Forum Zakupy
ZarządzanieOnlineForum
Forum Zakupy
Nowe strategie na niepewne czasy

Wstęp bezpłatny

Czasy, kiedy od Kupców i Dyrektorów Zakupów oczekiwano wyłącznie cięcia kosztów definitywnie się skończyły. Szczególnie w pandemii. Zakupy zyskują na znaczeniu, wnoszą wartość dodaną do całej organizacji, weszły często na poziom strategiczny, mając ogromny wpływ na marżowość firm.

Chcesz dowiedzieć się jak budować najlepsze plany awaryjne, czy zmienić "stare" strategie zakupowe i dostosowywać je do obecnych wyzwań dla funkcji zakupowych. Jak inni radzą sobie z obecną sytuacją i jakie są widoki na przyszłość łańcucha dostaw?

Udział w wydarzeniu pozwoli Ci poznać doświadczenia reprezentantów takich firm jak m.in.: Roche, Lafarge Cement, CCC czy LPP, PORR S.A, McDonald’s, PKN Orlen S.A., Dell Technologies.

W programie m.in.:

  • Jak oszczędzać miliony dzięki lepszej współpracy wewnątrz firmy
  • Kompetencje lidera w świecie VUCA
  • Galopujące ceny i zmienność tych cen – jak ustalić odpowiednią strategię zakupową
  • Brak stabilności na rynku surowców – jak zabezpieczyć firmę i działy zakupów na przedłużające się kryzysy
  • Jak w procedury zakupowe wpleść społeczną odpowiedzialność biznesu
  • Jak agile może pomóc w procedurach zakupowych

Z wiedzy prelegentów najwięcej skorzystają osoby na co dzień zajmujące się zakupami, zaopatrzeniem, współpracujące z dostawcami oraz odpowiedzialne za logistykę dostaw, w tym szczególnie:

Dyrektorzy, Kierownicy i Specjaliści pracujący w działach:

  • zakupów i zaopatrzenia (purchasing and procurement)
  • współpracy z dostawcami
  • sourcingu
  • zarządzania dostawami
  • logistyki
  • handlu
  • zarządzania majątkiem
  • administracji
  • inwestycji
  • ryzyka

oraz:

  • firmy pośredniczące w handlu zagranicznym
  • firmy doradcze zajmujące się obszarem zakupów
  • przedstawiciele izb gospodarczych
  • producenci i dystrybutorzy systemów do zarządzania procesem zakupowym


Partnerzy:

Patron Medialny

Obserwator Logistyczny

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:55Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • 09:00Panel dyskusyjny: Trendy w zakupach i łańcuchu dostaw, jak firmy radzą sobie z obecną sytuacją, jakie są widoki na przyszłość łańcucha dostaw

    • Łukasz Mazurowski,  Partner Zarządzający, Profitia
    • Adam Piętera,  Head Of Cloud Innovation, Westernacher Poland LST
    • Agnieszka Roszczyk,  Senior Procurement Excellence Manager, Global Procurement, Roche
    • Dominika Żwirbla – Kalman,  Dyrektor Biura Zakupów, PORR S.A.
    • Strategia działów na najbliższe miesiące niepewności
    •  Realizacja KPI, targetów i wydatków w czasach gwałtownej inflacji
  • 09:50Connecting the dots, czyli jak oszczędzić miliony dzięki lepszej współpracy wewnątrz firmy?

    • Paweł Wąchała,  Dyrektor Zakupów, Lafarge Cement
    • Zakupy to dział, który widzi cały obrazek – o tym, dlaczego budowę wizerunku i pozycji Działu Zakupów należy rozpocząć od identyfikacji potrzeb organizacji
    • Czy wszyscy rozumiemy, co robimy i co chcemy osiągnąć? Co wpływa na wynik naszej pracy? - o tym, jak budować plan i strategię we współpracy z innymi działami
    • Jak się komunikować, aby wszyscy zrozumieli i zauważyli wynik naszej pracy? Dlaczego czasem dobry plan i świetne wyniki to za mało? - o tym, jak komunikować, aby być rozumianym
  • 10:30Kompetencje zakupowe w świecie VUCA

    • Agnieszka Piątkowska,  Partner, Big Fish Polska
    • Świat VUCA* i jego oblicza w kontekście funkcjonowania działów zakupów
    • Rozwój funkcji zakupowej a kompetencje w dziale zakupów
    • Obecnie oczekiwania rynkowe – nowe kompetencje
    • Kompetencje lidera w świecie VUCA
    • Spis definicji kompetencji zakupowych wg Big Fish
  • 11:15Przerwa

  • 11:30Polityka zakupowa – jak sprawnie i prosto przeprowadzić wybór dostawców. Rola interesariuszy w procesie zakupowym

    • Grzegorz Olechniewicz,  Ekspert ds. zakupów, Trener, GOODMAN Group
    • Galopujące ceny i zmienność tych cen – jak ustalić odpowiednią strategię zakupową

    Brak stabilności na rynku surowców – jak zabezpieczyć firmę i działy zakupów na przedłużające się kryzysy

  • 12:15Agile Procurement – co oznacza dla rozwoju organizacji zakupowych

    • Agnieszka Roszczyk,  Senior Procurement Excellence Manager, Global Procurement, Roche
    • Jak agile może pomóc w procedurach zakupowych
    • Jak zarządzać zakupami w nieprzewidywalnym świecie
    • Zwinne zespoły zakupowe - jak organizować pracę agile teamów
  • 13:00Jak w procedury zakupowe wpleść społeczną odpowiedzialność biznesu i dbanie o środowisko – case study

    • Łukasz Pacek,  Kupiec wiodący, BNP Paribas Bank Polska S.A.
  • 13:45Przerwa

  • 14:30Panel dyskusyjny: ESG i CSR w Zakupach

    • Moderator: Ewa Sowińska,  Biegły Rewident, Partner ESO Audit, Członek Rady Programowej OEES
    • Artur Bieńkowski,  Supply Chain Director, Poland, Czech & Slovakia, McDonald’s
    • Iryna Szwabowska,  Sales Manager, Mid Market Segment, Dell Technologies
    • Robert Bruszewski,  Dyrektor ds. Zakupów Centralnych, Grupa LPP
    • Monika Płońska,  Menedżer ds. Zrównoważonego rozwoju i rozwoju ESG, PKN Orlen S.A.
    • Czy to fanaberia dużych przedsiębiorstw czy wspólny obowiązek wszystkich graczy na rynku
  • 15:30Automatyzacja procesów – zastosowanie systemów informatycznych w postępowaniach zakupowych

    • Michał Zgiep,  Dyrektor Zarządzający Zakupami I Produktem, CCC
    •  Jak zautomatyzować procesy zakupowe by dostosować się do obecnej sytuacji i ochronić łańcuchy dostaw – case study
    •  Co można a co warto automatyzować w zakupach - jak z sukcesem przejść cyfrową transformację
  • 16:15Kontrakty w pandemii. Jak zabezpieczyć interesy Spółki

    • Joanna Affre,  Adwokat, Wspólnik zarządzający, Affre i Wspólnicy Sp.K.
    • Krzysztof Borkowski,  Adwokat, Affre i Wspólnicy Sp.K.
    • Skutecznie zawierane umowy i ich późniejszej modyfikacje mają znaczenie
    • Jak zabezpieczyć się przed niewypłacalnością swoich kontrahentów
    • Czy sądownictwo polubowne może być skuteczną alternatywą?
    • Siła wyższa – ustalona między kontrahentami w drodze kompromisu jest skuteczniejsza


  • 17:00Zakończenie Forum

Joanna Affre

Joanna Affre

Adwokat, Wspólnik zarządzający, Affre i Wspólnicy Sp.K.

Joanna jest założycielką kancelarii Affre i Wspólnicy. Specjalizuje się w szeroko rozumianym prawie konkurencji. Posiada też rozległe doświadczenie w prawie karnym dla biznesu i obsłudze firm, szczególnie w negocjacjach i rozwiązywaniu sporów między wspólnikami. Jest członkiem Rady Francusko – Polskiej Izby Gospodarczej oraz Doradcą Prezesa UOKiK (non-governmental advisor) w Międzynarodowej Sieci Konkurencji, a także członkiem Stowarzyszenia Prawa Konkurencji oraz European Competition Lawyers Association (ECLA). Jest rekomendowanym prawnikiem w zakresie prawa konkurencji i antymonopolowego w 17. edycji Rankingu Kancelarii Prawniczych „Rzeczpospolitej”. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu nauk politycznych (IEP Strasbourg Francja), prawa wspólnotowego (Lyon III Francja) i prawa konkurencji (King’s College, Londyn, Wielka Brytania).

Artur Bieńkowski

Artur Bieńkowski

Supply Chain Director, Poland, Czech & Slovakia, McDonald’s

Artur Bieńkowski – blisko 30-letnie doświadczenie w różnych obszarach jednej firmy McDonald’s. Zdobywał wiedzę i doświadczenie zarówno w lokalnych, jak i międzynarodowych strukturach firmy kierując m.in. działami finansów i księgowości, rozwoju biznesu, łańcucha dostaw zarówno w korporacyjnym i franczyzowym środowisku. Najnowsze wyzwania to integracja Supply Chain dla 3 rynków: Polski Czech i Słowacji oraz stworzenie i realizacja strategii zrównoważonego rozwoju i gospodarki obiegu zamkniętego. W biznesie ceni proste rozwiązania, zdrowy rozsądek i zawsze stara się wspierać i rozwijać swoich ludzi.

Krzysztof Borkowski

Krzysztof Borkowski

Adwokat, Affre i Wspólnicy Sp.K.

Krzysztof doradza polskim i francuskim przedsiębiorcom w ich bieżącej działalności. Wspiera w negocjacjach umów, procesach M&A oraz w wewnętrznych sprawach organizacyjnych podmiotów gospodarczych. Specjalizuje się w postępowaniach sądowych z zakresu prawa cywilnego i gospodarczego oraz administracyjnego. Prowadzi szkolenia dla przedsiębiorców w tych dziedzinach. Krzysztof ukończył prawo w Akademii Leona Koźmińskiego oraz uzyskał tytuł LL.M. In International Commercial Law w Akademii Leona Koźmińskiego. W trakcie studiów brał udział w konkursie arbitrażowym Willem C. Vis. International Commercial Arbitration moot w Wiedniu. Jest członkiem Izby Adwokackiej w Warszawie.

Robert Bruszewski

Robert Bruszewski

Dyrektor ds. Zakupów Centralnych, Grupa LPP

Absolwent Politechniki Warszawskiej i SGH, od 19 lat związany zawodowo z zarządzaniem zakupami korporacyjnymi w dużych organizacjach i największych grupach kapitałowych w Polsce. Od 2002 roku w Polskiej Telefonii Cyfrowej i T-Mobile Polska zajmował się zakupami marketingowymi, w latach 2009-2018 odpowiedzialny za centralne zakupy ogólne w Grupie NEUCA, jednej z największych firm na rynku ochrony zdrowia w Polsce. Kolejne zawodowe wyzwania realizował w CIECH SA i Grupie FARMACOL. Od kwietnia 2021 w nowej roli jako Dyrektor Zakupów Centralnych w obszarze Indirect w Grupie LPP.

Łukasz Mazurowski

Łukasz Mazurowski

Partner Zarządzający, Profitia

Doświadczony konsultant i menadżer projektów zakupowych. Doradzał największym firmom regionu w branżach: surowcowej, produkcyjnej, telekomunikacyjnej oraz finansowej. Prowadził projekty zakupowe mające przede wszystkim na celu poprawę efektywności w zakupach poprzez wdrożenie zaawansowanych i innowacyjnych rozwiązań procesowych oraz organizacyjnych. Doradzał w kilkudziesięciu procesach negocjacyjnych wspieranych metodyką harvardzką, które przyniosły ponad 500 mln rocznych oszczędności. Od początku działalności zawodowej związany z zakupami. Karierę rozpoczął z Accenture współtworząc innowacyjny portal handlu między przedsiębiorstwami. Spędził ponad 1 rok w Chinach prowadząc własną działalność i poznając tajniki specyficznych negocjacji z przedstawicielami Państwa Środka. Powrócił do konsultingu, najpierw do Accenture, później związał się na ponad 5 lat z A.T. Kearney – wiodącą globalną firmą doradczą, przede wszystkim w zakresie zakupów. Jako trener/ coach współpracuje z BIG FISH oraz Katedrą Logistyki SGH.

Grzegorz Olechniewicz

Grzegorz Olechniewicz

Ekspert ds. zakupów, Trener, GOODMAN Group

Doświadczony trener i doradca, realizował projekty i strategie między innymi dla firm z branż: motoryzacyjnej, farmaceutycznej, bankowej, telekomunikacyjnej, FMCG, oraz dla firm zajmujących się przemysłem ciężkim. W opinii wielu klientów jeden z czołowych europejskich ekspertów w dziedzinie strategii i negocjacji zakupowych. Swoje doświadczenie zdobył jako Kupiec w firmie ALMA Inteligentny Świat S.A., Procurement Manager w Ariba Inc. oraz Project Procurement Manager dla Carrywater Group S.A. ( realizując proces kontraktowania dostawców na potrzeby projektów IT o wartości przekraczającej 600 000 000 zł) czy Senior Consultant w 4Results (optymalizacja strategii i procesów zakupowych, renegocjacje kontraktów, szkolenia kadry zakupowej). Od 2004 roku rozpoczął działalność szkoleniowo doradczą w obszarze optymalizacji i zarządzania, negocjacji oraz zarządzania projektami. Piastował stanowisko Dyrektora Operacyjnego w Grupie Constans. Twórca GO-CTR Consulting, GOODMAN GLOBAL BUSINESS SERVICES Ltd. i Polskiej Grupy Zakupowej (realizacja zakupów grupowych). Prezes zarządu i główny ekspert ds. zarządzania w firmie GOODMAN GROUP Sp. z o. o. Prowadził wykłady w ramach Studiów Podyplomowych Zakupy w Biznesie organizowanych przez WSB we Wrocławiu a obecnie wykładowca, konsultant merytoryczny oraz promotor na kierunkach studiów podyplomowych Zakupy w Biznesie, Manager Zakupów oraz Zarządzanie Projektem między innymi na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, Chorzowie i Toruniu. Prowadzi również warsztaty szkoleniowe na kierunkach, strategie sprzedaży, negocjacje i mediacje czy umiejętności managerskie. Trener oraz egzaminator w ramach certyfikacji umiejętności negocjacyjnych Franklin University, Columbus, Ohio. Współzałożyciel i członek dwóch krajowych stowarzyszeń branży zakupowej. Łączny budżet projektów zakupowych którymi kierował w 2016 roku przekroczył wartość 5 200 000 000 złotych.

Łukasz Pacek

Łukasz Pacek

Kupiec wiodący, BNP Paribas Bank Polska S.A.

Absolwent Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego na kierunku Finanse i Rachunkowość, Podyplomowych Studiów Project Management Uniwersytetu Warszawskiego, Podyplomowych Studiów Managerów Zakupów Szkoły Głównej Handlowej oraz IBD School (Advanced Negotiation Program). Od ponad 14 lat związany z branżą bankową, a od ponad dziesięciu z Departamentem Zakupów, w którym obecnie odpowiada za zakupy z segmentu marketing i windykacja. W ciągu roku realizuje kilkaset akcji kontraktowych i negocjacyjnych związanych z kompleksową obsługą działań marketingowych i windykacyjnych. Do głównych działań w tym zakresie należą m.in. organizacja eventów, realizacja i produkcja kampanii ATL, współpraca z domami mediowymi, agencjami performance-owymi i digitalowymi, a także obsługa działań w zakresie BTL/POS/DTP oraz NPL. Nominowany w kategorii: Meeting Planner w Dziale Zakupów (2015). Laureat konkursu Lider Zakupów 2018, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Managerów Logistyki i Zakupów (PSML). Juror MP Power Awards® (MP Power Projekt).

Agnieszka Piątkowska

Agnieszka Piątkowska

Partner, Big Fish Polska

Międzynarodowy ekspert ds. rekrutacji posiadający ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami rekrutacyjnymi w regionie Europy Środkowo-Wschodniej dla globalnych organizacji. Partner w międzynarodowej firmie rekrutacyjno-szkoleniowej Big Fish specjalizującej się w obszarze procurement & supply chain. Zajmuje się procesami rekrutacyjnymi średniej, wyższej i najwyższej kadry menedżerskiej oraz wysoko specjalistycznymi projektami rekrutacyjnymi. Posiada wieloletnie doświadczenie w tzw. projektach typu green field – rekrutacja kadry zakupowej dla nowych inwestycji. Członek międzynarodowego zespołu przeprowadzającego ocenę kandydatów. Od 2009 r. wykłada „Zarządzanie karierą w zakupach” w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Twórca programu szkoleniowego „Career Management in Purchasing”. Współpracuje z Akademią Leona Koźmińskiego w zakresie seminariów i spotkań dla słuchaczy studiów podyplomowych w obszarze rozwoju kompetencji i zarządzania karierą. Współpracuje ze Polskim Stowarzyszeniem Menedżerów Logistyki – opracowała i dostarczyła cykl warsztatów dla członków stowarzyszenia w zakresie efektywnego zarządzania karierą w zakupach. Prelegentka na konferencjach zakupowych. Autorka książek „Zarządzanie karierą w zakupach” i „Zarządzanie karierą i zawodowa zmiana w zakupach” www.karierawzakupach.pl oraz „Przywództwo w świecie VUCA” (Wydawnictwo Helion). Menedżer projektów rozwojowych m. in. dedykowanych Akademii Zakupowych obejmujących rozwój miękkich i twardych kompetencji zakupowych. Autorka 58 kompetencji zakupowych (stanowiskowe, społeczne, menedżerskie). Ekspert Polskiego Forum HR z zakresu rekrutacji permanentnej. Członek zespołu „Career Management”. Trener w obszarze rekrutacji (rekrutacja, ocena kandydatów, selekcja, AC/DC, feedback). Dyplomowany Asesor – Akademia Asesora – Ernst & Young Academy of Business. Twórca modeli kompetencyjnych i programów rozwojowych dla kadry zakupowej (m.in. „Procurement Leaders Academy”). Doradca i trener kariery, twórca narzędzi do zarządzania karierą. Autor „CareerFreak”,strony dotyczącej zarządzania własną karierą oraz wielu artykułów związanych z tematyką zarządzania i rozwoju kariery. Coach współpracujący w ramach programów „Career transitioning/outplacement” z wyższą kadrą menedżerską. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego (zarządzanie – stopień magistra, studia prowadzone w języku angielskim) oraz Bradford University (International Business Management, stopień magistra, studia prowadzone w języku angielskim), SGH (Doradztwo Zawodowe, Kierowanie Rozwojem i Coaching, studia podyplomowe) oraz Akademii Leona Koźmińskiego (Controlling Personalny – studia podyplomowe).

Adam Piętera

Adam Piętera

Head Of Cloud Innovation, Westernacher Poland LST

HEAD OF CLOUD INNOVATION at Westernacher Poland LST Head of Cloud Innovation, Architekt rozwiązań oraz Project Manager w firmie Westernacher/LST – partner SAP. Adam posiada wieloletnie doświadczenie w analizie procesów i projektowaniu rozwiązań w obszarach zakupów, sprzedaży, marketingu i e-commerce.

