Writing Masterclass II

Writing Masterclass II

28 kwietnia 2022 / online

895 zł netto do 28 kwietnia (cena udziału online)

Cel

Chcesz pisać w prosty i skuteczny sposób, aby zachęcić klientów do zakupu? Zalezy Ci, by nie powielać szablonowych treści, które Twoi odbiorcy widzieli już dziesiątki razy? Czujesz konieczność by wykrzesać z siebie nowe pomysły i stać się najbardziej kreatywną wersją siebie ?

Dołącz do nas 28 kwietnia w formule online. Po raz kolejny zabierzemy Cię w podróż do zrozumienia potrzeb Twoich klientów i wskażemy jak się z nimi komunikować za pomocą atrakcyjnych treści.

Dowiesz się także :

  • jakie teksty pokazują odbiorcy, że masz wyjątkową propozycję,
  • jak dobrze przeanalizować swoich klientów,
  • jakie są różnice w komunikacji B2B a B2C w praktyce,
  • dlaczego warto posługiwać sie prostym językiem w komunikacji marketingowej.

Zarejestruj udział już dziś, by w przyjaznej formule poznać trendy w treściach, które w świecie przesyconym komunikatami marketingowymi, zainteresują odbiorców.

Program

Czwartek, 28 kwietnia

09:00 09:05

Przywitanie Uczestników

  • 5 min.
online, ,
09:05 10:35

Oferty, które sprzedają – jak wyróżnić się w tłumie za pomoca świetnych tekstów?

  • Adam Zadrożny, Certyfikowany trener biznesu i psycholog specjalizujący się w temacie komunikacji biznesowej
  • Po pierwsze nie nudzić – jakie teksty pokazują odbiorcy, że masz wyjątkową propozycję
  • Struktura oferty – krok po kroku jak stworzyć dobrej długości ofertę
  • Rola nagłówków – jak znaleźć równowagę między tytułem z podręcznika a clickbaitem z internetu 
  • Dopasowanie tekstu – jak dobrze przeanalizować swoich klientów 
  • Wciągnij w historię – jak poprzez storytelling możesz przykuć uwage swoich odbiorców
  • Rola case study – pokaż, że twój produkt działa
  • Magia perswazji – co psychologia mówi nam o przekonywaniu i jak możemy to wykorzystać podczas pisania ofert?
  • Jak pokazac esencję swojego rozwiązania?
  • Złote zasady tworzenia nowoczesnych ofert


  • 90 min.
online, ,
10:35 10:50

Przerwa

  • 15 min.
online, ,
10:50 12:20

Pisanie pod SEO

  • Marcin Kordowski, CEO, MarcinKordowski.com
  • Do kogo kierujemy nasz przekaz: Persona
  • Różnice w komunikacji B2B a B2C
  • Pillar Pages struktura treści
  • Analiza słów kluczowych
  • Jak pisać chwytliwe tytuły?
  • Intencja czytających jak pisać przyjazne treści dla robotów i ludzi
  • Praktyczne ćwiczenie optymalizacja artykułu blogowego

 

  • 90 min.
online, ,
12:20 12:50

Przerwa

  • 30 min.
online, ,
12:50 13:50

Pisanie prostym językiem w marketingu

  • Marcin Grocki, Specjalista od prostego języka w ING Banku Śląskim
  • Karolina Żurowska, Specjalistka od prostego języka w ING Banku Śląskim
  • Dlaczego warto posługiwać sie prostym językiem w komunikacji marketingowej
  • Co oznacza prosty język-case studies
  • Jaką komunikację cenią odbiorcy
  • Wymierne zalety i korzyści posługiwania sie prostym językiem 
  • Czy każda branża moze stosować te zasady
  • Jak zmienić swój styl na prostszy 
  • Praktyczne podpowiedzi i wskazówki połączone z ćwiczeniem w zakresie prostego pisania
  • 60 min.
online, ,
13:50 14:00

Przerwa

  • 10 min.
online, ,
14:00 15:00

Co dziala na odbiorców - sprawdzone działania motywujące do zakupu

  • Agata Zych, Content Leader Manager, Allegro
  • Trendy w treściach e-commerce. Jakie formy artykułów mają najlepszy CTR
  • Zasady optymalizacji treści artykułu e-commerce. Jakie artykuły lubią współcześni użytkownicy
  • Eksperci i influencerzy, czyli nowa forma poradnika shopingowego - case study Allegro
  • Dlaczego treści to już za mało?Jak wspierać treści sprzedażowe w social mediach
  • 60 min.
online, ,
15:00

Zakończenie konferencji

online, ,

Prelegenci

  • Marcin Grocki

    Marcin Grocki

    Specjalista od prostego języka w ING Banku Śląskim
  • Marcin Kordowski

    Marcin Kordowski

    CEO, MarcinKordowski.com
  • Adam Zadrożny

    Adam Zadrożny

    Certyfikowany trener biznesu i psycholog specjalizujący się w temacie komunikacji biznesowej
  • Agata Zych

    Agata Zych

    Content Leader Manager, Allegro
  • Karolina Żurowska

    Karolina Żurowska

    Specjalistka od prostego języka w ING Banku Śląskim

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

895 zł netto do 28 kwietnia

Zarejestruj się