Online
Konferencja
27 lutego 2023
27 lutego 2023
Dyrektor Administracyjny 2023
Dyrektor Administracyjny 2023
Nowe wyzwania i kluczowe obszary działania
Ikona zamknięcia

Cel

Inflacja, wysokie ceny energii, wojna na Ukrainie a jeszcze wcześniej pandemia to tylko niektóre z wyzwań z jakimi mierzą się firmy. Na barkach dyrektora administracyjnego spoczywa uporanie się z trudnościami i sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Już po raz siódmy, mamy przyjemność zaprosić Państwa na dedykowane dyrektorom administracyjnym spotkanie - Konferencję Dyrektor Administracyjny 2023, która odbędzie się 27 lutego 2023 r. , w formule online.

Wspólnie z wybitnymi ekspertami przeanalizujemy jak zmieniła się w ciągu ostatnich lat rola szefa administracji. Prelegenci podzielą się z Państwem swoimi doświadczeniami w zakresie usprawniania procesów administracyjnych.

Przygotowaliśmy wydarzenie obfitujące w ciekawe case studies oraz prelekcje eksperckie które umożliwią Państwu znalezienie pomysłów, jakie inni wykorzystują w swojej pracy i z jakich czerpią korzyści.

Podczas konferencji porozmawiamy o tym:

  • Jaka jest rola dyrektora administracyjnego w różnych kulturach biznesowych - jakie są nowe wyzwania i kluczowe obszary
  • Jak zoptymalizować koszty mediów – jakie działania podjąć w ramach długofalowych strategii oraz planów finansowych
  • Jak renegocjować kontrakty z dostawcami mediów, materiałów i usług
  • Jak zmienić stereotyp biurokraty w rolę silnika napędowego nowych rozwiązań w organizacji
  • Jak planować i szacować wydatki przy tak dynamicznie zmieniających się cenach
  • Jak ESG wpływa na zarządzanie biznesem - zrównoważony i odpowiedzialny rozwój fundamentem prowadzenia biznesu
  • Jak zapełnić biuro w dobie home office, jak przyciągnąć pracowników
  • Jak sprawnie i bezpiecznie uwolnić organizację od zalegającego zasobu dokumentów – powiemy o archiwizacji dokumentów, czym jest digitalizacja dokumentów oraz jak eliminować dokumentację papierową 
  • Jak zarządzać flotą pojazdów w niepewnych czasach - zwinność w zarządzaniu w celu zapewnienia mobilności organizacji.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek-Korzonkowska
Aldona Mlonek-Korzonkowska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online