
Cel
25 maja 2022 r. zapraszamy Państwa na II edycję konferencji "Zarządzanie projektami w budownictwie".
Zarządzanie projektami w inwestycjach budowlanych łączy kilka odmiennych obszarów m.in. techniki dotyczące planowania i organizacji, wiedzę prawną i finansową, zarządzanie zespołem, komunikację projektową i wiele innych.
Kluczem do sprawnego zakończenia nawet najbardziej skomplikowanego projektu jest umiejętność łączenia tych funkcji, tak aby skutecznie realizować cele przedsięwzięć doradczych, projektowych i inwestycyjnych w branży budowlanej.
Udział w konferencji pozwoli na rozwój kompetencji związanych z zarządzaniem projektami, analizę rzeczywistych przykładów oraz wymianę doświadczeń z przedstawicielami firm realizujących projekty inwestycyjne.
W programie m.in.:
- Praktyczne procedury przygotowania, realizacji i rozliczania projektów budowlanych
- Zarządzanie ryzykiem na etapie ofertowania i realizacji projektu budowlanego
- Zwinne (AGILE) zarządzanie zespołem projektowym z perspektywy wdrożenia BIM i cyfryzacji w budownictwie
- Rola cyfryzacji w budownictwie i wynikające z niej zmiany organizacyjne
- Wpływ czynnika ludzkiego na skuteczność wdrożeń narzędzi cyfrowych w budownictwie
- Jak właściwie zabezpieczyć się w umowie przed inflacją, drożyzną i wahaniami koniunktury
- Nowy Ład i organizacja procesu inwestycji budowy domu
- Trudności z pozyskaniem i zatrzymaniem w organizacji wykwalifikowanych pracowników
- Rola komunikacji w procesie inwestycyjnym - kluczowe wytyczne w trakcie procesu komunikacji przy inwestycji
Do udziału w konferencji zapraszamy w szczególności działy inwestycyjne, przygotowania i realizacji umów. Adresatami wydarzenia są również kancelarie prawne oraz firmy doradczo-konsultingowe działające na rynku nieruchomości.
Program
Środa, 25 maja
Rozpoczęcie konferencji
Online, ,Rola Project Managera oraz wpływ interesariuszy na przebieg realizacji projektu
- Andrzej Celiński, Country Project Manager / Prokurent, ZBM S.A.
- Rola i zakres obowiązków spoczywających na kierowniku projektu
- Wpływ wszystkich uczestników na proces realizacji
Zarządzanie ryzykiem na etapie ofertowania i realizacji projektu budowlanego
- Ewa Jurek, Radca prawny, Head of Legal Poland, Skanska S.A.
- Ryzyka na etapie procesu oferowania i realizacji
- Ryzyka w zależności od modelu realizacji kontraktów budowlanych
- Roszczenia i spory w zarządzaniu ryzykiem
Przerwa
Online, ,Zwinne (AGILE) zarządzanie zespołem projektowym z perspektywy wdrożenia BIM i cyfryzacji w budownictwie
- Marcin Świerz, Project Manager, BIM Implementation Expert, Project BIM
- Rola cyfryzacji w budownictwie i wynikające z niej zmiany organizacyjne
- Nowe narzędzia, nowa kultura pracy, nowy model zarządzania zespołem
- Komunikacja wewnątrz organizacji – BIM i CDE to nie wszystko...
- Wpływ czynnika ludzkiego na skuteczność wdrożeń narządzi cyfrowych w budownictwie
- Szanse i Ryzyka związane z wdrożeniami BIM i cyfryzacją procesów w budownictwie
Wdrożenie systemowego zarządzania projektami w firmie deweloperskiej. Case Study
- Krzysztof Balczerski, Prezes zarządu w firmie budowlanej, Apro Constuction
- Tomasz Wrzesiewski, Menedżer, konsultant, właściciel, Art Strategy Group
- Wdrożenie zarządzania projektami jako proces zarządzania zmianą
- Elementy zarządzania projektami, które warto wdrożyć na początku
- Realne efekty wdrożenia w firmie deweloperskiej
Przerwa
Online, ,Ograniczona waloryzacja w umowach
- Dr Rafał Morek, Partner, DWF Poland Jamka sp.k.
- Jak właściwie zabezpieczyć się w umowie przed inflacją, drożyzną i wahaniami koniunktury?
- Przykłady klauzul waloryzacyjnych i "ograniczonej waloryzacji" w praktyce obrotu
- Waloryzacja sądowa – najnowsze orzecznictwo
Polski Ład i jego skutki
- Adam Kleczewski, Członek Zarządu, Pełnomocnik, Polskie Stowarzyszenie Budowniczych Domów
- Nowy Ład i organizacja procesu inwestycji budowy domu
- Funkcja i odpowiedzialność Kierownika Budowy
- Zawartość opracowania projektowego
- Odpowiedzialność Inwestora
Zawieranie i rozliczanie robót dodatkowych w kontrakcie budowlanym
- Bolesław Szyłkajtis, Head of infrastructure, Hoogells
- Roboty dodatkowe rozliczane ponad kwotą ryczałtu
- Wpływ wzrostu cen materiałów budowlanych na proces inwestycyjny
- Błędy dokumentacji projektowej a dodatkowe koszty na etapie realizacji projektu
- Monitorowanie kosztów i przychodów w projekcie
- Rozliczanie projektu
Przerwa
Online, ,Rynek pracy - trudności z pozyskaniem i zatrzymaniem w organizacji wykwalifikowanych pracowników
- Paweł Żywiec, Senior Executive Manager, HRK Real Estate & Construction
- Patrycja Sidło, Executive Consultant, HRK Real Estate & Construction, HRK
Rozwinięcie umiejętności miękkich niezbędnych w pracy Project Managera
- Jarosław Bień, Dyrektor zarządzający, Trener, Coach, HERMAN EDUCATION
- Krzysztof Balczerski, Prezes zarządu w firmie budowlanej, Apro Constuction
- Problem z kompetencjami miękkimi Project Managerów w branży budowlanej
- Jak zbudować program rozwoju Project Managera
- Jakie efekty daje posiadanie dobrych kompetencji miękkich
Zakończenie konferencji
Online, ,Prelegenci
-
Krzysztof Balczerski
Prezes zarządu w firmie budowlanej Apro Constuction
-
Jarosław Bień
Dyrektor zarządzający, Trener, Coach HERMAN EDUCATION
-
Andrzej Celiński
Country Project Manager / Prokurent ZBM S.A.
-
Ewa Jurek
Radca prawny, Head of Legal Poland Skanska S.A.
-
Adam Kleczewski
Członek Zarządu, Pełnomocnik Polskie Stowarzyszenie Budowniczych Domów
-
Dr Rafał Morek
Partner DWF Poland Jamka sp.k.
-
Patrycja Sidło
Executive Consultant HRK Real Estate & Construction, HRK
-
Bolesław Szyłkajtis
Head of infrastructure Hoogells
-
Marcin Świerz
Project Manager, BIM Implementation Expert Project BIM
-
Tomasz Wrzesiewski
Menedżer, konsultant, właściciel Art Strategy Group
-
Paweł Żywiec
Senior Executive Manager HRK Real Estate & Construction
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Online
1995 zł netto do 25 maja
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy