Contact center w nowej rzeczywistości

Contact center w nowej rzeczywistości

18 listopada 2020 / Warszawa

1795 zł netto do 9 października

1295 zł netto do 18 listopada (cena udziału online)

2095 zł netto do 18 listopada

Cel

Mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w konferencji podczas, której omówimy w praktyczny sposób wyzwania, które stały się i będą udziałem contact center w najbliższym czasie. Contact center, jak mało który dział musiał niezwykle szybko przestawić się na nowe tory. Nowe wyzwania, które zaskoczyły nas wszystkich, zmusiły do szybkiego przeorganizowania pracy , wypracowania nowych schematów i reguł. Nic nie wskazuje na to, byśmy mieli szybko powrócić do dawnej normalności. Przyszłość jest niewiadomą, a wszelkie prognozy wskazują, iż coraz częściej będziemy zaskakiwani sytuacjami wymagającymi od nas natychmiastowej reakcji. Koronawirus pokazał też, iż rozwiązania, które wcześniej były trudne do zaakceptowania, mogą pod pewnymi warunkami, dobrze funkcjonować i stać się stałym elementem życia biznesowego.

W trakcie konferencji omówimy m.in.:

  • największe wyzwania stojące przed contact center
  • jak przygotować się do sytuacji awaryjnych i tworzyć skuteczne plany
  • jak budować efektywny zespół pracujący w warunkach rozproszonych
  • jak wykorzystać sztuczną inteligencję bym mieć wsparcie w sytuacji kryzysowej
  • jak rekrutować ludzi na trudne czasy

Dzięki udziałowi dowiesz się:

  • jak na trudnosci reagują inni
  • jak zorganizować efektywnie pracę, tak by wyjść naprzeciw oczekiwaniom pracowników i klientów
  • jak tworzyć bezpieczne środowisko pracy
  • jak planować sytuacje awaryjne
  • jakie są prognozy i rekomendacje dla branży CC

Prelegenci, którzy są uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach oraz program, który uwzględni aktualną sytuację stanowią o sile tej konferencji.

Będzie aktualnie, praktycznie i konkretnie. Powiemy o tym co ważne i kluczowe w contact center.

Do uczestnictwa zapraszamy przede wszystkim reprezentantów contact/call center oraz wszystkie osoby zainteresowane tą problematyką.

Nie może Państwa zabraknąć w miejscu, gdzie rzeczowo porozmawiamy o teraźniejszosci i przyszłosci branży!

Program

Środa, 18 listopada

08:30 09:00

Rejestracja uczestników, poranna kawa

  • 30 min.
Warszawa, ,
09:00 09:40

Contact center na nowych zasadach

  • Paulina Zając, HR Manager, Voice Contact Center
  • Karolina Kania, Starszy Kierownik Projektu, Voice Contact Center
  • Jak tworzyć pracę contact center w nowej rzeczywistości
  • Praca zdalna czy praca z biura
  • Największe wyzwania stojące przed contact center 
  • 40 min.
Warszawa, ,
09:40 11:10

Praktyczne aspekty prawne pracy w contact center

  • Robert Stępień, Radca prawny, Partner, kieruje biurem kancelarii PCS Paruch Chruściel Schiffter | Littler Global w Krakowie
  • Regulacje prawne dot. pracy zdalnej
  • Telepraca 
  • Regulaminy pracy zdalnej
  • Bezpieczeństwo danych w pracy zdalnej
  • Rozliczanie pracy zdalnej 
  • Organizacja bezpiecznej pracy w biurze
  • Regulaminy zabezpieczające pracodawcę 
  • Przeciwdziałanie pozwom pracowniczym w zakresie COVID i tarczy
  • Pracownicy niezatrudnieni na umowach o pracę
  • Elementy tarczy użyteczne dla contact center 
  • 90 min.
Warszawa, ,
11:10 11:30

Przerwa na kawę

  • 20 min.
Warszawa, ,
11:30 12:00

Tworzenie planów awaryjnych w contact center

  • Jak stworzyć skuteczny back-up
  • Co wziąć pod uwagę
  • Ryzyka, które musimy przeanalizować
  • Jak nie dać sie zaskoczyć
  • Wnioski na przyszłość z obecnej sytuacji
  • 30 min.
Warszawa, ,
12:00 12:30

Praca zdalna jako sposób na nowe otwarcie dla sektora sprzedaży telefonicznej

  • Marek Jadachowski, Dyrektor Zarządzający Call/Contact Center, POS Group
  • 30 min.
Warszawa, ,
12:30 13:10

Zarządzanie zespołem rozproszonym (Call Center)

  • Tomasz Marcinkowski vel Marciniak, Negocjator Kontraktowy, Doradca, Trener, Organizator VELMARK Group
  • CRM w zarządzaniu sprzedażą - przekleństwo czy błogosławieństwo ? 
  • Zasady „układania wirtualnych relacji” na poziomie Lider vs Zespół
  • Twarde wskaźniki i skuteczne metody korygowania indywidualnych wyników „na odległość”
  • „Działanie rodzi motywacje a nie odwrotnie” - prawdziwa rola Lidera w trudnych sytuacjach rynkowych 
  • W jaki sposób zastosować Metodę Mastermind w zespole rozproszonym - przykłady 
  • 40 min.
Warszawa, ,
13:10 14:00

Przerwa na lunch

  • 50 min.
Warszawa, ,
14:00 14:40

Samodzielność, lojalność i efektywność pracownika zdalnego

  • Magdalena Czubaszek, Trenerka i coach z międzynarodowym certyfikatem Gallup® Certified Strengths Coach w Instytucie Gallupa w Londynie
  • Rekrutacja- jakich kompetencji szukać u kandydatów, którzy będą głównie pracować zdalnie?
  • Organizacja- na ile pracownik może być samodzielny w warunkach pracy zdalnej?
  • Manager - Czego musi się nauczyć a czego oduczyć w zarządzaniu zespołem pracującym zdalnie (poza biurem)? 
  • Zespół - Ludzie potrzebują ludzi. Jak utrzymać współpracę zespołową pracując z domu?
  • Pracownik - benefity i zagrożenia pracy z domu
  • Rozważania dotyczące opracowania strategii pracy w domu:
  • Optymalne wskaźniki sprzyjające efektywności i samodzielności w warunkach pracy zdalnej
  • Wyniki badań nad efektywnością pracy zdalnej z Instytutu Gallupa
  • Odporność psychiczna
  • Rytuały wspierające dowożenie zadań i efektywność
  • 40 min.
Warszawa, ,
14:40 15:10

Onboarding nowych pracowników w czasie pandemii-CASE STUDY

  • Agnieszka Maciejewska, Dyrektor Personalna EY
  • Portal dla nowych pracowników
  • Wydarzenie online, inne treści, inna forma
  • EY everywhere- nowy koncept zarządzania talentami
  • 30 min.
Warszawa, ,
15:10 15:50

Cyberbezpieczeństwo i suport techniczny w pracy zdalnej

  • Włodzimierz Nowak, Były: Członek Zarządu T-Mobile, Pełnomocnik Ministra Cyfryzacji ds. Cyberbezpieczeństwa, Generał Wojska Polskiego
  • Jak zapewnić cyberbezpieczeństwo w pracy zdalnej
  • Główne zagrożenia
  • Jak dbać o bezpieczeństwo, a jednocześnie nie blokować zadań pracowników
  • Jak skutecznie wspomagać pracowników w przypadku trudności technicznych 
  • 40 min.
Warszawa, ,
15:50 16:00

Przerwa na kawę

  • 10 min.
Warszawa, ,
16:00 16:30

Co pomaga przyciągnać i utrzymać pracowników contact center

  • Magdalena Gera-Pikulska, HR Senior Consultant
  • Jakie firmy potrzebują dziś pracowników Call Center?
  • Jaki profil ma dziś pracownik CC?
  • Rynek pracy Pracodawcy? – czy sprzyja rekrutacji do CC?
  • Millenialsi – czy umiemy ich przyciągnąć i zrekrutować?
  • Systemy motywacyjne, szkolenia, zarządzanie czasem pracy i przestrzenią - co pomaga przyciągnąć i utrzymać pracowników CC?
  • Czy kultura organizacyjna firmy i jej menedżerowie są gotowi na nowych pracowników?
  • 30 min.
Warszawa, ,
16:30 17:10

Sztuczna inteligencja jako wsparcie w sytuacji kryzysowej: CASE STUDY

  • Dawid Wójcicki, Założyciel i CEO spółki Voicetel Communications S.A.
  • Jak inteligentne hosty głosowe wspierają obsługę klienta w obliczu pandemii
  • Czego rozmówcy oczekują od inteligentnych hostów
  • Na jakich polach hosty są w stanie wesprzeć działy contact center
  • 40 min.
Warszawa, ,
17:10

Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów

Warszawa, ,

Prelegenci

  • Magdalena Czubaszek

    Magdalena Czubaszek

    Trenerka i coach z międzynarodowym certyfikatem Gallup® Certified Strengths Coach w Instytucie Gallupa w Londynie
  • Magdalena Gera-Pikulska

    Magdalena Gera-Pikulska

    HR Senior Consultant
  • Marek Jadachowski

    Marek Jadachowski

    Dyrektor Zarządzający Call/Contact Center, POS Group
  • Karolina Kania

    Karolina Kania

    Starszy Kierownik Projektu, Voice Contact Center
  • Agnieszka Maciejewska

    Agnieszka Maciejewska

    Dyrektor Personalna EY
  • Tomasz Marcinkowski vel Marciniak

    Tomasz Marcinkowski vel Marciniak

    Negocjator Kontraktowy, Doradca, Trener, Organizator VELMARK Group
  • Włodzimierz Nowak

    Włodzimierz Nowak

    Były: Członek Zarządu T-Mobile, Pełnomocnik Ministra Cyfryzacji ds. Cyberbezpieczeństwa, Generał Wojska Polskiego
  • Robert Stępień

    Robert Stępień

    Radca prawny, Partner, kieruje biurem kancelarii PCS Paruch Chruściel Schiffter | Littler Global w Krakowie
  • Dawid Wójcicki

    Dawid Wójcicki

    Założyciel i CEO spółki Voicetel Communications S.A.
  • Paulina Zając

    Paulina Zając

    HR Manager, Voice Contact Center

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca marketingowa

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1795 zł netto do 9 października

Zarejestruj się