
Jak przygotować się do kontroli i rozliczyć środki otrzymane w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0
Cel
W trakcie pierwszej fali pandemii koronawirusa wielu przedsiębiorców skorzystało ze wsparcia z Polskiego Funduszu Rozwoju. Pomoc dla części z nich ma charakter zwrotny. Proces oddawania subwencji następuje po 12 miesiącach od jej otrzymania.
W chwili obecnej rozpoczął się proces rozliczania i umarzania subwencji z Tarczy Finansowej PFR 1.0. Firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, będą mogły skorzystać nawet ze 100% umorzenia subwencji, po spełnieniu warunków określonych w umowie pomiędzy przedsiębiorcą i PFR. Wielkość umorzenia zależy od spełnienia określonych kryteriów, dotyczących m. in. utrzymanych miejsc pracy lub poniesionej straty.
Weź udział w szkoleniu, gdzie przedstawione i omówione zostaną wszystkie zagadnienia związane z tym procesem. W czasie wydarzenia wezmą udział doświadczeni prelegenci z Polskiego Funduszu Rozwoju oraz z kancelarii Traple Konarski Podrecki i BG TAX & Legal sp. z o.o. W przejrzysty sposób przedstawione zostaną zasady rozliczania, zwrotu i umorzenia przyznanych środków. Dodatkowo wytłumaczone zostaną tematy kontroli i kwestie podatkowe.
Prelegenci przedstawią zagadnienia, które pozwolą przygotować się przedsiębiorcom do prawidłowego rozliczenia subwencji otrzymanej z PFR, omówią aktualny stan prawny, z uwzględnieniem najnowszej treści regulaminu dot. PFR 1.0 z 13 kwietnia 2021 r. Link do regulaminu: klik
Podczas szkolenia dowiesz się:
- Kto i na jakiej podstawie może się spodziewać kontroli?
- Jakie mechanizmy są stosowane przy typowaniu przedsiębiorców do kontroli?
- Jakie obszary będą poddane kontroli?
- W jaki sposób się przygotować i na co zwrócić szczególną uwagę?
- Jakie mogą być konsekwencje nienależnie otrzymanego wsparcia lub niewłaściwie wydatkowanej pomocy?
- Jak prawidłowo rozliczyć otrzymaną subwencję?
- Jak prawidłowo sporządzać dokumentację wydatkowania środków?
- Jak otrzymać umorzenie subwencji?
Dodatkowo omówione zostaną:
- Kwalifikacja podatkowa subwencji z PFR 1
- Sposób wyliczenia skumulowanej straty gotówkowej na sprzedaży w ramach PFR 1.0 - dot. MŚP - z uwzględnieniem najnowszej treści regulaminu dot. PFR 1.0 .
- Korzystanie z nieoprocentowanego kapitału subwencji a przychód podatkowy z tytułu nieodpłatnych świadczeń
- Otrzymanie subwencji a przychód podatkowy na gruncie CIT/PIT
- Otrzymanie subwencji a PCC
- Korzystanie z nieoprocentowanego kapitału subwencji a przychód podatkowy z tytułu nieodpłatnych świadczeń
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Online
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy