Komunikacja wewnętrzna
Public relationsWarszawaKonferencja
Novotel Warszawa Centrum
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
Wyzwania, trendy, najlepsze praktyki

Wstęp bezpłatny

Funkcjonowanie firm w nieprzewidywalnym i niestabilnym świecie stawia dziś komunikację wewnętrzną na strategicznym i priorytetowym miejscu w wielu organizacjach. Aby osiągać cele biznesowe, radzić sobie w sytuacjach trudnych wizerunkowo, w czasie zmian i kryzysów, skuteczna i efektywna komunikacja wewnętrzna jest niezbędna. Dobrze prowadzona ma realne przełożenie na zachowania pracowników, pomaga przejść firmie przez trudne momenty z silnym wsparciem zespołów oraz daje możliwość właściwego reagowania na emocje i nastroje pracowników.

Zapraszamy Cię do udziału w 1-dniowej konferencji Komunikacja wewnętrzna, która odbędzie się 29 marca 2023 r. w Warszawie. Dołącz do grona ekspertów i poznaj case studies zaproszonych firm.

Sprawdzimy, jakie są trendy i wyzwania w komunikacji wewnętrznej w 2023 roku

Zastanowimy się, jak „zsynchronizować” komunikację w wielu oddziałach, jeśli działamy globalnie i lokalnie

Pokażemy, jak umiejscowić działania D&I w centrum inicjatyw komunikacji wewnętrznej

Doradzimy, jak tworzyć efektywną i angażującą komunikację uwzględniającą różne pokolenia w miejscu pracy

Przedstawimy kluczowe narzędzia wspierające komunikację wewnętrzną

Sprawdzimy, jak mierzyć i projektować działania komunikacji wewnętrznej


#1 dzień solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy

#10 prelekcji w formie praktycznych case studies

#Kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż

#1 panel dyskusyjny - okazja do interakcji prelegentów z uczestnikami

#Kilkudziesiędziu zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów

Dajemy Ci inspiracje, wiedzę, możliwość poznania znakomitych praktyków, czas na networking oraz możliwość rozwoju. W zamian liczymy na Twoją obecność i zaangażowanie oraz otwarty umysł.


Do udziału w konferencji zapraszamy:

  • Dyrektorów Działów Komunikacji i PR, Komunikacji Wewnętrznej, Komunikacji Korporacyjnej
  • Managerów ds. Komunikacji, ds. PR
  • Dyrektorów Działów HR
  • Managerów HR
  • Employer Branding Managerów
  • Kierowników projektów komunikacyjnych


Uczestnikom gwarantujemy:

  • Najwyższą jakość merytoryczną = wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
  • Liczne inspiracje i sesje motywujące do działania i zmian
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
  • Liczne okazje do integracji i interakcji
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Partnerzy:

Partner Merytoryczny

PinPoint

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:00Rejestracja uczestników, poranna kawa

  • 08:55Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

    • ,  Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu
  • 09:00PANEL DYSKUSYJNY – Trendy i wyzwania w komunikacji wewnętrznej w 2023 roku

    • ,  Moderator: Adriana Borucka, Founder & Managing Partner PinPoint/iComms
    • Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz,  Head of Internal and Engagement Communications, Ringier Axel Springer Polska
    • Tomasz Cieślak,  Kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej, Rossmann
    • Krzysztof Rapacz,  Global Internal Communications Manager, RTB House
    • Jacek Ławrecki,  Dyrektor ds. Komunikacji, Fortum
    • Paulina Łukaszuk,  Dyrektor ds. Komunikacji, Rzecznik Prasowy, Akademia Leona Koźmińskiego

    Komunikacja wewnętrzna od kilku lat przechodzi dużą zmianę – w jej zakres wchodzą nowe obszary (video, podcasty, analityka), zmieniają się także oczekiwania co do kompetencji ekspertów zajmujących się tym tematem. A to wszystko dlatego, że zmieniają się potrzeby i wyzwania oraz idące za nimi trendy.

    Podczas tego panelu wraz z gośćmi przeanalizujemy bieżące potrzeby organizacji oraz pracowników w odniesieniu do komunikacji wewnętrznej. Przyjrzymy się także wynikom zarówno lokalnych i globalnych badań dotyczących trendów w komunikacji wewnętrznej.

  • 09:45Strategie komunikacji wewnętrznej w czasach kryzysu

    • Agata Kozłowska,  Kierowniczka Zespołu Administracji i Komunikacji Wewnętrznej, Wonga Polska

    Czy w niepewnych czasach powinniśmy budować komunikację na podstawie strategii, czy też musimy się skupić na tu i teraz? Jeżeli budować strategię, to w jaki sposób, aby była przydatna w zmieniających się okolicznościach biznesowych, społecznych, rynkowych? W jaki planować działania, tak aby realnie wspierały firmę w realizacji celów strategicznych? Podczas tego wystąpienia na nowo przyjrzymy się strategii komunikacji wewnętrznej.

  • 10:15Globalnie i lokalnie – jak „zsynchronizować” komunikację w wielu oddziałach

    • Tomasz Cieślak,  Kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej, Rossmann

    Komunikacja w firmach rozproszonych geograficznie to duże wyzwanie. Z jednej strony podstawowa zasada komunikacji mówi o dopasowaniu jej do grupy odbiorców, a te różnią się od siebie w zależności od lokalizacji. Z drugiej strony spójność komunikacji będzie decydowała o sile marki i silnej społeczności budowanej na wspólnych wartościach. Zachowanie balansu jest kluczem, pytanie jak to zrobić…

  • 10:45Przerwa na kawę oraz networking

    Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami konferencji!

  • 11:05D&I w centrum inicjatyw komunikacji wewnętrznej

    • Karolina Szelągowska,  Internal Communication Expert, Mercer

    O tym, że główną cechą dobrej komunikacji jest jej inkluzywność wiemy od wielu lat. Teraz czas pójść dalej – postawić inkluzywność w centrum wszystkich działań komunikacyjnych. Dotyczy to tak narzędzi, kanałów, samych komunikatów jak i kultury komunikacji prezentowanej przez liderów w organizacji. Jak w takim razie robić komunikację, która pozwoli łączyć ludzi, jednocześnie wspierając różnorodność, tak istotną dla dobrego funkcjonowania naszych pracowników.

  • 11:35Pokolenia w miejscu pracy - jak tworzyć efektywną i angażującą komunikację?

    • Paulina Łukaszuk,  Dyrektor ds. Komunikacji, Rzecznik Prasowy, Akademia Leona Koźmińskiego

    Różnice pokoleniowe to fakt. Wiele się o nich mówi w kontekście trudności jakie za sobą niosą. Ta prelekcja będzie o tym jak dopasować komunikację do różnych odbiorców, jako krok 1 do jej efektywności. Pójdziemy jednak także o krok dalej – zastanowimy się jak komunikacja, w oparciu o mocne strony różnych pokoleń, może pomóc budować silną, dobrze współpracującą społeczność.

  • 12:05Pracownik ambasadorem Twojej firmy. Komunikacja wewnętrzna jako sposób budowania silnej marki pracodawcy

    • Magdalena Gębala,  Internal Communication & Employer Branding Professional, Shell

    Wiarygodna i autentyczna komunikacja firmy wymaga zaangażowania pracowników. Jednocześnie mierzymy się z wyzwaniem jakim jest spadające zaangażowanie pracowników. Jak w takim razie budować postawy ambasadorskie, w jaki sposób zapewnić spójność działania ambasadorów, liderów i zespołu komunikacji? I najważniejsze – w jaki sposób gratyfikować naszych ambasadorów, aby ich zaangażowanie było długofalowe?

