Zarządzanie sobą w czasie pracy zdalnej

Zarządzanie sobą w czasie pracy zdalnej

8 czerwca 2020 / online

50 zł netto do 8 czerwca

Zgłoś udział za 50 zł!

Cel


Jeżeli czas przecieka Ci przez palce, masz go ciągle za mało, a niezrealizowane zadania się piętrzą - to najwyższy czas zadbać o zarządzanie sobą w czasie. Szczególnie kiedy pracujesz w domu, w towarzystwie innych domowników.

Przedłużający się stan, kiedy czujesz się bezradnie wobec ilości zadań do zrobienia ma niszczący wpływ na Twoją motywację do działania. Bezsilność rozbija w drobny mak Twoje poczucie sprawstwa. Życie zawodowe i prywatne miesza się niepostrzeżenie. Nic z tego nie wychodzi dobrze. Stosowanie dotychczasowych metod nie sprawdza się, a nowe wydają się niedopasowane do obecnych czasów.  

Celem spotkania będzie przekazanie uczestnikom jak zarządzać sobą w czasie pracy zdalnej. Dowiesz się o działaniu mózgu, nawykach i technikach zarządzania sobą w czasie home office.

Jeśli chcesz rozwinąć umiejętność skutecznej pracy zdalenej dołącz do webinaru, dzięki któremu:

>> Poznasz najczęściej występujących złodziei czasu

>> Dowiesz się jakie zasady pomogą Ci skutecznie wykorzystać czas, jaki masz do dyspozycji

>> Nauczysz się odróżniać rzeczy ważne od pilnych i inne metody zarządzania sobą w czasie

>> Zrozumiesz, kiedy Twój mózg jest Twoim sprzymierzeńcem, a kiedy nie jest

>> Zgłębisz zależności pomiędzy harmonogramem Twoim i rodziny

>> Przygotujesz się do delegowania zadań, przekazywania informacji zwrotnej i kontroli efektów w nowych czasach

>> Opanujesz obserwację nawyków własnych, które pomogą Ci w efektywnym wykorzystaniu czasu



KAŻDY ZAREJESTROWANY UCZESTNIK OTRZYMA DOSTĘP DO STRONY Z WEBINAREM.

Jeśli zgłosisz i opłacisz swój udział, a nie będziesz mógł wziąć udziału w szkoleniu on-line - nie martw się! Będzie ono dostępne dla Ciebie także później, do obejrzenia w dowolnym momencie. Dostęp do szkolenia będzie ważny 2 tygodnie.


Zapraszamy do zgłoszenia już dziś !

Program

Poniedziałek, 8 czerwca

10:00 11:30

Zarządzanie sobą w czasie pracy zdalnej

  • Małgorzata Sawicka-Koprowicz, Certyfikowana Trenerka Siły Mentalnej
  • Tomasz Chojnacki, Certyfikowany Trener Mentalny
  • Czas i jego złodzieje
  • Zasady skutecznego wykorzystania Twojego czasu
  • Harmonogram działania dla Ciebie i rodziny
  • Miejscowy plan zagospodarowania terenu
  • Wirtualna nauka, praca, rozrywka
  • Zarządzanie sobą - nawyki związane z efektywnością działania
  • Wykorzystanie znajomości mózgu do podniesienia skuteczności działania
  • Narzędzia podnoszące efektywność zarządzania sobą w czasie
  • 90 min.
online, ,
11:30 11:50

Sesja pytań i odpowiedzi

  • Małgorzata Sawicka-Koprowicz, Certyfikowana Trenerka Siły Mentalnej
  • Tomasz Chojnacki, Certyfikowany Trener Mentalny
  • 20 min.
online, ,

Prelegenci

  • Małgorzata Sawicka-Koprowicz

    Małgorzata Sawicka-Koprowicz

    Certyfikowana Trenerka Siły Mentalnej
    Doświadczona ekspertka z dziedziny zarządzania wizerunkiem i PR marki. Współwłaścicielka butiku PR-owego KOPrOWICZ PR. Współzałożycielka Super Mental Team - zespołu trenerów mentalnych. Wspiera klientów w budowaniu marki osobistej w oparciu o siłę mentalną i wartości. Pomaga odkrywać predyspozycje do bycia bardziej skutecznym przez pracę nad umysłem i emocjami. Trenuje siłę mentalną liderów i zespołów. Pracuje zdalnie od ponad 10 lat.
  • Tomasz Chojnacki

    Tomasz Chojnacki

    Certyfikowany Trener Mentalny
    Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży, pracując dla kilku największych sieci detalicznych w Polsce. Pomaga klientom znaleźć właściwą drogę do osiągnięcia sukcesu w biznesie oraz uświadamia, jak pasja w życiu wpływa na spełnianie marzeń. Uczy jak walczyć ze stresem w życiu zawodowym, jak zmienić ograniczające przekonania, aby odzyskać wewnętrzny spokój i dokonywać niemożliwego. Odkrywa ukryty potencjał poprzez zmianę nastawienia do życia, co w rezultacie pozwala dobrze planować i skutecznie realizować postawione cele. Współzałożyciel Super Mental Team - zespołu trenerów mentalnych.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca marketingowa

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

50 zł netto do 8 czerwca

Zarejestruj się