Wellbeing w biznesie - jak odpowiednio zadbać o dobrostan pracowników?
Human ResourcesOnlineKonferencja
Wellbeing w biznesie - jak odpowiednio zadbać o dobrostan pracowników?
Wellbeing w biznesie
Zadbaj o zdrowie, dobre samopoczucie oraz o kondycję psychiczną Twoich pracowników

Wstęp bezpłatny

Po trudnym czasie pandemicznym zyskaliśmy pewność, że inwestowanie w zdrowie oraz dobre samopoczucie pracowników ma kluczowe znaczenie dla firmy, a wellbeing kadry pracowniczej powinien być dziś jednym z głównych aspektów strategii HR-owej oraz być wysoko na liście priorytetów każdego zespołu zarządzającego. Korzyści z zadbania o dobre samopoczucie, odporność i zdrowie psychiczne zespołów przyniesie ogromne korzyści dla Twojej organizacji. Zmniejszona rotacja pracowników, mniejsza liczba zwolnień, wyższa kreatywność i wydajność pracowników to niewątpliwie czynniki, które przyczynią się do sukcesu Twojej firmy.

Zastanawiasz się, jak opracować skuteczną strategię wellbeingową Twojej firmy?

Chcesz sprawdzić, na jakie filary dobrostanu warto zwrócić uwagę?

Nie wiesz, jak stworzyć oraz pielęgnować pozytywną kulturę i pozytywne nastawienie wśród pracowników stacjonarnych, hybrydowych oraz zdalnych?

Chcesz wiedzieć, jak ocenić stan zdrowia pracowników, aby zapewnić im odpowiednie wsparcie?

Chcesz dowiedzieć się, jak dbać o dobrostan pracowników, gdy ma się mały budżet?

Zastanawiasz się, jak mierzyć zwrot z inwestycji w programy wellbeingowe?

Zapraszamy Cię do udziału w konferencji online Wellbeing w biznesie - jak odpowiednio zadbać o dobrostan pracowników?, która odbędzie się 8 marca 2023 r. Dołącz do grona ekspertów i poznaj case studies przedstawicieli takich firm jak m.in.: ING Bank Śląski, Xella Polska, Santander Bank Polska, Fresenius Kabi Polska, DELPHARM Poznań oraz ABB Business Service.


Uczestnikom gwarantujemy:

  • Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panel dyskusyjny
  • Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = praktyczne ujęcie zagadnień
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę


Stawiamy na praktyczne rozwiązania oraz doświadczenie zaproszonych prelegentów!

Przedstawiamy innowacyjne rozwiązania!

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:55Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

    • ,  Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu
  • 09:00PANEL DYSKUSYJNY - Nowe trendy i zjawiska w zakresie wellbeingu

    • ,  Moderator: Anna Józefczyk, Dyrektor Biura Rozwoju Benefitów Pracowniczych, Mentor S.A.
    • Ewelina Gawłowska,  Senior HRBP, ING Bank Śląski S.A.
    • Małgorzata Furtak,  Dyrektorka BHP & Wellbeing, Santander Bank Polska S.A.
    • Amelia Burblis,  HR Manager, Grupa Hortex
    • Wojciech Śliwa,  Rewards Manager, Coca-Cola HBC, Polska i Kraje Bałtyckie
  • 09:45Wellbeing na trudne czasy – strategia, kultura, przywództwo

    • Ewa Stelmasiak,  Founder and CEO, WellCulture Institute by Ewa Stelmasiak
    • Jakich jest pięć kluczowych podejść do wellbeingu w biznesie?
    • Dobrostan pracowników jako firmowy priorytet oraz niezbędna część strategii
    • Kultura organizacyjna, kultura dobrostanu a wellbeing
    • Rola Zarządu oraz kadry menedżerskiej w kształtowaniu i wdrożeniu dobrostanu organizacyjnego
    • Rozwój przywództwa dobrostanu jako odpowiedź na presję rynku pracy i wielkie przewartościowanie


  • 10:30Filary dobrostanu – na czym się skupiamy w Xella Polska?

    • Beata Molska,  Head of country HR, Xella Polska Sp. z o.o.
    • Marta Prokopek-Pyśk,  HR Business Partner, Xella Polska Sp. z o.o.
    • Kultura otwartej komunikacji i zaufania, a dobrostan
    • Fajnie jest się różnić - Diversity and Inclusion jako element dobrostanu
    • Zdrowa głowa - psychoedukacja i wsparcie psychologiczne
    • Bezpieczeństwo/ zdrowie/ rozwój
  • 11:15Przerwa

  • 11:30Jak stworzyć oraz pielęgnować pozytywną kulturę i pozytywne nastawienie wśród pracowników stacjonarnych, hybrydowych oraz zdalnych?

    • Anna Kamińska,  Head of HR, Fresenius Kabi Polska Sp. z o.o.
    • W jakich warunkach pracownik będzie się angażować?
    • Kluczowe cechy najbardziej efektywnych zespołów - jak dać im przestrzeń, żeby wybrzmiały?
    • Co czyni kulturę organizacyjną "dobrą" i jak wcielać w życie?
    • Jak kultura organizacyjna wpływa na wellbeing?
    • Jak sprawdzać czy to co robimy działa?
  • 12:15Jak ocenić stan zdrowia pracowników, aby zapewnić im odpowiednie wsparcie? Lęk, stres, wypalenie pracowników – jak sobie z tym radzić?

    • Aleksandra Schaefer,  Konsultant, Coach
    • Tomasz Urbanek,  People & Organisation Business Partner, Lundbeck GBS Kraków
    • Czy możliwa jest w ogóle ocena stanu zdrowia populacji pracowników i poszczególnych osób?
    • Kto powinien być zaangażowany w taką diagnozę i jak taką rozmowę przeprowadzić?
    • Jakie elementy kultury organizacyjnej wspierają otwartość w mówieniu o zdrowiu psychicznym?
    • Jak kształtować odpowiednie postawy, by ludzie nie bali się mówić o swoim lęku, stresie czy nazywać wprost wypalenie zawodowe?
    • Jak przygotować leaderów na zapewnienie sobie resilience oraz umiejętne wsparcie osób w zespole, które są w potrzebie?
  • 13:00Przerwa

  • 13:30Jak dbać o dobrostan pracowników, gdy ma się mały budżet?

    • Kinga Bazior,  Chief Wellbeing and Happiness Officer, Employer Branding Project Coordinator, ABB Business Services Sp. z o. o.

    „Obyś żył w ciekawych czasach” – mówi chińskie przekleństwo. No to się doczekaliśmy. Można powiedzieć, że wellbeing nie ma najłatwiejszego startu, wchodząc na rynek w Polsce.

    • Czy w czasach, kiedy budżety są przycinane z kwartału na kwartał, pracodawca ogląda każdą złotówkę jest miejsce w kosztorysach na pozycję „dobrostan”?
    • Jak dbać o wellbeing pracowników mając mały budżet? Czy da się i jak to zrobić?
    • W co inwestować, a jakie działania zostawić na „lepsze czasy”?
  • 14:15Narzędzia wspierające dobre samopoczucie pracowników

    • Marta Glazer,  Senior Employer Branding and Communication Specialist, DELPHARM Poznań

    Wellbeing się po prostu opłaca, bo w zdrowym ciele – zaangażowany i gotowy do działania pracownik. Podczas wystąpienia ekspertka podzieli się konkretnymi narzędziami wspierającymi dobre samopoczucie pracowników, które działają i nie wymagają ogromnego nakładu środków finansowych. Pokaże też na przykładach zrealizowanych w Delpharm Poznań projektów z zakresu wellbeing, jak działania prozdrowotne można wpisać w biznesową codzienność.

  • 15:00Jak mierzyć zwrot z inwestycji w programy wellbeingowe?

    • Amelia Burblis,  HR Manager, Grupa Hortex
    • KPI mierzące skuteczność i efektywność działań wellbeingowych
    • Zbieranie danych monitorujących działania wellbeingowe w firmie
    • Sposób i częstotliwość mierzenia efektywności wdrożonych działań
    • Statystyki udziału pracowników w poszczególnych inicjatywach
  • 15:45Dyrektywa work-life balance w kodeksie pracy

    • Agnieszka Fedor,  Partner, Adwokat, Sołtysiński Kawecki & Szlęzak
    • Nowe urlopy dla pracowników
    • Elastyczna organizacja pracy
    • Zwolnienie od pracy z powodu działania siły wyższej
  • 16:30Zakończenie konferencji

Kinga Bazior

Kinga Bazior

Chief Wellbeing and Happiness Officer, Employer Branding Project Coordinator, ABB Business Services Sp. z o. o.

Wierzy w ludzi i ich sprawczość. Na co dzień dba o poczucie dobrostanu ludzi w Korporacyjnym Centrum Technologicznym, buduje markę pracodawcy wewnętrznie i zewnętrznie. Jako mentorka, coach i trener towarzyszy ludziom w ich rozwoju, motywuje i wspiera w działaniu. Szuka nieoczywistych rozwiązań i zachęca do tego innych. Prywatnie: psia mama, człowiek- podróżnik i ogromny smakosz.

Ewelina Gawłowska

Ewelina Gawłowska

Senior HRBP, ING Bank Śląski S.A.

Obecnie pracuje jako Senior HR Business Partner w ING Banku dedykowana do współpracy z Pionek Klienta Detalicznego. Od lat związana z branżą bankową, początkowo głównie w obszarze rekrutacyjnym, następnie HR Business Partneringowym, wierzy w „zwinne” podejście do pracy, stąd „zakochanie” w metodologii Agile (w ING tę metodę pracy nazywają Way of Working). Absolwentka studiów Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego. Prywatnie uwielbia chodzić po górach, najczęściej można ją spotkać na szlakach w Tatrach.

Agnieszka Fedor

Agnieszka Fedor

Partner, Adwokat, Sołtysiński Kawecki & Szlęzak

Jest szefową zespołu prawa pracy w SK&S. Ma unikatowe doświadczenie w reprezentowaniu pracodawców w negocjacjach ze związkami zawodowymi oraz sporach zbiorowych. Na co dzień doradza pracodawcom z różnych branż i sektorów gospodarki w skomplikowanych projektach restrukturyzacyjnych, w tym w kwestiach dotyczących przejścia zakładu pracy na nowego pracodawcę, negocjacjach układów zbiorowych pracy i pakietów socjalnych, a także restrukturyzacji zatrudnienia i zwolnieniach grupowych. Jest członkinią Europejskiego Stowarzyszenia Prawników Prawa Pracy (EELA) oraz jedną z założycielek i członkinią Stowarzyszenia Prawa Pracy (SPP).

Małgorzata Furtak

Małgorzata Furtak

Dyrektorka BHP & Wellbeing, Santander Bank Polska S.A.

Managerka z wieloletnim stażem w wielu obszarach od operacji, przez obsługę klienta po troskę o dobrostan pracowników. Jest absolwentką studiów na kierunku Finanse i bankowość oraz pasjonatką psychologii. Swoje zainteresowania rozwija studiując psychologię na Uniwersytecie SWPS. Obecnie skupiona na działaniach Wellbeing & Mental Health w Santander Bank Polska na stanowisku Dyrektorki BHP & Wellbeing . Tworzy pionierskie rozwiązania w zakresie strategicznego zarządzania potencjałem kadr i programy poprawy dobrostanu pracowników.

Anna Kamińska

Anna Kamińska

Head of HR, Fresenius Kabi Polska Sp. z o.o.

Odpowiedzialna za wsparcie realizacji strategii biznesowej poprzez kształtowanie polityki personalnej i procesów HR.

Beata Molska

Beata Molska

Head of country HR, Xella Polska Sp. z o.o.

Psycholog biznesu, trener, coach, wykładowca akademicki oraz wieloletni dyrektor personalny. Aktualnie w trakcie certyfikacji z zakresu Psychoterapii w nurcie Gestalt. Z branżą HR związana od ponad 20-stu lat. Jako certyfikowany coach prowadzi executive coaching, team coaching, szkolenia kadry managerskiej i sił sprzedażowych, a także kompleksowo wdraża strategię personalną w firmie. Realizowała takie projekty jak: job grading, outplacement, restrukturyzacje przy połączeniu spółek, pamiętając, że nawet w tak trudnych okolicznościach człowiek i jego dobrostan jest w centrum uwagi. Jest fanem digitalizacji i systemowych rozwiązań w organizacjach - wielokrotnie wdrażała narzędzia i technologie wspierające procesy HR, platformy i inne rozwiązania związane z projektowaniem efektywnych szkoleń i programów rozwojowych, ścieżek kariery i projektów talentowych. W Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie bywa także wykładowcą, ukończyła studia magisterskie w zakresie Psychologii Biznesu oraz MBA. Na UW zdobyła certyfikat trenera kończąc Podyplomowe Studium Terapii i Treningu grupowego. Jako Dyrektor Personalny pracowała przez ponad 17 lat w wielu korporacjach z branży finansowo-ubezpieczeniowej, logistycznej i produkcyjnej. Od ponad 20 lat właścicielem firmy doradczo szkoleniowej HR ACCELERATE – pracowała jako Interim Director. Posiada uprawnienia certyfikacyjne do licznych narzędzi psychometrycznych i testów umiejętności, w tym m.in.: Insightful Profiler IP coach 121, FRIS style myślenia, Extended DISC, SHL, Profiles XT. Podczas pandemii zaczęła prowadzić ogólnodostępny kanał na YouTube z bezpłatnymi szkoleniami z zakresu psychoedukacji wspierających radzenie sobie ze stresem, pracą zdalną czy podnoszących kompetencje liderskie w czasie kryzysu. Pasjonuje się obszarem zarządzania emocjami i energią wewnętrzną, pracą z ciałem jako elementem psychoterapii, ekopsychoterapią, jogą i medytacjami.

Marta Prokopek-Pyśk

Marta Prokopek-Pyśk

HR Business Partner, Xella Polska Sp. z o.o.

Psycholog, psychoterapeuta, doradca kariery, trener biznesu, praktyk HR z bogatym doświadczeniem w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi (rekrutacje, szkolenia, rozwój pracowników, wsparcie biznesu). Od kilkunastu lat związana z HR w branżach takich jak finanse, logistyka czy obecnie branża budowlana – HR Business Partner w Xella Polska. Poza biznesem, równolegle przez wiele lat związana z obszarem akademickim (SGH, UW) – jako Doradca Kariery. Pracuje ponadto z klientami indywidulanymi jako psycholog i psychoterapeuta CBT. W trakcie swojej pracy zawodowej prowadziła m.in. takie projekty jak: budowanie ścieżek kariery, wyłanianie talentów, programy mentoringowe, budowanie Employer Brandingu i zaangażowania pracowników, komunikacji wewnętrznej. Jako trener umiejętności miękkich specjalizuje się w takich tematach jak komunikacja, asertywność, efektywność osobista, budowanie relacji, twórcze myślenie czy radzenia sobie ze stresem. Orędowniczka propagowania wellbeingu, dbałości o zdrowie psychiczne, uważności. W wolnych chwilach pisze – artykuły merytoryczne z obszaru HR, teksty około psychologiczne (portale studenckie, materiały wewnątrzfirmowe) oraz beletrystykę - debiutancka powieść obyczajowa „Plan Huberta”.

Aleksandra Schaefer

Aleksandra Schaefer

Konsultant, Coach

HRowiec z ponad 20-letnim doświadczeniem w takich organizacjach jak Ericsson, ABB czy ostatnio Lundbeck. Zarządzała zespołami realizującymi strategie personalne w obszarze rekrutacji, rozwoju pracowników, wspierających managerów w realizacji celów biznesowych. Całe swoje życie zawodowe nadaje sens pracy łącząc w organizacjach elementy twardych, mierzalnych projektów ze wsparciem w obszarach mających na celu podnieść jakość pracy i życia. Kieruje się misją, w której człowiek jest w centrum, a jego dobre funkcjonowanie w organizacji zależy od tego w jakim stopniu może realizować się w danym miejscu i czasie. Czyli w dużym stopniu jaki lider nas prowadzi lub jakim sami jesteśmy liderem/liderką. Aktualnie, po przeprowadzce do Szwajcarii, pracuje jako konsultant i coach.

Ewa Stelmasiak

Ewa Stelmasiak

Founder and CEO, WellCulture Institute by Ewa Stelmasiak

Jest ekspertką specjalizującą się w zagadnieniach dobrostanu osobistego i organizacyjnego, zajmującą m.in. tworzeniem strategii i kultury dobrostanu oraz przywództwem go wspierającym (ewastelmasiak.com). Prowadzi firmę doradczo-szkoleniową WellCulture Institute by Ewa Stelmasiak. Szkoli, doradza i prowadzi webinaria. Trenerka liderów i zarządów. Prelegentka na światowych konferencjach branżowych. Autorka książki pt. Lider dobrostanu. Jak tworzyć wspierającą kulturę pracy w hybrydowym świecie. Zasiada w radzie doradczej International Association for Worksite Health Promotion (IAWHP). Współpracuje z czołowymi amerykańskimi autorytetami w dziedzinie promocji zdrowia w miejscu pracy.

Amelia Burblis

Amelia Burblis

HR Manager, Grupa Hortex

Menedżer i wieloletni ekspert w obszarach zarządzania zasobami ludzkimi, prawa pracy, administracji kadrowo-płacowej, polityki wynagrodzeń i benefitów. Doświadczony praktyk w zakresie projektowania strategii marki pracodawcy i polityki personalnej, budowania kultury organizacyjnej opartej na wartościach wellbeing, optymalizacji kluczowych procesów i kosztów kadrowych, w tym Continuous Improvement. Stawia na szukanie synergii między działaniami HR a potrzebami biznesowymi. W ramach projektów strategicznych budowa motywacyjnych programów benefitowych oraz wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie budowania zaangażowania pracowników i ich rozwoju oraz zarządzaniem wiedzą. Ambasador praktyki Mindfulness jako narzędzia redukcji stresu i zarządzania emocjami. Karierę zawodową zdobywała u Pracodawców: MAKRO, ROBYG, ELLERT, ORANGE, obecnie Grupa Hortex. Wspiera Pracodawców rozwiązując problemy z którymi borykają się dynamicznie rozwijające się organizacje. Prywatnie, miłośniczka gór, żagli i roweru oraz medytacji i jogi.

Marta Glazer

Marta Glazer

Senior Employer Branding and Communication Specialist, DELPHARM Poznań

Z wykształcenia psycholog i filolog. Trener specjalizujący się w szkoleniach z zakresu efektywnej komunikacji w życiu codziennym i sytuacjach zawodowych, budowania zespołów, kompetencji liderskich, rozwiązywania konfliktów, narzędzi komunikacji wewnętrznej w firmie, budowania wizerunku pracodawcy i mindfulness, a także w indywidualnych sesjach mentoringowych i coachingowych. Na co dzień zawodowo związana z firmą Delpharm, czyli firmą kontraktową z branży farmaceutycznej, w której zajmuje się budowaniem wizerunku pracodawcy i komunikacją, a także wspiera działania pro-wellbeingowe. Prywatnie miłośniczka psów i gór, a każdą wolną chwilę spędza realizując swoją pasję, jaką są skoki spadochronowe.

Anna Józefczyk

Anna Józefczyk

Dyrektor Biura Rozwoju Benefitów Pracowniczych, Mentor S.A.

Ekspert rynku benefitów pracowniczych, Dyrektor Biura Rozwoju Benefitów Pracowniczych w Mentor S.A., broker ubezpieczeniowy, ekspert Wellbeing Institute. Związana z branżą od ponad 18 lat, uczestniczka wielu szkoleń i wydarzeń branżowych. Osobiście poznaje nowe rozwiązania, i produkty. Dzięki wieloletniej pracy z Klientem i otwartości na wsłuchiwanie się w jego potrzeby wypracowała usługę Mentor Benefit, która oferuje wsparcie niezależnego doradcy w budowaniu programów benefitowych poprzez autorską usługę audyty benefitów. Twórczyni Piramidy Benefitów – jedynego narzędzia w przestrzeni realnej i wirtualnej, porządkującego benefity.

Wojciech Śliwa

Wojciech Śliwa

Rewards Manager, Coca-Cola HBC, Polska i Kraje Bałtyckie

Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze C&B, które zdobywał w firmach o zasięgu międzynarodowym z branży consultingowej, w bankowości oraz w telekomunikacji. Od 2021r. zarządza zepołem Rewards (wynagrodzenia, benefity, kontroling personalny oraz dział płac) w Coca-Cola HBC dla pracowników z Polski, Litwy, Łotwy i Estoni. Motto życiowe: Always be yourself! Z natury challenger statusu quo, równocześnie silny gracz zespołowy, który dobrze rozumie i równoważy zasady dotyczące C&B, digitalizacji i potrzeb biznesowych.

Tomasz Urbanek

Tomasz Urbanek

People & Organisation Business Partner, Lundbeck GBS Kraków

Z wykształcenia tłumacz języka angielskiego i filolog. Obecnie People & Organisation Business Partner w Lundbeck GBS Kraków z 10-letnim doświadczeniem w obszarze HR, zarówno w obsłudze Polski jak i innych krajów europejskich oraz Stanów Zjednoczonych. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu zespołów, administracji kadrowo-płacowej, prawie pracy. Pogłębia wiedzę w tematach związanych z Mindfulness, Well-being i szeroko pojętym tematem zdrowia psychicznego. Praktykant NVC – Komunikacji Bez Przemocy. Prywatnie tata bliźniaczek, entuzjasta muzyki i kultury staro-nordyckiej, miłośnik gier video.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Sokulska

Magdalena Sokulska

Project Manager

600 013 329

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]

Wellbeing w biznesie

Wstęp bezpłatny

Wellbeing w biznesie

Wstęp bezpłatny

Wellbeing w biznesie

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Wellbeing w biznesie

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  On-line