Shared Services & Multi-Sourcing II

Shared Services & Multi-Sourcing II

26 ‑ 27 maja 2020 / Warszawa

2095 zł netto do 3 kwietnia

2595 zł netto do 27 maja

Cel

Usługi biznesowe to źródło transformacji całego Twojego przedsiębiorstwa, ilość danych to motor usług biznesowych, wirtualna siła robocza i automatyzacja procesów jest przewagą konkurencyjną Twojej firmy na rynku, a zorientowanie na klienta oraz pracownika to jego podstawa sukcesu!

SSC i BPO na rynku polskim cechuje bezustanny wzrost zatrudnienia, kilkadziesiąt nowych miejsc pracy i ciągłe poszerzenie zakresu świadczonych usług. 2 edycja Shared Services & Multi-Sourcing to najważniejsza na polskim rynku platforma wymiany doświadczeń z obszaru SSC i BPO. Weź udział w wydarzeniu i:

  • Zbierz narzędzia pozwalające bezustanne usprawnianie Twoich procesów
  • Chwyć możliwości cyfrowych rozwiązań i AI
  • Zostań pionierem doskonałości dla Twoich klientów
  • Zbuduj ścieżki rozwoju dla swoich pracowników

Przedstawiciele Franke, JYSK, ABB, Cooper Standard Polska, Honeywell, Capgemini Polska podzielą się swoich doświadczeniem w zakresie m.in.:

  • Trendów na rynku SSC i BPO w 2020 roku
  • Organisational Governance
  • Continous Improvement
  • Customer Management
  • Agile Shared Services
  • Data Analytics
  • AI
  • Digital Busieness Operations Model

Program

Prelegenci

  • Tomasz Bereźnicki

    Tomasz Bereźnicki

    Partner Zarządzający DPC Polska
  • Piotr Grzywacz

    Piotr Grzywacz

    Global Head of Digital GBS Capgemini Polska
  • Aleksandra Lichoń

    Aleksandra Lichoń

    Senior HR Manager Business Services Europe Cooper Standard Polska
  • Bartłomiej Ławiński

    Bartłomiej Ławiński

    Team Lead Master Data Management ESSC Franke
  • Igor Mróz

    Igor Mróz

    Ekspert zarządzania projektami, Założyciel Zero Bullshit Management
  •  Przedstawiciel EY

    Przedstawiciel EY

  • Szymon Pudlik

    Szymon Pudlik

    Director, Katowice Hub Leader Honeywell
  • Maciej Rychlicki

    Maciej Rychlicki

    Head of Digital and Innovation ABB
  • Marek Stoiński

    Marek Stoiński

    Financial Manager JYSK

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Paulina Mocka
Paulina Mocka

Project Manager

Współpraca marketingowa

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

2095 zł netto do 3 kwietnia

Zarejestruj się