Hoffice – praca w trybie home office.  Jak dbać o efektywność i zapobiegać syndromowi „Zoom fatigue”

Hoffice – praca w trybie home office. Jak dbać o efektywność i zapobiegać syndromowi „Zoom fatigue”

31 sierpnia 2021 / online

99 zł netto do 31 sierpnia (cena udziału online)

Cel

Czujesz znużenie pracą w trybie home office?

Zauważasz spadek efektywności?

Męczy Cię całodniowa praca przed domowym komputerem?

Masz coraz mniej ochoty na uczestnictwo w spotkaniach online?

Pandemia postawiła nas przed wyzwaniami i koniecznością zmian zawodowej codzienności. Choć jeszcze przed 2020 r. wiele osób realizowało pewne zadania służbowe w trybie home office, to jednak nowa rzeczywistość wprowadziła nas w innowacyjne rejony. Praca online ma zarówno wady, jak i zalety. Niesie szanse, ale także zagrożenia. Spędzanie długich godzin przed komputerem we własnych czterech ścianach – bez kontaktu na żywo ze współpracownikami oraz bez możliwości złapania oddechu w firmowym biurze – po pewnym czasie nuży oraz zabija kreatywność.


Program

Wtorek, 31 sierpnia

13:00 14:30

Hoffice – praca w trybie home office. Jak dbać o efektywność i zapobiegać syndromowi „Zoom fatigue”

  • Elżbieta Żurek , Trener, wykładowca i praktyk komunikacji korporacyjnej oraz interpersonalnej

W programie webinarium:

  • Skąd się wzięło słowo „hoffice”?
  • Jak efektywnie pracować w trybie home office?
  • Czym jest syndrom „Zoom fatigue” i dlaczego się pojawia?
  • Co o efektywności pracy w domu mówią najnowsze badania?
  • Jakimi metodami zapobiegać znużeniu podczas wielotygodniowej pracy online?
  • Jak zorganizować domowe biuro, by lepiej wypełniać obowiązki?
  • W jaki sposób dbać o higienę pracy, kiedy funkcjonujemy w trybie home office?
  • Sesja Q&A
  • 90 min.
online, ,

Prelegenci

  • Elżbieta Żurek

    Elżbieta Żurek

    Trener, wykładowca i praktyk komunikacji korporacyjnej oraz interpersonalnej
    Trener, wykładowca i praktyk komunikacji korporacyjnej oraz interpersonalnej o 21-letnim stażu zawodowym. Szkoli z tematu komunikacji online w warunkach New Work, marki osobistej oraz wystąpień publicznych i medialnych. Wykładowca studiów podyplomowych. Doradca osób publicznych. Edukator młodych trenerów. Dyplomowany coach. Absolwentka międzynarodowych kursów zawodowych (Niemcy, Włochy). Autorka trzech książek na temat komunikacji w biznesie. Pracuje w Polsce, Niemczech i Szwajcarii. Prowadziła szkolenia dla następujących firm i instytucji: Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Bank Millennium, C. Hartwig Gdynia, Commercial Union, Danfoss, Elektrociepłownie Wybrzeże, Flextronics, Fresenius Kabi, Główny Urząd Statystyczny, GKN Driveline, Huawei, Kaufland, Komenda Główna Policji, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Zdrowia, Państwowa Straż Pożarna, Polpharma, Radmor, Skanska, Telekomunikacja Polska, UNEP/ GRID, Uniwersytet Gdański, Urząd Patentowy RP, VIVE Management, Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, Wyższa Szkoła Zarządzania w Gdańsku.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

99 zł netto do 31 sierpnia

Zarejestruj się