
1495 zł netto do 8 marca (cena udziału online)
Wellbeing w biznesie - jak odpowiednio zadbać o dobrostan pracowników?
Zarejestruj sięCel
Po trudnym czasie pandemicznym zyskaliśmy pewność, że inwestowanie w zdrowie oraz dobre samopoczucie pracowników ma kluczowe znaczenie dla firmy, a wellbeing kadry pracowniczej powinien być dziś jednym z głównych aspektów strategii HR-owej oraz być wysoko na liście priorytetów każdego zespołu zarządzającego. Korzyści z zadbania o dobre samopoczucie, odporność i zdrowie psychiczne zespołów przyniesie ogromne korzyści dla Twojej organizacji. Zmniejszona rotacja pracowników, mniejsza liczba zwolnień, wyższa kreatywność i wydajność pracowników to niewątpliwie czynniki, które przyczynią się do sukcesu Twojej firmy.
Zastanawiasz się, jak opracować skuteczną strategię wellbeingową Twojej firmy?
Chcesz sprawdzić, na jakie filary dobrostanu warto zwrócić uwagę?
Nie wiesz, jak stworzyć oraz pielęgnować pozytywną kulturę i pozytywne nastawienie wśród pracowników stacjonarnych, hybrydowych oraz zdalnych?
Chcesz wiedzieć, jak ocenić stan zdrowia pracowników, aby zapewnić im odpowiednie wsparcie?
Chcesz dowiedzieć się, jak dbać o dobrostan pracowników, gdy ma się mały budżet?
Zastanawiasz się, jak mierzyć zwrot z inwestycji w programy wellbeingowe?
Zapraszamy Cię do udziału w konferencji online Wellbeing w biznesie - jak odpowiednio zadbać o dobrostan pracowników?, która odbędzie się 8 marca 2023 r. Dołącz do grona ekspertów i poznaj case studies przedstawicieli takich firm jak m.in.: ING Bank Śląski, Xella Polska, Santander Bank Polska, Fresenius Kabi Polska, DELPHARM Poznań oraz ABB Business Service.
Uczestnikom gwarantujemy:
- Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panel dyskusyjny
- Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = praktyczne ujęcie zagadnień
- Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
Stawiamy na praktyczne rozwiązania oraz doświadczenie zaproszonych prelegentów!
Przedstawiamy innowacyjne rozwiązania!
Program
Środa, 8 marca
Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie
- Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu
PANEL DYSKUSYJNY - Nowe trendy i zjawiska w zakresie wellbeingu
- Moderator: Anna Józefczyk, Dyrektor Biura Rozwoju Benefitów Pracowniczych, Mentor S.A.
- Ewelina Gawłowska, Senior HRBP, ING Bank Śląski S.A.
- Małgorzata Furtak, Dyrektorka BHP & Wellbeing, Santander Bank Polska S.A.
- Amelia Burblis, HR Manager, Grupa Hortex
- Wojciech Śliwa, Rewards Manager, Coca-Cola HBC, Polska i Kraje Bałtyckie
Wellbeing na trudne czasy – strategia, kultura, przywództwo
- Ewa Stelmasiak, Founder and CEO, WellCulture Institute by Ewa Stelmasiak
- Jakich jest pięć kluczowych podejść do wellbeingu w biznesie?
- Dobrostan pracowników jako firmowy priorytet oraz niezbędna część strategii
- Kultura organizacyjna, kultura dobrostanu a wellbeing
- Rola Zarządu oraz kadry menedżerskiej w kształtowaniu i wdrożeniu dobrostanu organizacyjnego
- Rozwój przywództwa dobrostanu jako odpowiedź na presję rynku pracy i wielkie przewartościowanie
Filary dobrostanu – na czym się skupiamy w Xella Polska?
- Beata Molska, Head of country HR, Xella Polska Sp. z o.o.
- Marta Prokopek-Pyśk, HR Business Partner, Xella Polska Sp. z o.o.
- Kultura otwartej komunikacji i zaufania, a dobrostan
- Fajnie jest się różnić - Diversity and Inclusion jako element dobrostanu
- Zdrowa głowa - psychoedukacja i wsparcie psychologiczne
- Bezpieczeństwo/ zdrowie/ rozwój
Przerwa
online, ,Jak stworzyć oraz pielęgnować pozytywną kulturę i pozytywne nastawienie wśród pracowników stacjonarnych, hybrydowych oraz zdalnych?
- Anna Kamińska, Head of HR, Fresenius Kabi Polska Sp. z o.o.
- W jakich warunkach pracownik będzie się angażować?
- Kluczowe cechy najbardziej efektywnych zespołów - jak dać im przestrzeń, żeby wybrzmiały?
- Co czyni kulturę organizacyjną "dobrą" i jak wcielać w życie?
- Jak kultura organizacyjna wpływa na wellbeing?
- Jak sprawdzać czy to co robimy działa?
Jak ocenić stan zdrowia pracowników, aby zapewnić im odpowiednie wsparcie? Lęk, stres, wypalenie pracowników – jak sobie z tym radzić?
- Aleksandra Schaefer, Konsultant, Coach
- Tomasz Urbanek, People & Organisation Business Partner, Lundbeck GBS Kraków
- Czy możliwa jest w ogóle ocena stanu zdrowia populacji pracowników i poszczególnych osób?
- Kto powinien być zaangażowany w taką diagnozę i jak taką rozmowę przeprowadzić?
- Jakie elementy kultury organizacyjnej wspierają otwartość w mówieniu o zdrowiu psychicznym?
- Jak kształtować odpowiednie postawy, by ludzie nie bali się mówić o swoim lęku, stresie czy nazywać wprost wypalenie zawodowe?
- Jak przygotować leaderów na zapewnienie sobie resilience oraz umiejętne wsparcie osób w zespole, które są w potrzebie?
Przerwa
online, ,Jak dbać o dobrostan pracowników, gdy ma się mały budżet?
- Kinga Bazior, Chief Wellbeing and Happiness Officer, Employer Branding Project Coordinator, ABB Business Services Sp. z o. o.
„Obyś żył w ciekawych czasach” – mówi chińskie przekleństwo. No to się doczekaliśmy. Można powiedzieć, że wellbeing nie ma najłatwiejszego startu, wchodząc na rynek w Polsce.
- Czy w czasach, kiedy budżety są przycinane z kwartału na kwartał, pracodawca ogląda każdą złotówkę jest miejsce w kosztorysach na pozycję „dobrostan”?
- Jak dbać o wellbeing pracowników mając mały budżet? Czy da się i jak to zrobić?
- W co inwestować, a jakie działania zostawić na „lepsze czasy”?
Narzędzia wspierające dobre samopoczucie pracowników
- Marta Glazer, Senior Employer Branding and Communication Specialist, DELPHARM Poznań
Wellbeing się po prostu opłaca, bo w zdrowym ciele – zaangażowany i gotowy do działania pracownik. Podczas wystąpienia ekspertka podzieli się konkretnymi narzędziami wspierającymi dobre samopoczucie pracowników, które działają i nie wymagają ogromnego nakładu środków finansowych. Pokaże też na przykładach zrealizowanych w Delpharm Poznań projektów z zakresu wellbeing, jak działania prozdrowotne można wpisać w biznesową codzienność.
online, ,Jak mierzyć zwrot z inwestycji w programy wellbeingowe?
- Amelia Burblis, HR Manager, Grupa Hortex
- KPI mierzące skuteczność i efektywność działań wellbeingowych
- Zbieranie danych monitorujących działania wellbeingowe w firmie
- Sposób i częstotliwość mierzenia efektywności wdrożonych działań
- Statystyki udziału pracowników w poszczególnych inicjatywach
Dyrektywa work-life balance w kodeksie pracy
- Agnieszka Fedor, Partner, Adwokat, Sołtysiński Kawecki & Szlęzak
- Nowe urlopy dla pracowników
- Elastyczna organizacja pracy
- Zwolnienie od pracy z powodu działania siły wyższej
Zakończenie konferencji
online, ,Prelegenci
-
Kinga Bazior
Chief Wellbeing and Happiness Officer, Employer Branding Project Coordinator ABB Business Services Sp. z o. o.
-
Ewelina Gawłowska
Senior HRBP ING Bank Śląski S.A.
-
Agnieszka Fedor
Partner, Adwokat Sołtysiński Kawecki & Szlęzak
-
Małgorzata Furtak
Dyrektorka BHP & Wellbeing Santander Bank Polska S.A.
-
Anna Kamińska
Head of HR Fresenius Kabi Polska Sp. z o.o.
-
Beata Molska
Head of country HR Xella Polska Sp. z o.o.
-
Marta Prokopek-Pyśk
HR Business Partner Xella Polska Sp. z o.o.
-
Aleksandra Schaefer
Konsultant, Coach
-
Ewa Stelmasiak
Founder and CEO WellCulture Institute by Ewa Stelmasiak
-
Amelia Burblis
HR Manager Grupa Hortex
-
Marta Glazer
Senior Employer Branding and Communication Specialist DELPHARM Poznań
-
Anna Józefczyk
Dyrektor Biura Rozwoju Benefitów Pracowniczych Mentor S.A.
-
Wojciech Śliwa
Rewards Manager Coca-Cola HBC, Polska i Kraje Bałtyckie
-
Tomasz Urbanek
People & Organisation Business Partner Lundbeck GBS Kraków
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
online
1495 zł netto do 8 marca
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy