
Cel
W każdej firmie, o każdej porze dnia (w nocy już nie!) mogą pojawić się pracownicy Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Kontrolujący pojawiają się w siedzibie przedsiębiorcy zazwyczaj wcześnie rano, zwykle w asyście Policji i specjalistów z zakresu IT. Poza siedzibą przedsiębiorcy, przedstawiciele UOKiK mogą przeszukać domy i samochody pracowników wyższych szczebli, jeżeli istnieją uzasadnione podejrzenia, że dowody naruszeń prawa konkurencji znajdują się poza siedzibą spółki.
W celu jak najlepszego przygotowania na wypadek kontroli i / lub przeszukania, warto wiedzieć:
- Jakie są różnice między kontrolą a przeszukaniem
- Co mogą, a czego nie mogą pracownicy UOKiK w trakcie kontroli/przeszukania?
- Jak zorganizować pracę w spółce w trakcie kontroli i przeszukania?
- Jakie są ryzyka związane z kontrolą i przeszukaniem?
- Czy spółka powinna współpracować z UOKiK w trakcie kontroli/przeszukania?
Do udziału w webinarze zapraszamy:
- Prezesów, Członków Zarządu, Dyrektorów Zarządzających
- Dyrektorów Działów Prawnych i Prawników Zewnętrznych i Wewnętrznych
- Radców Prawnych
- Adwokatów
- Dyrektorów Marketingu
- Oraz wszystkie osoby zainteresowane pogłębieniem i aktualizacją wiedzy w tej szeroko rozwijającej się dziedzinie prawa
Program
Czwartek, 11 marca
Kontrola z przeszukaniem UOKiK
- Joanna Affre, Adwokat, Wspólnik zarządzający, Affre i Wspólnicy Sp.K.
- Różnice między kontrolą a przeszukaniem
- Co mogą, a czego nie mogą pracownicy UOKiK w trakcie kontroli/przeszukania?
- Jak zorganizować pracę w spółce w trakcie kontroli i przeszukania?
- Ryzyka związane z kontrolą i przeszukaniem?
- Czy spółka powinna współpracować z UOKiK w trakcie kontroli/przeszukania?
Sesja pytań i odpowiedzi
- Joanna Affre, Adwokat, Wspólnik zarządzający, Affre i Wspólnicy Sp.K.
Prelegenci
-
Joanna Affre
Adwokat, Wspólnik zarządzający Affre i Wspólnicy Sp.K.
Joanna jest założycielką kancelarii Affre i Wspólnicy. Specjalizuje się w szeroko rozumianym prawie konkurencji. Posiada też rozległe doświadczenie w prawie karnym dla biznesu i obsłudze firm, szczególnie w negocjacjach i rozwiązywaniu sporów między wspólnikami. Jest członkiem Rady Francusko – Polskiej Izby Gospodarczej oraz Doradcą Prezesa UOKiK (non-governmental advisor) w Międzynarodowej Sieci Konkurencji, a także członkiem Stowarzyszenia Prawa Konkurencji oraz European Competition Lawyers Association (ECLA). Jest rekomendowanym prawnikiem w zakresie prawa konkurencji i antymonopolowego w 17. edycji Rankingu Kancelarii Prawniczych „Rzeczpospolitej”. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu nauk politycznych (IEP Strasbourg Francja), prawa wspólnotowego (Lyon III Francja) i prawa konkurencji (King’s College, Londyn, Wielka Brytania).
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- konferencje@pb.pl
- PB konferencje
199 zł netto do 11 marca
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy