
2495 zł netto do 29 marca
Komunikacja wewnętrzna
Zarejestruj sięCel
Funkcjonowanie firm w nieprzewidywalnym i niestabilnym świecie stawia dziś komunikację wewnętrzną na strategicznym i priorytetowym miejscu w wielu organizacjach. Aby osiągać cele biznesowe, radzić sobie w sytuacjach trudnych wizerunkowo, w czasie zmian i kryzysów, skuteczna i efektywna komunikacja wewnętrzna jest niezbędna. Dobrze prowadzona ma realne przełożenie na zachowania pracowników, pomaga przejść firmie przez trudne momenty z silnym wsparciem zespołów oraz daje możliwość właściwego reagowania na emocje i nastroje pracowników.
Zapraszamy Cię do udziału w 1-dniowej konferencji Komunikacja wewnętrzna, która odbędzie się 29 marca 2023 r. w Warszawie. Dołącz do grona ekspertów i poznaj case studies zaproszonych firm.
Sprawdzimy, jakie są trendy i wyzwania w komunikacji wewnętrznej w 2023 roku
Zastanowimy się, jak „zsynchronizować” komunikację w wielu oddziałach, jeśli działamy globalnie i lokalnie
Pokażemy, jak umiejscowić działania D&I w centrum inicjatyw komunikacji wewnętrznej
Doradzimy, jak tworzyć efektywną i angażującą komunikację uwzględniającą różne pokolenia w miejscu pracy
Przedstawimy kluczowe narzędzia wspierające komunikację wewnętrzną
Sprawdzimy, jak mierzyć i projektować działania komunikacji wewnętrznej
#1 dzień solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy
#10 prelekcji w formie praktycznych case studies
#Kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż
#1 panel dyskusyjny - okazja do interakcji prelegentów z uczestnikami
#Kilkudziesiędziu zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów
Dajemy Ci inspiracje, wiedzę, możliwość poznania znakomitych praktyków, czas na networking oraz możliwość rozwoju. W zamian liczymy na Twoją obecność i zaangażowanie oraz otwarty umysł.
Do udziału w konferencji zapraszamy:
- Dyrektorów Działów Komunikacji i PR, Komunikacji Wewnętrznej, Komunikacji Korporacyjnej
- Managerów ds. Komunikacji, ds. PR
- Dyrektorów Działów HR
- Managerów HR
- Employer Branding Managerów
- Kierowników projektów komunikacyjnych
Uczestnikom gwarantujemy:
- Najwyższą jakość merytoryczną = wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
- Liczne inspiracje i sesje motywujące do działania i zmian
- Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
- Liczne okazje do integracji i interakcji
- Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
Program
Środa, 29 marca
Rejestracja uczestników, poranna kawa
Warszawa, ul. Marszałkowska 94/98, Novotel Warszawa CentrumOficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie
- Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu
PANEL DYSKUSYJNY – Trendy i wyzwania w komunikacji wewnętrznej w 2023 roku
- Moderator: Adriana Borucka, Founder & Managing Partner PinPoint/iComms
- Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz, Head of Internal and Engagement Communications, Ringier Axel Springer Polska
- Tomasz Cieślak, Kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej, Rossmann
- Krzysztof Rapacz, Global Internal Communications Manager, RTB House
- Jacek Ławrecki, Dyrektor ds. Komunikacji, Fortum
- Paulina Łukaszuk, Dyrektor ds. Komunikacji, Rzecznik Prasowy, Akademia Leona Koźmińskiego
Komunikacja wewnętrzna od kilku lat przechodzi dużą zmianę – w jej zakres wchodzą nowe obszary (video, podcasty, analityka), zmieniają się także oczekiwania co do kompetencji ekspertów zajmujących się tym tematem. A to wszystko dlatego, że zmieniają się potrzeby i wyzwania oraz idące za nimi trendy.
Podczas tego panelu wraz z gośćmi przeanalizujemy bieżące potrzeby organizacji oraz pracowników w odniesieniu do komunikacji wewnętrznej. Przyjrzymy się także wynikom zarówno lokalnych i globalnych badań dotyczących trendów w komunikacji wewnętrznej.
Warszawa, ul. Marszałkowska 94/98, Novotel Warszawa CentrumStrategie komunikacji wewnętrznej w czasach kryzysu
- Agata Kozłowska, Kierowniczka Zespołu Administracji i Komunikacji Wewnętrznej, Wonga Polska
Czy w niepewnych czasach powinniśmy budować komunikację na podstawie strategii, czy też musimy się skupić na tu i teraz? Jeżeli budować strategię, to w jaki sposób, aby była przydatna w zmieniających się okolicznościach biznesowych, społecznych, rynkowych? W jaki planować działania, tak aby realnie wspierały firmę w realizacji celów strategicznych? Podczas tego wystąpienia na nowo przyjrzymy się strategii komunikacji wewnętrznej.
Warszawa, ul. Marszałkowska 94/98, Novotel Warszawa CentrumGlobalnie i lokalnie – jak „zsynchronizować” komunikację w wielu oddziałach
- Tomasz Cieślak, Kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej, Rossmann
Komunikacja w firmach rozproszonych geograficznie to duże wyzwanie. Z jednej strony podstawowa zasada komunikacji mówi o dopasowaniu jej do grupy odbiorców, a te różnią się od siebie w zależności od lokalizacji. Z drugiej strony spójność komunikacji będzie decydowała o sile marki i silnej społeczności budowanej na wspólnych wartościach. Zachowanie balansu jest kluczem, pytanie jak to zrobić…
Warszawa, ul. Marszałkowska 94/98, Novotel Warszawa CentrumPrzerwa na kawę oraz networking
Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami konferencji!
Warszawa, ul. Marszałkowska 94/98, Novotel Warszawa CentrumD&I w centrum inicjatyw komunikacji wewnętrznej
- Karolina Szelągowska, Internal Communication Expert, Mercer
O tym, że główną cechą dobrej komunikacji jest jej inkluzywność wiemy od wielu lat. Teraz czas pójść dalej – postawić inkluzywność w centrum wszystkich działań komunikacyjnych. Dotyczy to tak narzędzi, kanałów, samych komunikatów jak i kultury komunikacji prezentowanej przez liderów w organizacji. Jak w takim razie robić komunikację, która pozwoli łączyć ludzi, jednocześnie wspierając różnorodność, tak istotną dla dobrego funkcjonowania naszych pracowników.
Warszawa, ul. Marszałkowska 94/98, Novotel Warszawa CentrumPokolenia w miejscu pracy - jak tworzyć efektywną i angażującą komunikację?
- Paulina Łukaszuk, Dyrektor ds. Komunikacji, Rzecznik Prasowy, Akademia Leona Koźmińskiego
Różnice pokoleniowe to fakt. Wiele się o nich mówi w kontekście trudności jakie za sobą niosą. Ta prelekcja będzie o tym jak dopasować komunikację do różnych odbiorców, jako krok 1 do jej efektywności. Pójdziemy jednak także o krok dalej – zastanowimy się jak komunikacja, w oparciu o mocne strony różnych pokoleń, może pomóc budować silną, dobrze współpracującą społeczność.
Warszawa, ul. Marszałkowska 94/98, Novotel Warszawa CentrumPracownik ambasadorem Twojej firmy. Komunikacja wewnętrzna jako sposób budowania silnej marki pracodawcy
- Magdalena Gębala, Internal Communication & Employer Branding Professional, Shell
Wiarygodna i autentyczna komunikacja firmy wymaga zaangażowania pracowników. Jednocześnie mierzymy się z wyzwaniem jakim jest spadające zaangażowanie pracowników. Jak w takim razie budować postawy ambasadorskie, w jaki sposób zapewnić spójność działania ambasadorów, liderów i zespołu komunikacji? I najważniejsze – w jaki sposób gratyfikować naszych ambasadorów, aby ich zaangażowanie było długofalowe?
Warszawa, ul. Marszałkowska 94/98, Novotel Warszawa CentrumLunch
Warszawa, ul. Marszałkowska 94/98, Novotel Warszawa CentrumKomunikacja z pracownikami produkcyjnymi. Jak komunikować, jak utrzymać zaangażowanie i poczucie bycia częścią zespołu?
- Marcin Szczeblewski, Kierownik ds. Personalnych, Toyota Motor Manufacturing Poland
- Marta Sikora, Starsza Specjalistka w Zespole People&Culture, Toyota Motor Manufacturing Poland Sp. z o.o.
Pracownicy produkcyjni to z reguły bardzo duża społeczność, do której najtrudniej dotrzeć z komunikacją. Jednak ta grupa ma ogromny potencjał, to często właśnie oni decydują o wizerunku naszej organizacji w społeczności lokalnej, to od nich także zależy sprawność działania organizacji. W tej części przyjrzymy się case’om, które pozwolą uczestnikom wybrać najlepsze narzędzia i wdrożyć je tak, aby zbudować realny dialog z tą grupą.
Warszawa, ul. Marszałkowska 94/98, Novotel Warszawa CentrumJak być marką zaangażowaną społecznie w oczach pracowników?
- Julia Węglicka, Menadżerka ds. Komunikacji Wewnętrznej, BNP Paribas Bank Polska S.A.
Warunki pracy i wynagrodzenie są ważne dla wszystkich szukających pracy, ale coraz częściej kandydaci i kandydatki zwracają uwagę na to dla kogo będą pracować. Szukają pracodawców zarówno zaangażowanych społecznie, jak i takich, którzy dają możliwość realnego wpływu na to, co i jak dostarczają klientowi końcowemu. Takich, którzy doceniają zaangażowanie pracowników i pracownic i ich chęć wprowadzania zmian. Podczas wystąpienia pokażemy, jak Bank BNP Paribas komunikuje zaangażowanie społeczne i jak to się przekłada na motywację i zaangażowanie pracowników.
Warszawa, ul. Marszałkowska 94/98, Novotel Warszawa CentrumNarzędzia digitalowe wspierające komunikację wewnętrzną
- Krzysztof Rapacz, Global Internal Communications Manager, RTB House
Digital workplace to już codzienność osób zajmujących się komunikacją wewnętrzną. Teraz przed nami wyzwanie jak najlepiej wykorzystać szeroką gamę narzędzi, tak aby dotrzeć z przekazem do odbiorców i nie spowodować efektu przebodźcowania. I najważniejsze – czy da się zbudować całą komunikację w oparciu o narzędzia digitalowe bez spotkań i tradycyjnych form komunikacji synchronicznej.
Warszawa, ul. Marszałkowska 94/98, Novotel Warszawa CentrumZarządzanie treściami zamieszczanymi w mediach społecznościowych, intranecie czy na blogach firmowych
- Michał Pietrzykowski, Head of Internal Communication and Company Culture, Green Caffè Nero
Dobry jakościowo content w komunikacji to podstawa. Jednak nieważne jak dobre są treści, kluczowe będzie ich dobre rozdystrybuowanie w grupie odbiorców. Jak w takim razie przenieść dobre praktyki z marketingu 360 na obszar komunikacji wewnętrznej i budować dialog z pracownikami wykorzystując różne rodzaje treści, dopasowane do kanałów.
Warszawa, ul. Marszałkowska 94/98, Novotel Warszawa CentrumPodcasty jako pomocne narzędzie do prowadzenia efektywnej komunikacji wewnętrznej
- Michał Kasprzyk, Producent Podcastów, Cleverhearted Showrunners
Rośnie rola i wykorzystanie podcastów w komunikacji wewnętrznej. Technologia stała się bardziej przystępna, nasi odbiory otworzyli się na ten format komunikacyjny. Kiedy najlepiej wykorzystać podcast? Kto powinien go prowadzić? Jak badać efektywność podcastów jako kanału komunikacji?
Warszawa, ul. Marszałkowska 94/98, Novotel Warszawa CentrumData driven internal communications, czyli mierzenie i projektowanie działań komunikacyjnych
- Adriana Borucka, Founder & Managing Partner, PinPoint/iComms
Mierzenie efektywności komunikacji to podstawa do wdrażania usprawnień. Podczas tej prelekcji poruszymy takie zagadnienia jak:
- główne mierniki efektywności w komunikacji wewnętrznej
- rodzaje badań jakościowych i ilościowych, które dają dobre dane
- mierzenie efektywności działań w online
- benchmarki, czyli jak i do kogo się porównywać.
Dodatkowo zajmiemy się tematem wyboru kluczowych danych, tak aby pomiary nie stały się kolejnym żmudnym zadaniem, które nie przełoży się na realizację celów biznesowych.
Warszawa, ul. Marszałkowska 94/98, Novotel Warszawa CentrumZakończenie konferencji
Warszawa, ul. Marszałkowska 94/98, Novotel Warszawa CentrumPrelegenci
-
Adriana Borucka
Founder & Managing Partner PinPoint/iComms
-
Tomasz Cieślak
Kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej Rossmann
-
Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz
Head of Internal and Engagement Communications Ringier Axel Springer Polska
-
Magdalena Gębala
Internal Communication & Employer Branding Professional Shell
-
Michał Kasprzyk
Producent Podcastów Cleverhearted Showrunners
-
Agata Kozłowska
Kierowniczka Zespołu Administracji i Komunikacji Wewnętrznej Wonga Polska
-
Jacek Ławrecki
Dyrektor ds. Komunikacji Fortum
-
Paulina Łukaszuk
Dyrektor ds. Komunikacji, Rzecznik Prasowy Akademia Leona Koźmińskiego
-
Michał Pietrzykowski
Head of Internal Communication and Company Culture Green Caffè Nero
-
Krzysztof Rapacz
Global Internal Communications Manager RTB House
-
Marta Sikora
Starsza Specjalistka w Zespole People&Culture Toyota Motor Manufacturing Poland Sp. z o.o.
-
Marcin Szczeblewski
Kierownik ds. Personalnych Toyota Motor Manufacturing Poland
-
Karolina Szelągowska
Internal Communication Expert Mercer
-
Julia Węglicka
Menadżerka ds. Komunikacji Wewnętrznej BNP Paribas Bank Polska S.A.
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Novotel Warszawa Centrum
ul. Marszałkowska 94/98
Warszawa
2495 zł netto do 29 marca
Zarejestruj sięPrzeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy