Shared Services & Multi-Sourcing II

Shared Services & Multi-Sourcing II

4 ‑ 5 listopada 2020 / Online

1495 zł netto do 5 listopada (cena udziału online)

Cel

Usługi biznesowe to źródło transformacji całego Twojego przedsiębiorstwa, ilość danych to motor usług biznesowych, wirtualna siła robocza i automatyzacja procesów jest przewagą konkurencyjną Twojej firmy na rynku, a zorientowanie na klienta oraz pracownika to jego podstawa sukcesu!

SSC i BPO na rynku polskim cechuje bezustanny wzrost zatrudnienia, kilkadziesiąt nowych miejsc pracy i ciągłe poszerzenie zakresu świadczonych usług. 2 edycja Shared Services & Multi-Sourcing to najważniejsza na polskim rynku platforma wymiany doświadczeń z obszaru SSC i BPO. Weź udział w wydarzeniu i:

  • Zbierz narzędzia pozwalające bezustanne usprawnianie Twoich procesów
  • Chwyć możliwości cyfrowych rozwiązań i AI
  • Zostań pionierem doskonałości dla Twoich klientów
  • Zbuduj ścieżki rozwoju dla swoich pracowników

Przedstawiciele Franke, Cooper Standard Polska, Capgemini Polska podzielą się swoich doświadczeniem w zakresie m.in.:

  • Trendów na rynku SSC i BPO w 2020 roku
  • Organisational Governance
  • Continous Improvement
  • Customer Management
  • Agile Shared Services
  • Data Analytics
  • AI
  • Digital Busieness Operations Model

Program

Prelegenci

  • Tomasz Bereźnicki

    Tomasz Bereźnicki

    Partner Zarządzający DPC Polska
  • Sebastian Chrzanowski-Sawicki

    Sebastian Chrzanowski-Sawicki

    Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu Troax Safety Systems Poland
  • Piotr Grzywacz

    Piotr Grzywacz

    Global Head of Digital GBS Capgemini Polska
  • Aleksandra Lichoń

    Aleksandra Lichoń

    Senior HR Manager Business Services Europe Cooper Standard Polska
  • Bartłomiej Ławiński

    Bartłomiej Ławiński

    Team Lead Master Data Management ESSC Franke
  • Igor Mróz

    Igor Mróz

    Ekspert zarządzania projektami, Założyciel Zero Bullshit Management
  •  Przedstawiciel EY

    Przedstawiciel EY

  • Szymon Stadnik

    Szymon Stadnik

    Director of Business Service Center Frista Retail Business Center

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Paulina Mocka
Paulina Mocka

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

1495 zł netto do 5 listopada

Zarejestruj się