Warszawa
Konferencja
12 marca 2024
12 marca 2024
Sound Garden Hotel
Komunikacja wewnętrzna '24
Komunikacja wewnętrzna
Największe wyzwania i najlepsze praktyki
Ikona zamknięcia

Cel

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym, jednym z kluczowych elementów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania organizacji jest efektywna i dobrze zorganizowana komunikacja wewnętrzna. Obecnie, w erze intensywnego przepływu informacji, komunikacja nie ogranicza się już jedynie do roli narzędzia przekazywania danych, lecz stanowi kluczowy składnik kształtujący kulturę organizacyjną, zwiększający zaangażowanie pracowników oraz umożliwiający adaptację do szybko zmieniających się warunków rynkowych.

Dodatkowo, wraz z postępem technologii i globalizacją, wyzwania związane z zarządzaniem informacjami wewnątrz przedsiębiorstw stają się coraz bardziej złożone. Wprowadzenie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych i strategicznych podejść do komunikacji staje się nie tylko koniecznością, ale także szansą na zwiększenie efektywności działań, budowanie silnych relacji w zespole oraz wspieranie innowacji.

Ponadto, poprzez skuteczne wykorzystanie komunikacji wewnętrznej organizacje mogą dostosować się do współczesnych wymogów, tworząc elastyczne struktury zdolne radzić sobie z dynamicznymi zmianami otoczenia biznesowego.


Zapraszamy Cię do udziału w 1-dniowej konferencji „Komunikacja wewnętrzna ‘24”, która odbędzie się 12 marca 2024 r. w Warszawie, która będzie doskonałą okazją do wymiany wiedzy, doświadczeń oraz inspiracji. Dołącz do grona ekspertów i poznaj najciekawsze case studies ostatnich miesięcy.

Wspólnie z zaproszonymi ekspertkami i ekspertami:

  • Zaprezentujemy, jak z sukcesem edukować pracowników na temat dostępnych narzędzi i kanałów informacji wewnętrznych
  • Zastanowimy się, jak stworzyć skuteczną i przejrzystą komunikację podczas wdrażanych zmian w organizacji
  • Pokażemy, jak powinno wyglądać Partnerstwo komunikacji wewnętrznej z biznesem
  • Doradzimy, w jaki sposób projektować procesy komunikacji wewnętrznej, tak aby zawalczyć o uwagę odbiorów
  • Opowiemy, jak uspójnić komunikaty z kulturą organizacji oraz podejmowanymi działaniami Employer Brandingowymi


Innymi słowy, przedstawimy, jak stworzyć skuteczną i przejrzystą komunikację podczas wdrażanych zmian w organizacji!

#1 dzień solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy

#8 prelekcji w formie praktycznych case studies

#kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż

#1 panel dyskusyjny - okazja do interakcji prelegentów z uczestnikami

#Kilkudziesięciu zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Doświadczenie

Konferencje, warsztaty i szkolenia dla biznesu organizujemy od 2004 roku. Najbardziej aktualne tematy dla przedstawicieli wielu branż oraz uznana marka na rynku sprawiają, że jesteśmy czołowym organizatorem wydarzeń skierowanych do specjalistów, menedżerów i przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, którzy stawiają na rozwój i nieustanne podnoszenie kwalifikacji..

Profesjonalizm i nowoczesne kategorie szkoleń

Nasze konferencje, warsztaty oraz szkolenia biznesowe prowadzą najlepsi mówcy - trenerzy i praktycy będący uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach i mający na swoim koncie znaczące osiągnięcia. Pomożemy Ci w wielu dziedzinach - zarządzaniu zespołem, budowaniu marki osobistej, udoskonalaniu obsługi klienta, poznaniu nowych trendów rynkowych, nadchodzących zmian legislacyjnych itp. Nie ma lepszej inwestycji niż inwestycja w siebie..

Tysiące zadowolonych klientów

Efektywne prowadzenie firmy nie jest możliwe bez ciągłego rozwoju, zdobywania wiedzy i umiejętności korzystania z odpowiednich narzędzi. Wiedzą o tym tysiące przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów, którzy co roku uczestniczą w naszych wydarzeniach, szukając nie tylko wiedzy i inspiracji, ale również doskonałej okazji do nawiązania cennych kontaktów. Udział w wydarzeniach PB to doskonałe forum wymiany doświadczeń i networkingu..

20

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu

1546

firm zaufało nam w 2023 roku

3396

uczestników wydarzeń w 2023 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak
Magdalena Marczak

Project Manager

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Sound Garden Hotel

ul. Żwirki i Wigury 18
Warszawa

Partner

Partner Merytoryczny

Patron

  • Emplo

    Zapraszamy do odkrycia Emplo - platformy HR, która rewolucjonizuje sposób zarządzania zasobami ludzkimi. Nasze rozwiązanie to nie tylko system do zarządzania personelem - to narzędzie, które przekształca sposób, w jaki firmy angażują, rozwijają i motywują swoich pracowników. Emplo oferuje szeroki zakres funkcji, obejmujący zarządzanie czasem pracy, rekrutację, onboarding, szkolenia, analizy danych HR oraz zarządzanie procesami. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi użytkownika oraz zaawansowanym narzędziom raportowania i analizy, firmy mogą szybko i efektywnie dostosowywać się do zmieniających się potrzeb biznesowych. Nasza platforma umożliwia automatyzację wielu procesów HR, w tym procesu onboardingu, zatrudniania i zarządzania. Pozwala to pracownikom działu HR skupić się na strategicznych inicjatywach, budowaniu zaangażowania i rozwijaniu potencjału pracowników. Emplo to kompleksowe narzędzie, które wspiera firmę na każdym etapie zarządzania zasobami ludzkimi, od momentu rekrutacji, przez onboarding, aż po rozwój i utrzymanie talentów. Emplo to także platforma, która stawia na innowacyjne podejście do zarządzania personelem, umożliwiając firmom budowanie bardziej efektywnych i zmotywowanych zespołów, co przekłada się na wzrost wydajności i osiąganie lepszych wyników biznesowych.