  • 12:35Lunch

  • 13:30Komunikacja z pracownikami produkcyjnymi. Jak komunikować, jak utrzymać zaangażowanie i poczucie bycia częścią zespołu?

    • Marcin Szczeblewski,  Kierownik ds. Personalnych, Toyota Motor Manufacturing Poland
    • Marta Sikora,  Starsza Specjalistka w Zespole People&Culture, Toyota Motor Manufacturing Poland Sp. z o.o.

    Pracownicy produkcyjni to z reguły bardzo duża społeczność, do której najtrudniej dotrzeć z komunikacją. Jednak ta grupa ma ogromny potencjał, to często właśnie oni decydują o wizerunku naszej organizacji w społeczności lokalnej, to od nich także zależy sprawność działania organizacji. W tej części przyjrzymy się case’om, które pozwolą uczestnikom wybrać najlepsze narzędzia i wdrożyć je tak, aby zbudować realny dialog z tą grupą.

  • 14:00Jak być marką zaangażowaną społecznie w oczach pracowników?

    • Julia Węglicka,  Menadżerka ds. Komunikacji Wewnętrznej, BNP Paribas Bank Polska S.A.

    Warunki pracy i wynagrodzenie są ważne dla wszystkich szukających pracy, ale coraz częściej kandydaci i kandydatki zwracają uwagę na to dla kogo będą pracować. Szukają pracodawców zarówno zaangażowanych społecznie, jak i takich, którzy dają możliwość realnego wpływu na to, co i jak dostarczają klientowi końcowemu. Takich, którzy doceniają zaangażowanie pracowników i pracownic i ich chęć wprowadzania zmian. Podczas wystąpienia pokażemy, jak Bank BNP Paribas komunikuje zaangażowanie społeczne i jak to się przekłada na motywację i zaangażowanie pracowników.

  • 14:30Narzędzia digitalowe wspierające komunikację wewnętrzną

    • Krzysztof Rapacz,  Global Internal Communications Manager, RTB House

    Digital workplace to już codzienność osób zajmujących się komunikacją wewnętrzną. Teraz przed nami wyzwanie jak najlepiej wykorzystać szeroką gamę narzędzi, tak aby dotrzeć z przekazem do odbiorców i nie spowodować efektu przebodźcowania. I najważniejsze – czy da się zbudować całą komunikację w oparciu o narzędzia digitalowe bez spotkań i tradycyjnych form komunikacji synchronicznej.

  • 15:00Zarządzanie treściami zamieszczanymi w mediach społecznościowych, intranecie czy na blogach firmowych

    • Michał Pietrzykowski,  Head of Internal Communication and Company Culture, Green Caffè Nero

    Dobry jakościowo content w komunikacji to podstawa. Jednak nieważne jak dobre są treści, kluczowe będzie ich dobre rozdystrybuowanie w grupie odbiorców. Jak w takim razie przenieść dobre praktyki z marketingu 360 na obszar komunikacji wewnętrznej i budować dialog z pracownikami wykorzystując różne rodzaje treści, dopasowane do kanałów.

  • 15:30Podcasty jako pomocne narzędzie do prowadzenia efektywnej komunikacji wewnętrznej

    • Michał Kasprzyk,  Producent Podcastów, Cleverhearted Showrunners

    Rośnie rola i wykorzystanie podcastów w komunikacji wewnętrznej. Technologia stała się bardziej przystępna, nasi odbiory otworzyli się na ten format komunikacyjny. Kiedy najlepiej wykorzystać podcast? Kto powinien go prowadzić? Jak badać efektywność podcastów jako kanału komunikacji?

  • 16:00Data driven internal communications, czyli mierzenie i projektowanie działań komunikacyjnych

    • Adriana Borucka,  Founder & Managing Partner, PinPoint/iComms

    Mierzenie efektywności komunikacji to podstawa do wdrażania usprawnień. Podczas tej prelekcji poruszymy takie zagadnienia jak:

    • główne mierniki efektywności w komunikacji wewnętrznej
    • rodzaje badań jakościowych i ilościowych, które dają dobre dane
    • mierzenie efektywności działań w online
    • benchmarki, czyli jak i do kogo się porównywać.

    Dodatkowo zajmiemy się tematem wyboru kluczowych danych, tak aby pomiary nie stały się kolejnym żmudnym zadaniem, które nie przełoży się na realizację celów biznesowych.

  • 16:30Zakończenie konferencji

Adriana Borucka

Adriana Borucka

Founder & Managing Partner, PinPoint/iComms

Ekspert w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji korporacyjnej, w tym w zakresie komunikacji wewnętrznej – wdrażanie strategii komunikacji wewnętrznej, audyty komunikacji wewnętrznej, wdrażanie nowych kanałów i działań w obszarze digital workplace, komunikacja kryzysowa, zarządzanie zmianą. Doradza i wspiera kadrę zarządzającą w obszarze komunikacji wewnętrznej, w tym także prowadzi programy mentoringowe z obszaru komunikacji dla menedżerów. Wdraża Standardy Komunikacji Liderskiej w firmach i organizacjach, szkoli zespoły komunikacji, menadżerów i zapewnia rozwój kompetencji komunikacyjnych liderów. Swoje doświadczenie zdobyła pracując w Kompanii Piwowarskiej (10 lat), Zeelandii oraz Infersoll Rand (2 lata jako doradca kadry zarządzajacej ds, komunikacji wewnętrznej). Jako niezależny konsultant pracowała z zespołami m.in. ABB, Capgemini, 10 Clouds, Amica, Roche czy SOS Wioski Dziecięce. W ramach szkoleń otwartych przeszkoliła ponad 200 praktyków komunikacji wewnętrznej. Jako certyfikowany trener biznesu oraz facylitator według metodologii Iceberg, w ramach sesji facylitacyjnych pomaga zespołom w wypracowywaniu strategii i rozwiązań oraz szkoli z zakresu prowadzenia efektywnych spotkań wewnętrznych. Jest również jednym z dwóch w Polsce certyfikowanych trenerów Neurocolors. Od lat pasjonuje się wykorzystywaniem nowych mediów, AI i wdrażaniem nowatorskich rozwiązań w obszarze komunikacji wewnętrznej.

Tomasz Cieślak

Tomasz Cieślak

Kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej, Rossmann

Absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów z zarządzania. Przez 7 lat pracował jako dziennikarz, w 2009 roku rozpoczął pracę w Dziale Public Relations Rossmanna, a od 2013 roku jest kierownikiem Działu Komunikacji Wewnętrznej i odpowiada kompleksowo za komunikację wewnętrzną spółki. Koordynuje organizację firmowych wydarzeń. Odpowiadał m.in. za kompleksową realizację takich eventów jak jubileusz 20-lecia i 25-lecia Rossmanna w Polsce, czy czterech edycji spotkań motywacyjno-integracyjnych dla pracowników drogerii. Jest laureatem nagrody MP Power Awards, magazyn dla pracowników Rossmanna, którym kieruje, w konkursie Power Of Content Marketing uznany został za najlepszą gazetę firmową w Polsce, a stworzony z zespołem cyfrowy system komunikacji wewnętrznej nagrodzony został tytułem Digital Excellence Awards 2022.

Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz

Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz

Head of Internal and Engagement Communications, Ringier Axel Springer Polska

Finansistka z wykształcenia, z zamiłowania od ponad 10 lat zajmuje się komunikacją. Fascynują ją relacje międzyludzkie, kwestia różnych perspektyw i odbioru informacji. Wierzy, że „you can’t change what you don’t measure”, dlatego w Ringier Axel Springer Polska, obok roli Head of Internal and Engagement Communications, jest również liderką inicjatywy EqualVoice, mającej na celu pomiar głosu kobiet w przestrzeni publicznej, aby go zwiększać. Ekspertka z Bazy Ekspertek #nieczekam107lat.

