Hoffice – praca w trybie home office.  Jak dbać o efektywność i zapobiegać syndromowi „Zoom fatigue”
Umiejętności miękkieonlineWebinar
Hoffice – praca w trybie home office. Jak dbać o efektywność i zapobiegać syndromowi „Zoom fatigue”

Wstęp bezpłatny

Czujesz znużenie pracą w trybie home office?

Zauważasz spadek efektywności?

Męczy Cię całodniowa praca przed domowym komputerem?

Masz coraz mniej ochoty na uczestnictwo w spotkaniach online?

Pandemia postawiła nas przed wyzwaniami i koniecznością zmian zawodowej codzienności. Choć jeszcze przed 2020 r. wiele osób realizowało pewne zadania służbowe w trybie home office, to jednak nowa rzeczywistość wprowadziła nas w innowacyjne rejony. Praca online ma zarówno wady, jak i zalety. Niesie szanse, ale także zagrożenia. Spędzanie długich godzin przed komputerem we własnych czterech ścianach – bez kontaktu na żywo ze współpracownikami oraz bez możliwości złapania oddechu w firmowym biurze – po pewnym czasie nuży oraz zabija kreatywność.


Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 13:00Hoffice – praca w trybie home office. Jak dbać o efektywność i zapobiegać syndromowi „Zoom fatigue”

    • Elżbieta Żurek,  , Trener, wykładowca i praktyk komunikacji korporacyjnej oraz interpersonalnej

    W programie webinarium:

    • Skąd się wzięło słowo „hoffice”?
    • Jak efektywnie pracować w trybie home office?
    • Czym jest syndrom „Zoom fatigue” i dlaczego się pojawia?
    • Co o efektywności pracy w domu mówią najnowsze badania?
    • Jakimi metodami zapobiegać znużeniu podczas wielotygodniowej pracy online?
    • Jak zorganizować domowe biuro, by lepiej wypełniać obowiązki?
    • W jaki sposób dbać o higienę pracy, kiedy funkcjonujemy w trybie home office?
    • Sesja Q&A

    1g 30 min

Elżbieta Żurek

Elżbieta Żurek

, Trener, wykładowca i praktyk komunikacji korporacyjnej oraz interpersonalnej

Trener, wykładowca i praktyk komunikacji korporacyjnej oraz interpersonalnej o 21-letnim stażu zawodowym. Szkoli z tematu komunikacji online w warunkach New Work, marki osobistej oraz wystąpień publicznych i medialnych. Wykładowca studiów podyplomowych. Doradca osób publicznych. Edukator młodych trenerów. Dyplomowany coach. Absolwentka międzynarodowych kursów zawodowych (Niemcy, Włochy). Autorka trzech książek na temat komunikacji w biznesie. Pracuje w Polsce, Niemczech i Szwajcarii. Prowadziła szkolenia dla następujących firm i instytucji: Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Bank Millennium, C. Hartwig Gdynia, Commercial Union, Danfoss, Elektrociepłownie Wybrzeże, Flextronics, Fresenius Kabi, Główny Urząd Statystyczny, GKN Driveline, Huawei, Kaufland, Komenda Główna Policji, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Zdrowia, Państwowa Straż Pożarna, Polpharma, Radmor, Skanska, Telekomunikacja Polska, UNEP/ GRID, Uniwersytet Gdański, Urząd Patentowy RP, VIVE Management, Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, Wyższa Szkoła Zarządzania w Gdańsku.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Sokulska

Magdalena Sokulska

Project Manager

600 013 329

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]