5 mitów na temat MOTYWACJI PRACOWNIKÓW

5 mitów na temat MOTYWACJI PRACOWNIKÓW

27 października 2021 / online

149 zł netto do 27 października (cena udziału online)

Cel

Chcesz wiedzieć, czy możesz zmotywować swojego pracownika? 

Zastanawiasz się, jak działa motywacja wewnętrzna i zewnętrzna?

Zastanawiasz się, jakie rozwiązania motywacyjne wprowadzić do swojej firmy?

Motywacja to wyświechtany zwrot, czy prawdziwe panaceum na wszelkie dolegliwości? Niektórzy badacze wymieniają po kilkadziesiąt lub kilkaset różnych rodzajów wartości (371 wymienia Steve Pavlin w książce Personal Development For Smart People). Do tego dochodzą różne teorie potrzeb. Według najbardziej znanej teorii Abrahama Maslowa istnieje kilkadziesiąt potrzeb na pięciu poziomach. Można się zgubić? Można wpaść w mit? Można!

Podczas webinarium zmierzymy się z 5 największymi mitami oraz opowiemy o nich od strony praktycznej.

Celem spotkania jest pokazanie Ci, jakie szkodliwe mity na temat motywacji cały czas jeszcze funkcjonują w firmach, a nawet można je spotkać na salach szkoleniowych, tam, gdzie trenerzy nie mają głębokiej, psychologicznej wiedzy. 

Już dziś pomyśl o motywacji swojego zespołu i zgłoś się na webinar, gdzie pod okiem psycholożki biznesu oraz coacha Iwony Golonko poznasz skuteczne i angażujące sposoby na motywację Twojego zespołu!


Program

Środa, 27 października

09:00 12:00

5 mitów na temat MOTYWACJI PRACOWNIKÓW

  • Iwona Golonko, Konsultantka, psycholożka biznesu, trenerka, certyfikowana mentorka EMCC, coach, wykładowczyni uniwersytecka, Dyrektorka Zarządzająca i Prezeska Zarządu, Maroney Group
  • Mit 1: Mogę zmotywować mojego pracownika, tylko muszę pójść na odpowiednie szkolenie! 
  • Mit 2: To ja decyduje, co mnie motywuje! Zapewnijcie mi to!
  • Mit 3: Trzeba z nim popracować - ma silną motywację zewnętrzną, a powinien mieć wewnętrzną przecież
  • Mit 4:  Kasa motywuje zawsze najlepiej.
  • Mit 5 : Ach Ci roszczeniowi millenialsi! Tym, to nigdy nie dogodzimy
  • Sesja Q&A
  • 180 min.
online, ,

Prelegenci

  • Iwona Golonko

    Iwona Golonko

    Konsultantka, psycholożka biznesu, trenerka, certyfikowana mentorka EMCC, coach, wykładowczyni uniwersytecka, Dyrektorka Zarządzająca i Prezeska Zarządu Maroney Group
    W Maroney łączy swoją wiedzę i doświadczenia zdobyte przez kilkanaście lat aktywności zawodowej w wielu branżach. W biznesie pasjonują ją różnorakie tematy – od komunikacji, przez kwestie związane z efektywnością zespołów – modele przywództwa, wywieranie wpływu, budowanie zespołu i umiejętna motywacja pracowników, po zarządzanie projektami, procesami restrukturyzacji i fuzji przedsiębiorstw, zarządzanie w kryzysie i modelowanie procesów biznesowych. Wszystkimi tymi zagadnieniami zajmowała się w praktyce – z sukcesami zarządzając projektami i zespołami, często na skalę europejską. Ma ponad 20 lat doświadczenia biznesowego w tym ponad 13 lat doświadczeń w dziedzinie Mentoring on-the-job oraz Business & Life Coaching dla wyższej i średniej kadry zarządzającej oraz dla członków zarządu takich firm jak m.in.: Bridgestone, Alstal, PKP, Expander, Money Expert, Ghelamco, Benefit Systems, UTC Aerospace Poland, MB Aerospace, Sklepy Komfort, British American Tobacco.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

149 zł netto do 27 października

Zarejestruj się