Contact center w nowej rzeczywistości

Contact center w nowej rzeczywistości

18 listopada 2020 / Online

Cel

Mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w konferencji podczas, której omówimy w praktyczny sposób wyzwania, które stały się i będą udziałem contact center w najbliższym czasie. Contact center, jak mało który dział musiał niezwykle szybko przestawić się na nowe tory. Nowe wyzwania, które zaskoczyły nas wszystkich, zmusiły do szybkiego przeorganizowania pracy , wypracowania nowych schematów i reguł. Nic nie wskazuje na to, byśmy mieli szybko powrócić do dawnej normalności. Przyszłość jest niewiadomą, a wszelkie prognozy wskazują, iż coraz częściej będziemy zaskakiwani sytuacjami wymagającymi od nas natychmiastowej reakcji. Koronawirus pokazał też, iż rozwiązania, które wcześniej były trudne do zaakceptowania, mogą pod pewnymi warunkami, dobrze funkcjonować i stać się stałym elementem życia biznesowego.

W trakcie konferencji omówimy m.in.:

  • największe wyzwania stojące przed contact center
  • jak przygotować się do sytuacji awaryjnych i tworzyć skuteczne plany
  • jak budować efektywny zespół pracujący w warunkach rozproszonych
  • jak wykorzystać sztuczną inteligencję bym mieć wsparcie w sytuacji kryzysowej
  • jak rekrutować ludzi na trudne czasy

Dzięki udziałowi dowiesz się:

  • jak na trudnosci reagują inni
  • jak zorganizować efektywnie pracę, tak by wyjść naprzeciw oczekiwaniom pracowników i klientów
  • jak tworzyć bezpieczne środowisko pracy
  • jak planować sytuacje awaryjne
  • jakie są prognozy i rekomendacje dla branży CC

Prelegenci, którzy są uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach oraz program, który uwzględni aktualną sytuację stanowią o sile tej konferencji.

Będzie aktualnie, praktycznie i konkretnie. Powiemy o tym co ważne i kluczowe w contact center.

Do uczestnictwa zapraszamy przede wszystkim reprezentantów contact/call center oraz wszystkie osoby zainteresowane tą problematyką.

Nie może Państwa zabraknąć w miejscu, gdzie rzeczowo porozmawiamy o teraźniejszosci i przyszłosci branży!

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online