Writing Masterclass II
MarketingOnlineKonferencja
Writing Masterclass II
Prosta i skuteczna komunikacja marketingowa

Wstęp bezpłatny

Chcesz pisać w prosty i skuteczny sposób, aby zachęcić klientów do zakupu? Zalezy Ci, by nie powielać szablonowych treści, które Twoi odbiorcy widzieli już dziesiątki razy? Czujesz konieczność by wykrzesać z siebie nowe pomysły i stać się najbardziej kreatywną wersją siebie ?

Dołącz do nas 28 kwietnia w formule online. Po raz kolejny zabierzemy Cię w podróż do zrozumienia potrzeb Twoich klientów i wskażemy jak się z nimi komunikować za pomocą atrakcyjnych treści.

Dowiesz się także :

  • jakie teksty pokazują odbiorcy, że masz wyjątkową propozycję,
  • jak dobrze przeanalizować swoich klientów,
  • jakie są różnice w komunikacji B2B a B2C w praktyce,
  • dlaczego warto posługiwać sie prostym językiem w komunikacji marketingowej.

Zarejestruj udział już dziś, by w przyjaznej formule poznać trendy w treściach, które w świecie przesyconym komunikatami marketingowymi, zainteresują odbiorców.


WYDARZENIE JEST OBJĘTE PROGRAMEM RECERTYFIKACYJNYM DIMAQ. KAŻDY UCZESTNIK OTRZYMA 12 A PRELEGENT WYDARZENIA 40 PKT RECERTYFIKACYJNYCH.

Partnerzy:

Patron

DIMAQ

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 09:00Przywitanie Uczestników

    5 min

  • 09:05Oferty, które sprzedają – jak wyróżnić się w tłumie za pomoca świetnych tekstów?

    • Adam Zadrożny,  Certyfikowany trener biznesu i psycholog specjalizujący się w temacie komunikacji biznesowej
    • Po pierwsze nie nudzić – jakie teksty pokazują odbiorcy, że masz wyjątkową propozycję
    • Struktura oferty – krok po kroku jak stworzyć dobrej długości ofertę
    • Rola nagłówków – jak znaleźć równowagę między tytułem z podręcznika a clickbaitem z internetu 
    • Dopasowanie tekstu – jak dobrze przeanalizować swoich klientów 
    • Wciągnij w historię – jak poprzez storytelling możesz przykuć uwage swoich odbiorców
    • Rola case study – pokaż, że twój produkt działa
    • Magia perswazji – co psychologia mówi nam o przekonywaniu i jak możemy to wykorzystać podczas pisania ofert?
    • Jak pokazac esencję swojego rozwiązania?
    • Złote zasady tworzenia nowoczesnych ofert


    1g 30 min

  • 10:35Przerwa

    15 min

  • 10:50Pisanie pod SEO

    • Marcin Kordowski,  CEO, MarcinKordowski.com
    • Do kogo kierujemy nasz przekaz: Persona
    • Różnice w komunikacji B2B a B2C
    • Pillar Pages struktura treści
    • Analiza słów kluczowych
    • Jak pisać chwytliwe tytuły?
    • Intencja czytających jak pisać przyjazne treści dla robotów i ludzi
    • Praktyczne ćwiczenie optymalizacja artykułu blogowego

     

    1g 30 min

  • 12:20Przerwa

    30 min

  • 12:50Pisanie prostym językiem w marketingu

    • Marcin Grocki,  Specjalista od prostego języka w ING Banku Śląskim
    • Karolina Żurowska,  Specjalistka od prostego języka w ING Banku Śląskim
    • Dlaczego warto posługiwać sie prostym językiem w komunikacji marketingowej
    • Co oznacza prosty język-case studies
    • Jaką komunikację cenią odbiorcy
    • Wymierne zalety i korzyści posługiwania sie prostym językiem 
    • Czy każda branża moze stosować te zasady
    • Jak zmienić swój styl na prostszy 
    • Praktyczne podpowiedzi i wskazówki połączone z ćwiczeniem w zakresie prostego pisania

    1g 0 min

  • 13:50Przerwa

    10 min

  • 14:00Co dziala na odbiorców - sprawdzone działania motywujące do zakupu

    • Agata Zych,  Content marketing leader, Allegro
    • Trendy w treściach e-commerce. Jakie formy artykułów mają najlepszy CTR
    • Zasady optymalizacji treści artykułu e-commerce. Jakie artykuły lubią współcześni użytkownicy
    • Eksperci i influencerzy, czyli nowa forma poradnika shopingowego - case study Allegro
    • Dlaczego treści to już za mało?Jak wspierać treści sprzedażowe w social mediach

    1g 0 min

  • 15:00Zakończenie konferencji

Marcin Grocki

Marcin Grocki

Specjalista od prostego języka w ING Banku Śląskim

Absolwent polonistyki na Uniwersytecie Wrocławskim. W ING upraszcza komunikację, szkoli pracowników i prowadzi badania. Współtwórca i opiekun aplikacji Prostomat, która automatycznie upraszcza i ocenia teksty bankowe na standard prostej polszczyzny. Na co dzień poza ING zajmuje się też copywritingiem, korektą i redakcją tekstów oraz badaniem treści na stronach internetowych. Prywatnie lubi podróże, górskie wędrówki, historię i kartografię.

Marcin Kordowski

Marcin Kordowski

CEO, MarcinKordowski.com

Prelegent na konferencjach poświęconych digital marketingowi w obszarach B2B i B2C. Współautor książki ‘Marketing Internetowy, nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki’. Autor artykułów prasowych z zakresu SEO, Content Marketingu oraz UX. Wykładowca na Politechnice Warszawskiej i Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej Trener, szkoleniowiec, członek Jury Konkursu INNOVATION w Biznesie i mentor.

Adam Zadrożny

Adam Zadrożny

Certyfikowany trener biznesu i psycholog specjalizujący się w temacie komunikacji biznesowej

Pomaga swoim klientom przygotować się do ważnych prezentacji, spotkań z klientami, czy w ulepszaniu własnych ofert. Pracuje zarówno z dużymi korporacjami jak i początkującymi startupami. Mentor Akceleratora ReaktorX. Podczas szkoleń kładzie szczególny nacisk na praktyczność rozwiązań, dlatego pokazuje gotowe triki, które można zastosować od razu. Uczy na konkretych przykładach jak można atrakcyjnie pokazywać własne przewagi konkurecyjne, wyróżnić się z tłumu i przyciągnąć uwagę odbiorców. Tworzy sprzedażowe i inwestorskie prezentacje na zamówienie. Przygotowwania prezentacji uczył pracowników różnych branż w tym: ubezpieczeniowej, finansowej, logitystyczej, czy IT.

Agata Zych

Agata Zych

Content marketing leader, Allegro

Piętnaście lat pracuję w mediach, jako redaktor i dziennikarz, przez 5 lat byłam właścicielką startupu, pierwszego autorskiego sklepu internetowego i sieci sklepów stacjonarnych, z kolekcjami polskich projektantów Full of Style. W swoim życiu zawodowym miałam przyjemność współtworzyć takie tytuły jak In Style Polska, Fashion Magazine, gazeta.pl, kobieta.pl, byłam również brand managerem magazynu Elle. Przez 3 lata pracowałam jako wydawca magazynu VIVA, byłam również redaktor prowadzącą agencji content marketingowej w Edipresse Polska. Oprócz wielkiej przyjemności jaką wynoszę z pracy w content marketingu, jestem również psychologiem i coachem. Współpracuję z młodymi przedsiębiorcami, zajmuję się mentoringiem zawodowym i osobistym. fot.Marta Sinior

Karolina Żurowska

Karolina Żurowska

Specjalistka od prostego języka w ING Banku Śląskim

Nadworna prostownica w ING. Niedoszła aktorka, która teraz występuje na scenach konferencyjnych, szkoląc z prostego języka. Dba o promocję ruchu prostego języka w organizacji i nie tylko. Razem z Marcinem Grockim - już od lat studenckich na polonistyce Uniwersytetu Wrocławskiego - tworzą zawodowy tandem – od Pracowni Prostej Polszczyzny UWr, po gościnne występy m.in. w badaniach dla Play czy w podcastach dla NFZ-u. Napisała pracę magisterską o prostym języku w tekstach medycznych i teraz dzieli się wiedzą z lekarzami. Często copywriterka – podobno całkiem niezła! Organizatorka konferencji ,,Prosty język – ma się rozumieć” w ING. Marzy jej się napisać sztukę teatralną.

DIMAQ