Recruitment Day

Recruitment Day

15 kwietnia 2021 / Online

1095 zł netto do 5 marca

1495 zł netto do 15 kwietnia

Cel

15 kwietnia zapraszamy na piątą edycję konferencji Recruitment Day!

W trakcie konferencji zaproszeni Eksperci działów HR podzielą się swoim doświadczeniem i powiedzą jak uczynić proces rekrutacji optymalnym. Uszyć go na potrzeby danej firmy i znaleźć pracowników, którzy sprawnie odnajdą się w nowym otoczeniu, akceptując jej kulturę organizacyjną. Porozmawiamy o każdym elemencie procesu rekrutacyjnego, wskazując ciekawe doświadczenia i inspirujące rozwiązania. 

Powiemy o przyszłości w świecie HR, o nowoczesnych narzędziach oraz nowatorskich rozwiązaniach wykorzystywanych do prowadzenia efektywnych rekrutacji.

Podczas konferencji, przedstawimy dziewięć wyjątkowych case studies, powiemy m.in. o tym:

  • jakich kompetencji u kandydatów szukamy w nowej rzeczywistości i jak je zdalnie zweryfikować
  • jakie umiejętności rzeczywiście mają znaczenie dla pracodawców
  • jak wybrać odpowiedniego kandydata przy ograniczeniu i braku spotkań face2face
  • jakie programy rozwojowe zastosować w czasie pandemii
  • co robić, aby wynieść Employee Experience w swojej firmie na wyższy poziom
  • jak wspierać zaangażowanie i doświadczenie pracownicze
  • jak spojrzeć na różnorodność szerzej i ciekawej podczas tworzenia kampanii wizerunkowej.


Podczas konferencji zaprezentujemy Państwu liczne case studies, w tym wiele nagrodzonych w konkursie Siła Przyciągania 2020.

Zapraszamy do udziału w V edycji konferencji 15 kwietnia 2021 r., podczas której od początku budujemy społeczność zaangażowanych Ekspertów! 


Do udziału zapraszamy przede wszystkim:

  • Dyrektorów i Managerów ds. Rekrutacji
  • HR Managerów
  • Specjalistów ds. Rekrutacji
  • HR Biznes Partnerów
  • Headhunterów
  • Osób zajmujących się rekrutacją bez względu na stanowisko, jakie zajmują.


Opinie uczestników poprzednich edycji:

"Konferencja dobrze zorganizowana. Sporo inspirujących tematów, a przede wszystkim możliwość posłuchania case study z firm."

"Konferencja ciekawa, dająca możliwość poznania jak radzą sobie inni na rynku pracy. Daje możliwość uzyskania informacji, gdzie jesteśmy na tle innych firm."

"Konferencja była profesjonalna, merytorycznie odpowiednia. Spełniła moje oczekiwania."

"Szkolenie różnorodne, poruszjące tematy bliskie wszelkim działom HR dające podgląd jak radzą sobie inne firmy na rynku w dzisiejszych czasach."

"Doskonałe przygotowanie prelegentów, duża dawka inspiracji i kreatywnych pomysłów oraz rozwiązań, z zaciekawieniem słuchałam poszczególnych wystąpień." 

"Dzień pełen inspiracji, profesjonalne przygotowanie wersji online."

Program

Czwartek, 15 kwietnia

08:25

Powitanie uczestników, rozpoczęcie konferencji

  • Aldona Mlonek-Korzonkowska, Project Manager, Puls Biznesu
Online, ,
08:30

Rekrutacja online, praca online – jakich kompetencji u kandydatów szukamy w nowej rzeczywistości i jak je zdalnie zweryfikować?

  • Marta Pogorzelska, HR Manager, Boehringer Ingelheim
  • Magdalena Mamaj, Specjalista ds. Personalnych, Boehringer Ingelheim

Case study Boehringer Ingelheim

Kandydaci w procesach rekrutacyjnych coraz częściej wpisują w CV kompetencje, których jeszcze półtora roku temu nikt by się nie spodziewał. Na przykład – umiejętność godzenia pracy z pomaganiem dziecku w nauce zdalnej lub zarządzanie zespołem wyłącznie w formie online.

Czy te umiejętności rzeczywiście mają znaczenie dla pracodawców? A jeśli kandydat takiej wiedzy nie nabył lub ma problem z ich opanowaniem – czy to wpływa na jego wartość jako pracownika? I wreszcie – jeśli te kompetencje są pożądane przez pracodawców, to jak zweryfikować czy kandydat faktycznie je posiada?

Wszyscy sprawdzamy i testujemy różne formy i nowe narzędzia wspierające działy HR w procesach rekrutacyjnych czasów wirtualnych. Magdalena Mamaj i Marta Pogorzelska podzielą się swoimi doświadczeniami z ostatnich miesięcy i odkryją przed Państwem, co zadziałało a co nie.

Online, ,
09:10

Jak wybrać odpowiedniego kandydata przy ograniczeniu i braku spotkań face2face. Rola komunikacji w procesie – od ogłoszenia rekrutacyjnego po onboarding

  • Andrzej Kapera, Dyrektor zarządzający, Agencja Ancymony (Schulz)

Laureat Siły Przyciągania 2020

Nagroda główna w kategorii: Employer branding – kampania marketingu rekrutacyjnego 

Case study Agencja Ancymony (Schulz)


2020 rok bezdyskusyjnie przyspieszył wprowadzanie nowych rozwiązań, nabranie elastycznego podejścia do prowadzenia biznesu oraz decyzje o szeregu zmian. To nie był czas dla tych, którzy boją się wychodzić poza ramy. Lockdown, dystans społeczny i przejście w tryb home office miało duży wpływ na wygląd procesu rekrutacji oraz podejmowanie decyzji przez samych kandydatów.

 

Podczas mojego wystąpienia podzielę się z Państwem moją wiedzą i doświadczeniami w poniższych obszarach:

  • Co tak naprawdę zmieniła pandemia w obszarze rekrutacji?
  • Jak przekuć pozorne trudności w sukces?
  • Które narzędzia pomogą w wyborze odpowiedniego kandydata oraz ograniczą ryzyko?
  • Jak stworzyć skuteczne ogłoszenie rekrutacyjne oraz jak przeprowadzić rozmowę z kandydatem?
  • Kto powinien prowadzić rekrutację? Kiedy mówi się o efektywnej rekrutacji?
  • Na co zwracać szczególną uwagę w rozmowie z pracodawcą i o co warto zapytać?
Online, ,
09:50

Jak zdalnie budować zaangażowanie pracowników

  • Agata Prandzioch, HR Business Partner, NUTRICIA Zakłady Produkcyjne
  • Jacek Jarocki, Senior Digital Transformation Manager | Starszy Kierownik ds. Transformacji Cyfrowej, NUTRICIA Zakłady Produkcyjne

Case study NUTRICIA Zakłady Produkcyjne


Na przykładzie casu dotyczącego pracowników liniowych i nieliniowych pracujących w fabryce NUTRICIA w Opolu.

  • Praktyczne narzędzia wspierające bieżącą komunikację i biskość w zarządzaniu pracownikami w biurach i na linii produkcyjnej
  • Od procesów, programów, narzędzi motywacyjnych, po komunikatory i eventy on-line dla wszystkich poziomów w organizacji
Online, ,
10:30

Przerwa

Online, ,
10:50

Candidate experience - czy znasz opinie swoich kandydatów z procesów rekrutacyjnych

  • Karolina Gebura-Nowak, Talent Acquisition & Employer Branding Manager Poland & Baltic States, Philip Morris International

Case study Philip Morris International


  • Jak budowac i badać doświadczenia kandydatów z procesów rekrutacyjnych? I czy warto je badać?
  • Czy kandydat to nasz potencjalny klient?
  • Co to jest kultura rekrutacyjna firmy?
  • Rekrutacja a marka pracodawcy – czy jedno z drugim w ogóle ma coś wspólnego?
Online, ,
11:30

Rozwój pracowników kadry menadżerskiej w czasie pandemii – case study McDonald’s Polska

  • Artur Czarnecki, Manager, Learning Leader, McDonald’s Polska Sp. z o.o

Laureat Siły Przyciągania 2020

Wyróżnienie w kategorii: Diversity & Inclusion w działaniach employer branding

Wyróżnienie w kategorii : Program rozwoju przywództwa

Case study McDonald's Polska


1. Zarys stanu rozwiązań rozwojowych w organizacji w przeddzień pandemii

a. Programy rozwojowe

b. Metody szkoleniowe

c. Liczby

2. Z czym musieliśmy sobie poradzić w momencie lockdown’u

3. Pandemia

a. Rozwój kadry menadżerskiej restauracji – warsztaty w nowej rzeczywistości

b. Rozwiązania szkoleniowe na miarę bieżącej sytuacji

c. Rozwój pracowników HQ

d. Utrzymanie zaangażowania pracowników HQ (rozwiązania Home Office)

e. Wsparcie ponownego otwarcia restauracji / zadbanie o komfort (pewność dobrego przygotowania) pracowników restauracji

4. Co z nami zostanie na dłużej?

Online, ,
12:10

Programy rozwojowe w czasie pandemii na przykładzie Future Leaders oraz Go beyond Limits w Nokii

  • Ewelina Łońska, Competence Development Manager, Nokia

Laureat Siły Przyciągania 2020

Nagroda główna w kategorii: Employer branding - kampania wizerunkowa 

Wyróżnienie w kategorii : Program rozwoju przywództwa

Case study Nokia Solutions and Networks


1. Grupa docelowa programów:

  • Future Leaders – przyszli managerowie i liderzy
  • Go beyond Limits – managerowie liniowi

2. Why programów:

  • Future Leaders – przygotowanie pracowników do objęcia roli lidera
  • Go beyond Limits – Rozwój kompetencji managerskich w oparciu o 12 pytań Gallupa 

3. Różnica między tradycyjnymi programami rozwojowymi a tymi w czasie pandemii

  • Sposób prowadzenia szkoleń
  • Blended learning
  • Rekrutacja do programów
  • Ewaluacja programów

4. Rola mentoringu w programach rozwojowych

  • Mentoring w Future Leaders – zaangażowanie line managerów oraz 2nd line managerów
  • Mentoring w Nokii
Online, ,
12:50

Przerwa

Online, ,
13:30

Aplikacja VWP jako wsparcie sprawnej komunikacji wewnętrznej w sytuacji izolacji i dystansu społecznego

  • Marzena Leśnicka, Employer branding i komunikacja wewnętrzna, Volkswagen Poznań

Case study Volkswagen Poznań

Podczas mojego wystąpienia przedstawię w jaki sposób Aplikacja mobilna wsparła wewnętrzne działania komunikacyjne Volkswagen Poznań w okresie pandemii. Przy okazji przedstawię jak przebiegało wdrożenie aplikacji, a także z jakim odbiorem się spotkała wśród naszych pracowników. Opowiem także o innych działaniach komunikacyjnych, które realizowaliśmy w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszej załogi.

Online, ,
14:10

Employee Experience = personalizacja + komunikacja – praktyczne podejście

  • Olga Żółkiewicz, Employer Branding & Employee Experience Consultant w 7N/ bloger na www.how2hr.pl

Laureat Siły Przyciągania 2020

Nagroda główna w kategorii: Employee experience

Case study 7N


Rok 2020 pokazał nam wszystkim jak istotną rolę na Human Experience Journey odgrywa Employee Experience. Negatywne doświadczenia przekładają się na mniejszą motywację do pracy oraz większą rotację. Co zatem robić, aby wynieść Employee Experience w swojej firmie na wyższy poziom?

O tym opowiem podczas mojego wystąpienia. Będzie o komunikacji, personalizacji i o tym, że wcale nie liczba działań, czy ich cena świadczą o sukcesie. Całość poparta przykładami z rynku.

