LinkedIn jako narzędzie poszukiwania pracy i budowania kariery zawodowej

LinkedIn jako narzędzie poszukiwania pracy i budowania kariery zawodowej

4 listopada 2020 / Online

99 zł netto do 4 listopada (cena udziału online)

Cel

LinkedIn to doskonałe narzędzie do budowania kariery zawodowej, szukania pracy i nieoceniona możliwość pokazania się rekruterom. Twój profil i Twoja sieć kontaktów na Linkedin to najważniejsze narzędzie biznesowe na rynku.


Zastanawiasz się, jak sprawić, aby LinkedIn pomogł Ci:

  • skuteczniej budować karierę zawodową
  • szybciej awansować
  • więcej zarabiać
  • mieć poszucie większej satysfakcji z wykonywanej pracy 
  • znaleźć wymarzoną pracę lub ugruntować swoją pozycję w aktualnej ?



Dlatego weź udział w webinarium, zbuduj swoją indywidualną strategię personalną na LinkedIn, która zastąpi codzienne przeglądanie ofert pracy i wzmocni Twoją pozycję eksperta.


  • Dowiesz się, jak budować sieć kontaktów i umacniać relacje na LinkedIn, aby przynosiły wymierne korzyści
  • Nauczysz się planować, mierzyć i optymalizować działania na LinkedIn
  • Będziesz wiedzieć, jak Linkedin może pomóc Ci w rozwoju Twojej kariery czy znalezieniu pracy marzeń


Jeśli jesteś otwarty na nowe wyzwania to webinarium „LinkedIn jako narzędzie poszukiwania pracy i budowania kariery zawodowej” jest właśnie dla Ciebie! Nie czekaj, już dziś zgłoś swój udział i krok po kroku pod okiem eksperta Adriana Gamonia zbuduj swój plan działania i skuteczny profil na LinkedIn, który będzie dla Ciebie sam pracować.


Program

Środa, 4 listopada

11:00 12:00

Personal branding na Linkedin

  • Strategia personalna na Linkedin – jak skutecznie zbudować atrakcyjny profil dla rekruterów i pracodawców (obecnych / przyszłych) ?
  • Jak budować sieć kontaktów, która pozwoli Ci budować silną markę osobistą i rozwijać swoją kerierę zawodową?
  • Budowa owocnych relacji: Co zrobić przed nawiązaniem kontaktu? Jak zbudować wiadomość „zaczepną” do rekrutera, współpracownika, pradocdawcy? Jak umacniać relacje po nawiązaniu kontaktu?
  • Jak na co dzień optymalnie ułożyć aktywności na LinkedIn, by działania pomogły Ci w znalezieniu pracy lub awansie?
  • W jaki sposób skutecznie korzystać z możliwości szukania pracy, przeglądania ofert i aplikowania na LinkedInie?
  • 60 min.
Online, ,
12:00 12:30

Budowanie Twojej obecności na LinkedInie

  • Praktyczna checliksta krok po kroku
  • Sesja pytań i odpowiedzi z ekspertem
  • 30 min.
Online, ,

Prelegenci

  • Adrian Gamoń

    Adrian Gamoń

    Brand Experience & Communication Strategist
    Wierzy w MOC słów i znaczenie narracji, dlatego pomaga firmom i osobom tworzyć skuteczną komunikację marek spójnych z wartościami i potrzebami klientów. Założyciel agencji Social Frame i twórca kierunku studiów podyplomowych na AGH „Social Media & Content Marketing”. Autor wielu publikacji marketingowych i prelegent prestiżowych konferencji branżowych. Współautor kursu e-learning „Social Selling SWAT” – kompleksowego szkolenia z zakresu social sellingu. Inicjator i organizator spotkań edukacyjno-networkingowych LinkedIn Local w Krakowie.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Paulina Mocka
Paulina Mocka

Project Manager

Współpraca

Weronika Kuchta
Weronika Kuchta

Marketing Manager

99 zł netto do 4 listopada

Zarejestruj się