Sztuczna inteligencja i robotyzacja w sektorze finansowym

Sztuczna inteligencja i robotyzacja w sektorze finansowym

22 ‑ 23 stycznia 2020 / Warszawa, Hotel Novotel Centrum

Sztuczna inteligencja i robotyzacja w sektorze finansowym
 / 22 ‑ 23 stycznia 2020 / Warszawa

Cel




Wszelkiego rodzaju innowacje biznesowe związane z tematyką sztucznej inteligencji oraz robo doradztwa są dzisiaj jednym z priorytetów wielu strategii biznesowych w instytucjach finansowych.

Wdrożenie sztucznej inteligencji oraz robotyzacji w organizacjach determinuje przewagę konkurencyjną na rynku finansowym. Dzięki tym wdrożeniom firmy znacząco obniżają koszty prowadzenia działalności a jednocześnie zwiększają skuteczność inwestycji.

Zapraszam do grona uczestników III edycji Konferencji Sztuczna inteligencja i robotyzacja w sektorze finansowym, która odbędzie się w dniach 22-23 stycznia 2020 r. w Warszawie

Dołącz do nas i poznaj liczne case studies przedstawicieli takich instytucji jak m.in.: Alior Bank, Bank Pekao, Santander Bank Polska SA, Link4 TU, Nordea Bank. Weź udział w ważnym wydarzeniu branżowym, skorzystaj z doświadczenia naszych uznanych ekspertów i przedyskutuj z nimi najważniejsze wyzwania w Twojej branży. Zainspiruj się przedstawionymi wdrożeniami i wykorzystaj je w swoim biznesie!

Na 2-dniowej konferencji:

  • 17 inspirujących prelekcji
  • 2 panele dyskusyjne
  • prelekcje praktyków reprezentujących m.in.: Brainhint, Szkoła Główna Handlowa, Dell EMC, BNP Paribas, Citi Handlowy Bank Handlowy, PKO Bank Polski

Wśród kluczowych zagadnień w programie:

  • obsługa Klienta - wpływ AI i RPA na zwiększenie Customer Experience
  • wsparcie procesów sprzedaży - chatboty, voiceboty
  • wykorzystanie robotów do poprawy Employee Experience 
  • jak zbudować i utrzymać dużą operację robotyczną?
  • jak przeżyć porażki we wdrażaniu narzędzi RPA / AI i przekuć je w sukces
  • aspekty prawe, zapewnienie zgodności z przepisami, zapobieganie oszustwom dzięki RPA / AI

Zapoznaj się z artykułem "Rycerskie zasady robotyzacji procesów biznesowych" autorstwa Andrzeja Sobczaka, prelegenta wydarzenia >>

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca marketingowa

Weronika Kuchta
Weronika Kuchta

Marketing Manager

Hotel Novotel Centrum

ul. Marszałkowska 94
Warszawa

Patron Medialny