Digital marketing

Digital marketing

26 ‑ 27 lutego 2020 / Warszawa

1795 zł netto do 17 stycznia

2195 zł netto do 27 lutego

Digital marketing
 / 26 ‑ 27 lutego 2020 / Warszawa  / 1795 zł netto Zarejestruj się

Cel

Zapraszamy do udziału w III edycji konferencji: Digital marketing.

Jak co roku będzie praktycznie i konkretnie.

A doskonałe połączenie rzeczowej treści i ciekawej formy stanowić będzie o sile tej konferencji.

Podpowiemy jak uczynić Państwa działania atrakcyjnymi dla klienta, zaprezentujemy ciekawe case' y oraz rozwiązania, które efektywnie wdrożyli inni.

W ramach konferencji pokażemy m.in.:

  • co nas czeka w digitalu
  • jakie pułapki czyhają na budżet kampanii
  • podstawy budowania kontentu atrakcyjnego, w którego kreacji wezmą udział userzy 
  • ciekawe case' y skutecznej współpracy między markami
  • co zrobić, aby nie pojawili się hejterzy
  • jak zbudować ekosystem technologii, który przyniesie realną wartość
  • algorytmy w marketingu
  • czego oczekuje klient w digitalu

Sporo aktualnej, użytecznej wiedzy, możliwość poszerzenia swoich umiejętności, wymiany doświadczeń i poznania najnowszych trendów podanych w postaci inspirujących prelekcji, dyskusji panelowej czy sesji Q&A z ekspertem.

Serdecznie zapraszamy do udział w wydarzeniu, którego wysoki poziom merytoryczny został dostrzeżony przez ekspertów marketingu.

Do zobaczenia, zgłoś swój udział już dziś !

Program

Prelegenci

  • Przemysław Bryk

    Przemysław Bryk

    Project Manager OmniConsole
  • Izabela Wisłocka

    Izabela Wisłocka

    Manager Digital Transformaton w PwC
  • Marcin Kordowski

    Marcin Kordowski

    Ekspert Digital Marketingu
  • Tomasz Baran

    Tomasz Baran

    Ekspert ds. badania opinii i rynku. Partner merytoryczny w ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna
  • Anna Elwart

    Anna Elwart

    Managing Director, Resolution
  • Tomasz Koellner

    Tomasz Koellner

    Counsel, Adwokat FinTaxLegal
  • dr Monika Górska

    dr Monika Górska

    Reżyser, wykładowca, autor, mentor, twórca Mistrzowskiej Szkoły Storytellingu Biznesowego oraz Akademii Video Storytellingu online
  • Tomasz Rudnik

    Tomasz Rudnik

    Twórca Akademii Rekrutacji
  • Jakub Bąkała

    Jakub Bąkała

    Performance Director oraz Co-owner w agencji FormUp
  • Agnieszka Zawadka

    Agnieszka Zawadka

    CMO, Livespace
  • Maciej Dziekanowski

    Maciej Dziekanowski

    Product Manager FoodCare
  • Karolina Liberka

    Karolina Liberka

    New Marketing Strategist Garden of Words
  • Piotr Zieliński

    Piotr Zieliński

    Dziennikarz, szkoleniowiec. Właściciel agencji doradztwa medialnego MediaLeaders
  • Karol Suchodolski

    Karol Suchodolski

    Senior Account Manager i Team Leader - Gaming w LifeTube
  • Robert Wielgo

    Robert Wielgo

    CMO, członek zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
  • Maciek Zbroszczyk

    Maciek Zbroszczyk

    Affiliate Marketing Manager, Groupon - kierownik zespołu odpowiedzialnego za rynki Europy, Bliskiego Wschodu i Azji.
  • Adrian Martinez

    Adrian Martinez

    CMO i współzałożyciel HR Embassy
  • Karolina Gadzimska-Malicka

    Karolina Gadzimska-Malicka

    Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Międzynarodowej w Femi Stories – polskiej marce lifestyle’owej dla dziewczyn i kobiet, której kolekcje dostępne są na całym świecie
  • Anna Uptas

    Anna Uptas

    Category Marketing Manager Unilever
  • Magdalena Siarkowska

    Magdalena Siarkowska

    Senior Brand Manager regionu CEN marki Fantasia Danone
  • Bartłomiej "Tivolt" Ratoń

    Bartłomiej "Tivolt" Ratoń

    Influencer z kategorii gaming
  • Anna Kreiser

    Anna Kreiser

    Strateg i konsultant digital

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca marketingowa

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1795 zł netto do 17 stycznia

Zarejestruj się

Patron