VI Forum Compliance Officer

VI Forum Compliance Officer

23 ‑ 24 lutego 2021 / online

1595 zł netto do 24 lutego (cena udziału online)

Cel


COVID-19 zakłócił działalność organizacji na wszystkich jej poziomach i postawił przed firmami nieoczekiwane wyzwania. Dlatego też rola Compliance Officera, szczególnie w ostatnim trudnym czasie jest nie do przecenienia. Zmieniające się otoczenie rynkowe powoduje, że przed działem compliance stawia się coraz więcej zadań i pojawiają się nowe wyzwania. Nowe regulacje jak np. tzw. dyrektywa o ochronie sygnalistów, bezpieczeństwo pracy zdalnej, sztuczna inteligencja, naruszenia danych oraz utrzymanie działań z zachowaniem zgodności z przepisami powodują, że konieczne jest stałe poszukiwanie nowych rozwiązań i wiedzy.

Z myślą o Państwa potrzebach i w oparciu o Państwa oczekiwania już po raz 6 mamy zaszczyt zaprosić Państwa na jedno z kluczowych spotkań dedykowanych Działom Compliance – VI Forum Compliance Officer, które odbędzie się 23-24 lutego 2021 r. w formule online.

Wśród prelegentów znajdziecie Państwo wybitnych ekspertów - praktyków, którzy w swej codziennej pracy poruszają się na polu compliance, inicjując rozmaite nowatorskie rozwiązania.

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu, które doskonale wpisało się w kalendarz wydarzeń dedykowanych ekspertom tej dziedziny. Będziemy mówić o tym co najważniejsze w nadchodzącym roku, dyskutować, tworzyć nowe idee, wymieniać się pomysłami.



Podczas Forum poruszymy wiele tematów, m.in.:

  • Zarządzanie zgodnością w sytuacji ciągłego kryzysu i zmieniającej się legislacji
  • Najlepsze praktyki w pokonywaniu pandemicznych przeciwności
  • Nowe technologie - wykorzystanie zaawansowanych analiz i uczenia maszynowego do badań zgodności
  • Jak prowadzić audyty śledcze i postępowania wyjaśniające w sposób zdalny?
  • W jaki sposób dopasować narzędzia do potrzeb swojej organizacji?
  • Przestrzeganie prawa konkurencji podczas kryzysu COVID-19
  • Wyzwania w raportowaniu danych ESG
  • Jakie obowiązki dla organizacji wprowadza nowa dyrektywa o sygnalistach? 
  • Ochrona sygnalistów na świecie – rozwiązania prawne i praktyczne
  • Jak wdrożyć w organizacji kanały anonimowego zgłaszania naruszeń?
  • Rozwiązania techniczne związane obsługą kanałów zgłaszania nieprawidłowości
  • Ochrona sygnalistów w systemie zarządzania zgodnością organizacji
  • Praktyczne przykłady wdrożenia kanałów zgłaszania nieprawidłowości – case study

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panele dyskusyjne, wirtualne stoły eksperckie
  • Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = praktyczne ujęcie zagadnień
  • Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
  • Możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Do udziału w Forum zapraszamy:

  • Dyrektorów i Managerów ds. Compliance
  • Compliance Officerów
  • Dyrektorów i Managerów ds. Zapewnienia Zgodności
  • Dyrektorów i Managerów ds. Zarządzania Ryzykiem
  • Dyrektorów i Managerów ds. Audytu
  • Radców Prawnych, Adwokatów i Prawników zajmujących się tematyką compliance
  • Osób zajmujących się CSR
  • Członków Zarządu
  • Szefów Działów HR
  • Wszystkich zainteresowanych tematyką compliance

Program

Prelegenci

  • Beata Baran

    dr Beata Baran

    Radca Prawny BKB Baran Książek Bigaj
  • Łukasz Chmielniak

    Łukasz Chmielniak

    Adwokat, Partner Zarządzający Chmielniak Adwokaci
  • Angelika Ciastek-Zyska

    Angelika Ciastek-Zyska

    Wicedyrektor, Zespół usług śledczych i zarządzania ryzykiem nadużyć PwC
  • Agnieszka Ert – Eberdt

    Agnieszka Ert – Eberdt

    Human Resources Shared Service Manager Heidelberger Druckmaschinen AG
  • Robert Gniezdzia

    Robert Gniezdzia

    Radca Prawny, Partner Zarządzający Chmielniak Adwokaci
  • Rafał Hryniewicz

    Rafał Hryniewicz

    Prezes Zarządu E-nform Sp. z o.o.
  • Marcin Klimczak

    Marcin Klimczak

    Partner, Lider Zespołu usług śledczych i zarządzania ryzykiem nadużyć PwC
  • Agata Kowalczyk- Borek

    Agata Kowalczyk- Borek

    Ekspert ds. Compliance, Zespół usług śledczych i zarządzania ryzykiem nadużyć PwC
  • Marta Kozak-Maśnicka

    Marta Kozak-Maśnicka

    Doktorant Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego
  • Grzegorz Makowski

    dr Grzegorz Makowski

    Fundacja im. Stefana Batorego
  • Krzysztof Mazurek

    Krzysztof Mazurek

    Head of Law, Patents & Compliance CEE Bayer Sp. z o.o.
  • Patrycja Michalec-Piątek

    Patrycja Michalec-Piątek

    Global Analytics Senior Manager AVIVA Polska
  • Anna Nowakowska

    Anna Nowakowska

    Legal Compliance Expert Compliance Expert
  • Sławomir Paruch

    Sławomir Paruch

    Radca Prawny, Partner PCS Paruch Chruściel Schiffter | Littler Global
  • Irek Piętowski

    Irek Piętowski

    Założyciel i Partner Zarządzający Brainwave
  • Karolina Pilwińska- Duda

    Karolina Pilwińska- Duda

    Radca Prawny, Compliance Manager AbbVie Polska Sp. z o.o.
  • Anna Rak-Kozerska

    Anna Rak-Kozerska

    Dyrektor ds. Ochrony Danych Osobowych, Radca Prawny TVN Discovery Polska
  • Magdalena Simkowska-Gawron

    Magdalena Simkowska-Gawron

    GAWRON Kancelaria Adwokacka
  • Magdalena Soboń-Stasiak

    Magdalena Soboń-Stasiak

    Prawnik, Compliance Officer ArcelorMittal Poland S.A.
  • Aleksandra Stanek-Kowalczyk

    dr Aleksandra Stanek-Kowalczyk

    Ekspert w dziedzinie odpowiedzialnego zarządzania i zrównoważonego rozwoju
  • Jan Stappers

    Jan Stappers

    Head of Partnership Development WhistleB
  • Marcin Szczepański

    Marcin Szczepański

    Dyrektor Działu Compliance Siemens Sp. z o.o.
  • Anna Tomiczek

    Anna Tomiczek

    Kierownik Zespołu Zgodności TAURON Polska Energia S.A.
  • Anna Trytek

    Anna Trytek

    Dyrektor, Departament Zgodności Bank Gospodarstwa Krajowego
  • Marcin Waszak

    Marcin Waszak

    Starszy Specjalista Fundacja im. Stefana Batorego
  • Aleksandra Widziewicz

    Aleksandra Widziewicz

    Of counsel w praktyce finansowań i regulacji finansowych Kancelaria Bird & Bird
  • Małgorzata Wojnowska

    Małgorzata Wojnowska

    Dyrektor Departamentu Prawnego i Compliance, Radca prawny, Compliance Officer Żabka Polska

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

1595 zł netto do 24 lutego

Zarejestruj się

Partner Merytoryczny