Controlling finansowy 2023
FinanseWarszawaKonferencja
Arche Hotel Krakowska
Controlling finansowy 2023
Controlling finansowy 2023
V edycja

Wstęp bezpłatny

Już piąty raz mamy zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w dorocznym spotkaniu "Controlling Finansowy 2023".

Razem z Partnerem Merytorycznym Gekko advisoryNOW przygotowaliśmy wydarzenie obfitujące w najważniejsze tematy, ciekawe case studies oraz panel dyskusyjny. 

Wspólnie z zaproszonymi Ekspertami będą mieli Państwo okazję rozważyć i znaleźć odpowiedzi na kluczowe pytania - jakie wyzwania stoją dziś przed strategicznym działem controllingu w firmie.

Dział controllingu zapewnia odpowiedni przepływ informacji, planowanie i kontrolowanie funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Podczas konferencji będzie okazja do rozważenia i znalezienia odpowiedzi m.in. na pytania:

  • Po co w controllingu finansowym zarządzanie zmianą
  • Jak skutecznie wizualizować dane – metody i narzędzia
  • Jaką rolę odgrywa controlling w każdej transformacji 
  • Jaka jest przyszłość controllingu – trendy kształtujące finanse
  •  Jak wykorzystać automatyzację zarządzania operacyjnego do poprawy wyników, poprawy procesów oraz do rzetelnej alokacji kosztów pracy
  • Jakie są sposoby na poprawę jakości danych w firmie / data-driven organisation
  • Jakie czynniki należy wziąć pod uwagę przygotowując się do wdrożenia rozwiązania KSeF
  • Jak zejść ze ścieżki wypalenia zawodowego i nadal cieszyć się pracą.


Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową agendą wydarzenia.

Nie może Państwa zabraknąć podczas konferencji, jeśli zajmują się Państwo tematyką controllingu w swoich firmach i organizacjach.

Do udziału zapraszamy reprezentantów działów controllingu, finansowych, analiz, planowania i sprawozdawczości oraz wszystkie osoby, którym bliska jest tematyka controllingu.



Możliwość skorzystania z bezpłatnego parkingu na terenie hotelu dla uczestników konferencji!

Partnerzy:

Partner Merytoryczny

Gekko AdvisoryNOW

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:30Rejestracja, poranna kawa

  • 09:00Rozpoczęcie konferencji

    • Renata Grzeszczak,  Project Manager - Team Leader, Puls Biznesu
    • Violetta Małek,  Partner Zarządzający, Managing Partner, Gekko advisoryNOW
    • Paweł Młyński,  Partner, Gekko advisoryNOW
  • 09:10Po co w controllingu finansowym zarządzanie zmianą?

    • Paweł Dudek,  Ekspert Gekko advisoryNOW, Silfra Consulting, Thoriana
    • Wdrażasz globalny system ERP, a w Polsce nikt w to nie wierzy i nie wspiera?
    • Twoja firma przejmuje inną w Polsce lub za granicą i przed Tobą ujednolicenie systemu raportowania?
    • Zmieniasz zasady budżetowania, planowania i kontroli finansowych i wiesz, że będzie opór?
    • Zaczynacie automatyzację i robotyzację, a ludzie już mówią "NIE"?
    • Masz w firmie tak wiele zmian, że wszyscy powoli mają dosyć?

    Z pewnością znasz takie sytuacje. Podpowiedzi, jak dział finansów może sobie z tym poradzić i jaką rolę odgrywa w każdej transformacji podsunie Paweł Dudek, ekspert Gekko advisoryNOW, Silfra Consulting i Thoriana do spraw zarządzania zmianami w organizacjach. 

  • 09:40Transformacja cyfrowa w dziale controllingu, automatyzacja procesów planowania i raportowania

    • Mateusz Kopiec,  Head of Sales, Wspólnik, Vizyble
    • Mateusz Różański,  Head of Delivery, Wspólnik, Vizyble
    • Paweł Młyński,  Partner, Gekko advisoryNOW
    • Krótki przewodnik po transformacji cyfrowej w kontrolingu
    • Efektywne przetwarzanie danych
    • Jak skutecznie wizualizować dane – metody i narzędzia
    • Przykłady automatyzacji procesów planowania i raportowania
  • 10:25ESG – kluczowe obowiązki finansistów

    • Andrzej Gutowski,  Dyrektor ds. ESG, Colliers
    • ESG - wpływ finansów na zrównoważony rozwój firmy
    • Szanse i ryzyka związane z ESG
  • 11:10Przerwa kawowa

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Konferencji! 

  • 11:35Wsparcie nowoczesnych rozwiązań (AI, Process Mining, roboty) działów controllingu

    • Bartosz Kochanowski,  Head of Intelligent Automation Center, Rhenus Automation

    W dzisiejszych czasach, kiedy tempo zmian w biznesie jest bardzo szybkie, a konkurencja stale rośnie, ważne jest, aby każdy dział w organizacji działał jak najbardziej efektywnie. Dział controllingowy jest kluczowy dla zapewnienia płynności finansowej firmy i realizacji strategicznych celów, ale także dla optymalizacji procesów biznesowych.

    Właśnie dlatego narzędzie takie jak Process Mining jest tak istotne dla działu controllingu. Dzięki niemu można bieżąco monitorować kluczowe wskaźniki efektywności biznesowej (KPI), kontrolować marże i koszty, wspierać zarządzanie zmianą, a także wizualizować dane w sposób bardziej czytelny i skuteczny. Process mining umożliwi również skuteczne wsparcie przy wdrożeniu KSeF. Do zobaczenia !

  • 12:05PANEL DYSKUSYJNY: Przyszłość controllingu – trendy kształtujące finanse. Odejście od standardowego planowania. Zarządzanie finansami w trudnych czasach

    • Violetta Małek, MODERATOR Partner Zarządzający, Managing Partner, Gekko advisoryNOW
    • Barbara Sissons,  Dyrektor ds. finansów i administracji, Kinnarps Polska
    • Wojciech Wieroński,  Członek Rady CIMA
    • Konrad Marchlewski,  Członek Zarządu, Digital Transformation, CFO, Grupa Krotoski
    • Anna Boguszewska,  Finance Director Costa Europe Retail & MEA Region, Board Member, Costa Coffee
    • Szymon Szawerna,  Dyrektor Biura Alokacji Kosztów, Santander Bank Polska S.A.
  • 13:05Nowe możliwości. Automatyzacja zarządzania zadaniami i czasem w funkcjach obsługi klienta, finansach, HR, back office oraz w. .. kontrolingu

    • Krzysztof Pimpicki,  CEO, Harmodesk
    • Jak w pracy hybrydowej mieć kontrolę nad zadaniami i wykorzystaniem czasu pracowników biurowych?
    • Jak wykorzystać automatyzację zarządzania operacyjnego do poprawy wyników, poprawy procesów oraz do rzetelnej alokacji kosztów pracy metodą ABC?
    • Kontroling jako lider wpływający na poprawę produktywności w całej organizacji?
  • 13:35Lunch

  • 14:35Sposoby na poprawę jakości danych w firmie / data-driven organisation

    • Marcin Radecki,  CEO, Dataverse-Pro

    W powszechnym obiegu ukuło się określenie organizacji 'data-driven', czyli organizacji, w których procesy są oparte na danych.

    Stało się ono niejako 'buzz-wordem', o który już niemalże słyszał każdy, ale już nie każdy wie co on oznacza w praktyce, a tym bardziej jak takie podejście wdrożyć w prakrtyce.

    Niniejsza prelekcja stanowi wyjaśnienie, czym tak naprawdę jest podejście typu 'data-driven', jak je stosować w praktyce i kto jest za nie odpowiedzialny.

  • 15:10Wyzwania i korzyści płynące z wdrożenia KSeF

    • Piotr Krzysztoporski,  Vice Prezes zarządu Mindbox, BMS & Autonomous Enterprise, Practice Director
    • Jakie czynniki należy wziąć pod uwagę przygotowując się do wdrożenia rozwiązania KSeF?
    • Z jakimi wyzwaniami należy się liczyć i w jakiś sposób je zaadresować?
    • Jakie korzyści od strony procesowej możemy osiągnąć wdrażając KSeF?
  • 15:40Jak zejść ze ścieżki wypalenia zawodowego i nadal cieszyć się pracą?

    • Joanna Karpeta,  Ekspertka profilaktyki wypalenia zawodowego
    • Wypalenie to nie wyrok
    • Kto i kiedy wchodzi na ścieżkę wypalenia?
    • Po czym poznać symptomy wypalenia zawodowego?
    • Kroki, jakie warto podjąć na różnych etapach wypalenia, by je zatrzymać i nadal odczuwać satysfakcję z pracy
  • 16:20Zakończenie konferencji

Prelegent

Anna Boguszewska

Finance Director Costa Europe Retail & MEA Region, Board Member, Costa Coffee

Paweł Dudek

Paweł Dudek

Ekspert Gekko advisoryNOW, Silfra Consulting, Thoriana

Ekspert w zakresie zarządzania zmianą i rozwoju biznesu, konsultant w firmach doradczych: Gekko AdvisoryNow, Silfra Consuling oraz Thoriana. Od 2022 project manager w jednej z największych firm z obszaru energetyki, robotyzacji i automatyzacji. Wcześniej w latach 2020-2022 Organizational Change Manager w jednej z największych firm farmaceutycznych na świecie. Był prezesem zarządu WARS S.A., pracował dla: Bird & Bird, Medicover oraz Norwich Union, doradzał zarządom spółek z branży telekomunikacyjnej oraz usług profesjonalnych. Prowadzi zajęcia dla studentów programów MBA w Akademii Leona Koźmińskiego oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent „Leadership Development Program” (Harvard Business School w Bostonie), „Blockchain Technologies: Business Innovation and Application” (MIT Sloan School of Management) oraz studiów podyplomowych SGH w Warszawie.

Andrzej Gutowski

Andrzej Gutowski

Dyrektor ds. ESG, Colliers

Jako Dyrektor ds. ESG odpowiada za lokalną implementację globalnej strategii Colliers w zakresie ochrony środowiska, społecznej odpowiedzialności i ładu korporacyjnego. Od blisko 10 lat zajmuje się doradztwem i koordynacją procesów certyfikacji nieruchomości komercyjnych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Wspiera najemców i właścicieli nieruchomości w realizacji celów zrównoważonego rozwoju, wdrażaniu zielonych praktyk oraz dostosowywaniu strategii certyfikacji do potencjału i aspiracji firm, uwzględniając specyfikę budynku i jego wnętrz. Jako specjalista w zakresie systemów LEED, BREEAM, WELL i Fitwel, a także tych skupionych na temacie bezpieczeństwa, jak WELL HSR (Health-Safety Rating) oraz Fitwel VR (Viral Response) doradzał w procesach certyfikacji ponad 50 projektów - zarówno nowych, jak i istniejących budynków oraz wnętrz komercyjnych.

Joanna Karpeta

Joanna Karpeta

Ekspertka profilaktyki wypalenia zawodowego

Autorka książki „Pokochaj poniedziałki. Jak poradzić sobie z wypaleniem zawodowym” wydaną przez Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (2018), uznaną przez internautów za najlepszą książkę psychologiczną i poradnik 2018 w kategorii „Motywacja”. Certyfikowana coach ICC i Talentów Gallupa, coach Action Learning, dyplomowana trenerka biznesu i ekspertka profilaktyki wypalenia zawodowego z ponad 17-letnim doświadczeniem w pracy z grupami i osobami indywidualnymi. Autorka czterech kursów on-line do samodzielnej nauki: „Jak ujarzmić stres”, „Zarządzanie sobą w czasie”, „Kształtowanie dobrych nawyków” i „Ze sobą na TAK”. Jako trenerka i coach działa w obszarze przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu i budowania dobrostanu pracowników. Pomaga ujarzmiać stres, zwiększać odporność psychiczną i uczy na nowo kochać poniedziałki. Menedżerom pokazuje jak zapalać, a nie wypalać swoich pracowników, zarządzać w oparciu o mocne strony pracowników i tworzyć rozwojowe miejsca pracy. Posiada 9-letnie doświadczenie pracy w biznesie na stanowisku menedżerskim, co pozwala jej dostosowywać treści szkoleniowe do rzeczywistych wyzwań klientów. Współpracuje m.in. z: ● mBankiem, Wedlem, Nokią, PeKaO SA, Bankiem Milennium, Credit Agricole, Kappahl. Multiconsult, Orange i IT Solution Factor, Alfavox , Toyota Bank, Saint Gobain, Truvant, KSB. Publikuje eksperckie artykuły w: Newsweek, Wprost, Wysokie Obcasy, Coaching, Sens, Benefit, HR Business Partner, Business Woman & Life Magazine. Jako ekspertka wystąpiła w audycjach: Radia Złote Przeboje (Najlepszy weekend), Czwórki PR (Strefa Prywatna), RDC (Wieczór RDC), Radia PIN (Sukces pisany szminką).

Bartosz Kochanowski

Bartosz Kochanowski

Head of Intelligent Automation Center, Rhenus Automation

Head @ Rhenus Automation (rhenusautomation.com) - międzynarodowego centrum wspierającego klientów w automatyzacji procesów biznesowych (RPA), wdrożeniach Process Mining, Asset Management, ERP/TMS, systemów raportowania ESG czy w rozwiązywaniu złożonych problemów przy wsparciu sztucznej inteligencji (obraz, dźwięk, tekst). Współpracuje zarówno z czołowymi, globalnymi dostawcami (IBM, TD SYNNEX, Ingram Micro) jak i startupami które wprowadza jako wsparcie dla dużych projektów. Koordynator programu REVE UP (reveup.pl) wspierającego firmy w zwiększaniu przychodów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi technologicznych. Kierownik projektów, przedsiębiorca, inwestor, doradca rozwoju biznesu, były wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego (studia podyplomowe z zakresu robotyzacji procesów). Absolwent Wydziału Informatyki Politechniki Szczecińskiej, studiów podyplomowych z zakresu strategii i projektowania informatycznych systemów zarządzania w Szkole Głównej Handlowej, studiował także na podyplomowych studiach managerskich na Uniwersytecie Warszawskim. Uczestnik wielu szkoleń z zakresu zarządzania i sprzedaży. Ma na swoim koncie koordynację kilkuset projektów rozwojowych i wdrożeniowych IT oraz misji doradczych z zakresu zwiększania efektywności operacyjnej i sprzedaży w regionie Europy środkowej i wschodniej (CESE).

Mateusz Kopiec

Mateusz Kopiec

Head of Sales, Wspólnik, Vizyble

Mateusz jest doświadczonym ekspertem w dziedzinie Tableau, który zaznajomił się z tym narzędziem już na początku swojej kariery w IT. Przez ostatnie 10 lat awansował ze sprzedawcy do certyfikowanego konsultanta i lidera projektów wdrożeniowych, zdobywając doświadczenie w projektach w Polsce i za granicą w różnych branżach, takich jak finanse, automotive, transport, FMCG. Jako wspólnik w firmie Vizyble odpowiedzialny jest za rozwój sprzedaży. Potrafi z pasją opowiadać o technicznych aspektach Business Intelligence prostym i zrozumiałym dla każdego językiem. Mateusz jest również pasjonatem sportów walki i utytułowanym zawodnikiem Muay Thai.

Piotr Krzysztoporski

Piotr Krzysztoporski

Vice Prezes zarządu Mindbox, BMS & Autonomous Enterprise, Practice Director

W branży IT od ponad 20 lat, rozpoczynał karierę jako konsultant, następnie kierownik projektu, kierownik działu i wreszcie dyrektor konsultingu odpowiedzialny za kilka krajów w Europie Środkowo-Wschodniej w amerykańskiej firmie Epicor Software. Ma doświadczenie w analizie biznesowej, optymalizacji procesów i zarządzaniu projektami. Od 2017 roku entuzjasta wszelkiego rodzaju automatyzacji z użyciem narzędzi Robotic Process Automation, inteligentnych narzędzi OCR oraz Machine Learning.

Violetta Małek

Violetta Małek

Partner Zarządzający, Managing Partner, Gekko advisoryNOW

Wieloletnia CFO i ekspert z sektora nowoczesnych usług, posiada prawie 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu finansami. Współzałożycielka i partner zarządzający w firmie doradczej Gekko advisoryNOW. Zajmowała dyrektorskie stanowisko w KPMG, pełniła funkcję szefa generalnego w firmie McCormick, była dyrektorem finansowym w PwC w Regionie Central and Eastern Europe. Violetta pełniła też funkcję dyrektora finansowego i członka zarządu w spółce produkcyjnej Avon Operations i sprzedażowej Avon Cosmetics Poland. Pracowała jako dyrektor finansowy w TNT Express Worldwide i Abbott Laboratories w Polsce i w Anglii.

Konrad Marchlewski

Konrad Marchlewski

Członek Zarządu, Digital Transformation, CFO, Grupa Krotoski

Jestem menagerem z kilkunastoletnim doświadczeniem w Polsce i poza nią. W branży przemysłowej, ale również w bankowości, finansach, usługach. Obecnie Członek Zarządu w Grupie Krotoski. Obecne, wyjątkowe czasy wymagają wyjątkowego zaangażowania. Największe wyzwanie – jak w sytuacji braku kontaktu osobistego, skutecznie rozwijać Zespół, jak negocjować, jak utrzymać motywację. Jak być liderem on-line. Uważam, że sukces zawodowy jest wtedy, gdy jest sprawczość. W tym sensie wszyscy jesteśmy ludźmi sukcesu jako menagerowie. Mamy możliwość, a nawet obowiązek zmieniać, rozwijać, budować, inspirować. W każdej z ról jakie pełniłem, uważałem to za najistotniejsze zadanie i miarę sukcesu. Polecam podróże. Zarówno te rzeczywiste jak i te intelektualne. Odkrywanie nowych miejsc, poznawanie nowych ludzi. Ich kultury i historii. Również w pracy zawodowej po obszarach, które łączą kilka zagadnień, na przykład ekonomia behawioralna, zwinność organizacyjna i projektowa.

Paweł Młyński

Paweł Młyński

Partner, Gekko advisoryNOW

Doświadczony menadżer, posiada kilkanaście lat doświadczenia w doradztwie biznesowym i zarządzaniu finansami. Współzałożyciel i partner w firmie doradczej Gekko advisoryNOW. Pracował m.in. w KPMG i PwC. Zarządzał licznymi projektami dla polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw. Realizował z sukcesem złożone projekty strategiczne, optymalizacyjne i restrukturyzacyjne. Zajmuje się wdrażaniem nowych modeli biznesowych i operacyjnych, zarządzaniem finansami i optymalizacją procesów.

Krzysztof Pimpicki

Krzysztof Pimpicki

CEO, Harmodesk

Ekspert od strategii podnoszeniem produktywności i tworzenia angażującego środowiska pracy. Założyciel firmy Harmodesk, która stworzyła narzędzie IT do automatyzacji zarządzania operacyjnego w zespołach business services, obsługi klienta, wsparcia biznesu. Jego ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania zmianą obejmuje dziesiątki strategicznych projektów i setki warsztatów dla klientów w kilkudziesięciu krajach na 5 kontynentach.

Marcin Radecki

Marcin Radecki

CEO, Dataverse-Pro

Pasjonat danych oraz silny orędownik propagowania kultury organizacyjnej, w której procesy decyzyjne są data-driven. Marcin posiada wieloletnie doświadczenie w consultingu oraz biznesie, dzięki czemu posiada unikatowe spojrzenie zarówno wysokopoziomowe/strategiczne jak i operacyjne. Przez wiele lat konsultant strategiczny w obszarze finansów, procesów, analityki danych, AML z ramienia firm Big 4. Kolejne lata kariery, to czas wdrażania wiedzy zdobytej w licznych projektach w sektorze bankowym oraz jako szef analityki w globalnym e-commerce. Do obszarów ekspertyzy należą: - opracowywanie strategii biznesowych - budowa organizacji typu data-driven - budowa architektury procesów zw. z danymi - budowa i prowadzenie zespołów analitycznych - budowa strategii danych - czynny analityk danych, nie teoretyk.

Mateusz Różański

Mateusz Różański

Head of Delivery, Wspólnik, Vizyble

Mateusz jest współzałożycielem Vizyble oraz ekspertem w dziedzinie controllingu. Przez wiele lat związany z finansami, od 2015 zajmuje się technologiami Business Intelligence, najpierw jako użytkownik, a od 2017 jako konsultant łączący znajomość procesów biznesowych ze świetną znajomością narzędzia Tableau. Jest finalistą konkursu Controller Award 2016 organizowanej przez ICV Poland i posiada CIMA Global Advanced Diploma in Management Accounting. Na co dzień, w Vizyble jest odpowiedzialny za obszar dostarczania usług. W wolnym czasie Mateusz poświęca się przygotowaniom do kolejnych biegów ultra.

Barbara Sissons

Barbara Sissons

Dyrektor ds. finansów i administracji, Kinnarps Polska

Dyrektor ds. finansów i administracji w Kinnarps Polska i Członek Zarządu Fundacji Liderek Biznesu. Menadżer, Członek Rady Nadzorczej startupu 2loop Tech S.A., liderka i mentorka kobiet w biznesie. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w dziedzinie zarządzania finansami, które zdobywała w korporacjach międzynarodowych, spółkach polskich oraz firmach notowanych na GPW m.in. Totalizatorze Sportowym Sp. z o.o., Mennicy Polskiej S.A., Optimus S.A., Compaq Computer Sp. z o.o., SCA Hygiene Products Sp. z o.o. i KPMG Polska Sp. z o.o. Interesuje się psychologią biznesu, a szerzej - możliwościami ludzkiego umysłu. Jej pasją są sporty wodne - pływanie i nurkowanie.

Szymon Szawerna

Szymon Szawerna

Dyrektor Biura Alokacji Kosztów, Santander Bank Polska S.A.

Skoncentrowany na osiąganiu celów menedżer z wieloletnim doświadczeniem w bankowości, finansach oraz zarządzaniu kosztami i efektywnością w ramach złożonych oraz międzynarodowych grup kapitałowych. Posiada doświadczenie w implementacji programów efektywności, procesów zarządzania wydatkami, nowoczesnych systemów planistycznych i alokacji kosztów, a także zaawansowanych metodologii pomiaru efektywności (ABC costing). Ukierunkowany na rozwój oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań controllingowych. Koncentruje się na zwiększaniu efektywności wykorzystania zasobów finansowych oraz transformacji roli controllerów. Aktywnie digitalizuje i wdraża nowoczesne technologie rozwijając rolę controllingu jako kluczowego partnera biznesowego w organizacji. Prelegent wykładów i autor artykułów z zakresu transformacji oraz rozwoju controllingu. Aktywny działacz stowarzyszeń controllerów, propagator budowy świadomości o istocie controllingu w ramach zajęć ze studentami na uczelniach wyższych. Absolwent kierunku Finanse i Rachunkowość, studiów podyplomowych Lean Management, a także słuchacz studiów Executive MBA.

Wojciech Wieroński

Wojciech Wieroński

Członek Rady CIMA

CFO z wieloletnim doświadczeniem międzynarodowym, obecnie pełniący rolę Grupowego CFO w firmie SALESManago, do niedawna przez dwa lata Dyrektora Zarządzającego ds. Finansów w Media Markt Saturn Polska. Wcześniej przez 18 miesięcy kierował zespołem finansowym sieci aptek Dr Max, wiodącego operatora na rynku aptecznym zarówno w Polsce jak i w Europe Centralnej. Większość swojej dotychczasowej kariery Pan Wojciech spędził w sektorze handlu w strukturach grupy Tesco PLC Dołączył do organizacji w roku 1999 jako młodszy analityk finansowy, w latach 2015-2018 zajmował stanowisko Regionalnego Dyrektora Finansowego gdzie odpowiadał za całość operacji finansowych w Polsce, Czechach, Słowacji oraz na Węgrzech. Pan Wojciech ukończył studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie na kierunku Finanse i Bankowość, specjalizując się w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw. W roku 2008 zdobył międzynarodowe kwalifikacje zarządcze w ramach organizacji CIMA, w której aktywnie działa od lat, wspierając jej rozwój oraz członków w ramach programu mentoringowego, którego jest autorem i głównym sponsorem. W roku 2019 został nominowany do Rady stowarzyszenia CIMA gdzie reprezentuje region całej Europy. W wolnych chwilach Pan Wojciech podróżuje wraz z przyjaciółmi oraz uprawia sport, głównie bieganie, jazdę na rowerze, pływanie oraz nurkowanie.

Opiekun merytoryczny:

Renata Grzeszczak

Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

600 013 324

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]

Controlling finansowy 2023

Wstęp bezpłatny

Controlling finansowy 2023

Wstęp bezpłatny

Controlling finansowy 2023

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Controlling finansowy 2023

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  Warszawa