Forum Zakupy

Forum Zakupy

23 marca 2022 / Warszawa

1795 zł netto do 4 lutego

2295 zł netto do 23 marca

Cel

Czasy, kiedy od Kupców i Dyrektorów Zakupów oczekiwano wyłącznie cięcia kosztów definitywnie się skończyły. Szczególnie w pandemii. Zakupy zyskują na znaczeniu, wnoszą wartość dodaną do całej organizacji, weszły często na poziom strategiczny, mając ogromny wpływ na marżowość firm.

Chcesz dowiedzieć się jak budować najlepsze plany awaryjne, czy zmienić "stare" strategie zakupowe i dostosowywać je do obecnych wyzwań dla funkcji zakupowych. Jak inni radzą sobie z obecną sytuacją i jakie są widoki na przyszłość łańcucha dostaw?

Udział w wydarzeniu pozwoli Ci poznać doświadczenia reprezentantów takich firm jak m.in.: Black Red White, Lafarge Cement, CCC czy LPP

W programie m.in.:

  • Jak oszczędzać miliony dzięki lepszej współpracy wewnątrz firmy
  • Kompetencje lidera w świecie VUCA
  • Galopujące ceny i zmienność tych cen – jak ustalić odpowiednią strategię zakupową
  • Brak stabilności na rynku surowców – jak zabezpieczyć firmę i działy zakupów na przedłużające się kryzysy
  • Jak w procedury zakupowe wpleść społeczną odpowiedzialność biznesu
  • Jak agile może pomóc w procedurach zakupowych

Z wiedzy prelegentów najwięcej skorzystają osoby na co dzień zajmujące się zakupami, zaopatrzeniem, współpracujące z dostawcami oraz odpowiedzialne za logistykę dostaw, w tym szczególnie:

Dyrektorzy, Kierownicy i Specjaliści pracujący w działach:

  • zakupów i zaopatrzenia (purchasing and procurement)
  • współpracy z dostawcami
  • sourcingu
  • zarządzania dostawami
  • logistyki
  • handlu
  • zarządzania majątkiem
  • administracji
  • inwestycji
  • ryzyka

oraz:

  • firmy pośredniczące w handlu zagranicznym
  • firmy doradcze zajmujące się obszarem zakupów
  • przedstawiciele izb gospodarczych
  • producenci i dystrybutorzy systemów do zarządzania procesem zakupowym


Program

Środa, 23 marca

08:30

Rejestracja uczestników konferencji, powitalna kawa

Warszawa, ,
09:00

Panel dyskusyjny: Trendy w zakupach i łańcuchu dostaw, jak firmy radzą sobie z obecną sytuacją, jakie są widoki na przyszłość łańcucha dostaw

  • Łukasz Mazurowski, Partner Zarządzający, Profitia
  • Strategia działów na najbliższe miesiące niepewności
  •  Realizacja KPI, targetów i wydatków w czasach gwałtownej inflacji
Warszawa, ,
09:50

Connecting the dots, czyli jak oszczędzić miliony dzięki lepszej współpracy wewnątrz firmy?

  • Paweł Wąchała, Dyrektor Zakupów, Lafarge Cement
  • Zakupy to dział, który widzi cały obrazek – o tym, dlaczego budowę wizerunku i pozycji Działu Zakupów należy rozpocząć od identyfikacji potrzeb organizacji
  • Czy wszyscy rozumiemy, co robimy i co chcemy osiągnąć? Co wpływa na wynik naszej pracy? - o tym, jak budować plan i strategię we współpracy z innymi działami
  • Jak się komunikować, aby wszyscy zrozumieli i zauważyli wynik naszej pracy? Dlaczego czasem dobry plan i świetne wyniki to za mało? - o tym, jak komunikować, aby być rozumianym
Warszawa, ,
10:30

Kompetencje zakupowe w świecie VUCA

  • Agnieszka Piątkowska, Partner, Big Fish Polska
  • Świat VUCA* i jego oblicza w kontekście funkcjonowania działów zakupów
  • Rozwój funkcji zakupowej a kompetencje w dziale zakupów
  • Obecnie oczekiwania rynkowe – nowe kompetencje
  • Kompetencje lidera w świecie VUCA
  • Spis definicji kompetencji zakupowych wg Big Fish
Warszawa, ,
11:15

Przerwa na kawę

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Forum!

Warszawa, ,
11:30

Produkcja własna vs zakup towarów handlowych – strategia na czas pandemii

  • Barbara Żerdzicka, General Purchasing Director, Black Red White

Case study Black Red White

Warszawa, ,
12:15

Klient + Dostawca - model współpracy w sytuacjach kryzysowych

  •  Jak powinna wyglądać współpraca Klient + Dostawca
  • Czy partnerstwo w łańcuchu dostaw przybiera na znaczeniu w czasie pandemii
  •  Lojalni dostawcy model lojalnościowy dla dostawców
  • Kontrakt manegement
Warszawa, ,
13:00

Polityka zakupowa – jak sprawnie i prosto przeprowadzić wybór dostawców. Rola interesariuszy w procesie zakupowym

  • Grzegorz Olechniewicz, Ekspert ds. zakupów, Trener, GOODMAN Group
  • Galopujące ceny i zmienność tych cen – jak ustalić odpowiednią strategię zakupową

Brak stabilności na rynku surowców – jak zabezpieczyć firmę i działy zakupów na przedłużające się kryzysy

Warszawa, ,
13:45

Lunch

Warszawa, ,
14:45

Panel dyskusyjny: ESG i CSR w Zakupach

  • Robert Bruszewski, Dyrektor ds. Zakupów Centralnych, Grupa LPP
  • Czy to fanaberia dużych przedsiębiorstw czy wspólny obowiązek wszystkich graczy na rynku
Warszawa, ,
15:30

Jak w procedury zakupowe wpleść społeczną odpowiedzialność biznesu i dbanie o środowisko – case study

Warszawa, ,
16:15

Automatyzacja procesów – zastosowanie systemów informatycznych w postępowaniach zakupowych

  • Michał Zgiep, Dyrektor Zarządzający Zakupami I Produktem, CCC
Warszawa, ,
17:00

Agile Procurement – co oznacza dla rozwoju organizacji zakupowych

  • Jak agile może pomóc w procedurach zakupowych
  • Jak zarządzać zakupami w nieprzewidywalnym świecie
  • Zwinne zespoły zakupowe - jak organizować pracę agile teamów
Warszawa, ,
17:45

Zakończenie Forum, wręczenie certyfikatów

Warszawa, ,

Prelegenci

  • Robert Bruszewski

    Robert Bruszewski

    Dyrektor ds. Zakupów Centralnych Grupa LPP
  • Łukasz Mazurowski

    Łukasz Mazurowski

    Partner Zarządzający Profitia
  • Grzegorz Olechniewicz

    Grzegorz Olechniewicz

    Ekspert ds. zakupów, Trener GOODMAN Group
  • Agnieszka Piątkowska

    Agnieszka Piątkowska

    Partner Big Fish Polska
  • Paweł Wąchała

    Paweł Wąchała

    Dyrektor Zakupów Lafarge Cement
  • Michał Zgiep

    Michał Zgiep

    Dyrektor Zarządzający Zakupami I Produktem CCC
  • Barbara Żerdzicka

    Barbara Żerdzicka

    General Purchasing Director Black Red White

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1795 zł netto do 4 lutego

Zarejestruj się