2022 - nowa era e-commerce

2022 - nowa era e-commerce

11 stycznia 2022 / online

Cel

Dziękujemy za zainteresowanie konferencją.

Rejestracja uczestników została zakończona.


Pandemia zdynamizowała rozwój branży e-commerce, trwale zmieniając nawyki zakupowe konsumentów, którzy odchodząc masowo od zakupów w sklepach stacjonarnych, poszukują takiej samej jakości doświadczeń oraz poczucia bezpieczeństwa, ale w kanale zakupów online.

 

162 mld zł - tyle według prognoz ekspertów PwC wyniesie wartość rynku e-commerce w Polsce w 2026 r.


85% Polaków deklaruje chęć dalszych zakupów online


Te liczby mówią same za siebie – przyszłość e-handlu właśnie się zaczęła.


O tym, że e-commerce rozwija się dzięki innowacjom, powszechnie wiadomo. Jak jednak udowodnił nam czas pandemii, równie istotnym czynnikiem sukcesu firm zajmujących się handlem online jest obecnie dążenie do jak najwyższego poziomu obsługi klienta. Użytkownicy wymagają od sklepów internetowych już nie tylko sprawnie przeprowadzonej transakcji i szybkiej przesyłki, ale również natychmiastowej odpowiedzi na zadane pytania i kompetentnej pomocy przy procesie zakupowym oraz rozwiązywaniu zgłaszanych problemów. Tak by w sklepie online czuli się równie bezpiecznie i komfortowo jak podczas zakupów stacjonarnych.


Z konferencji "2022 - nowa era e-commerce" dowiesz się m.in.:

  • Jak sprawić, aby konsument był zadowolony z dokonanych zakupów i stał się stałym klientem? 
  • Jak zapewnić dynamiczny rozwój i umożliwić ekspansję przedsiębiorstwom z branży e-commerce, także poza granice kraju?
  • Jak wykorzystywać nowoczesne technologie w e-commerce, by zapewnić najwyższą jakość obsługi klienta?
  • Jak poprawić ścieżki zakupowe online?
  • Co oznacza dla przedsiębiorców rosnący udział mobile na rynku e-commerce i jak się do niego dostosować?
  • Które trendy w płatnościach online zyskują na znaczeniu? 


Uczestnikom gwarantujemy:

  • wysoki poziom merytoryczny wystąpień
  • udział uznanych ekspertów branży e-commerce, dzielących się wiedzą i unikalnym doświadczeniem
  • możliwość współuczestniczenia w dyskusjach i zadawania pytań


Do udziału w konferencji zapraszamy:

  • właścicieli firm i prezesów
  • dyrektorów, kierowników, menedżerów działów obszarów e-commerce
  • producentów działających w obszarze e-commerce
  • koordynatorów e-commerce w swoich organizacjach 
  • przedstawicieli działów sprzedaży
  • menedżerów odpowiedzialni za rozwój e-biznesu i strategię zwiększania przychodów
  • dostawców usług związanych z e-commerce (m.in. płatności, dostawy, technologie)

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Beata Tomaszkiewicz
Beata Tomaszkiewicz

Project Manager - dziennikarz

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

Partner

  • Mastercard

    Mastercard jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługujemy najszybsza światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa. Przetwarzamy transakcje realizowane przez ponad 2,3 miliardy kart płatniczych, w 150 walutach, w ponad 210 krajach i terytoriach na całym świecie. Produkty i rozwiązania Mastercard sprawiają, ze wszelkie czynności związane z zakupami, podróżami, prowadzeniem firmy, czy zarządzaniem finansami są łatwiejsze, bezpieczniejsze i bardziej efektywne. W 2007 roku Mastercard wprowadził na polski rynek karty płatnicze w technologii zbliżeniowej, które dzisiaj są praktycznie standardem: ponad 77% kart płatniczych w portfelach Polaków to karty, którymi możemy szybko i wygodnie płacić zbliżeniowo. Już dwie na trzy transakcje w Polsce, realizowane kartami Mastercard, to transakcje zbliżeniowe. Od trzech lat w Polsce jest dostępna globalna platforma płatności Masterpass, która umożliwia wygodne i bezpieczne płatności w e-commerce i m-commerce. Rozwiązanie udostępnia obecnie ćwierć miliona akceptantów w 24 krajach w Europie i na świecie.

  • DPD Polska

    DPD Polska jest częścią DPDgroup, jednej z największych międzynarodowych sieci kurierskich w Europie. Firma dostarcza najwyższej jakości usługi nadawcom i odbiorcom paczek, a także dąży do neutralności doręczeń względem środowiska. DPD Polska posiada 61 oddziałów w całym kraju i współpracuje z 8100 kurierami. Do dyspozycji klientów jest również ponad 5 tys. punktów DPD Pickup oraz możliwość zarządzania doręczeniem na portalu mojapaczka.dpd.com.pl

  • PayU

    PayU to wiodący dostawca usług płatności internetowych na szybko rozwijających się rynkach. Realizując wizje opartą na tworzeniu świata bez granic finansowych, firma jest także jednym z największych inwestorów w przestrzeni fintech na świecie, z inwestycjami o łącznej wartości ponad 1 miliarda dolarów. PayU oferuje międzynarodowe rozwiązania płatnicze, które pozwalają na kompleksową obsługę zagranicznych rynków e-commerce. Integracja z systemem PayU gwarantuje dostęp do lokalnych metod płatności w Europie, Azji, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Ameryce Łacińskiej, które wraz z kartami płatniczymi zapewniają całościowe pokrycie danego rynku. Dla firm, które myślą o rozwijaniu sprzedaży transgranicznej na wielu rynkach, powstał PayU Hub, czyli globalne rozwiązanie płatności online, dzięki któremu wykonując integrację z jednym API można przyjmować płatności w krajach na całym świecie.