
III Transformacja i automatyzacja procesów w SSC/BPO
Cel
W ostatnich latach sektor SSC/BPO nie tylko umocnił swoją pozycję jako kluczowy element globalnej gospodarki, ale również odegrał istotną rolę w transformacji biznesowej, szczególnie w Polsce i krajach sąsiednich. Dynamiczny rozwój tej branży sprawił, że centra usług wspólnych i BPO stały się integralną częścią nowoczesnych przedsiębiorstw.
Obecnie cyfryzacja, robotyzacja i automatyzacja procesów są nieodłącznymi elementami strategii rozwoju, umożliwiającymi firmom zwiększenie efektywności oraz lepsze zaspokajanie potrzeb klientów. Współczesne organizacje muszą szybko adaptować innowacyjne technologie, aby zachować konkurencyjność i sprawność operacyjną.
Jeśli chcesz być na bieżąco z najnowszymi trendami i sprawdzonymi praktykami w dziedzinie automatyzacji i robotyzacji procesów w SSC/BPO, a także zależy Ci na nawiązaniu wartościowych kontaktów w branży, serdecznie zapraszamy do udziału w 3. edycji konferencji „Transformacja i automatyzacja procesów w SSC/BPO”, która odbędzie się 5 grudnia w Warszawie.
Przygotowaliśmy dla Ciebie program pełen inspirujących case studies, możliwość wymiany doświadczeń oraz gotowe rozwiązania, które możesz wdrożyć w swojej firmie, aby zwiększyć jej efektywność. Nie przegap tej szansy na zdobycie nowych pomysłów i odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące przyszłości Twojego biznesu!
Podczas wydarzenia m.in.:
- POROZMAWIAMY o tym co nas czeka w najbliższej przyszłości pod kątem transformacji cyfrowej w branży SSC/BPO
- ZASTANOWIMY SIĘ jak wykorzystywać analitykę danych do optymalizacji procesów i podejmowania decyzji
- OPOWIEMY o tym, jak skutecznie wykorzystywać R&D w Centrach Usług Wspólnych
- PRZEDSTAWIMY praktyczne sposoby wykorzystywanie AI w SSC/BPO oraz idące za nimi możliwości i zagrożenia
- PRZEDYSKUTUJEMY jak skutecznie zarządzać procesami robotyzacji i automatyzacji oraz jak adaptować zespoły do nowych technologii i modeli pracy
... a to wszystko w towarzystwie wspaniałych, inspirujących ekspertek i ekspertów!
Uczestnikom gwarantujemy:
- Najwyższą jakość merytoryczną, wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
- Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, fireside chats oraz panele dyskusyjne
- Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
- Liczne okazje do integracji i interakcji
- Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Doświadczenie
Konferencje, warsztaty i szkolenia dla biznesu organizujemy od 2004 roku. Najbardziej aktualne tematy dla przedstawicieli wielu branż oraz uznana marka na rynku sprawiają, że jesteśmy czołowym organizatorem wydarzeń skierowanych do specjalistów, menedżerów i przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, którzy stawiają na rozwój i nieustanne podnoszenie kwalifikacji..
Profesjonalizm i nowoczesne kategorie szkoleń
Nasze konferencje, warsztaty oraz szkolenia biznesowe prowadzą najlepsi mówcy - trenerzy i praktycy będący uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach i mający na swoim koncie znaczące osiągnięcia. Pomożemy Ci w wielu dziedzinach - zarządzaniu zespołem, budowaniu marki osobistej, udoskonalaniu obsługi klienta, poznaniu nowych trendów rynkowych, nadchodzących zmian legislacyjnych itp. Nie ma lepszej inwestycji niż inwestycja w siebie..
Tysiące zadowolonych klientów
Efektywne prowadzenie firmy nie jest możliwe bez ciągłego rozwoju, zdobywania wiedzy i umiejętności korzystania z odpowiednich narzędzi. Wiedzą o tym tysiące przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów, którzy co roku uczestniczą w naszych wydarzeniach, szukając nie tylko wiedzy i inspiracji, ale również doskonałej okazji do nawiązania cennych kontaktów. Udział w wydarzeniach PB to doskonałe forum wymiany doświadczeń i networkingu..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Polonia Palace Hotel
al. Jerozolimskie 45
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy