Prawo w rękach PR-owca

Prawo w rękach PR-owca

6 lipca 2022 / online

1395 zł netto do 10 czerwca (cena udziału online)

1895 zł netto do 6 lipca (cena udziału online)

Cel

PR-owcy oraz działy komunikacji w swojej codziennej pracy napotykają na liczne zadania, które wymagają od nich wiedzy prawnej.

Tworzenie komunikatów do social mediów, prowadzenie strony internetowej czy konta na Facebooku rodzi wiele pytań. Czy można korzystać ze zdjęcia ściągniętego z internetu? Czy można zamieścić publikacje z gazety na temat firmy, którą reprezentujemy? Czy można dowolnie linkować ciekawe publikacje na tematy dla nas ważne? 

W sytuacjach kryzysowych czy aferach, PR-owiec również musi wiedzieć, jak może działać, aby skutecznie i szybko zarządzać kryzysem przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z obowiązującym prawem.

Pojawiają się wówczas liczne dylematy - czy dziennikarz może dowolnie wejść do gabinetu i nagrywać rozmowę oczekując natychmiastowych odpowiedzi? Ile mamy czasu na odpowiedź na zadane mailem pytania od dziennikarza? Czy możemy jakkolwiek zatrzymać serie nieprawdziwych informacji o naszych produktach lub usługach? Czy takie informacje może rozpowszechniać nasza konkurencja? 

A gdy wybuchnie afera medialna - czy mamy jakieś środki prawne, żeby się bronić? Czy działania dziennikarza zawsze będą usprawiedliwione? Czego możemy oczekiwać od redakcji, gazet, portali? Czy w końcu uczestnikom debaty w internecie wszystko wolno? Czy mogą o naszej firmie powiedzieć cokolwiek? Czy istnieje anonimowość? 

Pytań i wątpliwości pojawia się wiele. Dlatego też zapraszamy Cię na 1-dniową konferencję online Prawo w rękach PR-owca. Przewodnik prawny dla PR-owców i działów komunikacji, która w całości będzie poświęcona ramom prawnym w branży public relations.

Na całodniowym szkoleniu odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, pokażemy narzędzia prawne i internetowe oraz sposób pracy prawników i specjalistów ds. public relations.

Dołącz do nas i weź udział w tym wyjątkowym spotkaniu, podczas którego poszerzysz swoją wiedzę na temat tego, jakie wyzwania stawia przed branżą public relations aktualne prawodawstwo.

Program

Środa, 6 lipca

08:55

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu
online, ,
09:00

Prawo w służbie PR

  • adw. Maciej Ślusarek, Adwokat, Wspólnik Zarządzający, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy
  • adw. Hanna Marcinkiewicz, Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy
  • Co wolno dziennikarzom?

-kogo mogą pytać?

-czego mogą oczekiwać?

-czy jest obowiązek przekazywania informacji?

-czy mogą dowolnie nagrywać?

  • Współpraca z dziennikarzami. Czego możemy oczekiwać, czego możemy wymagać?
  • Współpraca z redakcjami, portalami i influenecerami

-reklama natywna

-ukryta promocja

  • Afera medialna. Czy można się do tego przygotować?
  • Możliwe działania prawne po wybuchy afery medialnej 
  • Odpowiedzialność redakcji, gazet, portali
  • Odpowiedzialność komentatorów, platform takich jak FB, Twitter, Google. Anonimowość i prawo do bycia zapomnianym 
online, ,
11:00

Przerwa

online, ,
11:20

PANEL DYSKUSYJNY - Czy prawo może być narzędziem skutecznego PR?

  • adw. Maciej Ślusarek, Adwokat, Wspólnik Zarządzający, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy
  • Przemysław Mitraszewski, Prezes Zarządu Lighthouse, Prezes Związku Firm Public Relations
online, ,
12:20

Przerwa

online, ,
12:30

Odbicie marki w cyfrowym lustrze

  • Mariusz Wolski, Bezpieczeństwo IT
  • Nasz cyfrowy ślad, czyli obalamy mit anonimowości w internecie
  • Fałszowanie cyfrowych zasobów firmy – monitoring zdjęć, fake newsów, stron i profilów w mediach społecznościowych
  • Ochrona reputacji C-LEVEL, czyli jak chronić kluczowe osoby w firmie, które są znane opinii publicznej, udzielają się w mediach lub na forum społeczności biznesowej
  • Niezadowolony pracownik w mediach społecznościowych. O jednej opinii, która może narazić markę na straty wizerunkowe i stworzyć falę nie do zatrzymania – monitoring, analiza, powiązania
  • Cyberprzestępca na rybach – co tak naprawdę włamywacze szukają na zdjęciach udostępnianych przez firmę lub jej pracowników
  • Budowanie kultury odpowiedzialności w firmie - czyli jak stworzyć skuteczny program świadomości pojedynczych pracowników w zakresie bezpieczeństwa firmy
online, ,
13:30

Przerwa

online, ,
14:00

Komunikacja zgodna z prawem

  • adw. Maciej Ślusarek, Adwokat, Wspólnik Zarządzający, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy
  • adw. Maciej Kubiak, Adwokat, Wspólnik, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy
  • adw. Maciej Dudek, Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy
  • Co mogę jako PR-owiec prezentować w zarządzanych kanałach?

-zdjęcia

-linkowanie

-embedowanie

-wizerunki

-materiały prasowe

-materiały filmowe

-archiwa

  • Wymagania prawne związane w komunikacją

-regulaminy, zbieranie danych, wymagane zgody

  • Jak prezentować nasze informacje?

-reklama

-reklama porównawcza

-obowiązki influencerów

  • Co zrobić, by wzmocnić ochronę elementów naszej komunikacji?

-możliwe znaki towarowe

-prawa do materiałów

-NDA

-ochrona informacji poufnych

  • Prawo w ochronie przed działaniami konkurencji

-reklama porównawcza

-tajemnica przedsiębiorstwa

-zakaz namawiana do niewykonywania umów

online, ,
16:00

Podsumowanie, zakończenie konferencji

online, ,

Prelegenci

  • Maciej Dudek

    adw. Maciej Dudek

    Adwokat LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy
  • Maciej Kubiak

    adw. Maciej Kubiak

    Adwokat, Wspólnik LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy
  • Hanna Marcinkiewicz

    adw. Hanna Marcinkiewicz

    Adwokat LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy
  • Przemysław Mitraszewski

    Przemysław Mitraszewski

    Prezes Zarządu Lighthouse, Prezes Związku Firm Public Relations
  • Maciej Ślusarek

    adw. Maciej Ślusarek

    Adwokat, Wspólnik Zarządzający LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy
  • Mariusz Wolski

    Mariusz Wolski

    Bezpieczeństwo IT

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Katarzyna Dziedzic
Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

1395 zł netto do 10 czerwca

Zarejestruj się

Patron