Warszawa
Konferencja
27 sierpnia 2024
27 sierpnia 2024
Polonia Palace Hotel
Zarządzanie reklamacjami w praktyce
Zarządzanie reklamacjami w praktyce
Praktyczne spojrzenie na procesy i strategie
Ikona zamknięcia

Cel

Serdecznie zapraszamy na kolejną edycję konferencji „Zarządzanie reklamacjami w praktyce”, która odbędą się 27 sierpnia 2024 r., w Warszawie.

Wzrastająca świadomość praw konsumentów przekłada się na stale podnoszący się standard obsługi klienta. Pomimo oferowania wysokiej jakości produktów i usług, firmy muszą być świadome możliwości niezadowolenia klientów oraz konieczności obsługi reklamacji.

Przedsiębiorcy mają świadomość, że na coraz bardziej konkurencyjnym rynku pozyskanie nowego klienta wymaga wysokich nakładów, szczególnie jeśli chodzi o profesjonalną obsługę.

Skuteczne rozwiązanie reklamacji jest kluczowe, ponieważ nierozwiązane problemy mogą prowadzić do rozczarowania klienta i utraty zaufania do firmy.

Profesjonalne podejście do reklamacji jest ważnym czynnikiem wpływającym na postrzeganie marki i budowanie zaufania lojalnych klientów.

Konferencja stanowi doskonałą okazję do znalezienia odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące codziennych decyzji biznesowych oraz opracowania długoterminowych strategii współpracy z klientami.


Podczas konferencji powiemy m.in.:

  • Jak powinien wyglądać idealny proces rozwiązywania reklamacji
  • Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić klientów
  • Jak zarządzać emocjami i stresem w obsłudze klienta
  • Jak poprawnie zareagować na negatywne emocje klienta
  • Jak zarządzać feedbackiem online
  • Jakie są narzędzia służące do monitorowania wzmianek i komentarzy w sieci
  • Jak efektywnie wykorzystywać dane z monitoringu do analizy nastrojów i identyfikacji potencjalnych problemów zanim zamienią się w kryzys
  • Jak doskonalić standardy pisemnej obsługi reklamacji
  • Jak tworzyć treści, które pomagają klientom rozwiązać problem
  • Jakie podjąć kroki w kierunku wdrożenia nowych technologii
  • Jak cyfryzacja wpływa na budowanie relacji z klientem


Kto powinien wziąć udział?

Osoby zainteresowane profesjonalną obsługą reklamacji, m.in. pracownicy i kierownictwo działów:

  • reklamacji,
  • jakości,
  • serwisu,
  • obsługi klienta.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Doświadczenie

Konferencje, warsztaty i szkolenia dla biznesu organizujemy od 2004 roku. Najbardziej aktualne tematy dla przedstawicieli wielu branż oraz uznana marka na rynku sprawiają, że jesteśmy czołowym organizatorem wydarzeń skierowanych do specjalistów, menedżerów i przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, którzy stawiają na rozwój i nieustanne podnoszenie kwalifikacji..

Profesjonalizm i nowoczesne kategorie szkoleń

Nasze konferencje, warsztaty oraz szkolenia biznesowe prowadzą najlepsi mówcy - trenerzy i praktycy będący uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach i mający na swoim koncie znaczące osiągnięcia. Pomożemy Ci w wielu dziedzinach - zarządzaniu zespołem, budowaniu marki osobistej, udoskonalaniu obsługi klienta, poznaniu nowych trendów rynkowych, nadchodzących zmian legislacyjnych itp. Nie ma lepszej inwestycji niż inwestycja w siebie..

Tysiące zadowolonych klientów

Efektywne prowadzenie firmy nie jest możliwe bez ciągłego rozwoju, zdobywania wiedzy i umiejętności korzystania z odpowiednich narzędzi. Wiedzą o tym tysiące przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów, którzy co roku uczestniczą w naszych wydarzeniach, szukając nie tylko wiedzy i inspiracji, ale również doskonałej okazji do nawiązania cennych kontaktów. Udział w wydarzeniach PB to doskonałe forum wymiany doświadczeń i networkingu..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek-Korzonkowska
Aldona Mlonek-Korzonkowska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Polonia Palace Hotel

al. Jerozolimskie 45
Warszawa