Jak przeciwdziałać konfliktom w zespole?

Jak przeciwdziałać konfliktom w zespole?

13 sierpnia 2020 / Online

99 zł netto do 13 sierpnia

Cel

94% pracowników doświadcza sytuacji konfliktowych

3,1 godziny tygodniowo spędza przeciętny pracownik próbując uporać się z różnymi konfliktami*


Konflikty w pracy są nieuniknione. Sprzeczne cele, brak komunikacji, rywalizacja to najczęstsze powody nieporozumień w zespołach. Doprowadzają do chaosu i demotywacji poszczególnych jego członków. Dlatego Tobie jako osobie zarządzającej potrzebna jest wiedza na temat umiejętnego zarządzania konfliktem. Tak, by stał się bodźcem motywacji i zwiększonego zaangażowania Twoich pracowników.


  • Nie wiesz jakie podejście wybrać w zależności od rodzaju i skali konfliktu?
  • Nie znasz narzędzi pomagających rozwiązać sytuacje sporne?


Weź udział w webinarium "Jak przeciwdziałać konfliktom w zespole?" i poznaj metody komunikacji, które przezwyciężą i zapobiegną konfliktom w Twoim zespole. Swoją wiedzą podzieli się znakomita ekspert ds. komunikacji, psycholog, psychotraumatolog Dorota Kraskowska. Pod jej okiem na koniec webinarium przejdziesz test, który pokaże, jakie podejście najczęściej stosujesz w sytuacji konfliktowej.


Podczas webinarium:

  • Poznasz 5 reakcji na konflikt
  • Zobaczysz, jak rozwiązywać konflikty za pomocą strategii zwycięzca - zwycięzca
  • Nauczysz się 7 etapów radzenia sobie z konfliktem
  • Poznasz różnice między konfliktem funkcjonalnym a dysfunkcjonalnym
  • Nauczysz się stylów rozwiązywania konfliktu



Twój udział w webinarium = konflikt Twoich pracowników jako pozytywny bodziec do pobudzenia ich aktywności zawodowej


*raport "Konflikt w miejscu pracy"

Program

Czwartek, 13 sierpnia

11:00 12:00

Jak przeciwdziałać konfliktom w zespole?

  • Poznaj 5 różnych reakcji na konflikt. Które podejście wybrać w zależności od rodzaju i skali konfliktu?
  • Na czym polega rozwiązywanie konfliktów za pomocą strategii zwycięzca - zwycięzca?
  • Radzenie sobie z konfliktami w praktyce - 7 etapów postępowania
  • Jasna strona konfliktu. Czym różni się konflikt funkcjonalny od dysfunkcjonalnego?
  • Komunikacja bez przemocy, czyli język jako metoda przezwyciężania i zapobiegania konfliktom
  • Płeć i różnice kulturowe a style rozwiązywania konfliktów
  • 60 min.
Online, ,
12:00 12:15

TEST: Jakie podejście najczęściej stosujesz w sytuacji konfliktowej?

  • 15 min.
Online, ,
12:15 12:30

Sesja pytań i odpowiedzi

  • 15 min.
Online, ,

Prelegenci

  • Dorota Kraskowska

    Dorota Kraskowska

    Ekspert ds. komunikacji, psycholog, psychotraumatolog
    Manager PR z dwudziestoletnim doświadczaniem w branżach wydawniczej, energetycznej, IT, a obecnie prawniczej oraz e-commerce. W obszarze PR specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej, którą uważa za kluczową w drodze do sukcesu firmy oraz w relacjach z mediami – przez wiele lat pełniła funkcję rzecznika prasowego w spółkach energetycznych. Zrealizowała wiele projektów związanych z tworzeniem strategii komunikacji korporacyjnej, kampaniami społecznymi oraz zarządzaniem kryzysowym. Związana z takimi markami jak: Vattenfall, PGNiG, Rzetelna Grupa. W obszarze psychologii specjalizuje się w interwencji kryzysowej i psychotraumatologii – zajmuje się terapią osób dorosłych po traumatycznych zdarzeniach o charakterze losowym oraz spowodowanych udziałem innych ludzi. Prowadzi również szkolenia grupowe z zarządzania kryzysowego i wypalenia zawodowego oraz warsztaty antystresowe. Entuzjastka nieustannego rozwoju i kształcenia się oraz elastycznego łączenia profesji.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Paulina Mocka
Paulina Mocka

Project Manager

Współpraca marketingowa

Weronika Kuchta
Weronika Kuchta

Marketing Manager

99 zł netto do 13 sierpnia

Zarejestruj się