VII Employer branding w praktyce
Human ResourcesWarszawaKonferencja
Polonia Palace Hotel
VII Employer branding w praktyce
VII Employer branding w praktyce
Efektywne strategie i sprawdzone rozwiązania w budowaniu wizerunku pracodawcy

Wstęp bezpłatny

Stworzenie atrakcyjnego wizerunku pracodawcy jest kluczowym czynnikiem przyciągania i zatrzymywania pracowników w firmie, szczególnie w obliczu rosnącej konkurencji na rynku pracy. Employer branding oparty na konkretnych informacjach i długofalowych strategiach, staje się niezbędnym narzędziem do przyciągania uwagi najbardziej utalentowanych ekspertów.

Według raportu "Employer brand research 2023", najważniejszym czynnikiem zatrudnienia dla badanych były atrakcyjne wynagrodzenie i benefity (73%). Kolejnymi istotnymi czynnikami były przyjazna atmosfera pracy (64%) oraz stabilność zatrudnienia (62%). Reputacja pracodawcy zyskuje również coraz większe znaczenie, co potwierdza 44% respondentów, co jest zauważalnym wzrostem w porównaniu z poprzednimi latami.

Oprócz konkurencyjnych płac, korzyści socjalnych i przyjaznej atmosfery pracy, reputacja pracodawcy na rynku staje się kluczowym elementem w przyciąganiu i zatrzymywaniu talentów.

Jeśli chcesz zapoznać się z najnowszymi trendami z obszaru EB, posłuchać case studies jak inne firmy prowadzą strategie i radzą sobie w trudnych czasach zapraszam do udziału w VII edycji konferencji "Employer branding w praktyce". Konferencja odbędzie się 21 listopada 2024 roku, w Warszawie.

Jeśli jesteś menedżerem odpowiedzialnym za projekty z zakresu EB, HR lub komunikacji, dołącz do grona uczestników konferencji.


Partnerzy:

Partner

VeloBank

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:20Rejestracja, poranna kawa

  • 08:55Powitanie uczestników i rozpoczęcie konferencji

    • Aldona Mlonek - Korzonkowska,  Project Manager, Puls Biznesu
  • 09:00PANEL DYSKUSYJNY: Rola przywództwa w budowaniu marki pracodawcy

    • Marika Stasinowska, Moderator Senior Executive Manager, HRK
    • Judyta Pastuszka, Paneliści Menedżerka ds. Kultury Organizacyjnej, Żabka
    • Sławomir Ronkowski,  Dyrektor ds. komunikacji wizerunkowej i relacji z otoczeniem społecznym, LPP
    • Marta Chmielewska,  Dyrektorka Biura Komunikacji Wewnętrznej, VeloBank
    • Agnieszka Maciejewska,  Group Vice President – People & Culture, TVN Warner Bros. Discovery
    • Jak osoby decyzyjne powinny wspierać swoje firmy w dzisiejszym świecie
    • Budowanie i promowanie pozytywnej kultury organizacyjnej
    • Budżet na działania EB - perspektywa zarządu i osób decyzyjnych
    • Tworzenie i komunikacja wartości organizacyjnych
    • Zwiększanie zaangażowania i satysfakcji pracowników
  • 09:50Przyciągamy produktami & Inspirujemy ludźmi w LPP. O tym jak stworzyliśmy parasolową strategię EB dla 40 krajów i 5 brandów nie tracąc naszej tożsamości

    • Katarzyna Rachwalska-Groning,  Liderka Zespołu ds. Employer Brandingu, LPP
    • Maciej Radziemski,  Strategy Director & Co-Founder, LUCKYYOU

