PR-owcy oraz działy komunikacji w swojej codziennej pracy napotykają na liczne zadania, które wymagają od nich wiedzy prawnej.
Tworzenie komunikatów do social mediów, prowadzenie strony internetowej czy konta na Facebooku rodzi wiele pytań. Czy można korzystać ze zdjęcia ściągniętego z internetu? Czy można zamieścić publikacje z gazety na temat firmy, którą reprezentujemy? Czy można dowolnie linkować ciekawe publikacje na tematy dla nas ważne?
W sytuacjach kryzysowych czy aferach, PR-owiec również musi wiedzieć, jak może działać, aby skutecznie i szybko zarządzać kryzysem przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z obowiązującym prawem.
Pojawiają się wówczas liczne dylematy - czy dziennikarz może dowolnie wejść do gabinetu i nagrywać rozmowę oczekując natychmiastowych odpowiedzi? Ile mamy czasu na odpowiedź na zadane mailem pytania od dziennikarza? Czy możemy jakkolwiek zatrzymać serie nieprawdziwych informacji o naszych produktach lub usługach? Czy takie informacje może rozpowszechniać nasza konkurencja?
A gdy wybuchnie afera medialna - czy mamy jakieś środki prawne, żeby się bronić? Czy działania dziennikarza zawsze będą usprawiedliwione? Czego możemy oczekiwać od redakcji, gazet, portali? Czy w końcu uczestnikom debaty w internecie wszystko wolno? Czy mogą o naszej firmie powiedzieć cokolwiek? Czy istnieje anonimowość?
Pytań i wątpliwości pojawia się wiele. Dlatego też zapraszamy Cię na 1-dniową konferencję online Prawo w rękach PR-owca. Przewodnik prawny dla PR-owców i działów komunikacji, która w całości będzie poświęcona ramom prawnym w branży public relations.
Na całodniowym szkoleniu odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, pokażemy narzędzia prawne i internetowe oraz sposób pracy prawników i specjalistów ds. public relations.
Dołącz do nas i weź udział w tym wyjątkowym spotkaniu, podczas którego poszerzysz swoją wiedzę na temat tego, jakie wyzwania stawia przed branżą public relations aktualne prawodawstwo.




























