Mamy przyjemność zaprosić Cię do udziału w II edycji konferencji: Robotyzacja i AI w contact center, która odbędzie się w formule online. Podczas zeszłej edycji pokazywaliśmy przede wszystkim jak zoptymalizować współpracę roboty- ludzie i pokonać obiekcje załogi przed robotyzacja procesów. Podczas tej edycji chcemy przekazać wiele praktycznych uwag dotyczacych wdrożenia botów, optymalizacji ich roli, ale też znalezienia odpowiedzi jakie rozwiązania cenią klienci.
Prowadzący zaprezentują liczne case-y i podzielą się swoją praktyczną wiedzą.
Wśród omawianych kwestii m.in.:
- Czy konsultanci w CC znikną jak telefonistki wyparci przez technologię?
- Gdzie roboty są świetne, a gdzie wręcz przeciwnie
- Kiedy wdrożenie robota na pewno się nie uda
- Współpraca z robotem ramię w ramię
- „Kolega robot” paradoksalnie przywraca ludzkie oblicze pracy w contact center
- Jak obsadzić hosta w odpowiedniej roli w firmie?
- Gdzie host sprawdzi się najlepiej?
- Czy host na siebie zarobi?
- Inteligencja hosta, czyli jak dobrze znasz swój proces obsługi?
- Charakter hosta, czyli jak dobrze znasz swoich klientów?
- Host jako współpracownik contact center
- Wdrożenie bota w proces obsługi klienta i ocena efektywności procesu
- Nadzór nad pracą bota i doskonalenie procesu
- Badanie i ocena efektywność bota
- Badanie i jakość obsługi bota
- Budowa wartości dla klienta poprzez automatyzację obsługi
- Kiedy chat bot psuje relacje z klientami i przeszkadza w sprzedaży?
- Kreowanie wartości w procesie automatycznej obsługi klientów
- Chat bot jako element większego procesu
- Tworzenie mikrodoświadczeń
- Od czego zacząć przygotowanie wdrożenia wyróżniających się rozwiązań
- Wyzwania w automatyzacji oraz sposoby pracy z nimi
- Przykłady automatyzacji z użyciem różnych technologii
Uczestnicząc:
- Uzyskasz praktyczną i aktualną wiedzę, którą będziesz mógł zastosować w swojej firmie
- Dowiesz się jak tymi procesami zarządzają inni
- Uzyskasz odpowiedzi na pytania, rozwiejesz wątpliwości
- Poznasz spojrzenie klientów na robotyzację w contact center
- W zwartej czasowo formule uzyskasz kompleksową wiedzę
- Łatwiej podejmiesz decyzje co do kierunku swoich działań
Weź udział w II edycji konferencji, która spotkała się z pozytywnym odbiorem uczestników, poznaj inne, niezwykle ważne kwestie z obszaru robotyzacji i AI, uwzględniajace specyfikę contact center.
Zgłoś swój udział już dziś !




















