SEO - optymalizacja i pozycjonowanie w Google dla specjalistów PR i content marketingu

SEO - optymalizacja i pozycjonowanie w Google dla specjalistów PR i content marketingu

1 lipca 2021 / Online

795 zł netto do 28 maja

1095 zł netto do 1 lipca

Cel

Podczas warsztatów dowiesz się, jak tworzyć i dystrybuować treści oraz zarządzać stroną internetową, aby skutecznie docierać do odbiorców poprzez bezpłatne wyniki wyszukiwania w Google. Dzięki temu codziennie realizowane obowiązki content managera lub specjalisty PR staną się bardziej efektywne i zaczną wspierać pozyskiwanie ruchu na większą skalę.


Dzięki warsztatom SEO dla specjalistów PR i content marketingu:

  • Poznasz narzędzia niezbędne do analizy konkurencji, badania słów kluczowych i planowania treści
  • Dowiesz się, jak łączyć kompetencje z zakresu komunikacji, marketingu, budowania relacji z działaniami SEO
  • Zrozumiesz lepiej relacje pomiędzy poszczególnymi kanałami marketingu internetowego
  • Będziesz skuteczniej wspierać docieranie do klientów (lead generation, konwersje)


Szymon Słowik, ceniony ekspert SEO, doświadczony w prowadzeniu kampanii, szkoleń i audytów dla dużych marek, e-commerce, firm międzynarodowych, SaaS oraz wydawców, skupi się na zagadnieniach dotyczących tworzenia treści, która będzie atrakcyjna nie tylko z punktu widzenia użytkownika, ale również wyszukiwarki. Dzięki tej wiedzy zyskasz narzędzia i umiejętności niezbędne w świecie współczesnego marketingu.


Dla kogo są te warsztaty?

Warsztaty adresujemy do pracowników działów PR i content marketingu, którym zależy na zdobyciu wartościowej wiedzy i umiejętności praktycznych, pozwalających na osiągnięcie efektu synergii pomiędzy działaniami komunikacyjnymi i optymalizacyjnymi. Prowadzisz blog firmowy? Budujesz bazę wiedzy? Dystrybuujesz wartościowe treści w sieci? Podczas warsztatów dowiesz się jak robić to jeszcze lepiej


Przekonaj się, że pozyskiwanie ruchu organicznego nie oznacza ustępstw dotyczących merytoryki i stylistyki tekstu!

Program

Czwartek, 1 lipca

09:30

Warsztaty

  • Szymon Słowik, CEO, Takaoto.pro

Ramowy plan godzinowy:


09.30 Rozpoczęcie

9.30-10.45 Warsztaty

10.45-11.00 Przerwa

11.00-12.30 Warsztaty

12.30-13.00 Przerwa

13.00-15.30 Warsztaty

15.30 Sesja pytań i odpowedzi


PROGRAM WARSZTATÓW

  • Wprowadzenie do SEO - uporządkowanie pojęć
  •  Jakie czynniki oddziałują na Google
  •  Dlaczego tak wiele treści w ogóle nie jest widocznych w wyszukiwarce?
  •  SEO a inbound marketing i praktyczne wnioski na temat pozyskiwania ruchu
  •  Podstawy analityki i KPI w SEO
  •  Techniczne ABC
  •  UX w SEO: bezpieczeństwo, szybkość, mobile, sprawna komunikacja
  •  Architektura informacji: zarządzanie strukturą strony
  •  Badanie potrzeb użytkowników
  •  Targetowanie: wstępna optymalizacja treści pod popularne słowa kluczowe
  •  Najczęstsze błędy w zarządzaniu treścią: kanibalizacja, thin content
  •  Duplikacja treści i użycie cross-domain canonical links
  •  Tworzenie content planów
  •  Rodzaje fraz i ich funkcje w planowaniu treści
  •  Rola intencji użytkownika
  • Long tail SEO
  •  Podstawowe zasady redakcji treści i meta danych
  •  Wartościowy content - co to znaczy dla Google?
  •  Analiza konkurencji i planowanie topowych treści
  •  Zarządzanie multimediami: obrazy, wideo, podcasty
  •  Rola linków w pozycjonowaniu
  •  Analiza profilu linków: własnego, konkurencji, wydawców
  •  Jak zdobywać linki
  •  Artykuły sponsorowane
  •  Współpraca z blogerami i influencerami
  •  Raporty i noty prasowe
  •  Guest blogging
  •  Outreach
  •  Social mentions
  •  Serwisy zapleczowe
  •  Współpraca z otoczeniem biznesu i instytucjami publicznymi
  •  Personal branding i edukacja
Online, ,
16:00

Zakończenie warsztatów

Online, ,

Prelegenci

  • Szymon Słowik

    Szymon Słowik

    CEO Takaoto.pro
    Profesjonalnie związany z marketingiem internetowym od dekady (chociaż pierwszy staż w dziale marketingu podjął wcześniej, jeszcze przed rozpoczęciem studiów). Doświadczenie w SEO zdobywał pracując w agencji, startupie, in-house oraz jako niezależny konsultant. Od kilku lat rozwija z sukcesami własną butikowa agencję SEO Takaoto.pro Chętnie dzieli się wiedzą na konferencjach branżowych, w prasie, na studiach podyplomowych (AGH w Krakowie i Collegium Da Vinci w Poznaniu). Prowadzi blog o SEO i marketingu (szymonslowik.pl). Jest współautorem książek „Projektowanie strategii marki” pod red. Macieja Tesławskiego oraz „SEO Playbook” pod red. Sławomira Czajkowskiego (rozdział poświęcony audytom SEO). Prywatnie mąż, ojciec, pasjonat muzyki metalowej. https://www.linkedin.com/in/szymonslowik/ https://www.facebook.com/szymon.slowik https://twitter.com/szymonslowik

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

795 zł netto do 28 maja

Zarejestruj się