    Case study LPP

    • Projektowanie, komunikacja wizualna, sprzedaż, logistyka, technologie, prawie 40 krajów, a do tego 5 różnych brandów – czy da się to pogodzić? O podejściu parasolowym
    • Badania na szeroką skalę. Więcej nas łączy czy dzieli?
    • Zderzenie oczekiwań z rzeczywistością – wartości biznesowe a wartości pracowników
    • Warsztaty, fokusy, kompromisy – dialog i transparentność kluczem do sukcesu
  • 10:20Jak wykorzystać platformę LMS w procesie onboardingu – od pomysłu do realizacji

    • Magdalena Czykirska,  Główny Specjalista w Departamencie Kadr, Centrala KGHM Polska Miedź S.A.
    • Gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy - mapowanie i optymalizacja procesu, technologia i automatyzacja
    • Ścieżka wdrożeniowa na miarę oczekiwań pracowników, managerów i organizacji
    • Zaangażowanie zespołu, podział ról i content plan spójny z kulturą organizacyjną
    • CUmpel/ CUmpelka do zadań specjalnych – kampania informacyjna, szkolenia i wdrożenie
    • Nasze wnioski - dlaczego monitorowanie i ciągłe doskonalenie jest kluczowe
  • 10:50Przerwa kawowa

  • 11:20Jak analityka może wspierać budowanie wizerunku pracodawcy i marketing rekrutacyjny

    • Łukasz Trzeszczkowski,  Partner Strategiczny, Be About Hybrid Agency
    • Trendy i technologie w analityce danych employer brandingowych
    • Przegląd kluczowych wskaźników do optymalizacji marketingu rekrutacyjnego
    • Mierzenie skuteczności działań i strategii wizerunkowych 
    • Wyzwania i ograniczenia analityki EB
  • 11:50Współpraca EB z HR: podejście holistyczne

    • Marta Pietranik-Pacuła,  Communication Manager, Schaeffler Global Services Europe
    • Aleksandra Kuchejda,  Senior Recruitment Professional, Schaeffler Global Services Europe

    Case study SCHAEFFLER GLOBAL SERVICES EUROPE 

    • Siła EB w kompleksowym wspieraniu działań HR
    • HR Roadmap: działania EB na każdym etapie cyklu życia pracownika
    • Autorskie przykłady programów budowania zaangażowania pracowników
    • EB po godzinach
  • 12:20Dlaczego employer branding zaczyna się i kończy na Internal Mobility?

    • Joanna Babiarz,  Global Employer Branding Director, APTIV

    Case study APTIV

  • 12:50Staż, który nie ma wieku? Kandydatki i kandydaci 50+, czy jesteśmy na to gotowi?

    • Emila Badełek,  People Experience Manager, Rohlig Suus Logistics

    Case study ROHLIG SUUS LOGISTICS

    • Case study – LogiStaż w SUUS, czyli staż dla każdego
    • Jak dotrzeć do kandydatek i kandydatów 50+?
    • Jakie są największe wyzwania w procesie rekrutacji?
    • Jak odpowiedzieć na potrzeby wielopokoleniowych zespołów?
    • Nasze wnioski, czyli co poszło nie tak, a z czego jesteśmy dumni
  • 13:20Lunch

  • 14:10Czy Employer Branding = Digital Marketing?

    • Ewa Jakimowicz,  Expert Team Lead - Talent Acquistion & Employer Branding, T-Mobile Polska
    • Zuzanna Czarnecka-Ziębicka,  Specjalistka ds. Employer Brandingu, T-Mobile Polska

    Case study T-MOBILE POLSKA

    • Przyjrzymy się metodom i narzędziom Digital Marketingu
    • Przywołamy ‘best practise’ ze świata EB
    • Zadamy sobie pytania, które pomogą nam w budowie własnej strategii komunikacji w Internecie
  • 14:40Program ambasadorski bez tajemnic - jak przekształcić pracowników w influencerów marki

    • Dagmara Pakulska,  , dagmarapakulska.pl
    • Jak stworzyć strukturę programu ambasadorskiego
    • Rekrutacja ambasadorów
    • Metody na budowanie zaangażowania wśród ambasadorów marki
    • Co może pójść nie tak przy tworzeniu programu ambasadorskiego i jak się przed tym uchronić
    • Odrobina wiedzy psychologicznej, która pomoże stworzyć świetny program employee advocacy
  • 15:10Przerwa kawowa

  • 15:25Razem w Lidlu – czyli employer branding społecznie zaangażowany

    • Aleksandra Kręgielska-Rolla,  Employer Branding Managerka, Lidl Polska

    Case study LIDL POLSKA

    • Czy warto w działaniach employer brandingowych skupiać na tematach społecznie zaangażowanych
    • Pomysł, wizja, kreacja a zderzenie z rzeczywistością
    • Ewolucja koncepcji kampanii „Razem w Lidlu” – czy można tworzyć kampanię przez kilka lat?
    • Realizacja, wyniki, wnioski i rekomendacje
  • 15:55EB wewnętrzny – jak kreować pozytywny wizerunek w czasach wyzwań społeczno-gospodarczych i trudnych decyzji

    • Karolina Fiejtek,  Koordynatorka ds. employer brandingu, Wearmedicine.com

    Case study WEARMEDICINE.COM 

    • Jak pokazać dobrą twarz w obliczu trudności, które wpływają na pracodawcę, który musi podejmować często negatywne decyzje dla pracowników
    • EB w organizacji rozproszonej i offline  
    • Jak budować wewnętrzną sieć społecznościową
    • Nowe sposoby na komunikację z pracownikami
  • 16:25Zakończenie konferencji

Joanna Babiarz

Joanna Babiarz

Global Employer Branding Director, APTIV

Z zawodu dziennikarz, z wyboru wielozadaniowy ogarniacz. Od ponad 10 lat trenuje zdania i sili się na słowa w imieniu nowych technologii. Ostatnio skoncentrowana na misji poszukiwania szybkich i wściekłych inżynierów pod szyldem Aptiv. W praktyce odpowiedzialna globalnie za employer branding i komunikację wewnętrzną firmy, w tym nowy brand pracodawcy, który można prześledzić na aptiv.com/jobs. Przez dekadę nauczyła się, że markę pracodawcy można skutecznie budować wokół produktu firmy. I tak superszybkie, piekielnie inteligentne, a do tego autonomiczne samochody przyszłości pomagają dziś tworzyć społeczność wokół marki i rekrutować inżynierów Aptiv. Niezwykle dumna jest ze współtworzenia takich projektów jak: cykl meetupów Connected.Cars, dedykowany miłośnikom motoryzacji, Born To Move – kampanii oferującej rekrutację w aucie, Beacon Valley Hackhaton czy kampanii #ExtraOrdinary Kontakt.io, która pomogła skompletować zespół startupu i zdobyć branżowe wyróżnienie. W tworzeniu strategii employer brandingowej wspierała także zespoły z branży e-commerce, holdingi motoryzacyjne oraz firmy produkcyjne.

Emila Badełek

Emila Badełek

People Experience Manager, Rohlig Suus Logistics

W Rohlig SUUS Logistics pełni rolę People Experience Managerki i jest odpowiedzialna za tworzenie wyjątkowych doświadczeń pracowników poprzez skuteczną komunikację wewnętrzną oraz działania Employer Brandingowe. Niezmiennie od lat pasjonuje się realizacją projektów w zakresie budowania pozytywnych doświadczeń kandydatów oraz podnoszenia zaangażowania i satysfakcji pracowników. Na swoim koncie ma wdrożenia kampanii Employer Brandingowych i rekrutacyjnych, kierowanych do różnorodnych grup pracowników, od pracowników fizycznych po młodych ekspertów z obszaru technologicznego, a także przewoźników i kierowców. Prelegentka i organizatorka meet-upów technologicznych. Z sukcesem wdrożyła nowoczesne narzędzia komunikacyjne i systemy grywalizacyjne dla pracowników. W swojej codziennej pracy integruje cele HR z wyzwaniami biznesu, stawia na analitykę danych i szuka najlepszych rozwiązań.

Marta Chmielewska

Marta Chmielewska

Dyrektorka Biura Komunikacji Wewnętrznej, VeloBank

Od kilkunastu lat związana z obszarami komunikacji, budowania wizerunku pracodawcy i doświadczeń pracowników.  Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej. W VeloBanku odpowiada za komunikację wewnętrzną i zaangażowanie pracowników oraz dba o markę pracodawcy i działania employer brandingowe. Na swoim koncie ma realizację projektów z zakresu wdrażania i rozwijania kultury organizacyjnej, promowania firmowych wartości, a także zarządzania zmianą, w tym rebrandingu. Za zrealizowane wraz z zespołem działania otrzymała zarówno krajowe, jak i międzynarodowe wyróżnienia. Na co dzień ceni sobie pracę na faktach, danych i liczbach, stawia na autentyczność i prostotę, a ponad wszystko, liczy się dla niej uważność na drugiego człowieka.

Zuzanna Czarnecka-Ziębicka

Zuzanna Czarnecka-Ziębicka

Specjalistka ds. Employer Brandingu, T-Mobile Polska

W #MagentaTeam opiekuję się social mediami i innymi kanałami, w których docieramy do naszych potencjalnych kandydatów/-ek na rynku. Jestem kreatywną głową - w swoich działaniach łączącą ludzi i dzielącą... się doświadczeniami. W komunikacji jak i w pracy stawiam na autentyczność i transparencję. Wierzę, że to pozwala nam zdobyć zaufanie i przyspieszyć sukces każdego projektu.

Magdalena Czykirska

Magdalena Czykirska

Główny Specjalista w Departamencie Kadr, Centrala KGHM Polska Miedź S.A.

Ekspertka z kilkunastoletnim doświadczeniem w HR z wykształceniem z obszaru zarządzania kadrami, marketingu i ekonomii. Specjalizuję się w rekrutacji i onboardingu. Jestem ambasadorką działań HR i EB wspierających cele biznesowe, relacje pracownicze i zarządzanie procesami z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Lubię pracować z ludźmi i dla ludzi. Interesuje mnie HR oparty na faktach i analizach. Certyfikowana managerka rekrutacji, CAACDC, Agile PM, trenerka. Z pasji miłośniczka gór, podróży i sportowego stylu życia.

Karolina Fiejtek

Karolina Fiejtek

Koordynatorka ds. employer brandingu, Wearmedicine.com

Koordynatorka ds. employer brandingu w marce Medicine od ponad 2 lat. Jej rola obejmuje nie tylko skupienie się na atrakcyjnych aspektach firmy dla obecnych pracowników, ale także dbanie o pozytywną percepcję marki wśród potencjalnych kandydatów. Zadaniem Karoliny jest nie tylko tworzenie przemyślanej strategii employer brandingu, ale również wdrażanie działań mających wpływ na atmosferę w miejscu pracy. Dzięki działaniom EB marka Medicine staje się miejscem, gdzie ludzie nie tylko chcą pracować, ale także rozwijać się zawodowo i budować długotrwałe relacje z firmą.

Ewa Jakimowicz

Ewa Jakimowicz

Expert Team Lead - Talent Acquistion & Employer Branding, T-Mobile Polska

Employer Branding, Rekrutacja, Onboarding. W #MagentaTeam odpowiadam za cały proces Candidate Experience – od pierwszego kontaktu z marką, do pełnego wdrożenia w organizację. Pracuje w Agile nad rozwojem produktów HR, stawiam na autentyczność, zrozumienie potrzeb, dane i efekt! Z zespołem prowadzimy setki procesów rekrutacyjnych do sklepów w całej Polsce, na stanowiska w centrali, do IT, czy w ramach oferty dla młodych: Program Stażowy Magenta Start, Program Talentowy Magenta Talents Squad.

Aleksandra Kręgielska-Rolla

Aleksandra Kręgielska-Rolla

Employer Branding Managerka, Lidl Polska

Od 17 lat związana z szeroko rozumianą komunikacją oraz employer brandingiem. Swoją karierę zawodową rozpoczynała od pracy w mediach oraz na samodzielnych stanowiskach w działach public relations i budowania marki pracodawcy. W Lidlu od 11 lat. W employer brandingu stawia na podejście strategiczne oraz synergię działań marki pracodawcy i konsumenckiej. Bliskie są jej tematy D&I oraz wsparcia opiekunów w miejscu pracy. Prywatnie mama dwóch synów i jednej córki.

Aleksandra Kuchejda

Aleksandra Kuchejda

Senior Recruitment Professional, Schaeffler Global Services Europe

Ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w rekrutacji w różnych obszarach (agencja rekrutacyjna, produkcja, farmacja i centrum usług wspólnych). Od dwóch lat odpowiada za zarządzanie pełnym cyklem rekrutacyjnym i wdrażanie zmian procesowych. Z wykształcenia jest psycholożką, co pozwala jej na łączenie wiedzy z zakresu psychologii z praktykami HR. W swojej roli kieruje kluczowymi projektami, współpracuje z zewnętrznymi dostawcami i prowadzi szkolenia dla kadry menadżerskiej. Z pasji wielbicielka kina i fascynatka ludzkiego umysłu.

Agnieszka Maciejewska

Agnieszka Maciejewska

Group Vice President – People & Culture, TVN Warner Bros. Discovery

Odpowiedzialna za wdrażanie działań People & Culture w Polsce. Celem jej pracy jest wsparcie w realizacji strategicznych celów Warner Bros. Discovery na poziomie globalnym i lokalnym. W TVN Warner Bros. Discovery pracuje od 2021 roku, ale od 20 lat związana z branżą. Pracowała wcześniej w Ernst & Young Polska, gdzie zajmowała stanowisko dyrektor personalnej. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi, doradztwie w dziedzinie HR oraz programach rozwojowych dla kadry kierowniczej. Wcześniej była partnerem w firmie doradztwa personalnego Neumann Leadership oraz sprawowała funkcję prezes zarządu Hudson Global Resources w Polsce. Oprócz pracy zawodowej realizuje się w pracy społecznej. Od 2016 od 2021 roku pełniła funkcję prezesa zarządu Fundacji Liderek Biznesu. Dyplom magistra uzyskała w 1993 roku na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła także studia podyplomowe na Uniwersytecie Oslo.

Dagmara Pakulska

Dagmara Pakulska

, dagmarapakulska.pl

Marketerka, przedsiębiorczyni i wykładowczyni akademicka, a od niedawna również konferansjerka wydarzeń branżowych. Autorka Niby-Prasówki. Jedna z Top 25 Liderek Polskiego LinkedIna według magazynu Forbes Women. Szkoli, konsultuje, audytuje i buduje strategie komunikacji w social mediach zarówno dla dużych, jak i małych marek. Współpracowała już m.in. z Lidlem, mBankiem, Żabką, Roche Polska, czy z TVN. Jej konikiem są działania organiczne, a ulubionymi specjalizacjami: employee advocacy, personal branding oraz LinkedIn marketing.

Judyta Pastuszka

Judyta Pastuszka

Menedżerka ds. Kultury Organizacyjnej, Żabka

Od samego początku swojej kariery zawodowej związana z obszarem HR. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie koordynacji projektów w międzynarodowych firmach (tj. Allegro, NIVEA) związanych z programami onboardingowymi, szkoleniowymi i rekrutacyjnymi. Realizowała inicjatywy mające na celu planowanie i wdrażanie działań z obszaru Employer Brandingu. Z Żabka Polska związana od 2020 roku. Od 2021 roku odpowiedzialna za jeden z filarów strategii ESG - budowanie odpowiedzialnej organizacji m.in. poprzez tworzenie kultury organizacyjnej opartej na wartościach oraz zaangażowanych zespołach. W 2023 i 2024 Żabka Polska jako pierwsza polska firma została wyróżniona międzynarodową nagrodą Instytutu Gallupa potwierdzająca wysokim poziom zaangażowania osób zatrudnionych i współpracujących z firmą.

Marta Pietranik-Pacuła

Marta Pietranik-Pacuła

Communication Manager, Schaeffler Global Services Europe

Ekspert z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w obszarze komunikacji, Public Relations, marketigu i CSR w różnych branżach (lotnictwo, telekomunikacja, e-commerce, produkcyjnej i usług wspólnych). Od dwóch lat odpowiada za działania komunikacji, Employer Brandingu i Public Affairs w Schaeffler Global Services Europe, centrum usług wspólnych dla Grupy Schaeffler o globalnym zakresie, a także koordynuje działania komunikacji i Public Affairs w regionie CEE. Wcześniej stworzyła od podstaw wizerunek XEOS - pierwszego w Polsce centrum naprawy silników lotniczych zbudowanego pod Wrocławiem przez joint venture Lufthansa Technik i GE Aviation. Wykładowca i współpracownik Uniwersytetu Wrocławskiego i Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Z wykształcenia filolog hiszpański, z zamiłowania – uczestnik rajdów i wypraw offroadowych.

Katarzyna Rachwalska-Groning

Katarzyna Rachwalska-Groning

Liderka Zespołu ds. Employer Brandingu, LPP

Od ponad 10 lat buduje doświadczenie w obszarach: employer branding, komunikacja, marka osobista. Od 2021 roku związana z LPP. Obecnie zarządza zespołem utalentowanych kobiet i wspólnie z nimi tworzy employer branding największej firmy modowej w Polsce. Współtwórczyni kampanii employer brandigowej Sinsay, która w 2023 roku otrzymała srebro w konkursie Effie Awards. Karierę rozpoczynała od HR. Uczestniczyła w dwóch programach talentowych i ponad 20 zewnętrznych szkoleniach rozwojowych. Opiekowała procesy candidate experience, employee experience, university relations, przeprowadziła wiele rozmów rekrutacyjnych, assessment center i development center. Tworzyła i prowadziła programy stażowe, współprowadziła programy rozwojowe dla HIPO, projektowała i prowadziła liczne szkolenia. Jej zawodową pasją jest rozwój i dzielenie się wiedzą, którą zdobyła pracując w branżach: fashion, retail, hotelarstwo, ubezpieczenia, szkolenia, usługi dla biznesu.

Maciej Radziemski

Maciej Radziemski

Strategy Director & Co-Founder, LUCKYYOU

12 lat kompleksowego doświadczenia w zakresie opracowywania strategii, działań kreatywnych oraz konsultingu dla topowych marek na rynku polskim i europejskim. Ekspert i prelegent w zakresie komunikacji employer brandingowej i marketingowej. Były wykładowca Collegium Da Vinci. W zakresie budowania wizerunku pracodawcy współtworzy i wdraża strategie dla takich marek jak Lidl Polska, IKEA Polska, Coca Cola HBC, LPP . W codziennej pracy wierzy w siłę insightów i wyklucza przypadki.

Sławomir Ronkowski

Sławomir Ronkowski

Dyrektor ds. komunikacji wizerunkowej i relacji z otoczeniem społecznym, LPP

Od 1993 roku związany z obszarem komunikacji. Przez ponad 20 lat w branży finansowej, najpierw w firmie ubezpieczeniowej Ergo Hestia, a następnie w skandynawskim Banku Nordea jako dyrektor marketingu i komunikacji, realizując wizję instytucji przyjaznej klientom. Od 2015 koordynuje obszar komunikacji w polskiej spółce LPP. Zaangażowany w upowszechnienie wizerunku społecznie odpowiedzialnej firmy odzieżowej, a także w realizację strategii pozycjonowania LPP jako atrakcyjnego pracodawcy. Od 2019 roku pełni rolę członka Zarządu w Fundacji LPP, realizującej projekty w obszarze pomocy ludziom w trudnej sytuacji życiowej oraz dzieciom i młodzieży zagrożonym wykluczeniem społecznym. W LPP odpowiedzialny za komunikację wizerunkową, employer branding, działania digital, obszar relacji społecznych i różnorodnościowych. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego i studiów MBA w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów.

Marika Stasinowska

Marika Stasinowska

Senior Executive Manager, HRK

Posiada 10-letnie doświadczenie w branży doradztwa personalnego. Jako Konsultantka w HRK realizuje z sukcesem projekty rekrutacyjne metodami Search&Selection oraz Direct/Executive Search na stanowiska eksperckie oraz managerskie i zarządcze. Prowadzi projekty rekrutacyjne na terenie całej Polski głównie w branży TSL, FMCG, Retail. Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika ze specjalizacją Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.

Łukasz Trzeszczkowski

Łukasz Trzeszczkowski

Partner Strategiczny, Be About Hybrid Agency

Doświadczony menedżer, ekspert, prelegent i wykładowca akademicki z zakresu budowania wizerunku pracodawcy. W swojej długoletniej karierze zawodowej budował marki pracodawców Danone, ORLEN, PwC, PZU i Unilever. Autor wielu efektywnych strategii, kampanii i projektów employer brandingowych oraz wielokrotny laureat polskich i międzynarodowych konkursów branżowych. Prywatnie – pasjonat podróży i fotografii sportowej, w szczególności żużlowej. Fotografował sukcesy polskich olimpijczyków w Soczi oraz Rio de Janeiro.

VeloBank

VeloBank to bank uniwersalny, który oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla klientów indywidualnych, private banking, sektora MŚP, dużych przedsiębiorstw i korporacji, a także instytucji sektora publicznego. Należy do pierwszej dziesiątki największych banków w Polsce. VeloBank swoją strategię opiera na technologii, w tym rozwiązaniach Gen AI, które mają służyć wygodzie klientów i pracowników. Kompleksowa obsługa świadczona jest w ponad 160 placówkach w całej Polsce oraz w nowoczesnej bankowości internetowej i mobilnej. Oferta obejmuje rachunki bieżące, kredyty, oszczędności, inwestycje czy ubezpieczenia, a także liczne usługi z obszaru beyond banking. W ramach grupy kapitałowej powstał również VeloMarket, czyli platforma zakupowa, gdzie można znaleźć produkty dobre dla zdrowia i planety, co wpisuje się w strategię wspierania przez bank ekologii. Innowacyjność i jakość marki potwierdzają otrzymane nagrody, w tym m.in. Złoty Bankier 2024 za kredyt gotówkowy, Business Insider Award czy Master of Innovation Leadership dla liderów VeloBanku. Firma zwyciężyła również w międzynarodowych konkursach Internal Communications & Engagement Awards 2024 oraz Banking Tech Awards 2023. Działania z zakresu HR zostały nagrodzone m.in. w konkursach Solidny Pracodawca 2023, a także Friendly Workplace 2024, natomiast komunikacja i marketing marki zostały docenione m.in. w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2023, IN2SABRE Awards 2024 oraz CMO Awards 2024 w kategorii Digital Champion.

Opiekun merytoryczny:

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Aldona Mlonek-Korzonkowska

Project Manager

600 013 323

[email protected]

Współpraca:

Katarzyna Dziedzic

Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

600 013 343

[email protected]

VII Employer branding w praktyce

Wstęp bezpłatny

VII Employer branding w praktyce

Wstęp bezpłatny

VII Employer branding w praktyce

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

VII Employer branding w praktyce

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  Warszawa