Warszawa
Konferencja
29 marca 2023
29 marca 2023
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
Wyzwania, trendy, najlepsze praktyki

1995 zł netto do 24 lutego

2495 zł netto do 29 marca

Cel

Funkcjonowanie firm w nieprzewidywalnym i niestabilnym świecie stawia dziś komunikację wewnętrzną na strategicznym i priorytetowym miejscu w wielu organizacjach. Aby osiągać cele biznesowe, radzić sobie w sytuacjach trudnych wizerunkowo, w czasie zmian i kryzysów, skuteczna i efektywna komunikacja wewnętrzna jest niezbędna. Dobrze prowadzona ma realne przełożenie na zachowania pracowników, pomaga przejść firmie przez trudne momenty z silnym wsparciem zespołów oraz daje możliwość właściwego reagowania na emocje i nastroje pracowników.

Zapraszamy Cię do udziału w 1-dniowej konferencji Komunikacja wewnętrzna, która odbędzie się 29 marca 2023 r. w Warszawie. Dołącz do grona ekspertów i poznaj case studies zaproszonych firm.

Sprawdzimy, jakie są trendy i wyzwania w komunikacji wewnętrznej w 2023 roku

Zastanowimy się, jak „zsynchronizować” komunikację w wielu oddziałach, jeśli działamy globalnie i lokalnie

Pokażemy, jak umiejscowić działania D&I w centrum inicjatyw komunikacji wewnętrznej

Doradzimy, jak tworzyć efektywną i angażującą komunikację uwzględniającą różne pokolenia w miejscu pracy

Przedstawimy kluczowe narzędzia wspierające komunikację wewnętrzną

Sprawdzimy, jak mierzyć i projektować działania komunikacji wewnętrznej


#1 dzień solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy

#10 prelekcji w formie praktycznych case studies

#Kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż

#1 panel dyskusyjny - okazja do interakcji prelegentów z uczestnikami

#Kilkudziesiędziu zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów

Dajemy Ci inspiracje, wiedzę, możliwość poznania znakomitych praktyków, czas na networking oraz możliwość rozwoju. W zamian liczymy na Twoją obecność i zaangażowanie oraz otwarty umysł.


Do udziału w konferencji zapraszamy:

  • Dyrektorów Działów Komunikacji i PR, Komunikacji Wewnętrznej, Komunikacji Korporacyjnej
  • Managerów ds. Komunikacji, ds. PR
  • Dyrektorów Działów HR
  • Managerów HR
  • Employer Branding Managerów
  • Kierowników projektów komunikacyjnych


Uczestnikom gwarantujemy:

  • Najwyższą jakość merytoryczną = wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
  • Liczne inspiracje i sesje motywujące do działania i zmian
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
  • Liczne okazje do integracji i interakcji
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Program

Środa, 29 marca

08:00

Rejestracja uczestników, poranna kawa

Warszawa, ,
08:55

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu
Warszawa, ,
09:00

PANEL DYSKUSYJNY – Trendy i wyzwania w komunikacji wewnętrznej w 2023 roku

  • Moderator: Adriana Borucka, Founder & Managing Partner PinPoint/iComms
  • Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz, Head of Internal and Engagement Communications, Ringier Axel Springer Polska
  • Tomasz Cieślak, Kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej, Rossmann
  • Krzysztof Rapacz, Global Internal Communications Manager, RTB House
  • Jacek Ławrecki, Dyrektor ds. Komunikacji, Fortum
  • Jan Mróz, VP, communications & public affairs director, Warner Bros. Discovery PL
  • Paulina Łukaszuk, Dyrektor ds. Komunikacji, Rzecznik Prasowy, Akademia Leona Koźmińskiego

Komunikacja wewnętrzna od kilku lat przechodzi dużą zmianę – w jej zakres wchodzą nowe obszary (video, podcasty, analityka), zmieniają się także oczekiwania co do kompetencji ekspertów zajmujących się tym tematem. A to wszystko dlatego, że zmieniają się potrzeby i wyzwania oraz idące za nimi trendy.

Podczas tego panelu wraz z gośćmi przeanalizujemy bieżące potrzeby organizacji oraz pracowników w odniesieniu do komunikacji wewnętrznej. Przyjrzymy się także wynikom zarówno lokalnych i globalnych badań dotyczących trendów w komunikacji wewnętrznej.

Warszawa, ,
09:45

Strategie komunikacji wewnętrznej w czasach kryzysu

  • Agata Kozłowska, Kierowniczka Zespołu Administracji i Komunikacji Wewnętrznej, Wonga Polska

Czy w niepewnych czasach powinniśmy budować komunikację na podstawie strategii, czy też musimy się skupić na tu i teraz? Jeżeli budować strategię, to w jaki sposób, aby była przydatna w zmieniających się okolicznościach biznesowych, społecznych, rynkowych? W jaki planować działania, tak aby realnie wspierały firmę w realizacji celów strategicznych? Podczas tego wystąpienia na nowo przyjrzymy się strategii komunikacji wewnętrznej.

Warszawa, ,
10:15

Globalnie i lokalnie – jak „zsynchronizować” komunikację w wielu oddziałach

  • Tomasz Cieślak, Kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej, Rossmann

Komunikacja w firmach rozproszonych geograficznie to duże wyzwanie. Z jednej strony podstawowa zasada komunikacji mówi o dopasowaniu jej do grupy odbiorców, a te różnią się od siebie w zależności od lokalizacji. Z drugiej strony spójność komunikacji będzie decydowała o sile marki i silnej społeczności budowanej na wspólnych wartościach. Zachowanie balansu jest kluczem, pytanie jak to zrobić…

Warszawa, ,
10:45

Przerwa na kawę oraz networking

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami konferencji!

Warszawa, ,
11:05

D&I w centrum inicjatyw komunikacji wewnętrznej

  • Karolina Szelągowska, Internal Communication Expert, Mercer

O tym, że główną cechą dobrej komunikacji jest jej inkluzywność wiemy od wielu lat. Teraz czas pójść dalej – postawić inkluzywność w centrum wszystkich działań komunikacyjnych. Dotyczy to tak narzędzi, kanałów, samych komunikatów jak i kultury komunikacji prezentowanej przez liderów w organizacji. Jak w takim razie robić komunikację, która pozwoli łączyć ludzi, jednocześnie wspierając różnorodność, tak istotną dla dobrego funkcjonowania naszych pracowników.

Warszawa, ,
11:35

Pokolenia w miejscu pracy - jak tworzyć efektywną i angażującą komunikację?

  • Paulina Łukaszuk, Dyrektor ds. Komunikacji, Rzecznik Prasowy, Akademia Leona Koźmińskiego

Różnice pokoleniowe to fakt. Wiele się o nich mówi w kontekście trudności jakie za sobą niosą. Ta prelekcja będzie o tym jak dopasować komunikację do różnych odbiorców, jako krok 1 do jej efektywności. Pójdziemy jednak także o krok dalej – zastanowimy się jak komunikacja, w oparciu o mocne strony różnych pokoleń, może pomóc budować silną, dobrze współpracującą społeczność.

Warszawa, ,
12:05

Pracownik ambasadorem Twojej firmy. Komunikacja wewnętrzna jako sposób budowania silnej marki pracodawcy

  • Magdalena Gębala, Internal Communication & Employer Branding Professional, Shell

Wiarygodna i autentyczna komunikacja firmy wymaga zaangażowania pracowników. Jednocześnie mierzymy się z wyzwaniem jakim jest spadające zaangażowanie pracowników. Jak w takim razie budować postawy ambasadorskie, w jaki sposób zapewnić spójność działania ambasadorów, liderów i zespołu komunikacji? I najważniejsze – w jaki sposób gratyfikować naszych ambasadorów, aby ich zaangażowanie było długofalowe?

Warszawa, ,
12:35

Lunch

Warszawa, ,
13:30

Komunikacja z pracownikami produkcyjnymi. Jak komunikować, jak utrzymać zaangażowanie i poczucie bycia częścią zespołu?

  • Marcin Szczeblewski, Kierownik ds. Personalnych, Toyota Motor Manufacturing Poland
  • Marta Sikora, Starsza Specjalistka w Zespole People&Culture, Toyota Motor Manufacturing Poland Sp. z o.o.

Pracownicy produkcyjni to z reguły bardzo duża społeczność, do której najtrudniej dotrzeć z komunikacją. Jednak ta grupa ma ogromny potencjał, to często właśnie oni decydują o wizerunku naszej organizacji w społeczności lokalnej, to od nich także zależy sprawność działania organizacji. W tej części przyjrzymy się case’om, które pozwolą uczestnikom wybrać najlepsze narzędzia i wdrożyć je tak, aby zbudować realny dialog z tą grupą.

Warszawa, ,
14:00

Jak być marką zaangażowaną społecznie w oczach pracowników?

  • Julia Węglicka, Menadżerka ds. Komunikacji Wewnętrznej, BNP Paribas Bank Polska S.A.

Warunki pracy i wynagrodzenie są ważne dla wszystkich szukających pracy, ale coraz częściej kandydaci i kandydatki zwracają uwagę na to dla kogo będą pracować. Szukają pracodawców zarówno zaangażowanych społecznie, jak i takich, którzy dają możliwość realnego wpływu na to, co i jak dostarczają klientowi końcowemu. Takich, którzy doceniają zaangażowanie pracowników i pracownic i ich chęć wprowadzania zmian. Podczas wystąpienia pokażemy, jak Bank BNP Paribas komunikuje zaangażowanie społeczne i jak to się przekłada na motywację i zaangażowanie pracowników.

Warszawa, ,
14:30

Narzędzia digitalowe wspierające komunikację wewnętrzną

  • Krzysztof Rapacz, Global Internal Communications Manager, RTB House

Digital workplace to już codzienność osób zajmujących się komunikacją wewnętrzną. Teraz przed nami wyzwanie jak najlepiej wykorzystać szeroką gamę narzędzi, tak aby dotrzeć z przekazem do odbiorców i nie spowodować efektu przebodźcowania. I najważniejsze – czy da się zbudować całą komunikację w oparciu o narzędzia digitalowe bez spotkań i tradycyjnych form komunikacji synchronicznej.

Warszawa, ,
15:00

Zarządzanie treściami zamieszczanymi w mediach społecznościowych, intranecie czy na blogach firmowych

  • Michał Pietrzykowski, Head of Internal Communication and Company Culture, Green Caffè Nero

Dobry jakościowo content w komunikacji to podstawa. Jednak nieważne jak dobre są treści, kluczowe będzie ich dobre rozdystrybuowanie w grupie odbiorców. Jak w takim razie przenieść dobre praktyki z marketingu 360 na obszar komunikacji wewnętrznej i budować dialog z pracownikami wykorzystując różne rodzaje treści, dopasowane do kanałów.

Warszawa, ,
15:30

Podcasty jako pomocne narzędzie do prowadzenia efektywnej komunikacji wewnętrznej

Rośnie rola i wykorzystanie podcastów w komunikacji wewnętrznej. Technologia stała się bardziej przystępna, nasi odbiory otworzyli się na ten format komunikacyjny. Kiedy najlepiej wykorzystać podcast? Kto powinien go prowadzić? Jak badać efektywność podcastów jako kanału komunikacji? Na te pytania odpowie nam ekspert z firmy, gdzie podcasty na stałe wpisały się w proces komunikacji.

Warszawa, ,
16:00

Data driven internal communications, czyli mierzenie i projektowanie działań komunikacyjnych

  • Adriana Borucka, Founder & Managing Partner, PinPoint/iComms

Mierzenie efektywności komunikacji to podstawa do wdrażania usprawnień. Podczas tej prelekcji poruszymy takie zagadnienia jak:

  • główne mierniki efektywności w komunikacji wewnętrznej
  • rodzaje badań jakościowych i ilościowych, które dają dobre dane
  • mierzenie efektywności działań w online
  • benchmarki, czyli jak i do kogo się porównywać.

Dodatkowo zajmiemy się tematem wyboru kluczowych danych, tak aby pomiary nie stały się kolejnym żmudnym zadaniem, które nie przełoży się na realizację celów biznesowych.

Warszawa, ,
16:30

Zakończenie konferencji

Warszawa, ,

Prelegenci

  • Adriana Borucka

    Adriana Borucka

    Founder & Managing Partner PinPoint/iComms
  • Tomasz Cieślak

    Tomasz Cieślak

    Kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej Rossmann
  • Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz

    Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz

    Head of Internal and Engagement Communications Ringier Axel Springer Polska
  • Magdalena Gębala

    Magdalena Gębala

    Internal Communication & Employer Branding Professional Shell
  • Agata Kozłowska

    Agata Kozłowska

    Kierowniczka Zespołu Administracji i Komunikacji Wewnętrznej Wonga Polska
  • Jacek Ławrecki

    Jacek Ławrecki

    Dyrektor ds. Komunikacji Fortum
  • Paulina Łukaszuk

    Paulina Łukaszuk

    Dyrektor ds. Komunikacji, Rzecznik Prasowy Akademia Leona Koźmińskiego
  • Jan Mróz

    Jan Mróz

    VP, communications & public affairs director Warner Bros. Discovery PL
  • Michał Pietrzykowski

    Michał Pietrzykowski

    Head of Internal Communication and Company Culture Green Caffè Nero
  • Krzysztof Rapacz

    Krzysztof Rapacz

    Global Internal Communications Manager RTB House
  • Marta Sikora

    Marta Sikora

    Starsza Specjalistka w Zespole People&Culture Toyota Motor Manufacturing Poland Sp. z o.o.
  • Marcin Szczeblewski

    Marcin Szczeblewski

    Kierownik ds. Personalnych Toyota Motor Manufacturing Poland
  • Karolina Szelągowska

    Karolina Szelągowska

    Internal Communication Expert Mercer
  • Julia Węglicka

    Julia Węglicka

    Menadżerka ds. Komunikacji Wewnętrznej BNP Paribas Bank Polska S.A.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1995 zł netto do 24 lutego

Zarejestruj się

Partner Merytoryczny