
1995 zł netto do 3 marca
2495 zł netto do 18 kwietnia
Digital PR
Zarejestruj sięCel
Szukasz nowych sposobów na wykorzystanie cyfrowych kanałów i narzędzi w budowaniu wizerunku Twojej marki? Skorzystaj z doświadczeń najlepszych ekspertów w branży i dowiedz się, jak skutecznie planować PR-owe działania w sieci i realizować najbardziej ambitne cele. Dołącz do konferencji Digital PR. Widzimy się 18 kwietnia w Warszawie.
Podczas spotkania sprawdzimy jakie narzędzia i techniki są najbardziej skuteczne w dobie digitalizacji działań PR, udowodnimy, iż influencer nadal ma moc i dostosowany do grupy Twoich odbiorców jest kluczem do wzmocnienia Twojej marki na rynku. Dowiesz się także, jak z sukcesem przeprowadzać kampanie e-PR-owe, oraz jak prowadzić PR-owe działania cyfrowe, kiedy masz ograniczony budżet.
Ponadto:
- zdradzimy, jak skutecznie analizować i komunikować pozyskane dane
- podpowiemy, jak skutecznie monitorować reputację i wizerunek Twojej marki w kanałach cyfrowych
- pokażemy liczne case studies z różnych branż
Zapraszamy Cię na wydarzenie Digital PR, podczas którego postawiliśmy na praktyczne wskazówki ekspertów, case studies i najnowsze trendy w branży. Dołącz do nas i sprawdź, jaka siła drzemie w digital PR.
Co gwarantujemy?
- różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panel dyskusyjny
- wysoki poziom przekazywanej wiedzy = znakomici eksperci, którzy podzielą się swoją wiedzą i ogromnym doświadczeniem
- możliwość wymiany doświadczeń i skorzystanie z gotowych rozwiązań
- imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
Program
Wtorek, 18 kwietnia
Rejestracja uczestników
Warszawa, ,Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie
- Magdalena Sokulska, project manager, Puls Biznesu
PANEL DYSKUSYJNY – Wpływ trendów na digitalizację działań PR-owych
- Moderator: Jakub Kurasz, Head of Communications, PwC Poland
- Anna Olszewska, dyrektor departamentu komunikacji, KIR
- Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy, Orange Polska
- Marta Wojciechowska, starszy kierownik ds. public relations, senior PR manager, Nutricia Sp. z o.o.
- Jak trendy 2023 zmieniają codzienny sposób komunikacji PR-owców?
- Jakie narzędzia i techniki są najbardziej skuteczne w dobie digitalizacji działań PR?
- Jakie kanały cyfrowe stają się niezbędne w PR? Dostosowanie techniki do cyfrowych potrzeb organizacji
Opracowanie strategii digital PR Twojej firmy
- Krystian Cieślak, CEO, Remarkable Ones Sp. z o. o.
- Elementy składające się na skuteczną strategię e-PR
Przerwa
Warszawa, ,Influencer nadal ma moc! Jak efektywnie współpracować z influencerami, by zwiększyć efektywność Twoich działań PR i digital relations Twojej marki?
- Marta Polakow-Stepanow, strategy director, Tailor Made PR
- Wiarygodność i sposób komunikacji influencera dostosowany do grupy odbiorców kluczem do zwiększenia świadomości Twojej marki na rynku
- Wzmocnij Twoją markę poprzez dobór właściwego influencera oraz skuteczną kampanię
- Jak współpracować z influencerami, aby obie strony miały z tego korzyść?
Twitter, LinkedIn, Facebook, Instagram, Tiktok… Najlepsze narzędzia do kreowania i wzmocnienia wizerunku Twojej marki w mediach społecznościowych
- Martyna Olszak-Bachora, head of creative department & PR, Ania Kruk Sp. z o. o.
- Jak prowadzić działania PR-owe w poszczególnych kanałach zachowując założone cele oraz spójną strategię Twojej marki?
- Skuteczne narzędzia digital PR, które wykorzystasz budując wizerunek Twojej marki
- Zwiększ zasięg Twoich komunikatów, czyli świadome pozycjonowanie Twojej marki w poszczególnych kanałach cyfrowych
- Nieszablonowe treści kluczem do przykucia uwagi i zwiększenia zainteresowania Twoją marką w social mediach
- Planowanie budżetu na działania w mediach społecznościowych
Przerwa
Warszawa, ,Dramy i shitstormy czyli kryzysy w cyfrowym świecie
- Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy, szef działu komunikacji korporacyjnej, mBank S.A.
- Czy na kryzys da się przygotować?
- Co robić w kryzysie (i dlaczego warto uważać na konkurencję)?
- Jak (nie) mówić przepraszam?
- Jak (nie) reagować z humorem?
Kampanie digital PR w praktyce
- Rafał Gruszkiewicz, Digital & PR Manager, RESERVED, LPP S.A.
- Jak przeprowadzić z sukcesem kampanie wykorzystujące cyfrowe rozwiązania?
- Narzędzia digital PR, które możesz wykorzystać w Twoich działaniach
- Jak osiągnąć założone cele PR-owe prowadząc skuteczną kampanię komunikacyjną w cyfrowych kanałach?
- W jaki sposób świadomie pozycjonować się w poszczególnych kanałach cyfrowych i maksymalizować zasięgi Twoich kampanii?
Ograniczony budżet a prowadzenie PR-owych działań cyfrowych
- Patryk Wojcieszek, PR Manager - public relations & social media, Grupa Hasco
- Pomysły na zwiększanie zasięgów z wykorzystaniem bezpłatnych działań
Przerwa
Warszawa, ,Data-driven PR – moc danych i liczb w digitalowych działaniach PR-owych
- Statystyki, wykresy, raporty – jak skutecznie analizować i komunikować pozyskane dane
Pomiar efektywności działań digitalowych w PR
- Jak skutecznie monitorować reputację i wizerunek Twojej marki w kanałach cyfrowych?
- Mierniki ilościowe i jakościowe – jak skutecznie mierzyć efektywność działań PR-owych w online?
- Czy mierzenie wyników, tego co się ukazało jest możliwe? Przykładowe narzędzia
Zakończenie konferencji
Warszawa, ,Prelegenci
-
Rafał Gruszkiewicz
Digital & PR Manager RESERVED, LPP S.A.
-
Wojciech Jabczyński
rzecznik prasowy Orange Polska
-
Jakub Kurasz
Head of Communications PwC Poland
-
Martyna Olszak-Bachora
head of creative department & PR Ania Kruk Sp. z o. o.
-
Anna Olszewska
dyrektor departamentu komunikacji KIR
-
Krzysztof Olszewski
rzecznik prasowy, szef działu komunikacji korporacyjnej mBank S.A.
-
Marta Polakow-Stepanow
strategy director Tailor Made PR
-
Marta Wojciechowska
starszy kierownik ds. public relations, senior PR manager Nutricia Sp. z o.o.
-
Patryk Wojcieszek
PR Manager - public relations & social media Grupa Hasco
-
Krystian Cieślak
CEO Remarkable Ones Sp. z o. o.
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Warszawa
1995 zł netto do 3 marca
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy