
Robotyzacja i AI w contact center
14 kwietnia 2021 / online
1095 zł netto do 5 marca (cena udziału online)
1495 zł netto do 14 kwietnia (cena udziału online)
Cel
Mamy przyjemność zaprosić Cię do udziału w II edycji konferencji: Robotyzacja i AI w contact center, która odbędzie się w formule online. Podczas zeszłej edycji pokazywaliśmy przede wszystkim jak zoptymalizować współpracę roboty- ludzie i pokonać obiekcje załogi przed robotyzacja procesów. Podczas tej edycji chcemy przekazać wiele praktycznych uwag dotyczacych wdrożenia botów, optymalizacji ich roli, ale też znalezienia odpowiedzi jakie rozwiązania cenią klienci.
Prowadzący zaprezentują liczne case-y i podzielą się swoją praktyczną wiedzą.
Wśród omawianych kwestii m.in.:
- Czy konsultanci w CC znikną jak telefonistki wyparci przez technologię?
- Gdzie roboty są świetne, a gdzie wręcz przeciwnie
- Kiedy wdrożenie robota na pewno się nie uda
- Współpraca z robotem ramię w ramię
- „Kolega robot” paradoksalnie przywraca ludzkie oblicze pracy w contact center
- Jak obsadzić hosta w odpowiedniej roli w firmie?
- Gdzie host sprawdzi się najlepiej?
- Czy host na siebie zarobi?
- Inteligencja hosta, czyli jak dobrze znasz swój proces obsługi?
- Charakter hosta, czyli jak dobrze znasz swoich klientów?
- Host jako współpracownik contact center
- Wdrożenie bota w proces obsługi klienta i ocena efektywności procesu
- Nadzór nad pracą bota i doskonalenie procesu
- Badanie i ocena efektywność bota
- Badanie i jakość obsługi bota
- Budowa wartości dla klienta poprzez automatyzację obsługi
- Kiedy chat bot psuje relacje z klientami i przeszkadza w sprzedaży?
- Kreowanie wartości w procesie automatycznej obsługi klientów
- Chat bot jako element większego procesu
- Tworzenie mikrodoświadczeń
- Od czego zacząć przygotowanie wdrożenia wyróżniających się rozwiązań
- Wyzwania w automatyzacji oraz sposoby pracy z nimi
- Przykłady automatyzacji z użyciem różnych technologii
Uczestnicząc:
- Uzyskasz praktyczną i aktualną wiedzę, którą będziesz mógł zastosować w swojej firmie
- Dowiesz się jak tymi procesami zarządzają inni
- Uzyskasz odpowiedzi na pytania, rozwiejesz wątpliwości
- Poznasz spojrzenie klientów na robotyzację w contact center
- W zwartej czasowo formule uzyskasz kompleksową wiedzę
- Łatwiej podejmiesz decyzje co do kierunku swoich działań
Weź udział w II edycji konferencji, która spotkała się z pozytywnym odbiorem uczestników, poznaj inne, niezwykle ważne kwestie z obszaru robotyzacji i AI, uwzględniajace specyfikę contact center.
Zgłoś swój udział już dziś !
Program
Środa, 14 kwietnia
Przywitanie uczestników
- Ewelina Stęplewska, Project manager, Puls Biznesu
- 5 min.
To ja Robot… Twój nowy kolega w fajnej pracy
- Wojciech Glapa, Business Development Manager, Stanusch Technologies SA
- To już koniec!. A przynajmniej jego początek. Czy konsultanci w CC znikną jak telefonistki wyparci przez technologię?
- Sztuczna …ale czy Inteligencja – gdzie roboty są świetne….a gdzie wręcz przeciwnie
- Czy nasi konsultanci naprawdę uwielbiają swoją pracę – a której nienawidzą
- Pomarzyć można ….byle nie próbować „na siłę” wdrażać marzeń. Kiedy wdrożenie robota na pewno się nie uda
- Żyjemy w świecie konfliktu i rywalizacji – może więc z własnym robotem ….współpracujmy ramię w ramię
- A może „kolega robot” paradoksalnie przywróci ludzkie oblicze pracy w contact center
- 40 min.
Jak obsadzić hosta w odpowiedniej roli w firmie? - co powinieneś wiedzieć o hostach, zanim się z nimi zaprzyjaźnisz
- Dawid Wójcicki, Założyciel i CEO spółki Vee S.A.
- Gdzie host sprawdzi się najlepiej?
- Czy host na siebie zarobi?
- Inteligencja hosta, czyli jak dobrze znasz swój proces obsługi?
- Charakter hosta, czyli jak dobrze znasz swoich klientów?
- Host jako współpracownik contact center
Wykład w formule interaktywnej
- 90 min.
Przerwa
- 10 min.
Robotyka w skali w banku Nordea
- Agnieszka Belowska-Gosławska, Head of Robotics CoE, Nordea Bank Abp
- Wyzwania w automatyzacji oraz sposoby pracy z nimi
- Przykłady automatyzacji z użyciem różnych technologii
- Ciekawe rozwiązania z zakresu obsługi klienta
- 50 min.
Wdrożenie i praca z voicebotem po implementacji w proces obsługi klientów-case study
- Karolina Kania, Senior Project Manager, Voice Contact Center
- Piotr Kempa, Head of AI Division, Voice Contact Center
- Wdrożenie bota w proces obsługi klienta i ocena efektywności procesu
- Nadzór nad pracą bota i doskonalenie procesu
- Badanie i ocena efektywność bota
- Badanie i jakość obsługi bota
- 50 min.
Przerwa
- 30 min.
Budowa wartości dla klienta poprzez automatyzację obsługi
- Karol Stępień, Lider biznesowy i konsultant w zakresie bankowości i FinTech. Przedsiębiorca
- Kiedy chat bot psuje relacje z klientami i przeszkadza w sprzedaży?
- Kreowanie wartości w procesie automatycznej obsługi klientów
- Chat bot jako element większego procesu
- Tworzenie mikrodoświeadczeń
- Od czego zacząć przygotowanie wdrożenia wyróżniających się rozwiązań
- 40 min.
Jak klienci poostrzegają rozwiązania AI w obszarze Contact Center – szanse i zagrożenia dla zdalnych kanałów obsługi
- Piotr Dzięcioł, Dyrektor Zarządzający, Contact Center, Getin Noble Bank
- 50 min.
Przerwa
- 10 min.
Zarządzanie projektem wdrożenia sztucznej inteligencji
- Andrzej Lach, Senior Manager, PwC
- Jaką metodologię wdrożenia wybrać
- Podział ról w projekcie
- Planowanie a realizacja- co zrobić by się nie rozminęły
- Rutyna a innowacyjność - jak to pogodzić
- 50 min.
Zakończenie
online, ,Prelegenci
-
Agnieszka Belowska-Gosławska
Head of Robotics CoE, Nordea Bank Abp
-
Piotr Dzięcioł
Dyrektor Zarządzający, Contact Center, Getin Noble Bank
-
Wojciech Glapa
Business Development Manager, Stanusch Technologies SA
-
Karolina Kania
Senior Project Manager, Voice Contact Center
-
Piotr Kempa
Head of AI Division, Voice Contact Center
-
Andrzej Lach
Senior Manager, PwC
-
Karol Stępień
Lider biznesowy i konsultant w zakresie bankowości i FinTech. Przedsiębiorca
-
Dawid Wójcicki
Założyciel i CEO spółki Vee S.A.
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- konferencje@pb.pl
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
online
1095 zł netto do 5 marca
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy