Dziękujemy za zainteresowanie konferencją.
Rejestracja uczestników została zakończona.
Pandemia zdynamizowała rozwój branży e-commerce, trwale zmieniając nawyki zakupowe konsumentów, którzy odchodząc masowo od zakupów w sklepach stacjonarnych, poszukują takiej samej jakości doświadczeń oraz poczucia bezpieczeństwa, ale w kanale zakupów online.
162 mld zł - tyle według prognoz ekspertów PwC wyniesie wartość rynku e-commerce w Polsce w 2026 r.
85% Polaków deklaruje chęć dalszych zakupów online
Te liczby mówią same za siebie – przyszłość e-handlu właśnie się zaczęła.
O tym, że e-commerce rozwija się dzięki innowacjom, powszechnie wiadomo. Jak jednak udowodnił nam czas pandemii, równie istotnym czynnikiem sukcesu firm zajmujących się handlem online jest obecnie dążenie do jak najwyższego poziomu obsługi klienta. Użytkownicy wymagają od sklepów internetowych już nie tylko sprawnie przeprowadzonej transakcji i szybkiej przesyłki, ale również natychmiastowej odpowiedzi na zadane pytania i kompetentnej pomocy przy procesie zakupowym oraz rozwiązywaniu zgłaszanych problemów. Tak by w sklepie online czuli się równie bezpiecznie i komfortowo jak podczas zakupów stacjonarnych.
Z konferencji "2022 - nowa era e-commerce" dowiesz się m.in.:
- Jak sprawić, aby konsument był zadowolony z dokonanych zakupów i stał się stałym klientem?
- Jak zapewnić dynamiczny rozwój i umożliwić ekspansję przedsiębiorstwom z branży e-commerce, także poza granice kraju?
- Jak wykorzystywać nowoczesne technologie w e-commerce, by zapewnić najwyższą jakość obsługi klienta?
- Jak poprawić ścieżki zakupowe online?
- Co oznacza dla przedsiębiorców rosnący udział mobile na rynku e-commerce i jak się do niego dostosować?
- Które trendy w płatnościach online zyskują na znaczeniu?
Uczestnikom gwarantujemy:
- wysoki poziom merytoryczny wystąpień
- udział uznanych ekspertów branży e-commerce, dzielących się wiedzą i unikalnym doświadczeniem
- możliwość współuczestniczenia w dyskusjach i zadawania pytań
Do udziału w konferencji zapraszamy:
- właścicieli firm i prezesów
- dyrektorów, kierowników, menedżerów działów obszarów e-commerce
- producentów działających w obszarze e-commerce
- koordynatorów e-commerce w swoich organizacjach
- przedstawicieli działów sprzedaży
- menedżerów odpowiedzialni za rozwój e-biznesu i strategię zwiększania przychodów
- dostawców usług związanych z e-commerce (m.in. płatności, dostawy, technologie)
































