Warszawa
Konferencja
10 września 2019
10 września 2019
Hotel Polonia Palace
Reklamacje na rynku finansowym
None
Ikona zamknięcia

Cel

Serdecznie zapraszamy na konferencję „Reklamacje na rynku finansowym”, która odbędzie się 10 września 2019 r., w Warszawie.

Coraz większa świadomość konsumentów, kampanie uświadamiające ich prawa, a także zmiany w prawie powodują, że skuteczne zarządzanie reklamacjami niesie za sobą znacznie więcej obowiązków i wyzwań.

Celem spotkania jest podzielenie się doświadczeniami w zakresie radzenia sobie z wciąż rosnącą ilością reklamacji w branży finansowej oraz pokazanie szeregu możliwości zarządzania. Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że na coraz bardziej nasyconym rynku walka o nowego klienta wymaga wysokich nakładów, a przede wszystkim odpowiedniej i profesjonalnej jego obsługi. Kontakt w sprawie reklamacji może decydować o wielu późniejszych działaniach klienta: czy przedłuży współpracę, czy zarekomenduje nasz produkt swoim znajomym. Czasem niewielki ukłon w stronę klienta może zaprocentować przedłużeniem współpracy na wiele lat.

Jakie działania podjąć, aby klient nas nie opuścił i aby jego reklamacja nie przełożyła się na migrację? jak efektywnie zarządzać informacjami zwrotnymi od klientów? jakie są zagrożenia związane w nieprawidłowym zarządzaniem reklamacjami na rynku finansowym oraz jak zarządzać, aby reklamacji było coraz mniej – to tylko niektóre z pytań, na które odpowiedzą zaproszeni eksperci, zajmujący się na co dzień tematyką reklamacji.

Udział w konferencji pozwoli poznać stan prawny oraz praktyczne rozwiązania problemów związanych z rozpatrywaniem wniosków.

W PROGRAMIE M.IN.:
  • Reklamacje w branży finansowej w świetle działań podejmowanych przez organy nadzoru
  • Rzecznik Finansowy a problematyka reklamacji
  • Metody usprawnienia procesów zarządzania reklamacjami
  • Sposób przyjmowania reklamacji
  • Obsługa klienta na tle PSD2
  • Reklamacje w mediach społecznościowych – zagrożenia i szanse na przykładach z FB

DO UDZIAŁU ZAPRASZAMY PRZEDE WSZYSTKIM DYREKTORÓW I MANAGERÓW DEPARTAMENTÓW:
  • Zarządzania Reklamacjami
  • Utrzymania Klienta
  • Obsługi Klienta
  • Jakości
  • oraz wszystkie osoby zainteresowane i zajmujące się na co dzień tematyką reklamacji na rynku usług finansowych

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek-Korzonkowska
Aldona Mlonek-Korzonkowska

Project Manager

Miejsce

Hotel Polonia Palace

Aleje Jerozolimskie 45
Warszawa