Media Relations '24
Public relationsWarszawaKonferencja
Hotel Polonia Palace
Media Relations '24
Media Relations

Wstęp bezpłatny

W obecnej, dynamicznie zmieniającej się sytuacji gospodarczej, gdzie liczba różnorodnych kryzysów stale rośnie, a natłok informacji jest nieustanny, naszym priorytetem powinno być dbanie o solidne i efektywne relacje z mediami. Sukces w rozpowszechnianiu istotnych informacji w odpowiednim czasie i za pośrednictwem właściwego medium bezpośrednio wpływa na sposób, w jaki rynek odbiera nasze przekazy. To może być kluczowe dla naszego istnienia w dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym.

Jak wiadomo, rozesłanie masowego materiału prasowego do wszystkich dziennikarzy z listy nigdy nie było najlepszym rozwiązaniem, a obecnie taka taktyka jest po prostu nieakceptowalna.

  • Jak zatem nawiązywać kontakt z dziennikarzami, aby zechcieli nas wysłuchać i przekazali nasze komunikaty dalej - czytelnikom, słuchaczom czy telewidzom?
  • Jak konstruować treści, aby miały szansę przebić się w gąszczu informacyjnym?
  • Jakie technologie mogą wspomóc w tym procesie?

Te pytania stają się kluczowymi aspektami w codziennej pracy każdego specjalisty ds. public relations. Efektywna współpraca z mediami ma bezpośredni wpływ na postrzeganie naszej firmy przez partnerów biznesowych i klientów. Redakcje codziennie otrzymują masę komunikatów, dlatego kluczowe jest wysłanie ich we właściwym momencie, dostosowanie do właściwego medium oraz sprawienie, by wyróżniły się spośród innych. Podczas tego wydarzenia, swoim doświadczeniem oraz wskazówkami, podzielą się najlepsi praktycy z branży PR oraz dziennikarze.

Zapraszam do udziału w konferencji "Media Relations", która odbędzie się 11 kwietnia 2024 roku w Warszawie. Podczas tego wydarzenia będziesz miał okazję dowiedzieć się więcej na temat skutecznych strategii budowania relacji z mediami, konstruowania przekazów oraz wykorzystywania nowoczesnych technologii w pracy PR-owca.

Nie przegap okazji i zdobądź kluczową wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania relacjami medialnymi i wyróżnienia się w informacyjnym szumie!

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Najwyższą jakość merytoryczną = wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
  • Liczne inspiracje i sesje motywujące do działania i zmian
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
  • Liczne okazje do integracji i interakcji
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Partnerzy:

Patron

SAPR

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:45Rejestracja, poranna kawa

  • 09:25Oficjalne rozpoczęcie konferencji

  • 09:30Po dwóch stronach barykady: opowieść o relacjach mediów i biznesu

    • Olga Mickiewicz,  członkini zarządu, odpowiedzialna za content, Radio 357
    • Jak wygląda współpraca biznesu oraz radia, które nie emituje reklam?
    • Jak zbudować relację z dziennikarzem opartą na rzetelności, wiarygodności, zaufaniu, równości oraz szacunku - czy rzeczywiście możliwe jest stworzenie relacji satysfakcjonującej obie strony?
    • Otwartość i elastyczność jako podstawy dialogu, który pozwala się zrozumieć
  • 10:00PANEL DYSKUSYJNY. Bez komentarza – czyli gdy PR służy tylko firmie.. Jak być dla mediów dobrym PRowcem i jak zostać przychylnym biznesowi dziennikarzem?

    • ,  Moderatorka: Karolina Hytrek-Prosiecka, ekspert ds. komunikacji
    • Anna Marciniak,  dyrektorka ds. komunikacji, Mastercard Europe
    • Katarzyna Przewęzikowska,  menedżerka ds. relacji zewnętrznych i CSR, Grupa Żabka
    • Andrzej Stec,  redaktor naczelny, Bankier.pl
    • Jakub Kurasz,  dyrektor ds. komunikacji, PwC Polska
    • Skuteczne narzędzia komunikacji z dziennikarzami, jak oni sami oceniają współpracę z działami PR itp. i odwrotnie
    • Jak „poprawiać” wizerunek PR-owca w oczach dziennikarzy? 
    • Jak pracować nad stereotypem nieprzychylnego/niedostępnego dziennikarza?
    • O obietnicach i gwarancjach - ułożenie relacji na linii PR-medium w czasach szybkiego przepływu informacyjnego
  • 10:40PANEL DYSKUSYJNY. Edukacja biznesu i zarządów – Z CZYM, Z KIM I KIEDY warto zwrócić się do mediów?

    • ,  Moderator: Marcel Zatoński, dziennikarz, Puls Biznesu
    • Piotr Zieliński,  dziennikarz, właściciel, MediaLeaders
    • Marcin Zachowicz,  dyrektor ds. marketingu i komunikacji, TDJ
    • Jak zrozumieć i przekonać biznes, z jakimi tematami warto udać się do mediów, a co nie ma szans na publikację, rujnując niekiedy możliwość dalszej współpracy
    • W jaki sposób dziennikarze poszukują ekspertów do wypowiedzi w tworzonych przez nich publikacjach medialnych? Jak rzecznicy prasowi i PR-owcy mogą skuteczniej docierać do mediów? Jakim kluczem dobierać osoby z biznesu do konkretnych wypowiedzi.
    • PR produktowy - czy wciąż można (warto) się z nim zwrócić do mediów?
  • 11:10Przerwa na kawę oraz networking

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji

  • 11:40Historia dziennikarza, który przeszedł do PR i komunikacji – rady i przestrogi oparte na doświadczeniu

    • Wojciech Jabczyński,  rzecznik, Orange Polska
    • Co go zaskoczyło w relacjach z dziennikarzami, gdy stał się PR-owcem? 
    • Jak oceniał swoje relacje/nastawienie do branży i osób z PR, gdy był jeszcze dziennikarzami i czy by je zmienił wiedząc jak wygląda praca PR-owca od kuchni? 
    • Jak wiedza o mediach pomogła mu w pracy PR-owca?
  • 12:10Perspektywa różnych mediów w prowadzeniu skutecznych i efektywnych relacji

    • Małgorzata Konaszczuk,  redaktor naczelna, Puls Medycyny
    • Patryk Słowik,  dziennikarz, Wirtualna Polska
    • Sandra Meunier,  dziennikarka, TVP1
    • Adaptacja i wykorzystywanie nowoczesnych technologii oraz platform cyfrowych do dzisiejszych potrzeb – jak dostosowywać strategię relacji z mediami do nowych formatów?
    • Wpływ nowoczesnych technologii na wzajemne oczekiwania i zmieniający się sposób pracy dziennikarzy i zespołów PR
    •  Jak tworzyć dobry, wartościowy content dla danego medium i co to właściwie znaczy?
    • O komunikacji, tworzeniu relacji z różnych perspektyw – kilka indywidualnych rad czego oczekują dziennikarze od PRowców
  • 13:10ROZMOWA. Wiedza, edukacja i szczera rozmowa - jak przeciwdziałać dezinformacji?

    • Izabela Tworzydło,  dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, rzeczniczka prasowa, Bank BNP Paribas
    • Eugeniusz Twaróg,  dziennikarz, Puls Biznesu
    • Dezinformacja podważa zaufanie do instytucji i mediów, szkodzi demokracji, gospodarce oraz indywidualnie każdemu z nas
    • Media odgrywają kluczową rolę w walce z fałszywymi narracjami, ale dziennikarze muszą mieć dostęp do wiarygodnych informacji
    • Instytucje zaufania publicznego, w tym banki, powinny dzielić się ekspercką wiedzą i ułatwiać rozumienie skomplikowanych zagadnień
    • Skąd dziennikarze czerpią informacje w tworzeniu treści eksperckich?

     

  • 13:40Przerwa na lunch oraz networking

  • 14:40PANEL DYSKUSYJNY. Kryzysy w PR – jak nie gasić pożarów benzyną

    • ,  Moderatorka: Karolina Hytrek-Prosiecka, ekspert ds. komunikacji
    • Krzysztof Olszewski,  dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, PLAY
    • dr Mariusz Sokołowski,  partner, Prostrategic Communication
    • Michał Kołodziejczyk,  dyrektor redakcji, Canal+ Sport
    • Paweł Sołtys,  dziennikarz ekonomiczny, prezes spółki zarządzającej Radiem 357
    • Jak nie zrujnować media relations w trakcie i po kryzysie?
    • Przykłady pozytywnego radzenia sobie z kryzysem w oparciu o dobre media relations
    • Perspektywa dziennikarza, który zmienił swój punkt widzenia na konkretną (trudną, kryzysową) sprawę właśnie dzięki efektywnym media relations?
    • Kiedy i w jakiej formie zwrócić się z kryzysem do mediów – jak to widzi PRowiec, a czego oczekuje dziennikarz? 
  • 15:25Media relations. Status związku - to skomplikowane. Wyniki badania jakościowego na grupie dziennikarzy prasowych, radiowych oraz internetowych

    • Anna Nalewajk-Duma,  partnerka zarządzająca, Clear Communication Group
    • Karolina Juszczyk,  menedżerka, Clear Communication Group
    • Jak dziennikarze oceniają materiały prasowe, które otrzymują od PR-owców i agencji PR?
    • Nie mów do mnie teraz - czyli o której godzinie i w jakie dni najlepiej kontaktować się z dziennikarzami?
    • Jak kulą w płot - czy materiały prasowe przydają się w pracy dziennikarskiej?
    • Sposoby na skuteczne działania media relations w opinii dziennikarzy
  • 15:55ROZMOWA. Wymarzony mariaż agencji i wewnętrznego działu PR - jak ułożyć efektywne relacje z mediami

    • Sebastian Hejnowski,  Head of Eastern EMEA, SEC Newgate CEE
    • Arkadiusz Mierzwa,  dyrektor ds. komunikacji, Jeronimo Martins Polska S.A.
    • Marcin Dobrowolski,  gospodarz programu, BIZNES24
  • 16:25Zakończenie konferencji

Anna Marciniak

Anna Marciniak

dyrektorka ds. komunikacji, Mastercard Europe

Jest odpowiedzialna za komunikację korporacyjną w polskim oddziale Mastercard Europe, strategię i realizację działań PR i komunikacyjnych firmy, relacje z mediami, pozycjonowanie Mastercard w środowisku B2B, a także strategię marki w mediach społecznościowych. Odpowiada również za komunikację produktową oraz kampanie brandingowe i edukacyjne skierowane do konsumentów, a także za komunikację wewnętrzną. Anna Marciniak jest związana z Mastercard od marca 2014 roku. W latach 2012-2014, pracowała w HP Polska (obecnie HPE i HP Inc.), gdzie w roli PR managera odpowiadała za działania komunikacyjne dla wszystkich działów biznesowych firmy, w tym rozwiązania i produkty dla biznesu oraz konsumentów, usługi profesjonalne i outsourcingowe, a także komunikację kryzysową i korporacyjną. W latach 2009-2012 w agencji Solski Burson-Marsteller (obecnie Solski Communications) prowadziła projekty komunikacyjne dla klientów z branży technologicznej, a także z obszaru brand PR. Karierę zawodową rozpoczynała w polskim oddziale firmy SAP, gdzie odpowiadała za działania komunikacyjne firmy oraz współpracę marketingową z klientami i partnerami firmy. Anna Marciniak jest absolwentką socjologii w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. W wolnym czasie uprawia sport (sporty walki, bieganie i golf), czyta i rozwija zainteresowania związane z socjologią i psychologią społeczną.

Katarzyna Przewęzikowska

Katarzyna Przewęzikowska

menedżerka ds. relacji zewnętrznych i CSR, Grupa Żabka

Od 20 lat współpracuje z mediami w zakresie public relations. Współpracowała przy wielu projektach CSR-owych, Employer Brandingowych, marketingowych oraz online. Od 15 lat związana z firmą Żabka Polska, w której odpowiada za obszar komunikacji zewnętrznej, Biuro Prasowe oraz CSR. Dwukrotnie Członkini Rady Programowej MIXX Awards&Conference oraz jurorka prestiżowego konkursu Złote Spinacze oraz PR Wings, laureatka nagrody „Kobieta Charyzmatyczna 2021”. W 2023 laureatka nagrody MP Power Awards. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Wiceprezydentka Klubu Partnera Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Panelistka podczas Kongresu Kobiet 2023 w Poznaniu. Prywatnie mama Mikołaja (12 lat) i Mai (7 lat).

Andrzej Stec

Andrzej Stec

redaktor naczelny, Bankier.pl

Do grudnia 2023 roku zarządzał newsroomem ekonomicznym w Gremi Media, gdzie od 2012 roku był redaktorem naczelnym „Parkietu”, a od 2016 roku również zastępcą redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”. Wcześniej przez pięć lat pełnił funkcję redaktora działu Puls Inwestora w „Pulsie Biznesu”, a w latach 2000-2007 pracował jako dziennikarz działu gospodarczego „Gazety Wyborczej”. Jest laureatem wielu dziennikarskich nagród. Był nominowany do nagrody Grand Press oraz uznany najlepszym dziennikarzem ubezpieczeniowym 2007 r. przez Polską Izbę Ubezpieczeniową. W 2022 roku został laureatem konkursu im. Władysława Grabskiego w kategorii Najlepszy wywiad, a w listopadzie 2023 r. Rada Programowa Kongresu Gospodarki Elektronicznej przyznała mu tytuł Dziennikarza roku. Jest maklerem papierów wartościowych. Pracował w BM Banku BPH. W latach 2010-2012 roku był członkiem zarządu, a następnie członkiem Rady w Związku Maklerów i Doradców.

Marcin Zachowicz

Marcin Zachowicz

dyrektor ds. marketingu i komunikacji, TDJ

Odpowiada za budowę marki TDJ i umacnianie jej wizerunku. Współpracuje ze wspaniałym zespołem marketingowo – komunikacyjnym spółek portfelowych TDJ takich jak m.in. Grenevia, PST, Teamtechnik, Edina, czy Impact. Zaangażowany również w działania komunikacyjne TDJ Foundation i Fundacji im. Lesława A. Pagi. Do 2016 roku był związany z Grupą Lotos, gdzie oddał wiele serca dla PR tej marki. Jest absolwentem Wydziału Prawa Uniwersytetu Gdańskiego, studiów podyplomowych Hague Academy of International Law oraz studiów MBA na University of Strahclyde we współpracy z Gdańską Fundacją Kształcenia Menedżerów. Ponadto brał udział w dedykowanych szkoleniach menedżerskich organizowanych m.in. przez Harvard Business School.

Paweł Sołtys

Paweł Sołtys

dziennikarz ekonomiczny, prezes spółki zarządzającej Radiem 357

W latach 2017-2020 szef projektów audiowizualnych w wydawnictwie Bonnier Business Polska. W latach 2008-2018 związany z Programem 3 Polskiego Radia. W latach 2014-2015 był zastępcą redaktora naczelnego tygodnika Bloomberg Businessweek Polska. Po godzinach – kibic Legii Warszawa i pasjonat narciarstwa alpejskiego (od sezonu 2016/2017 komentator tej dyscypliny w Eurosport Polska).

Patryk Słowik

Patryk Słowik

dziennikarz, Wirtualna Polska

Specjalizuje się w tematyce prawnej ze szczególnym uwzględnieniem prawa spółek oraz farmaceutycznego. Dwukrotny laureat nagrody Grand Press, siedmiokrotnie nominowany do nagrody Grand Press. Dwukrotny laureat nagrody im. Władysława Grabskiego dla najlepszych dziennikarzy ekonomicznych. Kilkadziesiąt razy nagradzany i nominowany w konkursach dziennikarskich. Nagrodzony przez Urząd Patentowy RP za twórczość, która służy rozwojowi własności intelektualnej w Polsce. Dawniej publikował w Dzienniku Gazecie Prawnej. Z wykształcenia prawnik i polityk społeczny.

Sebastian Hejnowski

Sebastian Hejnowski

Head of Eastern EMEA, SEC Newgate CEE

Karolina Hytrek-Prosiecka

Karolina Hytrek-Prosiecka

ekspert ds. komunikacji

Dziennikarka zajmująca się tematyką gospodarczą oraz polityczną, przez ponad 10 lat związana z telewizją TVN. Była reporterka newsowa polskiej filii największego na świecie kanału poświęconego tematyce ekonomicznej - CNBC. Regularnie przygotowywała materiały do głównego wydania Faktów TVN. Obecnie jest gospodarzem cyklu „Poranna rozmowa” w portalu gazeta.pl oraz „Studio Biznes” w gazeta.pl Członek jury ogólnopolskiego konkursu „Podcast roku”. Trener dobrej komunikacji. Przez kilka lat funkcjonowała poza aktywnym dziennikarstwem, odpowiadała za komunikację w największej w Polsce spółce organizującej profesjonalne rozgrywki piłkarskie. Prowadzony przez nią zespół otrzymał pierwszy raz w historii Nagrodę Biznesu Sportowego za dynamicznie prowadzone social media. Prowadziła prace związane z komunikacją sportu kobiet w ramach medialnej grupy roboczej przy Komisji Sportu Kobiet, w Polskim Komitecie Olimpijskim (PKOL). Zarządzała jednym z największych portali informacyjnych branży

Izabela Tworzydło

Izabela Tworzydło

dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, rzeczniczka prasowa, Bank BNP Paribas

Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka Prasowa w Banku BNP Paribas, w którym odpowiada za komunikację wewnętrzną, zewnętrzną oraz social media Z branżą public relations związana od 15 lat. Ekspertka z bogatym doświadczeniem w zakresie tworzenia i realizacji strategii komunikacji korporacyjnej, zarządzania sytuacjami o potencjale kryzysowym oraz komunikowania transakcji fuzji i przejęć. Jest współinicjatorką i liderką programu „Kobiety zmieniające BNP Paribas”, który promuje diversity&inclusion w Banku BNP Paribas

Eugeniusz Twaróg

Eugeniusz Twaróg

dziennikarz, Puls Biznesu

Wojciech Jabczyński

Wojciech Jabczyński

rzecznik, Orange Polska

Z branżą Public Relations związany od 1999 roku. Wcześniej był dziennikarzem Gazety Wyborczej. Od 2008 roku rzecznik Orange Polska. Realizował wiele projektów z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i zarządzania kryzysowego. Był jednym z pierwszych rzeczników w Polsce, który prowadził blog firmowy. Entuzjasta wykorzystania mediów społecznościowych i nowoczesnych technologii w komunikacji. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Gościnny wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim oraz prelegent na najważniejszych konferencjach branżowych.

Krzysztof Olszewski

Krzysztof Olszewski

dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, PLAY

Od 2024 r. zajmuje się media relations i komunikacją korporacyjną operatora telekomunikacyjnego PLAY. Wcześniej przez niemal 20 lat pracował w branży finansowej – ostatnio jako szef zespołu komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy mBanku, odpowiedzialny za działania PR w Polsce, Czechach i na Słowacji. Ma bogate doświadczenie w zakresie komunikacji kryzysowej i issue management oraz z dziedziny content marketingu. Wykładał również PR. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Małgorzata Konaszczuk

Małgorzata Konaszczuk

redaktor naczelna, Puls Medycyny

Zaangażowana w przekazywanie informacji na tematy dotyczące zdrowia od 25 lat. Redaktor ponad 100 specjalistycznych książek medycznych, autorka tekstów dziennikarskich dla lekarzy i materiałów edukacyjnych dla pacjentów. Laureatka Złotej odznaki honorowej „Zasłużony dla Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków”, najwyższego odznaczenia przyznawanego za wieloletnie zasługi na rzecz walki ze skutkami cukrzycy. W 2022 wyróżniona nagrodą specjalnej w konkursie „Perspektywy medycyny” w kategorii promocja zdrowia w mediach. Z „Pulsem Medycyny” związana jest od 2013 r. Jako redaktor naczelna dba o najwyższą jakość materiałów, tworząc platformę rzetelnej informacji dla wszystkich uczestników systemu ochrony zdrowia. Według rankingu IMM najczęściej cytowanych mediów o tematyce zdrowotnej “Pulsu Medycyny” od początku plasuje się w nim w ścisłej czołówce, obecnie na miejscu drugim.

Piotr Zieliński

Piotr Zieliński

dziennikarz, właściciel, MediaLeaders

Marcin Dobrowolski

Marcin Dobrowolski

gospodarz programu, BIZNES24

Od 2020 r. gospodarz programu BIZNES OD RANA w telewizji BIZNES24. Wcześniej pracował jako dziennikarz w portalu HiCash, gazecie Puls Biznesu i Radiu PiN.

dr Mariusz Sokołowski

dr Mariusz Sokołowski

partner, Prostrategic Communication

Doktor nauk humanistycznych, absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, inspektor polskiej policji w stanie spoczynku. W przeszłości wieloletni rzecznik prasowy polskiej Policji. Obecnie adiunkt Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego a także partner w agencji public relations – Prostrategic Communication, specjalizującej się w relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i public affairs. W 2001 roku uzyskał na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie stopień doktora nauk humanistycznych w zakresie historii na podstawie rozprawy pt. Policja a społeczeństwo w okresie międzywojennym. Do 2003 roku był pracownikiem naukowo-dydaktycznym Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, zaś do 2013 roku – adiunktem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Do 2016 roku wykładowca Wszechnicy Polskiej - Szkoły Wyższej w Warszawie. Od 2013 roku pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Warszawskiego. Najpierw był adiunktem w Instytucie Nauk Politycznych Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, Uniwersytetu Warszawskiego, a następnie - od 2016 roku do dzisiaj- jest adiunktem Katedry Nauk o Bezpieczeństwie na Wydziale Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych. W 2011 r. odbył szkolenie w zakresie „Przywództwa i zarządzania w organach ochrony pożytku publicznego” w Kolegium Wymiaru Sprawiedliwości i Nauk Sądowych Uniwersytetu New Haven (USA). W latach 2004- 2007 rzecznik prasowy komendanta stołecznego a następnie do sierpnia 2015 roku - rzecznik prasowy komendanta głównego Policji. W ciągu 12 lat służby na tych stanowiskach kierował w polskiej Policji operacjami „Media” podczas największych wydarzeń w kraju, jak np.: Europejski Szczyt Gospodarczy w 2004 r., Szczyt Rady Europy w 2005 r., Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej EURO 2012, czy Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn 2014. Jest laureatem prestiżowej nagrody w pierwszej edycji konkursu „PRotony” w kategorii „Rzecznik prasowy”. W 2012 r. uhonorowany został nagrodą „Lwa PR”, która jest przyznawana przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations osobom o szczególnym dorobku zawodowym, które wykazują się nowatorskim podejściem do pracy i dbają o najwyższy poziom etyki zawodowej. W 2010 r. nominowany „za kompetentne i konsekwentne budowanie pozytywnego wizerunku Policji w kraju, w którym mundur wciąż bardzo źle się kojarzy oraz za aktywność w mediach i dostępność dla dziennikarzy”, do pierwszej trójki prestiżowego konkursu „Człowieka Briefu 2010” w kategorii „Człowiek PR-u Briefu 2010”. Przez lata angażował się w działalność na rzecz poprawy i promocji bezpieczeństwa, inicjując i prowadząc liczne akcje i programy profilaktyczne, w które zaangażowani byli przedstawiciele wszystkich grup wiekowych: dzieci, młodzież, dorośli i seniorzy. Kampanie społeczne, które współorganizował i wspierał, można by wyliczać w setkach. Znajdują się wśród nich m.in.: „Stop 18”, „Bezpieczna droga z radami Sponge Boba”, „Piłeś? Nie jedź!”, „Mistrzowie w pasach”, „Nie [przy]dzwoń za kierownicą”. W 2010 r. pomysłodawca i organizator policyjnej kampanii „Użyj wyobraźni”, mającej na celu poprawę bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Kampania została nagrodzona prestiżową nagrodą „Effie Awards 2010”, którą przyznaje się w ramach jednego z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych. Współpracował i nadal współpracuje ze kręgiem akademickim, z przedstawicielami wymiaru sprawiedliwości, a także z organizacjami, m.in. z „Niebieską Linią”, „Itaką”, „WOŚP” i „La Stradą” – jego misją było uaktywnienie wszystkich, dla których ważne jest bezpieczeństwo obywateli. Obecnie partner w Prostrategic Communication - agencji Public Relations, specjalizującej się w relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej i public affairs.

Michał Kołodziejczyk

Michał Kołodziejczyk

dyrektor redakcji, Canal+ Sport

Wcześniej redaktor naczelny WP Sportowe Fakty (Wirtualna Polska), przez wiele lat pracował jako dziennikarz sportowy w "Rzeczpospolitej" i "Przeglądzie Sportowym". Współpracował z wieloma stacjami telewizyjnymi. Korespondent na mistrzostwach świata w piłce nożnej (2006, 2010, 2014 i 2018), mistrzostwach Europy w piłce nożnej (2008, 2012 i 2016) oraz igrzyskach olimpijskich (2012). Laureat nagrody Press im. Bohdana Tomaszewskiego w 2019 roku. W 2017 roku został wyróżniony w konkursie o Nagrodę Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego za cykl wywiadów z polskimi sportowcami "Bez reflektorów".

Anna Nalewajk-Duma

Anna Nalewajk-Duma

partnerka zarządzająca, Clear Communication Group

Ekspertka w komunikacji korporacyjnej, kryzysowej oraz B2B. Z CCG związana jest od 2012 roku. Wcześniej przez ponad dziesięć lat pracowała z redakcjach „Dziennika Gazety Prawnej", „Dziennika" oraz „Press".

Karolina Juszczyk

Karolina Juszczyk

menedżerka, Clear Communication Group

Pracuje dla branży finansowej i technologicznej. Doświadczenie zdobywała w agencji Investor Relations. Prowadziła komunikację spółek notowanych na GPW i NewConnect z sektora gamingowego, crowdfunding, newtech czy e-commerce.

Arkadiusz Mierzwa

Arkadiusz Mierzwa

dyrektor ds. komunikacji, Jeronimo Martins Polska S.A.

W Jeronimo Martins Polska pracuje od 2017 r., obecnie jako dyrektor ds. korporacyjnych odpowiada za komunikację z mediami, kształtowanie pozytywnego wizerunku sieci Biedronka, oraz działania public affairs. Wcześniej prowadzący i ekspert programu „Firmowe ewolucje”, emitowanego na antenie TVP1, a także wieloletni reporter TVN24 i TVN CNBC Biznes. W latach 2013-2016 był dyrektorem ds. komunikacji CANAL+ w Polsce, a w okresie 2008-2013 rzecznikiem prasowym oraz dyrektorem biura relacji z mediami i komunikacji zarządu Banku Pekao SA. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, a także American Studies Center. Ukończył również Advanced Management Programme IESE Business School w Barcelonie.

Marcel Zatoński

Marcel Zatoński

dziennikarz, Puls Biznesu

W "Pulsie Biznesu" pracuję od wiosny 2011 r. Od samego początku pisałem o sieciach spożywczych i producentach papierosów (ale nie alkoholu!), a z biegiem lat w obszarze moich zainteresowań znalazł się też m.in. rynek telekomunikacyjny i pocztowy. Najchętniej piszę jednak o firmach na skraju upadłości, niezależnie od branży. Po godzinach lekturę bilansów spółek zamieniam na lekturę bilansów drużyn NBA i nudnych powieści, z naciskiem na literaturę obozową, z przyjemnością podyskutuję też z Tobą o wyższości gangsterskiego rapu nad każdym innym gatunkiem muzycznym.

Sandra Meunier

Sandra Meunier

dziennikarka, TVP1

Dziennikarka, reporterka, prezenterka telewizyjna. Aktualnie związana z programem „19:30” TVP1. Autorka podcastu „Polecony z Warszawy”.

Olga Mickiewicz

Olga Mickiewicz

członkini zarządu, odpowiedzialna za content, Radio 357

Reportażystka i publicystka przez lata związana ze Studiem Reportażu i Dokumentu Polskiego Radia. Obecnie pracuje w Radiu 357. Od 2022 roku w zarządzie Radia 357 odpowiada za content.

Jakub Kurasz

Jakub Kurasz

dyrektor ds. komunikacji, PwC Polska

SAPR

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Marczak

Magdalena Marczak

Project Manager

695 370 210

[email protected]

Współpraca:

Joanna Czyczuk-Oziębło

Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

600 013 351

[email protected]

Media Relations

Wstęp bezpłatny

Media Relations

Wstęp bezpłatny

Media Relations

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Media Relations

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  Warszawa