Podczas szkolenia "E-COMMERCE, MEDIA i REKLAMA" zapoznają się Państwo z najnowszymi zmianami w prawie e-commerce, mediów i reklamy ze szczególnym uwzględnieniem ochrony praw konsumenta i danych osobowych.
Przykładem jest polityka „nowe cookies” opracowywane przez Google, gdzie według wstępnych opisów, informacja ma ograniczać się do ogólnych kategorii zainteresowań, bez dzielenia się informacjami na temat przeglądanych stron, jak miało to miejsce w przypadku 3rd party cookies.
Prelegenci to praktycy prawa z wieloletnim doświadczeniem. Eksperci na co dzień wspierają przedsiębiorców w zakresie zgodnego z przepisami stosowania narzędzi marketingowych i sprzedażowych, a także adaptacji prawa unijnego do krajowego i polityki compliance.
Dowiecie się Państwo również:
- jak można przystosować swoją organizację do najnowszych wymogów prawnych i regulacyjnych
- jak prosto poradzić sobie z najtrudniejszymi wyzwaniami z zakresu ochrony prywatności
- jak skutecznie prowadzić marketing, koncentrując się na kwestiach merytorycznych.
Na szkolenie "E-COMMERCE, MEDIA i REKLAMA" zapraszamy: prawników przedsiębiorstw, pracowników działów IT, pracowników działów ryzyka i compliance, Inspektorów Ochrony Danych, pracowników działów sprzedaży i marketingu oraz działów e-commerce oraz wszystkie osoby interesujące się przedstawionymi zagadnieniami.























