
Dyrektor Administracyjny 2023
Cel
Inflacja, wysokie ceny energii, wojna na Ukrainie a jeszcze wcześniej pandemia to tylko niektóre z wyzwań z jakimi mierzą się firmy. Na barkach dyrektora administracyjnego spoczywa uporanie się z trudnościami i sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Już po raz siódmy, mamy przyjemność zaprosić Państwa na dedykowane dyrektorom administracyjnym spotkanie - Konferencję Dyrektor Administracyjny 2023, która odbędzie się 27 lutego 2023 r. , w formule online.
Wspólnie z wybitnymi ekspertami przeanalizujemy jak zmieniła się w ciągu ostatnich lat rola szefa administracji. Prelegenci podzielą się z Państwem swoimi doświadczeniami w zakresie usprawniania procesów administracyjnych.
Przygotowaliśmy wydarzenie obfitujące w ciekawe case studies oraz prelekcje eksperckie które umożliwią Państwu znalezienie pomysłów, jakie inni wykorzystują w swojej pracy i z jakich czerpią korzyści.
Podczas konferencji porozmawiamy o tym:
- Jaka jest rola dyrektora administracyjnego w różnych kulturach biznesowych - jakie są nowe wyzwania i kluczowe obszary
- Jak zoptymalizować koszty mediów – jakie działania podjąć w ramach długofalowych strategii oraz planów finansowych
- Jak renegocjować kontrakty z dostawcami mediów, materiałów i usług
- Jak zmienić stereotyp biurokraty w rolę silnika napędowego nowych rozwiązań w organizacji
- Jak planować i szacować wydatki przy tak dynamicznie zmieniających się cenach
- Jak ESG wpływa na zarządzanie biznesem - zrównoważony i odpowiedzialny rozwój fundamentem prowadzenia biznesu
- Jak zapełnić biuro w dobie home office, jak przyciągnąć pracowników
- Jak sprawnie i bezpiecznie uwolnić organizację od zalegającego zasobu dokumentów – powiemy o archiwizacji dokumentów, czym jest digitalizacja dokumentów oraz jak eliminować dokumentację papierową
- Jak zarządzać flotą pojazdów w niepewnych czasach - zwinność w zarządzaniu w celu zapewnienia mobilności organizacji.
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Online
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy