Czasy, kiedy od Kupców i Dyrektorów Zakupów oczekiwano wyłącznie cięcia kosztów definitywnie się skończyły. Szczególnie w pandemii. Zakupy zyskują na znaczeniu, wnoszą wartość dodaną do całej organizacji, weszły często na poziom strategiczny, mając ogromny wpływ na marżowość firm.
Chcesz dowiedzieć się jak budować najlepsze plany awaryjne, czy zmienić "stare" strategie zakupowe i dostosowywać je do obecnych wyzwań dla funkcji zakupowych. Jak inni radzą sobie z obecną sytuacją i jakie są widoki na przyszłość łańcucha dostaw?
Udział w wydarzeniu pozwoli Ci poznać doświadczenia reprezentantów takich firm jak m.in.: Roche, Lafarge Cement, CCC czy LPP, PORR S.A, McDonald’s, PKN Orlen S.A., Dell Technologies.
W programie m.in.:
- Jak oszczędzać miliony dzięki lepszej współpracy wewnątrz firmy
- Kompetencje lidera w świecie VUCA
- Galopujące ceny i zmienność tych cen – jak ustalić odpowiednią strategię zakupową
- Brak stabilności na rynku surowców – jak zabezpieczyć firmę i działy zakupów na przedłużające się kryzysy
- Jak w procedury zakupowe wpleść społeczną odpowiedzialność biznesu
- Jak agile może pomóc w procedurach zakupowych
Z wiedzy prelegentów najwięcej skorzystają osoby na co dzień zajmujące się zakupami, zaopatrzeniem, współpracujące z dostawcami oraz odpowiedzialne za logistykę dostaw, w tym szczególnie:
Dyrektorzy, Kierownicy i Specjaliści pracujący w działach:
- zakupów i zaopatrzenia (purchasing and procurement)
- współpracy z dostawcami
- sourcingu
- zarządzania dostawami
- logistyki
- handlu
- zarządzania majątkiem
- administracji
- inwestycji
- ryzyka
oraz:
- firmy pośredniczące w handlu zagranicznym
- firmy doradcze zajmujące się obszarem zakupów
- przedstawiciele izb gospodarczych
- producenci i dystrybutorzy systemów do zarządzania procesem zakupowym



