Magdalena Gębala

Magdalena Gębala

Internal Communication & Employer Branding Professional, Shell

Jest ekspertką ds. komunikacji wewnętrznej, trenerką i specjalistką ds. employer brandingu. Od ponad 10 lat wdraża i usprawnia działania komunikacyjne łącząc role ekspertki ds. komunikacji wewnętrznej, trenerki rozwoju osobistego i specjalistki ds. employer brandingu. Wierzy, że komunikacja ma wpływ na wszystko, co w życiu robimy – może otwierać i zamykać ludzkie serca. Pracując na co dzień nad usprawnianiem komunikacji wewnętrznej, pomaga swoim klientom budować mosty zamiast murów, dzięki sposobowi w jaki się komunikują.

Michał Kasprzyk

Michał Kasprzyk

Producent Podcastów, Cleverhearted Showrunners

Wierzy w moc storytellingu, szczególnie historii, które dają wartość odbiorcom. Jako producent podcastów tworzył serie m.in. dla Capgemini, Empiku i Nokii. Jego agencja Cleverhearted Showrunners produkuje podcasty dla firm. Prowadzi podcast „Marketing Opowieści”, poświęcony storytellingowi w działaniach marketingowych. Jest członkiem The Podcast Academy, bierze udział w przyznawaniu nagród „Ambies”, czyli podcastowych Oscarów. Korzystał z mentoringu osób z NPR i BBC. Przemawiał na największych polskich konferencjach: I Love Marketing, InfoShare, Internet Beta, TEDxKatowice. Przez 5 lat organizował TEDxWroclaw, czyli lokalną wersję konferencji TED (o Pomysłach Wartych Rozpowszechniania). Ostatnia organizowana przez niego edycja miała epicką formę musicalu. Uczył się przemawiania między innymi od Chrisa Andersona (dyrektora TED) oraz Hansa Roslinga (weterana TED-owych przemówień).

Agata Kozłowska

Agata Kozłowska

Kierowniczka Zespołu Administracji i Komunikacji Wewnętrznej, Wonga Polska

Od jedenastu lat wspiera organizacje w zakresie komunikacji wewnętrznej oraz budowaniu przyjaznej atmosfery. Angażuje współpracowników w tworzenie kultury organizacyjnie opartej na zaufaniu i wzajemnym szacunku. Odpowiada za kompleksową politykę komunikacji wewnętrznej, wykorzystując wszystkie dostępne narzędzia. Planuje i koordynuje wszystkie wydarzenia firmowe z myślą o pracownikach. Zawsze jest blisko ludzi i z pasją realizuje także strategie well-beingową. Laureatka VI edycji konkursu „Siła Przyciągania” w kategorii „Strategiczne podejście do działań well-being i work-life balance”. Absolwentka Zarządzania na Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz studiów podyplomowych na kierunku Nowoczesna Promocja na SGH. Dotąd realizowała te zadania w Centralnym Ośrodku Informatyki oraz Gas Storage Poland. Z Wonga związana jest od ponad 2 lat.

Jacek Ławrecki

Jacek Ławrecki

Dyrektor ds. Komunikacji, Fortum

Ma ponad 20 lat doświadczenia w dziedzinie komunikacji korporacyjnej, głównie w firmach międzynarodowych działających w Polsce. Z Fortum jest związany od roku 2012. Odpowiada za komunikację w Polsce i pełni funkcję rzecznika prasowego. Koordynował także działania komunikacyjne na Litwie, Łotwie i w Estonii. Wcześniej zarządzał komunikacją korporacyjną, produktową i wewnętrzną w firmach farmaceutycznych: Novartis i AstraZeneca. Pracował także w agencjach public relations. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (lingwistyka stosowana) oraz Szkoły Głównej Handlowej (Program Studiów Europejskich: komunikowanie).

Paulina Łukaszuk

Paulina Łukaszuk

Dyrektor ds. Komunikacji, Rzecznik Prasowy, Akademia Leona Koźmińskiego

Ekspertka komunikacji przekonana o tym, że prawdziwa komunikacja to prawdziwi ludzie. Od ponad 15 lat zajmuje się komunikacją korporacyjną, wewnętrzną, działaniami PR oraz marketingowymi, które pozwalają firmom i ekspertom osiągać wyjątkowe rezultaty – właśnie dzięki przekładaniu słów na relacje. W codziennej pracy współpracuje z czołowymi ekspertami przy tworzeniu wartościowych treści i budowaniu porozumienia, które pozwala rzucać wyzwania rutynie operacyjnej. W komunikacji stawia na szczerość, otwartość i relacje. W Akademii Leona Koźmińskiego odpowiada za obszar komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, spójnej z przyjętą przez uczelnię ideą „new school for a new world”. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywała m.in. w wiodących firmach z branży doradczej, rekrutacyjnej oraz e-commerce, dzięki czemu doskonale rozumie wyzwania przyszłości oraz istotę porozumienia z różnymi grupami odbiorców w kontekście efektywności organizacji czy instytucji oraz budowania społeczności. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej.

Michał Pietrzykowski

Michał Pietrzykowski

Head of Internal Communication and Company Culture, Green Caffè Nero

Absolwent studiów podyplomowych z „Nowoczesnego zarządzania w gastronomii” na SGGW. Praktyk, zawsze blisko ludzi, ciągle szuka nowych oraz skuteczniejszych dróg do celu i sukcesu. W Green Caffè Nero przeszedł drogę od baristy przez managera operacyjnego do szefa komunikacji wewnętrznej i kultury firmy. Od jednej kawiarni i kilku osób w zespole do ponad 70 kawiarni i 1000 ludzi na pokładzie w pięciu miastach w Polsce. Tworzył struktury komunikacji, employer brandingu, kultury i wartości, szkoleń, członek management’u Green Caffè Nero od 10 lat. Bardzo mocno wierzy w to, że wysokie standardy etyczne oraz dialog prowadzą do sukcesów. Pomaga w rozwoju ludzi, budowaniu relacji, a także znajdywaniu satysfakcjonujących rozwiązań dla zespołów.

Krzysztof Rapacz

Krzysztof Rapacz

Global Internal Communications Manager, RTB House

Praktyk w zakresie tworzenia strategii i realizacji działań z obszaru nowoczesnej Komunikacji Wewnętrznej oraz CSR dla dużych przedsiębiorstw z branży e-commerce, IT oraz logistyki. Od ponad 10 lat przekłada cele strategiczne firm na działania angażujące pracowników i wspierające budowanie kultury organizacyjnej. Doświadczenie w Komunikacji Wewnętrznej, CSR i PR zdobywał m.in. w Allegro, Amazon, H&M oraz RTB House. Odpowiadał również za tworzenie od podstaw projektów i eventów wspierających cele społecznej odpowiedzialności biznesu w połączeniu z działaniami public policy. W pracy zdarza mu się być copywriterem, konferansjerem, lektorem, grafikiem, twórcą video i front-endowcem.

Marta Sikora

Marta Sikora

Starsza Specjalistka w Zespole People&Culture, Toyota Motor Manufacturing Poland Sp. z o.o.

