REJESTRACJA NA WYDARZENIE ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA!
Sprzedaż polskich sklepów internetowych za granicą w ostatnim roku urosła o jedną piątą. W sumie handel cross-border wynosi obecnie już 17 proc. całej sprzedaży e-sklepów z Polski.
Przedsiębiorcy coraz śmielej szukają odbiorców dla swoich produktów poza Polską, a kolejne podmioty specjalizują się we wspieraniu biznesu w podbijaniu zagranicznych rynków przez internet.
Wśród trendujących kierunków ekspansji specjaliści wymieniają Rumunię i kraje bałtyckie, gdzie polskie marki są bardzo dobre postrzegane, a rynek e-commerce dynamicznie rozwija się. Coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji pozwalają m.in. na większą optymalizację procesów obsługi klienta. To jedne z głównych wątków, które poruszymy podczas drugiej edycji Kongresu Cross-Border E-Commerce.
To wydarzenie szyte na miarę dla polskich małych i średnich sklepów internetowych, które planują rozwój na kolejnych rynkach. Podczas prezentacji i rozmów z liderami branży e-handlu w Polsce, zaprezentujemy ogromny potencjał i praktyczne rozwiązania w obszarze sprzedaży online cross-border. Swoje business case zaprezentują wiodące marki realizujące e-handel transgraniczny.
Do udziału w kongresie zapraszamy właścicieli sklepów internetowych planujących ekspansję zagraniczną oraz menedżerów odpowiedzialnych za rozwój cross-border e-commerce w przedsiębiorstwach.
Udział w wydarzeniu pozwoli Państwu na zdefiniowanie najbardziej skutecznego planu działań, by rozpocząć lub skalować sprzedaż za granicą.



























