Recruitment Day
Human ResourcesOnlineKonferencja
Recruitment Day
V edycja

Wstęp bezpłatny

15 kwietnia zapraszamy na piątą edycję konferencji Recruitment Day!

W trakcie konferencji zaproszeni Eksperci działów HR podzielą się swoim doświadczeniem i powiedzą jak uczynić proces rekrutacji optymalnym. Uszyć go na potrzeby danej firmy i znaleźć pracowników, którzy sprawnie odnajdą się w nowym otoczeniu, akceptując jej kulturę organizacyjną. Porozmawiamy o każdym elemencie procesu rekrutacyjnego, wskazując ciekawe doświadczenia i inspirujące rozwiązania. 

Powiemy o przyszłości w świecie HR, o nowoczesnych narzędziach oraz nowatorskich rozwiązaniach wykorzystywanych do prowadzenia efektywnych rekrutacji.

Podczas konferencji, przedstawimy dziewięć wyjątkowych case studies, powiemy m.in. o tym:

  • jakich kompetencji u kandydatów szukamy w nowej rzeczywistości i jak je zdalnie zweryfikować
  • jakie umiejętności rzeczywiście mają znaczenie dla pracodawców
  • jak wybrać odpowiedniego kandydata przy ograniczeniu i braku spotkań face2face
  • jakie programy rozwojowe zastosować w czasie pandemii
  • co robić, aby wynieść Employee Experience w swojej firmie na wyższy poziom
  • jak wspierać zaangażowanie i doświadczenie pracownicze
  • jak spojrzeć na różnorodność szerzej i ciekawej podczas tworzenia kampanii wizerunkowej.


Podczas konferencji zaprezentujemy Państwu liczne case studies, w tym wiele nagrodzonych w konkursie Siła Przyciągania 2020.

Zapraszamy do udziału w V edycji konferencji 15 kwietnia 2021 r., podczas której od początku budujemy społeczność zaangażowanych Ekspertów! 


Do udziału zapraszamy przede wszystkim:

  • Dyrektorów i Managerów ds. Rekrutacji
  • HR Managerów
  • Specjalistów ds. Rekrutacji
  • HR Biznes Partnerów
  • Headhunterów
  • Osób zajmujących się rekrutacją bez względu na stanowisko, jakie zajmują.


Opinie uczestników poprzednich edycji:

"Konferencja dobrze zorganizowana. Sporo inspirujących tematów, a przede wszystkim możliwość posłuchania case study z firm."

"Konferencja ciekawa, dająca możliwość poznania jak radzą sobie inni na rynku pracy. Daje możliwość uzyskania informacji, gdzie jesteśmy na tle innych firm."

"Konferencja była profesjonalna, merytorycznie odpowiednia. Spełniła moje oczekiwania."

"Szkolenie różnorodne, poruszjące tematy bliskie wszelkim działom HR dające podgląd jak radzą sobie inne firmy na rynku w dzisiejszych czasach."

"Doskonałe przygotowanie prelegentów, duża dawka inspiracji i kreatywnych pomysłów oraz rozwiązań, z zaciekawieniem słuchałam poszczególnych wystąpień." 

"Dzień pełen inspiracji, profesjonalne przygotowanie wersji online."

Partnerzy:

Patron Medialny

SAZHR News

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:25Powitanie uczestników, rozpoczęcie konferencji

    • Aldona Mlonek-Korzonkowska,  Project Manager, Puls Biznesu
  • 08:30Rekrutacja online, praca online – jakich kompetencji u kandydatów szukamy w nowej rzeczywistości i jak je zdalnie zweryfikować?

    • Marta Pogorzelska,  HR Manager, Boehringer Ingelheim
    • Magdalena Mamaj,  Junior HR Business Partner, Boehringer Ingelheim

    Case study Boehringer Ingelheim

    Kandydaci w procesach rekrutacyjnych coraz częściej wpisują w CV kompetencje, których jeszcze półtora roku temu nikt by się nie spodziewał. Na przykład – umiejętność godzenia pracy z pomaganiem dziecku w nauce zdalnej lub zarządzanie zespołem wyłącznie w formie online.

    Czy te umiejętności rzeczywiście mają znaczenie dla pracodawców? A jeśli kandydat takiej wiedzy nie nabył lub ma problem z ich opanowaniem – czy to wpływa na jego wartość jako pracownika? I wreszcie – jeśli te kompetencje są pożądane przez pracodawców, to jak zweryfikować czy kandydat faktycznie je posiada?

    Wszyscy sprawdzamy i testujemy różne formy i nowe narzędzia wspierające działy HR w procesach rekrutacyjnych czasów wirtualnych. Magdalena Mamaj i Marta Pogorzelska podzielą się swoimi doświadczeniami z ostatnich miesięcy i odkryją przed Państwem, co zadziałało a co nie.

  • 09:10Jak wybrać odpowiedniego kandydata przy ograniczeniu i braku spotkań face2face. Rola komunikacji w procesie – od ogłoszenia rekrutacyjnego po onboarding

    • Andrzej Kapera,  Dyrektor zarządzający, Agencja Ancymony (Schulz)

    Laureat Siły Przyciągania 2020

    Nagroda główna w kategorii: Employer branding – kampania marketingu rekrutacyjnego 

    Case study Agencja Ancymony (Schulz)


    2020 rok bezdyskusyjnie przyspieszył wprowadzanie nowych rozwiązań, nabranie elastycznego podejścia do prowadzenia biznesu oraz decyzje o szeregu zmian. To nie był czas dla tych, którzy boją się wychodzić poza ramy. Lockdown, dystans społeczny i przejście w tryb home office miało duży wpływ na wygląd procesu rekrutacji oraz podejmowanie decyzji przez samych kandydatów.

     

    Podczas mojego wystąpienia podzielę się z Państwem moją wiedzą i doświadczeniami w poniższych obszarach:

    • Co tak naprawdę zmieniła pandemia w obszarze rekrutacji?
    • Jak przekuć pozorne trudności w sukces?
    • Które narzędzia pomogą w wyborze odpowiedniego kandydata oraz ograniczą ryzyko?
    • Jak stworzyć skuteczne ogłoszenie rekrutacyjne oraz jak przeprowadzić rozmowę z kandydatem?
    • Kto powinien prowadzić rekrutację? Kiedy mówi się o efektywnej rekrutacji?
    • Na co zwracać szczególną uwagę w rozmowie z pracodawcą i o co warto zapytać?
  • 09:50Jak zdalnie budować zaangażowanie pracowników

    • Agata Prandzioch,  HR Business Partner, NUTRICIA Zakłady Produkcyjne
    • Jacek Jarocki,  Senior Digital Transformation Manager | Starszy Kierownik ds. Transformacji Cyfrowej, NUTRICIA Zakłady Produkcyjne

    Case study NUTRICIA Zakłady Produkcyjne


    Na przykładzie casu dotyczącego pracowników liniowych i nieliniowych pracujących w fabryce NUTRICIA w Opolu.

    • Praktyczne narzędzia wspierające bieżącą komunikację i biskość w zarządzaniu pracownikami w biurach i na linii produkcyjnej
    • Od procesów, programów, narzędzi motywacyjnych, po komunikatory i eventy on-line dla wszystkich poziomów w organizacji
  • 10:30Przerwa

  • 10:50Candidate experience - czy znasz opinie swoich kandydatów z procesów rekrutacyjnych

    • Karolina Gebura-Nowak,  Talent Acquisition & Employer Branding Manager Poland & Baltic States, Philip Morris International

    Case study Philip Morris International


    • Jak budowac i badać doświadczenia kandydatów z procesów rekrutacyjnych? I czy warto je badać?
    • Czy kandydat to nasz potencjalny klient?
    • Co to jest kultura rekrutacyjna firmy?
    • Rekrutacja a marka pracodawcy – czy jedno z drugim w ogóle ma coś wspólnego?
  • 11:30Rozwój pracowników kadry menadżerskiej w czasie pandemii – case study McDonald’s Polska

    • Artur Czarnecki,  Manager, Learning Leader, McDonald’s Polska Sp. z o.o

    Laureat Siły Przyciągania 2020

    Wyróżnienie w kategorii: Diversity & Inclusion w działaniach employer branding

    Wyróżnienie w kategorii : Program rozwoju przywództwa

    Case study McDonald's Polska


    1. Zarys stanu rozwiązań rozwojowych w organizacji w przeddzień pandemii

    a. Programy rozwojowe

    b. Metody szkoleniowe

    c. Liczby

    2. Z czym musieliśmy sobie poradzić w momencie lockdown’u

    3. Pandemia

    a. Rozwój kadry menadżerskiej restauracji – warsztaty w nowej rzeczywistości

    b. Rozwiązania szkoleniowe na miarę bieżącej sytuacji

    c. Rozwój pracowników HQ

    d. Utrzymanie zaangażowania pracowników HQ (rozwiązania Home Office)

    e. Wsparcie ponownego otwarcia restauracji / zadbanie o komfort (pewność dobrego przygotowania) pracowników restauracji

    4. Co z nami zostanie na dłużej?

  • 12:10Programy rozwojowe w czasie pandemii na przykładzie Future Leaders oraz Go beyond Limits w Nokii

    • Ewelina Łońska,  Competence Development Manager, Nokia

    Laureat Siły Przyciągania 2020

    Nagroda główna w kategorii: Employer branding - kampania wizerunkowa 

    Wyróżnienie w kategorii : Program rozwoju przywództwa

    Case study Nokia Solutions and Networks


    1. Grupa docelowa programów:

    • Future Leaders – przyszli managerowie i liderzy
    • Go beyond Limits – managerowie liniowi

    2. Why programów:

    • Future Leaders – przygotowanie pracowników do objęcia roli lidera
    • Go beyond Limits – Rozwój kompetencji managerskich w oparciu o 12 pytań Gallupa 

    3. Różnica między tradycyjnymi programami rozwojowymi a tymi w czasie pandemii

    • Sposób prowadzenia szkoleń
    • Blended learning
    • Rekrutacja do programów
    • Ewaluacja programów

    4. Rola mentoringu w programach rozwojowych

    • Mentoring w Future Leaders – zaangażowanie line managerów oraz 2nd line managerów
    • Mentoring w Nokii
  • 12:50Przerwa

  • 13:30Aplikacja VWP jako wsparcie sprawnej komunikacji wewnętrznej w sytuacji izolacji i dystansu społecznego

    • Marzena Leśnicka,  Employer branding i komunikacja wewnętrzna, Volkswagen Poznań

    Case study Volkswagen Poznań

    Podczas mojego wystąpienia przedstawię w jaki sposób Aplikacja mobilna wsparła wewnętrzne działania komunikacyjne Volkswagen Poznań w okresie pandemii. Przy okazji przedstawię jak przebiegało wdrożenie aplikacji, a także z jakim odbiorem się spotkała wśród naszych pracowników. Opowiem także o innych działaniach komunikacyjnych, które realizowaliśmy w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszej załogi.

  • 14:10Employee Experience = personalizacja + komunikacja – praktyczne podejście

    • Olga Żółkiewicz,  Employer Branding & Employee Experience Consultant w 7N/ bloger na www.how2hr.pl

    Laureat Siły Przyciągania 2020

    Nagroda główna w kategorii: Employee experience

    Case study 7N


    Rok 2020 pokazał nam wszystkim jak istotną rolę na Human Experience Journey odgrywa Employee Experience. Negatywne doświadczenia przekładają się na mniejszą motywację do pracy oraz większą rotację. Co zatem robić, aby wynieść Employee Experience w swojej firmie na wyższy poziom?

    O tym opowiem podczas mojego wystąpienia. Będzie o komunikacji, personalizacji i o tym, że wcale nie liczba działań, czy ich cena świadczą o sukcesie. Całość poparta przykładami z rynku.

  • 14:50Wspólnie budujemy markę pracodawcy - o tym jak wspierać zaangażowanie i doświadczenie pracownicze poprzez Employer Branding

    • Magdalena Sapieżko,  HR Marketing and EB Specialist, Roche Polska

    Laureat Siły Przyciągania 2020

    Wyróżnienie w kategorii: Strategiczne podejście do działań well-being

    Case study Roche Polska


    • Jakie wnioski płyną z badań nad zaangażowaniem i doświadczeniem pracowniczym?
    • Employer Branding jako szansa na zaangażowanie pracowników w strategię budowania i promocji marki pracodawcy
    • Związek między pozytywnym doświadczeniem pracowniczym a możliwością współtworzenia inicjatyw EB
    • Case study Roche Global IT Solution Centre: Zaangażowanie pracowników w budowanie kultury i strategii well-being w organizacji
  • 15:30Przerwa

  • 15:50Wejdź do świata Między Innymi w Capgemini – o kampanii EB-owo-CSR-owej w dobie pandemii

    • Karolina Kubala,  Employer Branding Process Lead, Capgemini Polska

    Laureat Siły Przyciągania 2020

    Nagroda główna w kategorii: Diversity & Inclusion w działaniach employer branding

    Case study Capgemini Polska


     „Inny? To nie on, ten czy tamten. W Capgemini wszyscy jesteśmy inni. Młodzi, starzy, dzietni, bezdzietni, z innych krajów, z Polski. A bycie Między Innymi wzbogaca, bo można poznać, dowiedzieć się, doświadczyć więcej. MIĘDZY INNYMI DOŚWIADCZYSZ WIĘCEJ”

    • Różnorodność w miejscu pracy – hit czy kit. Sytuacja wyjściowa w firmie Capgemini
    • Nieoczywiste oczywistości, czyli jak spojrzeć na różnorodność szerzej i ciekawej podczas tworzenia kampanii wizerunkowej
    • Pracownicy w światłach jupiterów – angażowanie własnych ludzi ma sens
    • COVID-19- niespodziewane i nagłe redefiniowanie kampanii i jej kanałów na nowo
    • Kampania wizerunkowa w nowej online’owej rzeczywistości – zewnętrznie i wewnętrznie
  • 16:30Jak efektywnie współpracować z firmą rekrutacyjną?

    • Ewelina Skocz,  Managing Partner, BCSystems Legal Recruitment & Business Advisory
    • Na co zwrócić uwagę w zapisach umownych?
    • Co się zmieniło podczas pandemii?
    • Jak prowadzić rekrutacje poufne na najwyższe/kluczowe stanowiska w firmie?
  • 17:10Zakończenie konferencji

Artur Czarnecki

Artur Czarnecki

Manager, Learning Leader, McDonald’s Polska Sp. z o.o

Student biotechnologii na Politechnice Wrocławskiej w latach 2004-2009. Absolwent Szkoły Coach’ów Grupy SET. Obecnie student Psychologii na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Od 16 lat związany z McDonald’s Polska, gdzie od 2013 prowadzi szkolenia i przygotowuje programy rozwojowe dla pracowników i kadry menadżerskiej restauracji. Obecnie kieruje działem Learning&Development McDonald’s Polska, gdzie zarządza programami rozwojowymi na rynku polskim oraz współpracuje przy kreowaniu strategii i procesów rozwojowych dla całego systemu McDonald’s Corporation.

Karolina Gebura-Nowak

Karolina Gebura-Nowak

Talent Acquisition & Employer Branding Manager Poland & Baltic States, Philip Morris International

Liderka z szerokim doświadczeniem pracy w różnych krajach i funkcjach m. in. finanse, compliance, kontrola wewnętrzna, ochrona znaku towarowego i HR. Z łatwością przekłada strategie biznesowe na strategie HR ze szczególną uwagą na organizational design, rozwój ludzi i zespołów, zarządzenie talentami, kulturę organizacyjną i zaangażowanie pracowników. Lubi napędzać zmiany zawsze stawiając w centrum człowieka, eksperymentuje i stwarzająca przestrzeń dla innowacji. W swoich rolach HR kapitalizuje na szerokiej perspektywie biznesowej, x-funkcyjnym doświadczeniu i umiejętnościach zarządzania projektami. W rolach HR Menedżerki wspierała rozwój m.in. Działu Sprzedaży i Marketingu oraz budowała nową organizację komercyjną dla produktów o potencjalnie obniżonym ryzyku. Obecnie jako Menedżerka Pozyskiwania Talentów i Budowania Marki Pracodawcy dla Polski i Krajów Bałtyckich skupia się na działaniach wspierających markę pracodawcy, pozyskiwaniu talentów i zwiększaniu employee advocacy. Czerpie satysfakcję z rozwoju innych. Prywatnie – mama Maksa i Misi, pasjonatka języków obcych, podróży, piłki nożnej i koszykówki. Poznawanie świata z perspektywy jazdy na rowerze to pasja, którą łączy z rodziną.

Prelegent

Jacek Jarocki

Senior Digital Transformation Manager | Starszy Kierownik ds. Transformacji Cyfrowej, NUTRICIA Zakłady Produkcyjne

Andrzej Kapera

Andrzej Kapera

Dyrektor zarządzający, Agencja Ancymony (Schulz)

Z branżą reklamową związany ponad 20 lat. Pracował zarówno po stronie Klienta, jak i agencji. Zajmuje się sprzedażą, sprawnym zarządzaniem zasobami, projektami i budżetami. Mistrz wyławiania talentów – od dwóch dekad przeprowadza rekrutacje na stanowiska każdego szczebla.

Karolina Kubala

Karolina Kubala

Employer Branding Process Lead, Capgemini Polska

Jej zawodowa przygoda z employer brandingiem trwa już ponad 6 lat. W międzyczasie przez rok zjamowała się komunikacją wewnętrzną w jednej z fundacji w Londynie, gdze zafascynowała się różnorodnością w miejscu pracy. W Capgemini zajmuje się zarówno projektami skierowanymi do studentów i profesjonalistów, jak również do pracowników na pokładzie. W 2020 koordynowała ogólnopolską kampanię wizerunkową Między Innymi. Prywatnie uwiebia podróżować i działać społecznie. Inicjatorka i koorynatorka projektu 42 do Szczęścia.

Marzena Leśnicka

Marzena Leśnicka

Employer branding i komunikacja wewnętrzna, Volkswagen Poznań

W Volkswagen Poznań pracuję od 8 lat. Przez 5 lat prowadziłam procesy rekrutacyjne na różnych szczeblach organizacji, dzięki czemu miałam niemały udział w budowaniu nowej fabryki Crafter we Wrześni. Od 2 lat realizuję się w zadaniach employer branding i komunikacji wewnętrznej. Chętnie podzielę się z Państwem swoim doświadczeniem i liczę na to, że przy okazji zainspiruję kogoś naszymi rozwiązaniami.

Ewelina Łońska

Ewelina Łońska

Competence Development Manager, Nokia

Od 7 lat związana z branżą IT, początkowo jako rekruter i employer branding specialist, później jako specjalista rozwoju kompetencji. Od ponad roku prowadzi i zarządza projektami rozwojowymi w firmie. Pasjonatka mocnych stron Gallupa oraz trener umiejętności miękkich. Jej ulubione tematy szkoleniowe to: wystąpienia publiczne, emisja głosu, budowanie zespołów czy przekazywanie informacji zwrotnych. Prywatnie uwielbia śpiewać i czytać książki z kategorii szeroko pojętego rozwoju osobistego.

Magdalena Mamaj

Magdalena Mamaj

Junior HR Business Partner, Boehringer Ingelheim

Magister socjologii Uniwersytetu Warszawskiego i absolwentka studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie z zakresu HR Biznes Partneringu. Od 2013 roku związana z obszarem HR. Od 2015 roku pełni funkcję Specjalisty ds. Personalnych w firmie Boehringer Ingelheim, gdzie odpowiedzialna jest za prowadzenie procesów rekrutacyjnych, onboarding nowych pracowników, szkolenia i projekty z zakresu Employer brandingu, komunikacji wewnętrznej i rozwoju pracowników. Prywatnie pasjonatka podróży i poznawania nowych kultur, a także miłośniczka literatury.

Marta Pogorzelska

Marta Pogorzelska

HR Manager, Boehringer Ingelheim

HR Manager z osiemnastoletnim stażem w HR w branżach telekomunikacyjnej, IT, FMCG oraz farmaceutycznej. Opiekowała się zespołami w Polsce oraz innych krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Od sześciu lat związana z firmą Boehringer Ingelheim. Z wykształcenia psycholożka, a z zamiłowania partnerka biznesowa dla managerów i ich zespołów. Autorka serii artykułów z dziedziny HR dla pedagogów i pracowników oświaty.

Prelegent

Agata Prandzioch

HR Business Partner, NUTRICIA Zakłady Produkcyjne

Lider procesu Zarządzania Talentami, Rekrutacji, Onboardingu i Employer Brandingu, a także programu Well-beingu w Nutricia Opole.

Magdalena Sapieżko

Magdalena Sapieżko

HR Marketing and EB Specialist, Roche Polska

Psycholog Organizacji i Pracy. Specjalista ds. Employer Brandingu i Marketingu HR w Roche Global IT Solution Centre.

Ewelina Skocz

Ewelina Skocz

Managing Partner, BCSystems Legal Recruitment & Business Advisory

Psycholog społeczny, absolwent podyplomowej szkoły trenerów biznesu, a także studiów doktoranckich z zakresu zarządzania. Współzałożyciel firmy doradztwa personalnego i biznesowego specjalizującej się w usługach dla branży prawnej. Na co dzień odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu HR, Zarządzania i Business Developmentu w międzynarodowych i polskich kancelariach prawnych. Doradza firmom posiadającym działy prawne w organizacji obsługi prawnej, zarządzaniu zespołem, zakupach usług prawnych, czy procesach centralizacji. Od kilkunastu lat z licznymi sukcesami realizuje procesy rekrutacyjne na stanowiska prawnicze (od młodszych prawników po partnerów – szefów działów prawnych oraz całe zespoły prawne). Łączy politykę personalną ze strategią biznesową kancelarii lub działu prawnego. Członek kapituły „Rising Stars Prawnicy - liderzy jutra”. Wielokrotnie zapraszana w roli prelegenta na konferencje, Legal MBA oraz duże fora dedykowane prawnikom i szefom działów prawnych. Regularnie prowadzi szkolenia dla prawników, a także menadżerów innych branż, w tym również dla administracji państwowej. Udziela wypowiedzi i komentarzy m.in. dla: Grupy TVN, Polsatu, Gazety Prawnej, Pulsu Biznesu oraz Rzeczpospolitej.

Olga Żółkiewicz

Olga Żółkiewicz

Employer Branding & Employee Experience Consultant w 7N/ bloger na www.how2hr.pl

Praktyk employer brandingu. Z powodzeniem łączy HR z marketingiem. Stworzyła struktury EB w największej polskiej firmie IT. Była odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu employer branding, candidate & employee experience oraz komunikacji wewnętrznej w organizacjach międzynarodowych oraz firmie konsultingowej. Od roku spełnia się w roli konsultanta ds. Employer Brandingu i Employee Experience w 7N realizując projekty lokalne oraz międzynarodowe. Z wykształcenia psycholog oraz employer brandingowiec z certyfikatem AgilePM oraz ICP-AHR. Aktywnie dzieli się wiedzą na swoim blogu (www.how2hr.pl) oraz podczas szkoleń i konsultacji.

SAZ

HR News

Opiekun merytoryczny:

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Project Manager

600 013 323

[email protected]

Współpraca:

Joanna Czyczuk-Oziębło

Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

600 013 351

[email protected]