Z Toyotą związana od 20 lat. Zaczynała jako recepcjonistka – co ceni do dziś , ponieważ w miarę jak rozrastała się Toyota, mogła poznać wszystkich pracowników osobiście. Obecnie Starsza Specjalistka w Zespole People & Culture. Certyfikowana trenerka Toyota Business Practices (TBP). Odkrywa tajniki filozofii Toyota Way prowadząc szkolenia dla pracowników. Razem z zespołem buduje strategię i przygotowuje kompleksowo komunikację wewnętrzną. I prywatnie, i zawodowo interesuje się wszystkimi tematami związanymi z DE&I, czyli różnorodnością. Prowadziła warsztaty dla kobiet „Miejsce pracy przyjazne kobietom”, jest członkinią zespołu wdrażającego strategię DE&I w Toyocie. Jest Przewodniczącą Wałbrzyskiej Rady Kobiet, w ramach której wspiera społeczność lokalną i przy okazji promuje Toyotę jako miejsce pracy przyjazne kobietom. W Wałbrzychu, gdzie mieszka, na wniosek Wałbrzyskiej Rady Kobiet, przyjęta została uchwała i apel o niestosowaniu mowy nienawiści w przestrzeni publicznej. Jako efekt, przy ścisłej współpracy z władzami miasta, wprowadziła kampanię społeczną „Wałbrzychszanuje” mającą na celu stworzenie inluzywnego miasta.

Marcin Szczeblewski

Marcin Szczeblewski

Kierownik ds. Personalnych, Toyota Motor Manufacturing Poland

Od ponad 15 lat związany z Toyotą jako pracownik, a jeszcze dłużej – jako zadowolony klient. Od 4 lat koordynuje działania związane z employer brandingiem i rekrutacją w związku z uruchamianiem nowych projektów w polskich fabrykach Toyoty. Swoją wiedzą i doświadczeniami dzieli się, prowadząc zajęcia dla studentów wrocławskich uczelni.

Karolina Szelągowska

Karolina Szelągowska

Internal Communication Expert, Mercer

Skończyła studia magisterskie na kierunku Europeistyka na Uniwersytecie Warszawskim, specjalizując się w Marketingu Europejskim. Swoją przygodę z komunikacją wewnętrzną, rozpoczęła w firmie Mercer w 2018 roku jako stażystka. Mając okazję rozwijać swoje kompetencje i pasję do komunikacji w międzynarodowym środowisku, aktualnie jako Ekspertka Komunikacji Wewnętrznej ściśle współpracuje z Leadershipem w zakresie komunikacji korporacyjnej i kryzysowej, której odbiorcami są również zespoły globalne (w Indiach, Chinach, USA). Odpowiedzialna jest również za koordynację projektów, mających na celu wspieranie grup zaangażowania pracowników, organizację inicjatyw i eventów firmowych oraz wsparcie działań promujących markę pracodawcy. Największym wyróżnieniem dla niej było objęcie roli Reprezentantki Pracowników warszawskiego biura na Europejskim Forum Pracowników Mercera, na którą to została wybrana w drodze głosowania przez kolegów i koleżanki z biura. Wszystkie działania które podejmuje, opierają się na założeniu, że największą wartością organizacji są ludzie, a różnorodność to coś, co sprawia, że każda/y z nas jest wyjątkowa/y.

Julia Węglicka

Julia Węglicka

Menadżerka ds. Komunikacji Wewnętrznej, BNP Paribas Bank Polska S.A.

Menadżerka z blisko 20-letnim doświadczeniem w obszarze komunikacji korporacyjnej w branży finansowej. Z Bankiem BNP Paribas związana od 2015 roku. Ma doświadczenie w komunikacji fuzji i przejęć, procesu transformacji i zarządzania zmianą, tematów z obszaru HR i EB. Docenia dobrze opowiedziane historie. Aktywnie wspiera inicjatywę Kobiety zmieniające BNP Paribas, której celem jest uwolnienie potencjału kobiet i budowanie różnorodnej i inkluzywnej organizacji.

PinPoint

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Sokulska

Magdalena Sokulska

Project Manager

600 013 329

[email protected]

Współpraca:

Joanna Czyczuk-Oziębło

Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

600 013 351

[email protected]

Komunikacja wewnętrzna

Wstęp bezpłatny

Komunikacja wewnętrzna

Wstęp bezpłatny

Komunikacja wewnętrzna

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

Komunikacja wewnętrzna

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Konferencja
  •  
  •  Warszawa