Robotyzacja i AI w contact center
Obsługa klientaonlineKonferencja
Robotyzacja i AI w contact center
II edycja- Rozwiązania, które docenią klienci

Wstęp bezpłatny

Mamy przyjemność zaprosić Cię do udziału w II edycji konferencji: Robotyzacja i AI w contact center, która odbędzie się w formule online. Podczas zeszłej edycji pokazywaliśmy przede wszystkim jak zoptymalizować współpracę roboty- ludzie i pokonać obiekcje załogi przed robotyzacja procesów. Podczas tej edycji chcemy przekazać wiele praktycznych uwag dotyczacych wdrożenia botów, optymalizacji ich roli, ale też znalezienia odpowiedzi jakie rozwiązania cenią klienci.

Prowadzący zaprezentują liczne case-y i podzielą się swoją praktyczną wiedzą.

Wśród omawianych kwestii m.in.:

  • Czy konsultanci w CC znikną jak telefonistki wyparci przez technologię?
  • Gdzie roboty są świetne, a gdzie wręcz przeciwnie
  • Kiedy wdrożenie robota na pewno się nie uda
  • Współpraca z robotem ramię w ramię
  • „Kolega robot” paradoksalnie przywraca ludzkie oblicze pracy w contact center
  • Jak obsadzić hosta w odpowiedniej roli w firmie?
  • Gdzie host sprawdzi się najlepiej?
  • Czy host na siebie zarobi?
  • Inteligencja hosta, czyli jak dobrze znasz swój proces obsługi?
  • Charakter hosta, czyli jak dobrze znasz swoich klientów?
  • Host jako współpracownik contact center
  • Wdrożenie bota w proces obsługi klienta i ocena efektywności procesu
  • Nadzór nad pracą bota i doskonalenie procesu
  • Badanie i ocena efektywność bota
  • Badanie i jakość obsługi bota
  • Budowa wartości dla klienta poprzez automatyzację obsługi
  • Kiedy chat bot psuje relacje z klientami i przeszkadza w sprzedaży?
  • Kreowanie wartości w procesie automatycznej obsługi klientów
  • Chat bot jako element większego procesu
  • Tworzenie mikrodoświadczeń
  • Od czego zacząć przygotowanie wdrożenia wyróżniających się rozwiązań
  • Wyzwania w automatyzacji oraz sposoby pracy z nimi
  • Przykłady automatyzacji z użyciem różnych technologii

Uczestnicząc:

  • Uzyskasz praktyczną i aktualną wiedzę, którą będziesz mógł zastosować w swojej firmie
  • Dowiesz się jak tymi procesami zarządzają inni
  • Uzyskasz odpowiedzi na pytania, rozwiejesz wątpliwości
  • Poznasz spojrzenie klientów na robotyzację w contact center
  • W zwartej czasowo formule uzyskasz kompleksową wiedzę
  • Łatwiej podejmiesz decyzje co do kierunku swoich działań

Weź udział w II edycji konferencji, która spotkała się z pozytywnym odbiorem uczestników, poznaj inne, niezwykle ważne kwestie z obszaru robotyzacji i AI, uwzględniajace specyfikę contact center.

Zgłoś swój udział już dziś !

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:55Przywitanie uczestników

    • Ewelina Stęplewska,  Project manager, Puls Biznesu

    5 min

  • 09:00To ja Robot… Twój nowy kolega w fajnej pracy

    • Wojciech Glapa,  Business Development Manager, Stanusch Technologies SA
    • To już koniec!. A przynajmniej jego początek. Czy konsultanci w CC znikną jak telefonistki wyparci przez technologię?
    • Sztuczna …ale czy Inteligencja – gdzie roboty są świetne….a gdzie wręcz przeciwnie
    • Czy nasi konsultanci naprawdę uwielbiają swoją pracę – a której nienawidzą
    • Pomarzyć można ….byle nie próbować „na siłę” wdrażać marzeń. Kiedy wdrożenie robota na pewno się nie uda
    • Żyjemy w świecie konfliktu i rywalizacji – może więc z własnym robotem ….współpracujmy ramię w ramię
    • A może „kolega robot” paradoksalnie przywróci ludzkie oblicze pracy w contact center

    40 min

  • 09:40Jak obsadzić hosta w odpowiedniej roli w firmie? - co powinieneś wiedzieć o hostach, zanim się z nimi zaprzyjaźnisz

    • Dawid Wójcicki,  Założyciel i CEO spółki Vee S.A.
    • Gdzie host sprawdzi się najlepiej?
    • Czy host na siebie zarobi?
    • Inteligencja hosta, czyli jak dobrze znasz swój proces obsługi?
    • Charakter hosta, czyli jak dobrze znasz swoich klientów?
    • Host jako współpracownik contact center

    Wykład w formule interaktywnej

    1g 30 min

  • 11:10Przerwa

    10 min

  • 11:20Wdrożenie i praca z voicebotem po implementacji w proces obsługi klientów-case study

    • Karolina Kania,  Senior Project Manager, Voice Contact Center
    • Piotr Kempa,  Head of AI Division, Voice Contact Center
    • Wdrożenie bota w proces obsługi klienta i ocena efektywności procesu
    • Nadzór nad pracą bota i doskonalenie procesu
    • Badanie i ocena efektywność bota
    • Badanie i jakość obsługi bota

    50 min

  • 12:10Robotyka w skali w banku Nordea

    • Agnieszka Belowska-Gosławska,  Head of Robotics CoE, Nordea Bank Abp
    • Wyzwania w automatyzacji oraz sposoby pracy z nimi
    • Przykłady automatyzacji z użyciem różnych technologii
    • Ciekawe rozwiązania z zakresu obsługi klienta 

    50 min

  • 13:00Przerwa

    30 min

  • 13:30Budowa wartości dla klienta poprzez automatyzację obsługi

    • Karol Stępień,  Lider biznesowy i konsultant w zakresie bankowości i FinTech. Przedsiębiorca
    • Kiedy chatbot psuje relacje z klientami i przeszkadza w sprzedaży?
    • Kreowanie wartości w procesie automatycznej obsługi klientów
    • Chatbot jako element większego procesu
    • Tworzenie mikrodoświeadczeń
    • Od czego zacząć przygotowanie wdrożenia wyróżniających się rozwiązań

    40 min

  • 14:10Jak klienci poostrzegają rozwiązania AI w obszarze Contact Center – szanse i zagrożenia dla zdalnych kanałów obsługi

    • Piotr Dzięcioł,  Dyrektor Zarządzający, Contact Center, Getin Noble Bank
    • Kamil Kucharczyk,  Kierownik Zespół Zwiększania Efektywności Operacyjnej, Contact Center, Getin Noble Bank

    50 min

  • 15:00Przerwa

    10 min

  • 15:10Zarządzanie projektem wdrożenia sztucznej inteligencji

    • Andrzej Lach,  Senior Manager, PwC
    • Jaką metodologię wdrożenia wybrać
    • Podział ról w projekcie
    • Planowanie a realizacja- co zrobić by się nie rozminęły
    • Rutyna a innowacyjność - jak to pogodzić


    50 min

  • 16:00Zakończenie

Agnieszka Belowska-Gosławska

Agnieszka Belowska-Gosławska

Head of Robotics CoE, Nordea Bank Abp

Od początku kariery zawodowej jest związana z branżą BPO/SSC oraz bankowością. Swoją ścieżkę zawodową rozpoczęła w Centrum Usług Wspólnych Philips/Infosys, gdzie obejmowała zarówno stanowiska związane z zarządzaniem ludźmi, jak i centralizacją oraz usprawnianiem procesów księgowych. Od 2010 r. jest związana z Nordea Bank Abp - największą skandynawską instytucją finansową, obecną w Danii, Norwegii, Szwecji, Finlandii. Najpierw pełniła funkcję menadżera odpowiedzialnego za transfer procesów, a następnie była Dyrektorem Operacyjnym w dziale bankowości detalicznej oraz w dziale przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy (AML) i finansowaniu terroryzmu (CT). Od 2018 r. pełni funkcję Dyrektora Strategicznego odpowiedzialnego za robotykę w Grupie Nordea. Centrum Doskonałości Robotyki Nordea jest globalnym zespołem istniejącym od 2017 roku, skupiającym specjalistów w zakresie budowania oraz utrzymania kompleksowych rozwiązań automatyzacji procesów biznesowych.

Prelegent

Piotr Dzięcioł

Dyrektor Zarządzający, Contact Center, Getin Noble Bank

Z obszarem Contact Center i szeroko pojętego Customer Care Service związany od 2000 roku. W okresie tym realizował szereg nowatorskich rozwiązań z zakresu zdalnej obsługi klientów zarówno w obszarze firm telekomunikacyjnych jak i w sektorze finansowym . Był odpowiedzialny za uruchomienie operacyjne nowatorskiego jak na ówczesne czasu programu Błekitna Linia , który transformował obsługę posprzedażowa klientów z punktów F2F całkowicie do kanałów zdalnych głównie telefonicznego. W kolejnych latach już w obszarze sektora finansowego kierując operacyjnie jednostkami Contact Center , starał się wdrażać najnowsze rozwiązania technologiczne , których celem było zapewnienie najwyższej jakości obsługi oraz optymalizacja kosztowa. W okresie tym brał udział we wdrożeniach nowoczesnych rozwiązań biometrycznych, nowoczesnych technologii analitycznych oraz szeregu rozwiązań wspomagających obsługę i sprzedaż takich jak voice boty , cobrowsing , speech analitycs i szereg innych podobnych rozwiązań. W ostatnim okresie pracuje tez nad możliwościami wykorzystania AI i technologii do wsparcia automatyzacji procesów co w dobie wyzwań związanych z COVID 19 nabrało nowego wymiaru i tempa.

Wojciech Glapa

Wojciech Glapa

Business Development Manager, Stanusch Technologies SA

Od 2009 odpowiadał z ramienia Zarządu Arteria S.A. za funkcjonowanie obszaru multimedialnego kontaktu z klientami Grupy Arteria. Rozwijał projekty strategiczne i multilingual w obszarze Contact Center funkcjonującym w strukturach Arteria S.A i trzech spółek zależnych Grupy . W 2003 wdrożył i uruchomił największy w kraju projekt outsourcingu obsługi klientów dla jednego z czołowych graczyw branży elektroenergetyki. Projekt realizowany jest nieprzerwanie do dnia dzisiejszego. W latach 2005 -2010 rozwijał nowe usługi w segmencie multimedialnej obsługi klientów dołączając do portfolio klientów czołowych partnerów z branży gazownictwa, elektroenergetyki, telekomunikacji, ubezpieczeń, telewizji kablowych, rynku wydawniczego i szeregu innych . Od 2010 rozwijał nowy kierunek wykorzystania infrastruktury i metodologii zarządzania wywodzącej się z Call Center w projektach telefonicznego konsultingu biznesowego i długoterminowego wsparcia Klientów korzystających z zaawansowanych narzędzi marketingu internetowego. Zbudował projekt czołowego gracza branży marketingu internetowego wspierający klientów biznesowych w 11 krajach. Obecnie w roli Business Development Managera buduje nowoczesne rozwiązania z obszaru sprzedaży i obsługi Klientów oparte na współpracy wysoko kwalifikowanej kadry specjalistów z nowoczesnymi rozwiązaniami wykorzystującymi m. in technologie AI, Machine Learning, NLP, RPA w postaci zaawansowanych chat i voicebotów wspólnie z Stanusch Technologies SA.

Karolina Kania

Karolina Kania

Senior Project Manager, Voice Contact Center

Karolina Kania jest związana z branżą contact center od ponad 8 lat. Zdobywała doświadczenie jako Account Manager, Kierownik projektów i zespołów operacyjnych. Jest ekspertem zarówno w zakresie sprzedaży jak i wielokanałowej obsługi klienta w sektorach B2B i B2C. Trener biznesu i twórca programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej. Karolina współpracuje z Voice Contact Center od 2015 roku. Zarządza zespołami ds. obsługi klienta w lubelskim centrum operacyjnym.

Piotr Kempa

Piotr Kempa

Head of AI Division, Voice Contact Center

Piotr Kempa tworzy technologie botów głosowych od 2013 roku. Pracował przy projektach badawczych związanych ze sztuczną inteligencją, finansowanych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Piotr jest twórcą Primebota – inteligentnego bota konwersacyjnego, który jest przygotowany na rozmowy nieliniowe, czyli wychodzące poza scenariusz. Od 2019 współpracuje na stałe z firmą Voice Contact Center z grupy OEX. Piotr jest pasjonatem sztucznej inteligencji i ekspertem w łączeniu technologii głosowych z informatycznymi.

Kamil Kucharczyk

Kamil Kucharczyk

Kierownik Zespół Zwiększania Efektywności Operacyjnej, Contact Center, Getin Noble Bank

Od 2010 roku zawodowo związany z Contact Center. Swoje doświadczenie zdobywał przekrojowo przez różne stanowiska, zaczynając od telefonicznej obsługi klienta, późniejszą kontrolę prawidłowości działania procesów biznesowych, uczestnictwo w projektach MIFID II oraz RODO. W 2019 rozpoczął zdobywanie nowych kompetencji kierując zespołem Zwiększania Efektywności Operacyjnej. W ramach codziennej pracy zawodowej odpowiada za projekty regulacyjne dotyczące Contact Center oraz poszukuje obszarów do optymalizacji, w tym również z wykorzystaniem elementów AI.

Andrzej Lach

Andrzej Lach

Senior Manager, PwC

Jest ekspertem w obszarze automatyzacji procesów biznesowych za pomocą narzędzi Robotic Process Automation z wykorzystaniem elementów Sztucznej Inteligencji, uczenia maszynowego oraz silników NLP (chat-bot / voice-bot). Wspiera klientów na całym świecie w ich podróży do szerokopojętej dygitalizacji. Współpracuje zarówno z działami wsparcia (finanse, kadry, łańcuch dostaw, administracja) jak i obszarów Front Office (sprzedaż, marketing, obsługa klienta). W przeszłości zajmował się centralizacją procesów biznesowych oraz budową i rozwojem Centrów Usług Wspólnych. W związku ze specyfiką pracy nie koncentruje się na konkretnych branżach, a raczej na konkretnych obszarach biznesowych i całościowym ujęciu procesów biznesowych.

Karol Stępień

Karol Stępień

Lider biznesowy i konsultant w zakresie bankowości i FinTech. Przedsiębiorca

Posiada kluczowe kompetencje w zakresie opracowania i wdrażania strategii biznesowych, zarządzaniu ludźmi (+300) w rozproszonych zespołach, dostarczaniu planów sprzedaży, wdrażaniu narzędzi i metod do zarządzania sprzedażą, zarządzania zmianą, optymalizacją procesów i zarządzaniu projektami. Jako sponsor, lider lub uczestnik brał udział w ponad 30 projektach w zakresie budowy strategii biznesowych, optymalizacji cen, wdrożeń narzędzi IT, budowy nowych procesów kredytowych, wdrażaniu programów rozwoju kompetencji i innych. Współpracuje z firmą z branży IT - 10Clouds w zakresie budowy biznesu skupionego na instytucjach finansowych. Prowadzi własną małą firmę konsultingową skupioną na transformacji technologicznej sektora finansowego. nWykłada gościnnie na Uczelni Łazarskiego w zakresie zarządzania sprzedażą, bankowości korporacyjnej, finansowania projektów inwestycyjnych i nowych technologii. Jego doświadczenie wzbogacają liczne szkolenia i konferencje branżowe.

Dawid Wójcicki

Dawid Wójcicki

Założyciel i CEO spółki Vee S.A.

Absolwent Informatyki i Ekonometrii na Uniwersytecie Gdańskim, doświadczony manager w firmach branży IT, projektant oprogramowania, pasjonat komunikacji na linii człowiek-maszyna. Od początku kariery zawodowej związany z przedsiębiorstwami technologicznymi o dużym potencjale innowacyjnym. Ścieżkę zawodową rozpoczął w Wirtualnej Polsce, jako programista i project manager. Następnie współtworzył inkubator technologiczny - jako pomysłodawca i koordynator rozwoju projektów internetowych do fazy spin-off. W Vee zaangażowany w rozwój technologii, planowanie strategii, business development i aktywną edukację rynku.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]