XIII Forum Dyrektorów Działów Prawnych

XIII Forum Dyrektorów Działów Prawnych

15 ‑ 16 września 2020 / Online

Cel


Ostatnie tygodnie przyniosły wręcz rewolucyjne zmiany i doświadczenia, które mają zupełnie bezprecedensowy charakter. Jako społeczeństwo, ale i pojedyncze jednostki, zarówno w osobistym jak i zawodowym wymiarze, musieliśmy szybko stawić czoła nowej sytuacji.


Okazało się, że sytuacja ma tak złożony, wieloaspektowy wymiar, iż nawet regulacje prawne, nie są w stanie nadążyć za rzeczywistością. Przepisy w pewnych obszarach nie do końca przystawały do realiów, które wymagały zarządzania kryzysowego.


Wszystko wskazuje na to, iż nastąpią pewne znaczące zmiany w funkcjonowaniu firm, które bez wątpienia przełożą się na pracę, obowiązki i powinności działów prawnych.


Prawnik poza znakomitą znajomością prawa, będzie musiał doskonale orientować się w tematach biznesowych, gospodarczych czy społecznych. Koniecznym będzie wyciągnięcie rewolucyjnych wniosków, inne rozkładanie akcentów, jeśli chodzi o pracę i pracowników, sprzedaż. Niezwykle istotna będzie rola każdego menedżera jako lidera, zarządzającego skutecznie swoim zespołem.


W trakcie Forum, jak co roku, chcemy dyskutować o tym co realnie nas czeka oraz jak się do tego praktycznie przygotować. Znawcy ekonomii czy futurolodzy już dawno obwieścili, iż czekają nas dynamiczne zmiany związane z kwestiami zdrowotnymi, ekologicznymi czy wreszcie gospodarczymi.


Wszyscy będziemy musieli stać się znawcami zarządzania sytuacją kryzysową i ryzykiem na swoim polu zawodowym. Niezwykle istotnymi okazały się być umiejętności komunikowania się, ale i szybkiej adaptacji do zmiennej, niepewnej sytuacji. Przed działami prawnymi stanie wyzwanie współtworzenia nowej polityki firmy w czasie kryzysu.



Chcemy dać Państwu wiedzę i umiejętności z zakresu:

  • prawa
  • kwestii gospodarczych
  • zarządzania, szczególnie kryzysowego
  • umiejętności miękkich, która muszą mieć bardzo twardy charakter


W trakcie Forum omówimy między innymi:

  • zarządzanie kryzysowe
  • reguły prawne polityki w zakresie zarządzania ryzykiem
  • prawo pracy i BHP
  • pracę zdalną w szerokim, praktycznymi ujęciu
  • nowy wymiar pracy i podejścia do obowiązków korporacyjnych
  • wpływ epidemii na rozwiązania kontraktowe
  • kwestie upadłości i zatorów płatniczych
  • odpowiedzialną komunikację w biznesie
  • nowe powinności firm w sytuacji kryzysowej
  • kwestie restrukturyzacji czy ratowania biznesu
  • efektywne przywództwo bazujące na wiedzy, pewności i autorytecie
  • bycie zdalnym liderem
  • spotkania zarządu i akcjonariuszy
  • odpowiedzialność członków zarządu i rad nadzorczych
  • spory sądowe
  • przenoszenie biznesu w online
  • umiejętności komunikowania się czy szybkiej adaptacji
  • połączenie wiedzy prawnej i ekonomicznej


Z całą pewnością będzie praktycznie, spróbujemy odpowiedzieć na pytanie jak zaadaptować się do zmian i na nowo przygotować ład prawny w naszych firmach.

Wesprzemy też Państwa wiedzą z innych obszarów, zarówno gospodarczych i społecznych jak i pewnych umiejętności, które mogą się okazać przydatne w zakresie radzenia sobie z tą sytuacją.


Partnerami tegorocznej 13. edycji Forum są kancelarie Schoenherr i GKR Legal.


Zapraszamy do zgłoszenia swojego udziału już dziś !




Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca

Weronika Kuchta
Weronika Kuchta

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

Partner

Patron

  • Schoenherr

    Warszawskie biuro Schoenherr świadczy pełen zakres usług prawniczych ze szczególnym uwzględnieniem usług z dziedziny fuzji i przejęć, rynków kapitałowych, bankowości i finansów, nieruchomości oraz prawa pracy. Zespół prawników doradza krajowym i zagranicznym klientom w związku z inwestycjami prowadzonymi w Polsce oraz transakcjami transgranicznymi. Posiadamy bogate doświadczenie w fuzjach i przejęciach, projektach joint venture, transakcjach z udziałem funduszy private equity, prywatyzacjach, transakcjach na rynku kapitałowym, obrocie nieruchomościami i ich zagospodarowywaniu, finansowaniu projektów M&A i projektów nieruchomościowych. Lista naszych klientów obejmuje międzynarodowe i polskie grupy kapitałowe działające w różnych sektorach gospodarki, w tym banki, deweloperów, fundusze inwestycyjne, fundusze private equity, spółki przemysłowe, produkcyjne i dystrybucyjne.

  • GKR Legal

    Kancelaria GKR Legal specjalizuje się w prowadzeniu spraw wymagających dogłębnej wiedzy i znajomości otoczenia biznesowego przedsiębiorstw. Wspieramy naszych Klientów w kwestiach związanych z ochroną własności intelektualnej, M&A, prawem korporacyjnym, zagadnieniami z zakresu nieruchomości czy prawa administracyjnego. Mamy bogate doświadczenie w prowadzeniu sporów sądowych i arbitrażowych oraz postępowań przed organami państwowymi.