ZAPRASZAMY DO ZGŁOSZENIA UDZIAŁU W VIII KONGRESIE HR SUMMIT - JUŻ 21 I 22 WRZEŚNIA 2021, ONLINE!
COVID-19 przyniósł rewolucyjne zmiany dla liderów HR i ich działów. Obecna sytuacja ze względu na pandemię wymusza na działach HR wprowadzenie nowych modeli zarządzania zespołami, dużą cyfryzację oraz działanie w oparciu o nowe technologie. Od działów HR wymaga się teraz również dynamicznych i celnych reakcji.
- Zastanawiasz się, jak efektywnie wspierać organizację w niestabilnym i nieprzewidywalnym świecie?
- Nie wiesz, jak na nowo nauczyć się funkcjonować i przygotować do gospodarczych skutków trwającego kryzysu?
- Chcesz efektywnie przeorganizować pracę swoją i Twojego zespołu?
- Analizujesz nowe narzędzia i zastanawiasz się, które elementy digitalizacji wdrożyć na stałe w organizacji?
Zapraszamy Cię do udziału w 7 edycji Kongresu HR Summit. W dniach 16-17 września poruszymy wszystkie ważne tematy, z którymi liderzy HR i ich działy będą musiały się zderzyć w trudnej rzeczywistości biznesowej. Dołącz do ekskluzywnej społeczności HR, aby wysłuchać najlepszych ekspertów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami i praktycznymi rozwiązaniami. Przed nami 2 dni Kongresu, 2 panele dyskusyjne.
Podczas Kongresu poruszymy następujące tematy:
- Rekrutacja online, zdalny onboarding, home office - czyli najskuteczniejsze HRowe rozwiązania na czas kryzysu
- Prawo pracy dla HR
- Restrukturyzacja z ludzką twarzą – czy jest możliwa w okresie pandemii?
- Modele efektywnego przywództwa w organizacji w czasach kryzysu
- Techniki budowania silnej cyfrowej strategii rekrutacji
- HR Tech
- Decyzje HR oparte o dane czyli jak wykorzystać analizę danych w Twoim obszarze HR
Kogo zapraszamy do udziału w Kongresie?
Przede wszystkim każdego managera, dla którego tematyka zarządzania ludźmi jest ważna. Zdecydowanie nie może zabraknąć Ciebie, jeżeli jesteś:
- Dyrektorem Personalnym, HR Managerem
- HR Business Partnerem
- Odpowiadasz za rozwój talentów, zarządzasz szkoleniami, odpowiadasz za rekrutację
- Jesteś managerem zespołu, odpowiadasz za rozwój swoich podwładnych i zależy Ci na ich zmotywowaniu i efektywności
Co gwarantujemy?
- Przede wszystkim zaangażowanie w jak najwyższą jakość merytoryczną
- Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów - praktyków z różnych branż
- Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
- Certyfikat uczestnictwa – potwierdzimy Twoje zaangażowanie i zdobyte umiejętności!
Rekomendacje uczestników poprzedniej edycji:
Ostatnie 2 dni spędziłam na HR Summit #pulsbiznesu. Spodziewałam się ciekawych prelekcji i dużej dawki wiedzy, ale to czego doświadczyłam znacznie przerosło moje oczekiwania. Dawno nie byłam na konferencji gdzie przez cały dzień w formularzu ocen wstawiałam same 5 i 6 (poza skala).
Prelegenci, byli świetnie przygotowani i mówili z taka pasją, ze chwilami wbijało nas w krzesła. Uderzył mnie fakt ze występujący mimo, ze maja się czym chwalić, równocześnie są niezwykle pokorni, przyznają się do potknięć i konieczności nauki.
Jako pracownik marketingu i bywalec eventów z tej działki, muszę przyznać ze #hrsummit był o niebo lepszy od wielu z konferencji marketingowych.
Może to kwestia mniejszej skali, może mojej dużej otwartości na zanurzenie się w tematy które są mi niezwykle bliskie, ale na pewno było to wydarzenie które na długo zapadnie w mojej pamięci!
Wielki ukłon dla organizatorów i prelegentów. To był świetnie zainwestowany czas!
Odświeżający był fakt, ze nie znałam nikogo, a po dwóch dniach wyszłam z kontaktami do ciekawych ludzi z różnych branż, którzy wierzą ze tematyka HR jest kluczowa w organizacji i obowiązkowa dla każdego managera niezależnie od działu w jakim pracuje. Pozdrowienia dla Was!
Adrianna Stępniewska, manager, trener, facylitator procesow
To były dwa doskonałe dni HRowe. Organizacja na bardzo wysokim poziomie. Prelegenci pokazali swoje pasje do zagadnień z zakresu HR zarażając tym innych. Pokazali też inne spojrzenia na pracę HRowców.
Ewa Trzepacz, Starszy Specjalista ds. Kadr i wynagrodzeń, Koordynator ds. RODO






















































