
Przywództwo w kryzysie, rola lidera w zmianie
Cel
Ludzie potrzebują oparcia w liderach, autorytetach, rzetelnych informacjach, relacjach – bądź dla nich źródłem wiedzy, przykładem i wsparciem. Odkryj w sobie szerokie możliwości managerskie i przygotuj się na każdego rodzaju trudności!
Niepewność otoczenia biznesowego sprawia, że każdy z liderów stoi przed trudem przeformułowania strategii zarządzania. Pragniemy wesprzeć Twoje działania liderze i nauczyć Cię, jak efektywnie zarządzać zespołem w trudnych czasach. Zarządzanie zmianą, inteligencja emocjonalna, radzenie sobie ze stresem, teraz musisz je wszystkie wykorzystywać na raz.
- Jako lider chcesz znać najbardziej skuteczne metody zarządzania Twoim zespołem w procesie zmian, które mają miejsce na rynku?
- Nie wiesz, jakie techniki pomogą Ci zbudować na trwałe zaufanie Twoich pracowników i zmniejszą ich niepewność?
- Zastanawiasz się, czego potrzebuje zespół przechodzący zmianę?
- Chcesz poznać psychologiczne aspekty, które wpłyną na Twoich podwładnych?
- Zastanawiasz się czego na pewno obawiają się Twoi pracownicy?
- Nie wiesz, jak zorganizować zdalną pracę zespołu?
- Chcesz wiedzieć, jak motywować i monitorować wydajność pracowników?
- Myślisz o tym, kiedy i jak komunikować się z zespołem?
Łatwo jest być liderem kiedy wszystko idzie świetnie, prawdziwym testem są kryzysy. Dlatego podczas szkolenia:
- poznasz techniki przywództwa i wzmocnisz swoje cechy leadership
- dowiesz się, jak poradzić sobie z niepewnością otoczenia biznesowego
- nauczysz się, jak wspierać swój zespół i przy tym nie zwariować
- zobaczysz, jak efektywnie połączyć umiejętności motywowania, komunikacji czy inteligencji emocjonalnej
Weź udział w szkoleniu, a poznasz:
- 2 obawy, które już zalęgły się w głowach Twoich pracowników
- role menedżerów i liderów w trudnych czasach
- podstawy organizowania pracy i komunikacji zdalnego zespołu
- sposoby zaangażowania pracowników
- jak możesz wesprzeć liderów i menedżerów w zarządzaniu kryzysowym
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Skontaktuj się z nami
Dopasujemy program do Twoich potrzeb
Dowolne miejsce
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy