
E-commerce Evolution Summit 2025
Cel
E-commerce w ostatnich latach dynamicznie rozwija się jako kluczowy kanał dystrybucji. Powszechny dostęp do internetu i informacji zmienia oczekiwania klientów, którzy coraz bardziej cenią sobie wygodę, oszczędność czasu oraz prostotę zakupów online. W obliczu wysokiej inflacji, rosnących kosztów działalności, wzmożonej konkurencji i klientów poszukujących lepszych cen, sektor ten musiał szybko dostosować się do nowych wyzwań gospodarczych. Mimo tych trudności, według raportu Gemius z 2023 roku, Polska pozostaje jednym z czołowych graczy w e-commerce, gdzie 79% internautów korzysta z zakupów online, a 75% wybiera polskie platformy.
Rozwój technologii i coraz większa cyfryzacja codziennego życia doprowadziły do trwałej zmiany nawyków zakupowych. Klienci wybierają zakupy internetowe nie tylko z powodu wygody i oszczędności czasu, ale także dzięki łatwej i szybkiej obsłudze płatności. Dziś jednym z największych wyzwań dla e-commerce jest precyzyjne docieranie do docelowego klienta z odpowiednim komunikatem oraz utrzymanie jego lojalności. Wydarzenia ostatnich lat przyspieszyły rozwój handlu elektronicznego, który stał się synonimem wygody i oszczędności. Współczesny klient oczekuje nie tylko szybkich transakcji i ekspresowych dostaw, ale także natychmiastowej obsługi i profesjonalnego wsparcia na każdym etapie zakupów. Innowacje technologiczne zmieniają rynek z dnia na dzień, dlatego przyszłość e-commerce zależy od zdolności do elastycznego reagowania na zmieniające się potrzeby konsumentów. Sprostanie tym wymaganiom jest kluczem do sukcesu w dzisiejszym e-commerce.
Zapraszamy serdecznie do udziału w kolejnej edycji konferencji „E-commerce Evolution Summit”, która odbędzie się 17 lutego w Warszawie.
Podczas tej konferencji chcemy spojrzeć na branżę e-commerce z różnych perspektyw, zrozumieć aktualne trendy, poznać innowacje i podzielić się strategiami dostosowanymi do nowej rzeczywistości. Zapraszamy do udziału w dyskusji, dzielenia się doświadczeniami i wspólnego odkrywania optymalnych dróg do sukcesu w fascynującym świecie e-commerce.
Podczas konferencji m.in.:
- POROZMAWIAMY o tym, jak skutecznie budować przewagę konkurencyjną – na co stawiać w strategii sprzedażowej online oraz o tym jak zarządzać kosztami w e-commerce;
- POSŁUCHAMY o nowoczesnych systemach płatności i fintech’u, który otwiera nowe drzwi zarówno dla klientów, jak i samego rynku;
- OMÓWIMY logistykę last-mile i fulfillment i zastanowimy się czy szybkie dostawy są marzeniem e-klientów;
- DOWIEMY SIĘ jak zbudować skuteczną, optymalną strategię omnichannel’ową, która przynosi wymierne korzyści;
- wspólnie ZASTANOWIMY SIĘ czy potrafimy skutecznie wykorzystywać AI w e-commerce i jak się za to zabrać;
- ZAPREZENTUJEMY metody zwiększania sprzedaży z udziałem mediów społecznościowych i czy social commerce ma wciąż rację bytu.
Do udziału zapraszamy m.in.:
- dyrektorów, menedżerów e-commerce, e-biznesu, e-handlu, e-usług
- dyrektorów, menedżerów i specjalistów ds. marketingu online
- dyrektorów, menedżerów sprzedaży
- dyrektorów, menedżerów i specjalistów ds. rozwoju biznesu i nowych technologii
- menedżerów i specjalistów ds. wsparcia sprzedaży
- project i brand menedżerów
- przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-commerce.
*Raport „E-commerce w Polsce" Gemius 2023
Zapraszamy serdecznie!
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Doświadczenie
Konferencje, warsztaty i szkolenia dla biznesu organizujemy od 2004 roku. Najbardziej aktualne tematy dla przedstawicieli wielu branż oraz uznana marka na rynku sprawiają, że jesteśmy czołowym organizatorem wydarzeń skierowanych do specjalistów, menedżerów i przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, którzy stawiają na rozwój i nieustanne podnoszenie kwalifikacji..
Profesjonalizm i nowoczesne kategorie szkoleń
Nasze konferencje, warsztaty oraz szkolenia biznesowe prowadzą najlepsi mówcy - trenerzy i praktycy będący uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach i mający na swoim koncie znaczące osiągnięcia. Pomożemy Ci w wielu dziedzinach - zarządzaniu zespołem, budowaniu marki osobistej, udoskonalaniu obsługi klienta, poznaniu nowych trendów rynkowych, nadchodzących zmian legislacyjnych itp. Nie ma lepszej inwestycji niż inwestycja w siebie..
Tysiące zadowolonych klientów
Efektywne prowadzenie firmy nie jest możliwe bez ciągłego rozwoju, zdobywania wiedzy i umiejętności korzystania z odpowiednich narzędzi. Wiedzą o tym tysiące przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów, którzy co roku uczestniczą w naszych wydarzeniach, szukając nie tylko wiedzy i inspiracji, ale również doskonałej okazji do nawiązania cennych kontaktów. Udział w wydarzeniach PB to doskonałe forum wymiany doświadczeń i networkingu..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Polonia Palace Hotel
al. Jerozolimskie 45
Warszawa
-
PayU
PayU jest wiodącym dostawcą usług płatniczych dla firm prowadzących sprzedaż produktów i usług on-line. Dzięki innowacyjnym technologiom i globalnej obecności, zapewnia skuteczne przetwarzanie płatności on-line dla firm różnej wielkości i z różnych branż na 40+ najdynamiczniej rozwijających się rynkach. PayU jest pionierem i liderem płatności internetowych w Polsce, działa na rzecz rozwoju tego rynku już od ponad 22 lat i cieszy się zaufaniem największych marek e-commerce oraz milionów e-konsumentów. Zakres usług płatniczych oferowanych przez PayU w Polsce obejmuje m.in.: płatności jednym kliknięciem, płatności mobilne, całkowicie on-line-owe raty, płatności odroczone (BNPL), portfele elektroniczne (Apple Pay, Google Pay), BLIK, szybkie przelewy internetowe, karty płatnicze, Click to Pay, Visa Mobile, płatności subskrypcyjne, płatności wielowalutowe, a także mikrodonacje.
-
Amazon
Amazon działa w Polsce od 2014 r. W latach 2012-2023 firma zainwestowała w naszym kraju ponad 30 mld zł, tworząc m.in. 11 centrów logistycznych, biura korporacyjne, Amazon Web Services (AWS), Centra Rozwoju Technologii (Amazon Development Center Poland) oraz w działalność sklepu Amazon.pl. Rozwój firmy przyczynił się do stworzenia około 70 tys. bezpośrednich i pośrednich miejsc pracy oraz wzrostu polskiego PKB o ponad 31 mld zł.
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy