SEO - optymalizacja i pozycjonowanie w Google dla specjalistów PR i content marketingu
Public relationsOnlineWarsztaty
SEO - optymalizacja i pozycjonowanie w Google dla specjalistów PR i content marketingu

Wstęp bezpłatny

Podczas warsztatów dowiesz się, jak tworzyć i dystrybuować treści oraz zarządzać stroną internetową, aby skutecznie docierać do odbiorców poprzez bezpłatne wyniki wyszukiwania w Google. Dzięki temu codziennie realizowane obowiązki content managera lub specjalisty PR staną się bardziej efektywne i zaczną wspierać pozyskiwanie ruchu na większą skalę.


Dzięki warsztatom SEO dla specjalistów PR i content marketingu:

  • Poznasz narzędzia niezbędne do analizy konkurencji, badania słów kluczowych i planowania treści
  • Dowiesz się, jak łączyć kompetencje z zakresu komunikacji, marketingu, budowania relacji z działaniami SEO
  • Zrozumiesz lepiej relacje pomiędzy poszczególnymi kanałami marketingu internetowego
  • Będziesz skuteczniej wspierać docieranie do klientów (lead generation, konwersje)


Szymon Słowik, ceniony ekspert SEO, doświadczony w prowadzeniu kampanii, szkoleń i audytów dla dużych marek, e-commerce, firm międzynarodowych, SaaS oraz wydawców, skupi się na zagadnieniach dotyczących tworzenia treści, która będzie atrakcyjna nie tylko z punktu widzenia użytkownika, ale również wyszukiwarki. Dzięki tej wiedzy zyskasz narzędzia i umiejętności niezbędne w świecie współczesnego marketingu.


Dla kogo są te warsztaty?

Warsztaty adresujemy do pracowników działów PR i content marketingu, którym zależy na zdobyciu wartościowej wiedzy i umiejętności praktycznych, pozwalających na osiągnięcie efektu synergii pomiędzy działaniami komunikacyjnymi i optymalizacyjnymi. Prowadzisz blog firmowy? Budujesz bazę wiedzy? Dystrybuujesz wartościowe treści w sieci? Podczas warsztatów dowiesz się jak robić to jeszcze lepiej


Przekonaj się, że pozyskiwanie ruchu organicznego nie oznacza ustępstw dotyczących merytoryki i stylistyki tekstu!

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 09:30Warsztaty

    • Szymon Słowik,  CEO, Takaoto.pro

    Ramowy plan godzinowy:


    09.30 Rozpoczęcie

    9.30-10.45 Warsztaty

    10.45-11.00 Przerwa

    11.00-12.30 Warsztaty

    12.30-13.00 Przerwa

    13.00-15.30 Warsztaty

    15.30 Sesja pytań i odpowedzi


    PROGRAM WARSZTATÓW

    • Wprowadzenie do SEO - uporządkowanie pojęć
    •  Jakie czynniki oddziałują na Google
    •  Dlaczego tak wiele treści w ogóle nie jest widocznych w wyszukiwarce?
    •  SEO a inbound marketing i praktyczne wnioski na temat pozyskiwania ruchu
    •  Podstawy analityki i KPI w SEO
    •  Techniczne ABC
    •  UX w SEO: bezpieczeństwo, szybkość, mobile, sprawna komunikacja
    •  Architektura informacji: zarządzanie strukturą strony
    •  Badanie potrzeb użytkowników
    •  Targetowanie: wstępna optymalizacja treści pod popularne słowa kluczowe
    •  Najczęstsze błędy w zarządzaniu treścią: kanibalizacja, thin content
    •  Duplikacja treści i użycie cross-domain canonical links
    •  Tworzenie content planów
    •  Rodzaje fraz i ich funkcje w planowaniu treści
    •  Rola intencji użytkownika
    • Long tail SEO
    •  Podstawowe zasady redakcji treści i meta danych
    •  Wartościowy content - co to znaczy dla Google?
    •  Analiza konkurencji i planowanie topowych treści
    •  Zarządzanie multimediami: obrazy, wideo, podcasty
    •  Rola linków w pozycjonowaniu
    •  Analiza profilu linków: własnego, konkurencji, wydawców
    •  Jak zdobywać linki
    •  Artykuły sponsorowane
    •  Współpraca z blogerami i influencerami
    •  Raporty i noty prasowe
    •  Guest blogging
    •  Outreach
    •  Social mentions
    •  Serwisy zapleczowe
    •  Współpraca z otoczeniem biznesu i instytucjami publicznymi
    •  Personal branding i edukacja
  • 16:00Zakończenie warsztatów

Szymon Słowik

Szymon Słowik

CEO, Takaoto.pro

Profesjonalnie związany z marketingiem internetowym od dekady (chociaż pierwszy staż w dziale marketingu podjął wcześniej, jeszcze przed rozpoczęciem studiów). Doświadczenie w SEO zdobywał pracując w agencji, startupie, in-house oraz jako niezależny konsultant. Od kilku lat rozwija z sukcesami własną butikowa agencję SEO Takaoto.pro Chętnie dzieli się wiedzą na konferencjach branżowych, w prasie, na studiach podyplomowych (AGH w Krakowie i Collegium Da Vinci w Poznaniu). Prowadzi blog o SEO i marketingu (szymonslowik.pl). Jest współautorem książek „Projektowanie strategii marki” pod red. Macieja Tesławskiego oraz „SEO Playbook” pod red. Sławomira Czajkowskiego (rozdział poświęcony audytom SEO). Prywatnie mąż, ojciec, pasjonat muzyki metalowej. https://www.linkedin.com/in/szymonslowik/ https://www.facebook.com/szymon.slowik https://twitter.com/szymonslowik

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Renata Grzeszczak

Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

600 013 324

[email protected]

Współpraca:

Joanna Czyczuk-Oziębło

Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

600 013 351

[email protected]