Monika Płońska

Monika Płońska

Menedżer ds. Zrównoważonego rozwoju i rozwoju ESG, PKN Orlen S.A.

Menadżer zarządzania zrównoważonym rozwojem w europejskich koncernach w sektorze naftowym, energetycznym i nawozowo- chemicznym. Członek Zespołu ds. Zrównoważonego Rozwoju i Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw przy Ministrze Rozwoju, Pracy i Technologii. Ekspert „Zielonego Przemysłu” w Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości. Wykładowca akademicki w dziedzinie ekonomii i zarządzania. Posiada doświadczenie we wdrażaniu strategii zrównoważonego rozwoju zgodnych z założeniami Europejskiego Zielonego Ładu i Nowej Taksonomii UE, zarządzaniu kwestiami ESG i raportowaniu niefinansowym zgodnie z międzynarodowymi standardami i wytycznymi (GRI, IIRC, TCFD). Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w zakresie CSR, PR, komunikacji społecznej i relacji z mediami. Doktorantka w dyscyplinie zarządzania strategicznego zrównoważonym rozwojem. W PKN ORLEN odpowiedzialna za opracowanie strategii zrównoważonego rozwoju, ratingi i oceny ESG, przygotowanie koncernu do pozyskania zielonego finansowania.

Agnieszka Roszczyk

Agnieszka Roszczyk

Senior Procurement Excellence Manager, Global Procurement, Roche

Ekspert z ponad 20 letnim doświadczeniem w zakupach i certyfikatem CIPS. Swoje umiejętności zdobywała w największych firmach z branży FMCG i farmaceutycznej (Procter & Gamble, Sanofi, Roche). Zarządzała dotychczas większością kategorii w różnych obszarach: Marketing, Sprzedaż, HR, IT, Administracja, PR, Digital itp. Przeprowadziła wiele projektów związanych z optymalizacją procesów i wprowadzaniem systemów zakupowych. Procurement to miejsce, które ceni za możliwość ciągłego uczenia się i poznawania nowych rzeczy. Energię daje jej praca z ludźmi, ich rozwój oraz współpraca z innymi przy różnorodnych projektach.

Ewa Sowińska

Ewa Sowińska

Biegły Rewident, Partner ESO Audit, Członek Rady Programowej OEES

Partnerka ESO Audit. Wcześniej Członkini Zarządu PricewaterhouseCoopers. Biegła rewidentka z ponad 25 letnim stażem pracy w firmach audytorskich. Mentorka, Kreatorka Społeczności Wiceprezes Polskiej Izby Biegłych Rewidentów w latach 2015-2019 Członkini Rady Programowej Open Eyes Economy Summit oraz Kongresu Solidarni w Rozwoju. Członkini Stowarzyszenia Niezależnych Członków Rad Nadzorczych Wiceprezeska Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców. Członkini Rady Gdańskiego Klubu Biznesu. Mówczyni i Moderatorka paneli dyskusyjnych wokół ekonomii wartości i raportowania niefinansowego. Wykładowca akademicki z zakresu etyki biznesu i zrównoważonego rozwoju Założycielka Zespołu ds. Raportowania Niefinansowego Członkini Rady Konsultacyjnej przy Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Członkini Kapituły Konkursu Forum Odpowiedzialnego Biznesu na najlepsze Raporty Społeczne. Członkini Kapituły Konkursu VERBA VERITATIS na najlepszą pracę z zakresu etyki biznesu. Od 2020 jestem ekspertem Projektu Climate Leadership https://climateleadership.pl/

