Warszawa Nowość
Konferencja
18 kwietnia 2023
18 kwietnia 2023
Digital PR
Digital PR
Cyfrowe kanały i narzędzia w budowaniu wizerunku Twojej marki

1995 zł netto do 3 marca

2495 zł netto do 18 kwietnia

Cel

Szukasz nowych sposobów na wykorzystanie cyfrowych kanałów i narzędzi w budowaniu wizerunku Twojej marki? Skorzystaj z doświadczeń najlepszych ekspertów w branży i dowiedz się, jak skutecznie planować PR-owe działania w sieci i realizować najbardziej ambitne cele. Dołącz do konferencji Digital PR. Widzimy się 18 kwietnia w Warszawie.

Podczas spotkania sprawdzimy jakie narzędzia i techniki są najbardziej skuteczne w dobie digitalizacji działań PR, udowodnimy, iż influencer nadal ma moc i dostosowany do grupy Twoich odbiorców jest kluczem do wzmocnienia Twojej marki na rynku. Dowiesz się także, jak z sukcesem przeprowadzać kampanie e-PR-owe, oraz jak prowadzić PR-owe działania cyfrowe, kiedy masz ograniczony budżet.

Ponadto:

  • zdradzimy, jak skutecznie analizować i komunikować pozyskane dane
  • podpowiemy, jak skutecznie monitorować reputację i wizerunek Twojej marki w kanałach cyfrowych
  • pokażemy liczne case studies z różnych branż

Zapraszamy Cię na wydarzenie Digital PR, podczas którego postawiliśmy na praktyczne wskazówki ekspertów, case studies i najnowsze trendy w branży. Dołącz do nas i sprawdź, jaka siła drzemie w digital PR.

Co gwarantujemy?

  • różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panel dyskusyjny
  • wysoki poziom przekazywanej wiedzy = znakomici eksperci, którzy podzielą się swoją wiedzą i ogromnym doświadczeniem
  • możliwość wymiany doświadczeń i skorzystanie z gotowych rozwiązań
  • imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Program

Wtorek, 18 kwietnia

08:15

Rejestracja uczestników

Warszawa, ,
08:55

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • Magdalena Sokulska, project manager, Puls Biznesu
Warszawa, ,
09:00

PANEL DYSKUSYJNY – Wpływ trendów na digitalizację działań PR-owych

  • Moderator: Jakub Kurasz, Head of Communications, PwC Poland
  • Anna Olszewska, dyrektor departamentu komunikacji, KIR
  • Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy, Orange Polska
  • Marta Wojciechowska, starszy kierownik ds. public relations, senior PR manager, Nutricia Sp. z o.o.
  • Jak trendy 2023 zmieniają codzienny sposób komunikacji PR-owców?
  • Jakie narzędzia i techniki są najbardziej skuteczne w dobie digitalizacji działań PR?
  • Jakie kanały cyfrowe stają się niezbędne w PR? Dostosowanie techniki do cyfrowych potrzeb organizacji
Warszawa, ,
09:45

Opracowanie strategii digital PR Twojej firmy

  • Krystian Cieślak, CEO, Remarkable Ones Sp. z o. o.
  • Elementy składające się na skuteczną strategię e-PR
Warszawa, ,
10:30

Przerwa

Warszawa, ,
10:45

Influencer nadal ma moc! Jak efektywnie współpracować z influencerami, by zwiększyć efektywność Twoich działań PR i digital relations Twojej marki?

  • Marta Polakow-Stepanow, strategy director, Tailor Made PR
  • Wiarygodność i sposób komunikacji influencera dostosowany do grupy odbiorców kluczem do zwiększenia świadomości Twojej marki na rynku
  • Wzmocnij Twoją markę poprzez dobór właściwego influencera oraz skuteczną kampanię
  • Jak współpracować z influencerami, aby obie strony miały z tego korzyść?
Warszawa, ,
11:30

Twitter, LinkedIn, Facebook, Instagram, Tiktok… Najlepsze narzędzia do kreowania i wzmocnienia wizerunku Twojej marki w mediach społecznościowych

  • Martyna Olszak-Bachora, head of creative department & PR, Ania Kruk Sp. z o. o.
  • Jak prowadzić działania PR-owe w poszczególnych kanałach zachowując założone cele oraz spójną strategię Twojej marki?
  • Skuteczne narzędzia digital PR, które wykorzystasz budując wizerunek Twojej marki
  • Zwiększ zasięg Twoich komunikatów, czyli świadome pozycjonowanie Twojej marki w poszczególnych kanałach cyfrowych
  • Nieszablonowe treści kluczem do przykucia uwagi i zwiększenia zainteresowania Twoją marką w social mediach
  • Planowanie budżetu na działania w mediach społecznościowych
Warszawa, ,
12:15

Przerwa

Warszawa, ,
13:00

Dramy i shitstormy czyli kryzysy w cyfrowym świecie

  • Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy, szef działu komunikacji korporacyjnej, mBank S.A.
  • Czy na kryzys da się przygotować?
  • Co robić w kryzysie (i dlaczego warto uważać na konkurencję)?
  • Jak (nie) mówić przepraszam?
  • Jak (nie) reagować z humorem?
Warszawa, ,
13:45

Kampanie digital PR w praktyce

  • Rafał Gruszkiewicz, Digital & PR Manager, RESERVED, LPP S.A.
  • Jak przeprowadzić z sukcesem kampanie wykorzystujące cyfrowe rozwiązania?
  • Narzędzia digital PR, które możesz wykorzystać w Twoich działaniach
  • Jak osiągnąć założone cele PR-owe prowadząc skuteczną kampanię komunikacyjną w cyfrowych kanałach?
  • W jaki sposób świadomie pozycjonować się w poszczególnych kanałach cyfrowych i maksymalizować zasięgi Twoich kampanii?
Warszawa, ,
14:30

Ograniczony budżet a prowadzenie PR-owych działań cyfrowych

  • Patryk Wojcieszek, PR Manager - public relations & social media, Grupa Hasco
  • Pomysły na zwiększanie zasięgów z wykorzystaniem bezpłatnych działań
Warszawa, ,
15:15

Przerwa

Warszawa, ,
15:30

Data-driven PR – moc danych i liczb w digitalowych działaniach PR-owych

  • Statystyki, wykresy, raporty – jak skutecznie analizować i komunikować pozyskane dane
Warszawa, ,
16:15

Pomiar efektywności działań digitalowych w PR

  • Jak skutecznie monitorować reputację i wizerunek Twojej marki w kanałach cyfrowych?
  • Mierniki ilościowe i jakościowe – jak skutecznie mierzyć efektywność działań PR-owych w online?
  • Czy mierzenie wyników, tego co się ukazało jest możliwe? Przykładowe narzędzia
Warszawa, ,
17:00

Zakończenie konferencji

Warszawa, ,

Prelegenci

  • Rafał Gruszkiewicz

    Rafał Gruszkiewicz

    Digital & PR Manager RESERVED, LPP S.A.
  • Wojciech Jabczyński

    Wojciech Jabczyński

    rzecznik prasowy Orange Polska
  • Jakub Kurasz

    Jakub Kurasz

    Head of Communications PwC Poland
  • Martyna Olszak-Bachora

    Martyna Olszak-Bachora

    head of creative department & PR Ania Kruk Sp. z o. o.
  • Anna Olszewska

    Anna Olszewska

    dyrektor departamentu komunikacji KIR
  • Krzysztof Olszewski

    Krzysztof Olszewski

    rzecznik prasowy, szef działu komunikacji korporacyjnej mBank S.A.
  • Marta Polakow-Stepanow

    Marta Polakow-Stepanow

    strategy director Tailor Made PR
  • Marta Wojciechowska

    Marta Wojciechowska

    starszy kierownik ds. public relations, senior PR manager Nutricia Sp. z o.o.
  • Patryk Wojcieszek

    Patryk Wojcieszek

    PR Manager - public relations & social media Grupa Hasco
  • Krystian Cieślak

    Krystian Cieślak

    CEO Remarkable Ones Sp. z o. o.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1995 zł netto do 3 marca

Zarejestruj się