
Zarządzanie reklamacjami w praktyce
Cel
Serdecznie zapraszamy na kolejną edycję konferencji „Zarządzanie reklamacjami w praktyce”, która odbędą się 27 sierpnia 2024 r., w Warszawie.
Wzrastająca świadomość praw konsumentów przekłada się na stale podnoszący się standard obsługi klienta. Pomimo oferowania wysokiej jakości produktów i usług, firmy muszą być świadome możliwości niezadowolenia klientów oraz konieczności obsługi reklamacji.
Przedsiębiorcy mają świadomość, że na coraz bardziej konkurencyjnym rynku pozyskanie nowego klienta wymaga wysokich nakładów, szczególnie jeśli chodzi o profesjonalną obsługę.
Skuteczne rozwiązanie reklamacji jest kluczowe, ponieważ nierozwiązane problemy mogą prowadzić do rozczarowania klienta i utraty zaufania do firmy.
Profesjonalne podejście do reklamacji jest ważnym czynnikiem wpływającym na postrzeganie marki i budowanie zaufania lojalnych klientów.
Konferencja stanowi doskonałą okazję do znalezienia odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące codziennych decyzji biznesowych oraz opracowania długoterminowych strategii współpracy z klientami.
Podczas konferencji powiemy m.in.:
- Jak powinien wyglądać idealny proces rozwiązywania reklamacji
- Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić klientów
- Jak zarządzać emocjami i stresem w obsłudze klienta
- Jak poprawnie zareagować na negatywne emocje klienta
- Jak zarządzać feedbackiem online
- Jakie są narzędzia służące do monitorowania wzmianek i komentarzy w sieci
- Jak efektywnie wykorzystywać dane z monitoringu do analizy nastrojów i identyfikacji potencjalnych problemów zanim zamienią się w kryzys
- Jak doskonalić standardy pisemnej obsługi reklamacji
- Jak tworzyć treści, które pomagają klientom rozwiązać problem
- Jakie podjąć kroki w kierunku wdrożenia nowych technologii
- Jak cyfryzacja wpływa na budowanie relacji z klientem
Kto powinien wziąć udział?
Osoby zainteresowane profesjonalną obsługą reklamacji, m.in. pracownicy i kierownictwo działów:
- reklamacji,
- jakości,
- serwisu,
- obsługi klienta.
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
Doświadczenie
Konferencje, warsztaty i szkolenia dla biznesu organizujemy od 2004 roku. Najbardziej aktualne tematy dla przedstawicieli wielu branż oraz uznana marka na rynku sprawiają, że jesteśmy czołowym organizatorem wydarzeń skierowanych do specjalistów, menedżerów i przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, którzy stawiają na rozwój i nieustanne podnoszenie kwalifikacji..
Profesjonalizm i nowoczesne kategorie szkoleń
Nasze konferencje, warsztaty oraz szkolenia biznesowe prowadzą najlepsi mówcy - trenerzy i praktycy będący uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach i mający na swoim koncie znaczące osiągnięcia. Pomożemy Ci w wielu dziedzinach - zarządzaniu zespołem, budowaniu marki osobistej, udoskonalaniu obsługi klienta, poznaniu nowych trendów rynkowych, nadchodzących zmian legislacyjnych itp. Nie ma lepszej inwestycji niż inwestycja w siebie..
Tysiące zadowolonych klientów
Efektywne prowadzenie firmy nie jest możliwe bez ciągłego rozwoju, zdobywania wiedzy i umiejętności korzystania z odpowiednich narzędzi. Wiedzą o tym tysiące przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów, którzy co roku uczestniczą w naszych wydarzeniach, szukając nie tylko wiedzy i inspiracji, ale również doskonałej okazji do nawiązania cennych kontaktów. Udział w wydarzeniach PB to doskonałe forum wymiany doświadczeń i networkingu..
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu
firm zaufało nam w 2023 roku
uczestników wydarzeń w 2023 roku
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Polonia Palace Hotel
al. Jerozolimskie 45
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy