Digital marketing
MarketingWarszawaKonferencja
 ‑ 
hotel Novotel Warszawa Centrum
 ‑ 
Digital marketing
III edycja. Wzmocnij markę poprzez przejrzyste działania, które doceni klient

Wstęp bezpłatny

KONFERENCJA JEST OBJĘTA PROGRAMEM RECERTYFIKACJI DIMAQ.

KAŻDY UCZESTNIK BIORĄCY UDZIAŁ W TYM PROGRAMIE OTRZYMA 20 A PRELEGENT 40 PUNKTÓW.


Zapraszamy do udziału w III edycji konferencji: Digital marketing.

Jak co roku będzie praktycznie i konkretnie.

A doskonałe połączenie rzeczowej treści i ciekawej formy stanowić będzie o sile tej konferencji.

Podpowiemy jak uczynić Państwa działania atrakcyjnymi dla klienta, zaprezentujemy ciekawe case' y oraz rozwiązania, które efektywnie wdrożyli inni.

W ramach konferencji pokażemy m.in.:

  • co nas czeka w digitalu
  • jakie pułapki czyhają na budżet kampanii
  • podstawy budowania kontentu atrakcyjnego, w którego kreacji wezmą udział userzy 
  • ciekawe case' y skutecznej współpracy między markami
  • co zrobić, aby nie pojawili się hejterzy
  • jak zbudować ekosystem technologii, który przyniesie realną wartość
  • algorytmy w marketingu
  • czego oczekuje klient w digitalu

Sporo aktualnej, użytecznej wiedzy, możliwość poszerzenia swoich umiejętności, wymiany doświadczeń i poznania najnowszych trendów podanych w postaci inspirujących prelekcji, dyskusji panelowej czy sesji Q&A z ekspertem.

Serdecznie zapraszamy do udział w wydarzeniu, którego wysoki poziom merytoryczny został dostrzeżony przez ekspertów marketingu.

Do zobaczenia, zgłoś swój udział już dziś !

Partnerzy:

Patron

DIMAQNewspoint

Patron Medialny

Marketer+

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:30Rejestracja uczestników, poranna kawa

    30 min

  • 09:00Co nas czeka w digitalu ?- panel dyskusyjny

    • Anna Kreiser, None Strateg i konsultant digital
    • Tomasz Sowa, None Media Partner w agencji FENO
    • Cezary Kuik, None Chatbot&AI Lead w Socjomanii

    40 min

  • 09:40Prawo w digital marketingu

    • Tomasz Koellner, None Counsel, Adwokat, FinTaxLegal
    • Szczególne uwarunkowania prawne współczesnych form digital marketingu – jak prowadzić działania marketingowe zgodnie z prawem?

    Od ochrony danych osobowych, poprzez regulacje antyspamowe, prawo telekomunikacyjne

    • Wpływ nowych regulacji na digital marketing

    Analiza regulacji o istotnym znaczeniu dla branży, m.in. ePrivacy

    •  Case-study

    Analiza interesujących przypadków z praktyki

    • Planowane zmiany prawne w zakresie reklamy

    40 min

  • 10:20Adfraud w digitalu – czyli jak wyparowuje budżet z Twoich kampanii

    • Przemysław Bryk, None Project Manager OmniConsole
    • Jakie pułapki czyhają na budżet Twojej kampanii?
    • Dlaczego tak mało mówi się o adfraudzie, złych botach i oszustach internetowych?
    • Jak ustrzec swój budżet?

    40 min

  • 11:00Przerwa na kawę i networking

    20 min

  • 11:20Łączenie marketingu w digitalu i tradycyjnych kanałach

    • Łukasz Zdrodowski, None Strateg mediowy z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży, współtwórca InfluTool

    40 min

  • 12:00Przejrzystość działań marki w digitalu

    • Grzegorz Miecznikowski, None CEO agencji S Words

    30 min

  • 12:30Jak skutecznie zaplanować kampanię z influencerami [case study]

    • Karol Suchodolski, None Senior Account Manager i Team Leader - Gaming w LifeTube
    • Bartłomiej "Tivolt" Ratoń, None Influencer z kategorii gaming
    • Jak zaplanować kampanię z influencerami
    • Co jest istotne dla twórców Internetowych we współpracach z markami
    • W jaki sposób mierzyć wyniki kampanii z influencerami
    • Przykłady współpracy z influencerami gamingowymi

    30 min

  • 13:00Przerwa na lunch

    1g 0 min

  • 14:00Skuteczne on-line video

    • Tomasz Rudnik, None Twórca Akademii Rekrutacji
    • Kampanie video które tworzą zaufanie do produktu/rozwiązania dla klienta
    • Rozpoznanie "Jak myśli klient" i tworzenie głębszej relacji z odbiorcami
    • W jaki sposób testymoniale od zadowolonych klientów i działania na social mediach mogą podwoić sprzedaż
    • Co zrobić aby nie pojawiali się hejterzy?

    50 min

  • 14:50Jak zwiększyć konwersję i lojalność klientów przy użyciu spersonalizowanych treści promocyjnych w digitalu

    • Maciek Zbroszczyk, None Affiliate Marketing Manager, Groupon - kierownik zespołu odpowiedzialnego za rynki Europy, Bliskiego Wschodu i Azji.
    • Proces budowy strategii marketingowej zorientowanej na generowaniu przychodu i zwiększania lojalności klientów 
    • Maksymalizacja konwersji dzięki zastosowaniu zaawansowanych metod targetowania i segmentacji 
    • Jak uniknąć nielubianej reklamy typu “interuption marketing” dzięki dostosowaniu treści promocyjnych do etapu w ścieżce zakupowej potencjalnego klienta
    • Nowoczesne technologie w służbie automatyzacji działań marketingowych

    40 min

  • 15:30Skuteczny storytelling w digital marketingu

    • Ewa Czech, None Ekspert Public Speaking i Storytellingu, mentorTEDx i Toastmasters International

    30 min

  • 16:00Zakończenie I dnia konferencji

  • 08:30Rejestracja uczestników, poranna kawa

    30 min

  • 09:00Algorytmy w marketingu na przykładach. Algorytmy wyszukiwarek w komunikacji z klientem i w ecommerce

    • Marcin Kordowski, None Ekspert Digital Marketingu
    • Algorytmy w marketingu-przegląd
    • Algorytmy rekomendacyjne, dlaczego tak dobrze podpowiadają?
    • Tensor Flow i inne algorytmy wyszukiwarek
    • Algorytm kontra algorytm czyli następny krok
    • Szeregi Markowa czyli algorytmy wspierające podejmowanie decyzji, planowanie wydatków marketingowych

    50 min

  • 09:50Przewidywanie wyników kampanii w digitalu

    • Jakub Bąkała, None Performance Director oraz Co-owner w agencji FormUp
    • Dlaczego nie optymalizujesz ROI? Czyli dane w kampaniach digital
    • Błędy pomiaru i pułapki optymalizacyjne
    • Jakie dane masz w organizacji? Dlaczego ich nie wykorzystujesz?
    • Jak zrobić lvl up i zacząć optymalizować pod realne cele biznesowe?

    30 min

  • 10:20Tworzenie treści interaktywnych

    • Piotr Zieliński, None Dziennikarz, szkoleniowiec. Właściciel agencji doradztwa medialnego MediaLeaders

    40 min

  • 11:00Przerwa na kawę

    20 min

  • 11:20Czego oczekuje klient w digitalu ?

    • Igor Pietrzak, None CDO The Humans
    • Wojciech Daniłowicz, None CTO The Humans
    • Co przeszkadza klientom w działaniach marketingowych w digitalu
    • Jakie aktywności marketingowe są skuteczne
    • Blokowanie reklam
    • Jak zmotywować klienta do zakupu

    30 min

  • 11:50Technologie w digital marketingu

    • Izabela Wisłocka, None Manager Digital Transformaton w PwC
    • Punktowe wdrażanie technologii - zalety i wady.
    • Jak zbudować ekosystem technologii, który przyniesie realną wartość?
    • CDP (Customer Data Platform) - buzzword czy must-have?
    • Dlaczego wdrożenie technologii to tylko 1/3 sukcesu?  

    30 min

  • 12:20Real time marketing i kontent marketing w digitalu

    • Maciej Dziekanowski, None Product Manager, FoodCare
    • Alien Media - jak wyglądają działania ogółu marketerów w socialach, opis traktowania tych kanałów jako taniego miejsca reklamowego, doprowadzającego do zaśmiecania newfeedów i wallów, co przyczynia się do odpływu userów FB - w oparciu o wyniki badań
    • Stop skrajnościom - jak w sposób racjonalny podejść do benefitu, jakim jest tani zakup mediów
    • Kontent is king in digital - trochę danych z badań, na temat tego co jest mięsem dla userów sociali oraz opowieść o tym jak to przekuć w realne zaangażowanie
    • Core Kontent Marketing - czyli podstawy budowania kontentu atrakcyjnego, w którego kreacji wezmą udział userzy 
    • RTM - jak zjeść tę żabę i się nią nie udławić - jak podejść do tego wyzwania, żeby zmaksymalizować szanse na sukces
    • Marketing virusowy w digitalu - król kontentu w digitalu - przykłady działań, informacja o tym, jak się za to zabrać, żeby dostać tym toporem obusiecznym w głowę - opowieść o Monsterze

    40 min

  • 13:00Przerwa na lunch

    1g 0 min

  • 14:00Real time marketing

    • Alicja Kisiel, None Senior Social Media Specialist, Up&More

    30 min

  • 14:30Efektywna współpraca między markami

    • Karolina Gadzimska-Malicka, None Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Międzynarodowej w Femi Stories – polskiej marce lifestyle’owej dla dziewczyn i kobiet, której kolekcje dostępne są na całym świecie
    • Magdalena Siarkowska, None Senior Brand Manager regionu CEN marki Fantasia, Danone

    30 min

  • 15:00Digital w zdobywaniu klientów B2B

    • Agnieszka Zawadka, None CMO, Livespace
    • Dlaczego pozyskiwanie klientów B2B nie różni się od działań B2C?
    • Jak zaprojektować działania marketingowe zorientowane na sprzedaż?
    • Jakie nowe technologie wykorzystać w zdobywaniu klientów?
    • Co zrobić, aby podejmowane działania były skuteczne i efektywne? 


    30 min

  • 15:30Social media czary mary. Czy istnieje przepis na obecność w social media?

    • Adrian Martinez, None CMO i współzałożyciel HR Embassy

    Dlaczego jedne marki odnoszą sukces w mediach społecznościowych, a inne prowadzą niezauważalną komunikację? Czy istnieje przepis na sukces w social media w mediach społecznościowych i sprawdzone schematy, które możemy wykorzystać? Porozmawiamy o tym co trzeba zrobić, żeby zostać zauważonym, zaangażować i sprzedawać swoje produkty. 


    • Treści merytoryczne czy gify i grafiki?
    • Na co postawić, żeby pokonać algorytm Facebooka? 
    • Czy Facebook włącza Twoją kamerkę? Czyli jak działa algorytm i jak marketerzy mogą go wykorzystać. 
    • Hot stuff. Czyli najnowsze możliwości mediów społecznościowych, o których mogłeś nie wiedzieć. 
    • Czy pokolenia mają aż tak duże znaczenie w komunikacji. 

    30 min

  • 16:00Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów

Bartłomiej "Tivolt" Ratoń

Bartłomiej "Tivolt" Ratoń

Influencer z kategorii gaming

Tivolt to gamer nowoczesny, czyli streamer, vlogger, gamer i entuzjasta technologii w jednym. Na jego kanale znajdziemy mnóstwo popularnych tytułów gier AAA oraz coś niszowego dla innych odbiorców. Często razem z znajomym twórcą, Ziemniakiem, pokazuje wszystko od kuchni ze strony technologicznej. Bardzo często pojawia się na meetupach i eventach, gdzie podejmuje współpracę jako współprowadzący stoiska np. PGA, IEM, WGW.

Jakub Bąkała

Jakub Bąkała

Performance Director oraz Co-owner w agencji FormUp

Absolwent Międzykierunkowych Studiów Ekonomiczno-Menadżerskich na UW oraz Zarządzania na SGH. Ekspert performance marketingu wyspecjalizowany w modelu programmatic. Zbierał doświadczenie w takich firmach jak Isobar oraz Mediacom.

Przemysław Bryk

Przemysław Bryk

Project Manager OmniConsole

Specjalista mar-tech i doświadczony praktyk digitalu. Wprowadził i z powodzeniem zarządza systemem do monitoringu i zakupu mediów OmniConsole. Zarządzany przez niego zespół odpowiada za realizację kampanii performance i rozwój ekosystemu technologicznego dla Resolution: Pandora, AkzoNobel, Glov, Warta, Tax Care, a w ramach Grupy OMD, min. Daimler, Nissan, McDonald’s. W 2016 roku trzymał wyróżnienie w finale European Performance Marketing Awards w kategoriach Best-Managed Affiliate Programme oraz Best in Technology/Telecoms dla Home.pl za prowadzony program afiliacyjny.

Maciej Dziekanowski

Maciej Dziekanowski

Product Manager, FoodCare

Marketer całkowicie odpowiedzialny za wydźwięk, barwę i emocje generowane przez digital takich marek jak Black Energy Drink, FRUGO, 4MOVE, Gellwe, Fitella, Ngine czy Ostromecko. Z wykształcenia Ekonomista (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach) umiłowany w szukaniu racjonalności przedsięwzięć marketingowych. Właściciel największego w Polsce social portalu zrzeszającego handlowców - Rekinów Sprzedaży. Miłośnik przyrostów generycznych i skutecznych RTMów!

Karolina Gadzimska-Malicka

Karolina Gadzimska-Malicka

Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Międzynarodowej w Femi Stories – polskiej marce lifestyle’owej dla dziewczyn i kobiet, której kolekcje dostępne są na całym świecie

Wcześniej doradca ds. strategii, marketingu i PR marek z branży mody i dóbr luksusowych - właściciel Karolina Gadzimska Strategic Communication. Przed dołączeniem do teamu Femi Stories pełniła funkcję Dyrektora Marketingu & PR w La Mania – wiodącej polskiej marce modowej o międzynarodowych ambicjach. Prowadziła warsztaty z Zarządzania Marką w Branży Mody organizowane przez Fashion PR Talks. Autorka publikacji o tematyce zarządzania marką luksusową w magazynie Art & Business oraz na portalu Fashion PR Talks. Absolwentka Międzynarodowego Uniwersytetu w Monako na kierunku Zarządzanie Markami Luksusowymi ze specjalizacją w modzie. Podczas studiów przeprowadziła analizę rynków europejskich dla marek Bottega Veneta oraz Loro Piana. W 2014 roku prowadziła gościnne wykłady w warszawskiej szkole wyższej VIAMODA. W 2014 roku wzięła udział w debacie organizowanej przez magazyn ELLE z okazji premiery filmu „Scatter My Ashes at Bergdorf's” podczas festiwalu filmów dokumentalnych Planete+ DOC FILM FESTIVAL w Warszawie.

Tomasz Koellner

Tomasz Koellner

Counsel, Adwokat, FinTaxLegal

Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego (2011) i członkiem Okręgowej Izby Adwokackiej w Krakowie.​Specjalista z zakresu prawa własności intelektualnej, nowych technologii, danych osobowych oraz e-commerce. Doradzał w licznych transakcjach na rynku VE/PE. Zakres praktyki zawodowej obejmuje również obsługę alternatywnych funduszy inwestycyjnych, zarówno w zakresie transakcyjnym, jak i regulacyjnym, oraz doradztwo w zakresie sporów korporacyjnych, nieuczciwej konkurencji, prawa konsumenckiego oraz ochrony dóbr osobistych. Reprezentował klientów w licznych postępowaniach sądowych oraz administracyjnych.​Jego doświadczenie zawodowe obejmuje m.in. doradztwo na rzecz jednego z wiodących inkubatorów/funduszy technologicznych wspierających start-upy z obszaru Europy Środkowo-Wschodniej, doradztwo w ramach akwizycji zagranicznych realizowanych przez spółkę publiczną, kompleksową obsługę transakcyjną i regulacyjną holdingu z branży nieruchomości, doradztwo w ramach licznych wdrożeń z zakresu IT, czy też kierowanie złożonymi projektami z obszaru ochrony danych osobowych, w tym m.in. w spółce publicznej, klubach Ekstraklasy, czy też spółkach technologicznych świadczących usługi oparte o przetwarzanie danych osobowych. Jest autorem wielu artykułów w prasie naukowej oraz branżowej. Występował jako prelegent na licznych konferencjach poświęconych w szczególności działalności alternatywnych funduszy inwestycyjnych, ochronie danych osobowych, a także ochronie tajemnicy przedsiębiorstwa. Prowadził liczne szkolenia, zarówno dla podmiotów publicznych, jak i prywatnych. W latach 2017-2019 szef praktyki prawa własności intelektualnej i nowych technologii (IP/TMT) w jednej z renomowanych kancelarii prawnych

Marcin Kordowski

Marcin Kordowski

Ekspert Digital Marketingu

Pasjonat innowacyjnego podejścia do biznesu w sieci, danych i algorytmów. Posiada w biznesowym portfolio ponad 300 projektów zrealizowanych w 30 krajach. Audytor, konsultant, strateg i prelegent na konferencjach poświęconych digital marketingowi w obszarach B2B i B2C.Współautor książki ‘Marketing Internetowy, nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki’. Autor artykułów prasowych z zakresu SEO, Content Marketingu, AI oraz UX. Trener, szkoleniowiec, bloger i mentor.

Anna Kreiser

Anna Kreiser

Strateg i konsultant digital

Od początku kariery związana z marketingiem B2B oraz branżą IT. Odpowiadała za budowę i realizację strategii marketingowych oraz cyfrowych dla polskich i zagranicznych software house-ów oraz firm technologicznych. Aktualnie rozwija własną firmę doradczą- DIGITALKOD CONSULTING - oraz jako niezależny konsultant wspiera prezesów, CMO i menedżerów marketingu w strategicznym rozwoju i transformacji przedsiębiorstw, zwiększeniu efektywności działów marketingu i sprzedaży, wdrażaniu innowacji z myślą o rozwoju biznesu. W czasie wolnym dzieli się wiedzą jako prelegentka na branżowych konferencjach, wykładowca akademicki oraz mentorka programów akceleracyjnych. Pasjonatka i promotorka zagadnień związanych z Customer Experience (CX), digitalizacją, sztuczną inteligencją (AI) oraz automatyzacją działań i procesów. Wierzy w relacje i to, że w życiu oraz biznesie najważniejszy jest człowiek.

Cezary Kuik

Cezary Kuik

Chatbot&AI Lead w Socjomanii

Specjalista w zakresie robotyzacji procesów biznesowych z wykorzystaniem chatbotów. Od 2016 roku przeprowadził ponad 50 realizacji m.in. Facebook, Samsung, Huwaei. Oficjalny polski partner platformy Chatfuel, która przyznała mu tytuł jednego z najbardziej wartościowych twórców chatbotów. Od 2018 roku rozwija komercyjne modele NLP i przybliża firmom podstawowe zagadnienia z zakresu Sztucznej Inteligencji.

Adrian Martinez

Adrian Martinez

CMO i współzałożyciel HR Embassy

Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową. Szkoli klientów z zakresu komunikacji i reklamy na Facebooku i LinkedIn oraz strategii obecności marki online (współpracował z brandem szkoleniowym Sprawny.Marketing, jak również̇ prowadzi szkolenia dedykowane). Wśród klientów, z którymi współpracuje i dla których prowadził szkolenia znajdują̨ się̨ firmy takie jak: Cushman & Wakefield, Badura, Kitchen Aid, ISTV, infoShare, e-point czy Pruchnik. Jest również prelegentem na wielu konferencjach branżowych. Prywatnie angażuje się̨ w liczne akcje charytatywne i dobroczynne. Aktywnie wspiera miedzy innymi projekty Szkoła 3.0 czy KarmimyPsiaki.pl.*

Tomasz Rudnik

Tomasz Rudnik

Twórca Akademii Rekrutacji

Trener z doświadczeniem headhunterskim i korporacyjnym. W 2012 roku założył Akademię Rekrutacji – projekt uczący kandydatów skuteczności na rynku pracy, który pomógł już 2800 kandydatom zdobyć nowe zajęcie. Skuteczność projektu wynika od początku z formatu komunikacji z odbiorcami, czyli video. W ten sposób nie tylko wiedza merytoryczna, nie tylko marketing w formie kampanii, ale również promocja na social mediach pozwala na dotarcie do wielu odbiorców równolegle, do odbiorców w Polsce oraz za granicą. Dodatkowo format video pozwala na utrzymanie jakości komunikacji, dzięki której satysfakcja klienta może sięgać nawet 99,5%.

Magdalena Siarkowska

Magdalena Siarkowska

Senior Brand Manager regionu CEN marki Fantasia, Danone

Kreatywny strateg komunikacyjny, marketer. Specjalizuje się w brand marketingu, posiadając doświadczenia pracy zarówno w agencji reklamowej jak i biznesowego prowadzenia marek FMCG. Jej zróżnicowane doświadczenia sprawiają, że na brand marketing patrzy bardzo kompleksowo, szukając niestandardowych rozwiązań, które efektywnie budują marki.

Tomasz Sowa

Tomasz Sowa

Media Partner w agencji FENO

18 lat doświadczenia. Ponad miliard złotych netto zainwestowanych w media. Kluczowe doświadczenie zawodowe: Media Expert w PTC (T-Mobile), odpowiedzialny za efektywność kampanii TV, kampanie reklamowe dla kluczowych marek, zarządzanie i optymalizację budżetu mediowego. Group Account Director w domach mediowych ZenithOptimedia oraz Equinox Polska, odpowiedzialny za największych klientów, rozwój biznesu i efektywność działań. Chief Strategy Officer w Value Media (Group One), odpowiedzialny za strategię i efektywność działań reklamowych dla kluczowych klientów, rozwój i komercjalizację usług. Media Partner w agencji FENO, odpowiedzialny za tematy związane z mediami, rozwojem biznesu klientów i efektywnością działań marketingowych. Skupiony na efektywnych rozwiązaniach, generujących realne wyniki biznesowe i przewagę na rynku. Szukający optymalnych rozwiązań we wszystkich mediach. Uważa, że współczesny marketing to odpowiednie połączenie liczb i sztuki, którą też można skwantyfikować.

Karol Suchodolski

Karol Suchodolski

Senior Account Manager i Team Leader - Gaming w LifeTube

Karol jest związany z branżą marketingu internetowego od 2015 roku. W tym czasie współpracował bezpośrednio z ponad 25 twórcami internetowymi. Współtworzył ponad 350 projektów dla takich marek jak: Acer, Dell, Disney, EA Games, Intel, McDonald's i Pepsi oraz koordynował liczne projekty strategiczne (m.in. dla Play, Coca-Cola, x-kom i Google). Prywatnie interesuje się psychologią mediów oraz perswazji. Jak przystało na menedżera w teamie gamingowym, kocha też gry komputerowe, szczególnie te, które posiadają rozbudowany tryb dla jednego gracza, opierają się na zarządzaniu zasobami lub są z kategorii roguelike.

Izabela Wisłocka

Izabela Wisłocka

Manager Digital Transformaton w PwC

Pomaga klientom w procesach transformacji cyfrowej, specjalizuje się w zagadnieniach Customer Experience, Data-Driven Marketing, MarTech oraz eCommerce i Omnichannel - w ujęciu biznesowym i technologicznym. Wcześniej zdobywała doświadczenie w Atos Polska, Agora SA i Benefit SA. Współautorka książki "Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament".

Agnieszka Zawadka

Agnieszka Zawadka

CMO, Livespace

W Livespace odpowiada za działania marketingowe, wsparcie sprzedaży i customer success oraz budowanie kultury organizacji. Ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Specjalizuje się w działaniach inbound i content marketingowych w obszarze B2B. Skupia się na projektowaniu efektywnej współpracy zespołów marketingu i sprzedaży. Doświadczenie w planowaniu strategii oraz realizowaniu kampanii marketingowych zdobyła we współpracy z najszybciej rozwijającymi się startupami w Polsce (Livespace, Callpage, Goldenline). Wspiera innowacyjność i przedsiębiorczość jako mentorka podczas wydarzeń takich jak Warsaw Startup Weekend, Blockathon, Akademicki Maraton Innowacji oraz w ramach Poland Prize powered by Huge Thing. Entuzjastka dzielenia się wiedzą oraz nowych technologii i metodyk wspierających ludzi, pracę, biznes.

Maciek Zbroszczyk

Maciek Zbroszczyk

Affiliate Marketing Manager, Groupon - kierownik zespołu odpowiedzialnego za rynki Europy, Bliskiego Wschodu i Azji.

Specjalizuje się w Performance Marketingu a jego działania zorientowane są na realizację konkretnych celów finansowych jak sprzedaż czy pozyskiwanie nowych klientów przy minimalizacji wydatków. Jego obszarami zainteresowań i działań, poza Affiliate Marketingiem, są: budowanie strategii marki, sales funnels, optymalizacja konwersji, programy lojalnościowe, strategie cenowe, budowanie lojalności klientów oraz nowe technologie w digital marketingu w tym automatyzacja.

Piotr Zieliński

Piotr Zieliński

Dziennikarz, szkoleniowiec. Właściciel agencji doradztwa medialnego MediaLeaders

Do niedawna wieloletni wydawca programu porannego "Dzień dobry TVN”. Doświadczenie zdobywał przy wielu produkcjach telewizji TVN, m.in.: reality show "Surowi rodzice” gdzie pełnił funkcję asystenta reżysera, "Między kuchnią a salonem” w którym był scenarzystą, czy akcji specjalnej „Zwykły bohater” - jako zastępca szefa redakcji. Dzięki jego zaangażowaniu dla kanału Canal+ Discovery powstała seria dokumentalna „Sukces nie zna granic”, realizowana w Europie, Ameryce i Azji. Był jednym z pomysłodawców i współautorów dwóch platform telewizyjnych: Onet.TV dla portalu Onet.pl i TV.rp.pl dla dziennika "Rzeczpospolita". Autor filmów edukacyjno-informacyjnych dla Ministerstwa Edukacji Narodowej i Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Jako dziennikarz prasowy współpracował i współpracuje z wiodącymi tytułami prasowymi (m.in. Gazeta Wyborcza „Duży Format”, „Newsweek Polska", „Forbes”, ”MaleMen”). Od 13 lat związany z branżowym miesięcznikiem "Press", gdzie publikuje teksty z zakresu mediów społecznościowych, reklamy, marketingu i PR. Współautor dwóch pozycji książkowych - albumu „25 historii na 25 lat" opowiadającym o przemianach w Polsce po 4 czerwca 1989 roku i „Grand Press XX” w którym znaleźć można opowieści i reportaże o najwybitniejszych polskich dziennikarzach. Ukończył Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną ze specjalizacją: Public relations i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim. Absolwent Polskiej Szkoły Reportażu.

Ewa Czech

Ewa Czech

Ekspert Public Speaking i Storytellingu, mentorTEDx i Toastmasters International

Storytellingiem zafascynowała sie w Berlinie, gdzie uczyła sie go od Dyane Neimann, załozycielki sceny storytellingu w Berlinie. Występowała na scenach Aten, Berlina i Warszawy, jak również na berlińskiej scenie storytellingu "the Bear", w tzw storytelling evenings. Obecnie uczy innych, jak prezentować na scenie i opowiadać historie, przyciągajace klientów.

Wojciech Daniłowicz

Wojciech Daniłowicz

CTO The Humans

Blisko 15 lat doświadczenia w branży. W swojej karierze zawodowej zajmowałem się niemalże każdą gałęzią działań digitalowych. Bogaty bagaż doświadczeń pozwala mi w sposób kompletny zarządzać zespołem, optymalizować procesy wewnątrz organizacji ale również skutecznie nadzorować i koordynować prace operacyjne. Na swojej ścieżce zawodowej pracowałem dla największych marek w Polsce i w Europie, takich jak Orange, Mitsubishi, mBank, Getin Bank, BIK, ESA i wielu innych. Biorę czynny udział w procesach optymalizacyjnych z zakresu UX, tworzeniu audytów eksperckich oraz rekomendacji. W kontekście e-commerce, przez 4 lata zajmowałem się organizacją i optymalizacją procesów oraz tworzeniem rozwiązań dla jednej z największych na tamte czasu księgarni internetowych w Polsce.

Alicja Kisiel

Alicja Kisiel

Senior Social Media Specialist, Up&More

Certyfikowany Social Media Manager z 5-cio letnim doświadczeniem w branży social media. Absolwentka logistyki i marketingu w mediach, na co dzień zajmuje się tworzeniem strategii social media dla marek, tworzeniem postów oraz realizowaniu kampanii promocyjnych. W jej portfolio znajdują się takie marki jak Barbie, Shell Helix, Sylimarol, Microsoft czy Ronson Development. Łączy zamiłowanie do social mediów z pasją do sztuki.

Grzegorz Miecznikowski

Grzegorz Miecznikowski

CEO agencji S Words

W 2015 roku zostałem uznany za jedną ze stu najbardziej inspirujących osób w polskiej branży interaktywnej. Łącznie przeszkoliłem już ponad 8000 osób ze sprzedaży i marketingu. Na co dzień jestem CEO agencji S Words, w której zajmuje się tworzeniem strategii i pilnowaniem, żeby klienci byli usatysfakcjonowani, a podjęte przez agencję działania przynosiły im policzalne efekty wizerunkowe i sprzedażowe. Założyłem ją w 2014 roku i była wtedy to pierwsza na polskim rynku agencja integrującą sprzedaż i marketing. Moje działania to także marketing LGBT, marketing to foreigners czy PR Concierge. Dysponuję także bogatym doświadczeniem dziennikarskim, które zdobywałem w Gazecie Wyborczej, Polsce The Times oraz portalu Gazeta.pl.

Igor Pietrzak

Igor Pietrzak

CDO The Humans

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w projektowaniu aplikacji mobilnych oraz serwisów komercyjnych takich jak np. Orange, Orange Finanse, Ruch.pl, mBank, Multibank, ESA (Europejska Agencja Kosmiczna), Strefa Klienta w BIK, oraz opracowywaniu rozmaitych procesów wewnętrznych, łączę umiejętności graficzne i analityczne, a co za tym idzie – wnoszę do dziedziny UX wiele nowych rozwiązań. Mimo pracy jako UX, nadal jestem zaangażowany w zadania kreacyjno-graficzne, gdyż praca UX, opracowywanie UI oraz zadania kreatywne to dziedziny mocno ze sobą powiązane. Jako Chief Digital Officer odpowiadam za jakość wizualną i funkcjonalną wszystkich projektów jakie wychodzą z The Humans.

Łukasz Zdrodowski

Łukasz Zdrodowski

Strateg mediowy z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży, współtwórca InfluTool

Wieloletni wykładowca akademicki w Katedrze Komunikacji Społecznej i Public Relations Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prelegent konferencji branżowych: PurpleDay, See Bloggers, I Love Marketing.

DIMAQ

Newspoint

Marketer+