Wystąpienia online. Sugestywna prezentacja na ekranie komputera

Wystąpienia online. Sugestywna prezentacja na ekranie komputera

26 października 2021 / online

250 zł netto do 26 października (cena udziału online)

Cel

Przestrzeń wirtualna wymaga innego stylu obecności niż realna, a fakt, że ktoś jest świetnym mówcą w sali konferencyjnej nie znaczy, że będzie równie dobry przed ekranem komputera. Przekonaliśmy się o tym w ostatnich miesiącach, kiedy wielu prowadzących webinaria, zdalne prezentacje i e-konferencje, mających imponujące doświadczenia offline, online popełniło wszystkie możliwe błędy.

Przed kamerą komputera i smartfonu sprawdza się odmienny sposób prezentacji niż w warunkach tradycyjnych. W przestrzeni wirtualnej słuchaczy charakteryzuje inny poziom percepcji. Mówcy, którzy nie znają reguł, wpadają w pułapki. Do najniebezpieczniejszych należą: pokusa przegadania (z powodu której prezentacje online stają się długie i jałowe) oraz nieuzasadniona wiara we własne siły (wynikająca z przekonania, że wystarczą doświadczenia zdobyte w warunkach tradycyjnych).

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?

Znawcy trendów przewidują, że w czasach po pandemii wiele wydarzeń nadal będzie realizowanych w formule online lub hybrydowej. Związane jest to z korzyściami, do których należy m.in. dostępność oraz oszczędność czasu na dojazd. Z myślą o przyszłości warto więc przyswoić reguły i najlepsze praktyki wystąpień online.

Podczas warsztatów dowiesz się:

  • w jaki sposób przygotować się do przekazu online oraz do nagrania?
  • jak ustawić kamerę, światło, scenografię oraz jaką postawę przyjąć?
  • w jaki sposób korzystać z notatek oraz telepromptera online?
  • jak przemawiać do słuchaczy oraz do mikrofonu?
  • w jaki sposób kształtować sugestywność w świecie wirtualnym?
  • jak ma się skuteczność mówcy do jego ekspresji?
  • w jaki sposób mówić konkretami i nie wpaść w pułapkę przegadania?

Program

Wtorek, 26 października

10:00 13:15

Wystąpienia online. Sugestywna prezentacja na ekranie komputera

  • Elżbieta Żurek, Trener, wykładowca i praktyk komunikacji korporacyjnej oraz interpersonalnej
  • Dlaczego nie każdy mówca równie dobrze wypada offline, jak i online?
  • Metody przygotowania e-wystąpienia od strony technicznej (kamera, mikrofon, oświetlenie, kadr, sceneria, tło)
  • Jak ma się ekspresja mówcy do jego skuteczności przed kamerą komputera i smartfonu?
  • Mowa ciała (postawa, mimika, gestykulacja) okiem widza i kamery
  • Mity na temat zachowań awerbalnych i werbalnych przed ekranem komputera, czyli jakich działań należy unikać mimo, że powtarza je wielu mówców online
  • Przystosowanie elementów treściowych przekazu do sytuacji zdalnej z uwzględnieniem innego niż w warunkach tradycyjnych poziomu percepcji słuchaczy
  • Sposoby korzystania z notatek i telepromptera online
  • Technika przemawiania do mikrofonu
  • Mit dotyczący zagadywania, czyli dlaczego nie należy w warunkach online mówić rozwlekle i niespójnie, a starać się konkretyzować przekaz
  • Czym są zapychacze, rozcieńczacze i tzw. frazy samobójcze w przekazie zdalnym
  • Jak unikać najczęstszych błędów, przytrafiających się e-mówcom
  • Sesja pytań i odpowiedzi


PLAN GODZINOWY

część I - szkolenie: 90 minut

przerwa: 15 min

część II - szkolenie: 90 minut


  • 195 min.
online, ,

Prelegenci

  • Elżbieta Żurek

    Elżbieta Żurek

    Trener, wykładowca i praktyk komunikacji korporacyjnej oraz interpersonalnej
    Trener, wykładowca i praktyk komunikacji korporacyjnej oraz interpersonalnej o 21-letnim stażu zawodowym. Specjalizuje się w temacie wystąpień publicznych oraz prezentacji w mediach masowych. Autorka trzech książek: „Wystąpienia perswazyjne. Biznes, media, polityka”, „Sztuka prezentacji, czyli jak przemawiać obrazem” oraz „Sztuka wystąpień, czyli jak mówić, by osiągnąć cel”. Przygotowuje mówców do wystąpień konferencyjnych, prezentacji na forum oraz prelekcji edukacyjnych. Doradza osobom publicznym, jak przemawiać przed kamerami mass mediów. Wykładowca studiów podyplomowych. Edukator młodych trenerów. Dyplomowany coach. Szkoli kadrę zarządzającą korporacji oraz pracowników administracji publicznej. Absolwentka międzynarodowych kursów zawodowych (Niemcy, Włochy). Pracuje w Polsce, Niemczech i Szwajcarii.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

250 zł netto do 26 października

Zarejestruj się