Online, ,
14:50

Wspólnie budujemy markę pracodawcy - o tym jak wspierać zaangażowanie i doświadczenie pracownicze poprzez Employer Branding

  • Magdalena Sapieżko, HR Marketing and EB Specialist, Roche Polska

Laureat Siły Przyciągania 2020

Wyróżnienie w kategorii: Strategiczne podejście do działań well-being

Case study Roche Polska


  • Jakie wnioski płyną z badań nad zaangażowaniem i doświadczeniem pracowniczym?
  • Employer Branding jako szansa na zaangażowanie pracowników w strategię budowania i promocji marki pracodawcy
  • Związek między pozytywnym doświadczeniem pracowniczym a możliwością współtworzenia inicjatyw EB
  • Case study Roche Global IT Solution Centre: Zaangażowanie pracowników w budowanie kultury i strategii well-being w organizacji
Online, ,
15:30

Przerwa

Online, ,
15:50

Wejdź do świata Między Innymi w Capgemini – o kampanii EB-owo-CSR-owej w dobie pandemii

  • Karolina Kubala, Employer Branding Process Lead, Capgemini Polska

Laureat Siły Przyciągania 2020

Nagroda główna w kategorii: Diversity & Inclusion w działaniach employer branding

Case study Capgemini Polska


 „Inny? To nie on, ten czy tamten. W Capgemini wszyscy jesteśmy inni. Młodzi, starzy, dzietni, bezdzietni, z innych krajów, z Polski. A bycie Między Innymi wzbogaca, bo można poznać, dowiedzieć się, doświadczyć więcej. MIĘDZY INNYMI DOŚWIADCZYSZ WIĘCEJ”

  • Różnorodność w miejscu pracy – hit czy kit. Sytuacja wyjściowa w firmie Capgemini
  • Nieoczywiste oczywistości, czyli jak spojrzeć na różnorodność szerzej i ciekawej podczas tworzenia kampanii wizerunkowej
  • Pracownicy w światłach jupiterów – angażowanie własnych ludzi ma sens
  • COVID-19- niespodziewane i nagłe redefiniowanie kampanii i jej kanałów na nowo
  • Kampania wizerunkowa w nowej online’owej rzeczywistości – zewnętrznie i wewnętrznie
Online, ,
16:30

Jak efektywnie współpracować z firmą rekrutacyjną?

  • Ewelina Skocz, Managing Partner, BCSystems Legal Recruitment & Business Advisory
  • Na co zwrócić uwagę w zapisach umownych?
  • Co się zmieniło podczas pandemii?
  • Jak prowadzić rekrutacje poufne na najwyższe/kluczowe stanowiska w firmie?
Online, ,
17:10

Zakończenie konferencji

Online, ,

Prelegenci

  • Artur Czarnecki

    Artur Czarnecki

    Manager, Learning Leader McDonald’s Polska Sp. z o.o
  • Karolina Gebura-Nowak

    Karolina Gebura-Nowak

    Talent Acquisition & Employer Branding Manager Poland & Baltic States Philip Morris International
  • Jacek Jarocki

    Jacek Jarocki

    Senior Digital Transformation Manager | Starszy Kierownik ds. Transformacji Cyfrowej NUTRICIA Zakłady Produkcyjne
  • Andrzej Kapera

    Andrzej Kapera

    Dyrektor zarządzający Agencja Ancymony (Schulz)
  • Karolina Kubala

    Karolina Kubala

    Employer Branding Process Lead Capgemini Polska
  • Marzena Leśnicka

    Marzena Leśnicka

    Employer branding i komunikacja wewnętrzna Volkswagen Poznań
  • Ewelina Łońska

    Ewelina Łońska

    Competence Development Manager Nokia
  • Magdalena Mamaj

    Magdalena Mamaj

    Specjalista ds. Personalnych Boehringer Ingelheim
  • Marta Pogorzelska

    Marta Pogorzelska

    HR Manager Boehringer Ingelheim
  • Agata Prandzioch

    Agata Prandzioch

    HR Business Partner NUTRICIA Zakłady Produkcyjne
  • Magdalena Sapieżko

    Magdalena Sapieżko

    HR Marketing and EB Specialist Roche Polska
  • Ewelina Skocz

    Ewelina Skocz

    Managing Partner BCSystems Legal Recruitment & Business Advisory
  • Olga Żółkiewicz

    Olga Żółkiewicz

    Employer Branding & Employee Experience Consultant w 7N/ bloger na www.how2hr.pl

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

1095 zł netto do 5 marca

Zarejestruj się

Patron Medialny