poradzić sobie z niepewnością otoczenia biznesowego
  • nauczysz się, jak wspierać swój zespół i przy tym nie zwariować
  • zobaczysz, jak efektywnie połączyć umiejętności motywowania, komunikacji czy inteligencji emocjonalnej

 

Weź udział w szkoleniu, a poznasz:

  • 2 obawy, które już zalęgły się w głowach Twoich pracowników
  • role menedżerów i liderów w trudnych czasach
  • podstawy organizowania pracy i komunikacji zdalnego zespołu
  • sposoby zaangażowania pracowników
  • jak możesz wesprzeć liderów i menedżerów w zarządzaniu kryzysowym


Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Wojciech Winiarski
Wojciech Winiarski

Head of Conference Sales

Skontaktuj się z nami

Dopasujemy program do Twoich potrzeb
Dowolne miejsce