Iryna Szwabowska

Iryna Szwabowska

Sales Manager, Mid Market Segment, Dell Technologies

Iryna Szwabowska z branżą IT związana jest już od ponad 17 lat, gdzie zdobyła doświadczenie w sprzedaży w międzynarodowym i wielokulturowym środowisku. W Dell Technologies pełni funkcję Senior Sales Managera w sektorze klientów komercyjnych B2B. Iryna rozpoczęła swoją przygodę z organizacją w 2012 roku, rozwijając obszary E-commerce Consumer Business, Global Customers, Large Enterprise, a także tworząc nowe modele biznesowe. Jej główne zainteresowania to rozwój interpersonalny i mentoring, dzięki czemu jest uznawana za inspirującego lidera zespołu. Cechuje ją także niezachwiana kreatywność i pozytywność, którą zaraża otoczenie. Jest ambasadorką Polityki Społecznej Odpowiedzialności Biznesu Dell Technologies, a także twórcą i aktywnym uczestnikiem projektów, które powstały z myślą o ochronie środowiska i wspieraniu lokalnych społeczności. Iryna jest absolwentką Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, a także studentką EMBA na Uniwersytecie Warszawskim.

Paweł Wąchała

Paweł Wąchała

Dyrektor Zakupów, Lafarge Cement

Obecnie jako Dyrektor Zakupów odpowiada za zabezpieczenie zakładów w surowce, materiały, usługi zapewniając ciągłość produkcji przy zachowaniu maksymalnej efektywności finansowej, kosztowej i transakcyjnej. Dbając o ich dostępność przy optymalnych kosztach ma wymierny wpływ na EBITDA, efektywność procesów, a także na przepływy pieniężne w organizacji. Jest odpowiedzialny za budowę strategii/planów zakupowych dla wszystkich obszarów działalności oraz dostarczanie oszczędności zgodnie z wyznaczanymi celami. Jako Category Manager był odpowiedzialny za region PL, DE, BE. Współpracował zarówno z regionalnymi jak i globalnymi Category Managerami. Prowadził lub koordynował wiele kategorii zakupowych (m.in. chemia, części zamienne, surowce do produkcji, IT, flota samochodowa, opakowania, usługi marketingowe i HR, Facility itp.). Dodatkowo realizował wiele projektów z obszaru zakupów m.in. wdrażał platformy e-Procurement, współtworzył procedury i instrukcje. Posiada doświadczenie w przygotowywaniu i opracowywaniu strategii zakupowych.

Michał Zgiep

Michał Zgiep

Dyrektor Zarządzający Zakupami I Produktem, CCC

Od ponad 13 lat związany z branżą fashion oraz sportstyle. Specjalizuje się w obszarze zarządzania zakupami i produktem, dbając i doradzając markom w zakresie segmentacji, doboru kanałów dotarcia, czy pricingu. W CCC odpowiada za zarządzanie ofertą dostępną w ponad 20 krajach oraz kanałach online

Dominika Żwirbla – Kalman

Dominika Żwirbla – Kalman

Dyrektor Biura Zakupów, PORR S.A.

Managerka z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze zakupów oraz zarządzania projektami zdobywanym w międzynarodowych korporacjach z sektora przemysłowego. Obecnie zarządzająca zakupami centralnymi firmy Generalnego Wykonawcy PORR S.A. obejmujących głównie kategorie DIRECT. Wcześniej przez ponad 4 lata zajmowała stanowisko Dyrektora ds. Zakupów i Logistyki w firmie Siemens Sp. z o.o. współpracując w regionie EMEA z kilkunastoma krajami Europy koncernu Siemens AG. Jej odpowiedzialność w firmie Siemens obejmowała m.in. zakupy Indirect jak również kreowanie polityki zakupowej z naciskiem na dobre praktyki, określanie standardów partnerskiej współpracy z kontrahentami. Poprzednio przez 7 lat pracowała w PKN ORLEN S.A. zarządzając zakupami strategicznymi dla Spółek Grupy Kapitałowej. Stworzyła i z sukcesem wdrożyła współpracę w ramach zakupów centralnych w Koncernie dla kilkunastu kategorii zakupowych Direct.

Obserwator Logistyczny

Opiekun merytoryczny:

Renata Grzeszczak

Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

600 013 324

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]