online
Webinar
8 czerwca 2020
8 czerwca 2020
Zarządzanie sobą w czasie pracy zdalnej
None
Koncentracja i efektywność w home office
Ikona zamknięcia

Cel


Jeżeli czas przecieka Ci przez palce, masz go ciągle za mało, a niezrealizowane zadania się piętrzą - to najwyższy czas zadbać o zarządzanie sobą w czasie. Szczególnie kiedy pracujesz w domu, w towarzystwie innych domowników.

Przedłużający się stan, kiedy czujesz się bezradnie wobec ilości zadań do zrobienia ma niszczący wpływ na Twoją motywację do działania. Bezsilność rozbija w drobny mak Twoje poczucie sprawstwa. Życie zawodowe i prywatne miesza się niepostrzeżenie. Nic z tego nie wychodzi dobrze. Stosowanie dotychczasowych metod nie sprawdza się, a nowe wydają się niedopasowane do obecnych czasów.  

Celem spotkania będzie przekazanie uczestnikom jak zarządzać sobą w czasie pracy zdalnej. Dowiesz się o działaniu mózgu, nawykach i technikach zarządzania sobą w czasie home office.

Jeśli chcesz rozwinąć umiejętność skutecznej pracy zdalenej dołącz do webinaru, dzięki któremu:

>> Poznasz najczęściej występujących złodziei czasu

>> Dowiesz się jakie zasady pomogą Ci skutecznie wykorzystać czas, jaki masz do dyspozycji

>> Nauczysz się odróżniać rzeczy ważne od pilnych i inne metody zarządzania sobą w czasie

>> Zrozumiesz, kiedy Twój mózg jest Twoim sprzymierzeńcem, a kiedy nie jest

>> Zgłębisz zależności pomiędzy harmonogramem Twoim i rodziny

>> Przygotujesz się do delegowania zadań, przekazywania informacji zwrotnej i kontroli efektów w nowych czasach

>> Opanujesz obserwację nawyków własnych, które pomogą Ci w efektywnym wykorzystaniu czasu



KAŻDY ZAREJESTROWANY UCZESTNIK OTRZYMA DOSTĘP DO STRONY Z WEBINAREM.

Jeśli zgłosisz i opłacisz swój udział, a nie będziesz mógł wziąć udziału w szkoleniu on-line - nie martw się! Będzie ono dostępne dla Ciebie także później, do obejrzenia w dowolnym momencie. Dostęp do szkolenia będzie ważny 2 tygodnie.


Zapraszamy do zgłoszenia już dziś !

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader