Kongres Komunikacji Kryzysowej

Kongres Komunikacji Kryzysowej

10 grudnia 2019 / Warszawa

1695 zł netto do 25 października

1995 zł netto do 10 grudnia

Do 25 października skorzystaj z niższej ceny!

Kongres Komunikacji Kryzysowej
 / 10 grudnia 2019 / Warszawa  / 1695 zł netto Zarejestruj się

Cel


Wydarzenie poświęcone nowoczesnemu podejściu do reputacji oraz zarządzania kryzysowego. Uczestnicy kongresu spotkają prelegentów specjalizujących się w komunikacji i budowaniu reputacji oraz ich spojrzenie na trendy i zjawiska, które obserwują, jako praktycy. Realne historie z kraju i ze świata analizowane pod kątem skuteczności i błędów – marki, które z kryzysów wyniosły nową siłę oraz marki, które niemal się nie podniosły. Praktyczne wskazówki dotyczące narzędzi i metod prewencji i reagowania. Przewidywania, jakie są nadchodzące źródła kryzysów i jak się do nich przygotować, w epoce ogólnego kryzysu zaufania. Nowe spojrzenie na reputację w kontekście zmian, które jutro mogą dotknąć każdej firmy.


Do udziału w Kongresie zapraszamy w szczególności:


  • Prezesów Zarządu
  • Wiceprezesów Zarządu
  • Członków Zarządu
  • Dyrektorów Generalnych
  • Dyrektorów ds. Komunikacji Kryzysowej
  • Dyrektorów ds. Komunikacji
  • Dyrektorów PR 
  • Rzeczników Prasowych
  • Dyrektorów ds. Marketingu
  • Dyrektorów ds. Korporacyjnych
  • Dyrektorów Operacyjnych
  • Dyrektorów ds. Produkcji

Program

Wtorek, 10 grudnia

08:30

Rejestracja uczestników, powitalna kawa

Warszawa, ,
08:55

Powitanie uczestników

Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu

Warszawa, ,
09:00

Wyzwania kryzysowe – jakie są nadchodzące źródła kryzysów?

  • Przemysław Mitraszewski, Managing Partner, Lighthouse
  • światowe trendy
  • zmieniająca się rola biznesu jako lidera w zaufaniu społecznym 
  • zaangażowanie marek – nowe pola do ekspansji
  • zmiana w jakości dialogu z konsumentem 
Warszawa, ,
10:00

O pracy dziennikarza śledczego na tropie kryzysu - dziennikarstwo interwencyjne od kuchni

  • Dawid Tokarz, Dziennikarz, Puls Biznesu
Warszawa, ,
10:30

PANEL DYSKUSYJNY Cisza przed burzą – prewencja – jak się ustrzec i jak się uchronić przed kryzysem?

  • Moderator: Magdalena Zwolińska, Partner, Lighthouse
  • Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej, T-Mobile Polska S.A.
  • Paweł Sanowski, Prezes Zarządu, Instytut Monitorowania Mediów
  • radar zagrożeń – narzędzia
  • monitoring mediów
  • procedury wczesnego ostrzegania
  • gotowe procedury reagowania / manuale / aktualizacje
Warszawa, ,
11:15

Przerwa na kawę oraz networking

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Kongresu!

Warszawa, ,
11:35

PANEL DYSKUSYJNY Jaką wartość stanowi reputacja i jak ją mierzyć?

  • Moderator: Jarosław Bańda, Managing Director, Lighthouse
  • Michał Sadowski, CEO & Founder, Brand24
  • Mikołaj Piotrowski, Head of Marketing & Communications, Central-Eastern Europe, Nielsen
  • Malwina Wrotniak, Redaktor naczelna, Bankier.pl
  • pomiar wartości marki – najcenniejsze marki świata
  • pomiar poziomu zaufania do marek
  • jak jeden komunikat może wpłynąć na wartość przedsiębiorstwa/ marki?
  • przykłady realnych sytuacji
  • jak realnie zbadać straty wizerunkowe? czy da się je kiedyś odbudować? 
Warszawa, ,
12:05

Wybuch kryzysu i eskalacja – nigdy nie wiesz skąd i kiedy?

  • Magdalena Zwolińska, Partner, Lighthouse
  • Anita Ceglińska, Zespół Digital PR, Polski Koncern Naftowy Orlen S.A.
  • Michał Fedorowicz , Apostołowie Opinii
  • nieoczywiste przyczyny i źródła kryzysów
  • eskalacja kryzysu – monitoring i analityka 
  • trudne decyzje dotyczące skali działania - o weryfikacji, szybkości i stosowności reagowania 
  • o zmianach we wpływaniu na klienta (dobór kanałów, targetowanie)


Warszawa, ,
12:35

SESJA SZYBKICH PYTAŃ I ODPOWIEDZI Fakty i mity – kryzysowe Q&A

  • Moderator: Agnieszka Krysztofowicz, Senior Project Manager, Lighthouse
  • Małgorzata Kozieł – Pańczyk , Eurozet
  • Anna Papka , Shell Polska Sp. z o.o.
  • Agnieszka Gorzkowicz, Menadżer ds. Komunikacji Korporacyjnej, Zastępca Rzecznika Prasowego, Biuro Komunikacji Korporacyjnej, Credit Agricole Bank Polska SA
  • zarządzanie emocjami czy faktami
  • działać reaktywnie czy aktywnie
  • tłumaczyć się czy milczeć
  • więcej pary w online czy w papier
  • prosić o pomoc, czy walczyć samemu
  • etc.
Warszawa, ,
13:20

Lunch

Warszawa, ,
14:00

PANEL DYSKUSYJNY Kij czy marchewka? Debata o współpracy z mediami

  • Moderator: Przemysław Mitraszewski, Managing Partner, Lighthouse
  • Maciej Ślusarek, Adwokat, Wspólnik Zarządzający, Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
  • Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej, T-Mobile Polska S.A.
  • Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
  • gdzie kończy się granica tolerancji dla dziennikarskich nadużyć i kiedy warto sięgnąć po bardziej radykalne narzędzia niż telefon? 
  • czy pozew to dobre rozwiązanie? 
Warszawa, ,
14:45

Jak wzmocnić wizerunek po kryzysie?

  • Sławomir Ronkowski, Dyrektor ds. Komunikacji, LPP S.A.
  • o działaniach naprawczych i odzyskiwaniu twarzy
  • jak odbudować lub zbudować od nowa reputację?
Warszawa, ,
15:30

WARSZTATY

  • Przemysław Mitraszewski, Managing Partner, Lighthouse
  • Magdalena Zwolińska, Partner, Lighthouse
  • Jarosław Bańda, Managing Director, Lighthouse

Dzięki ćwiczeniom przeprowadzonym podczas warsztatu uczestnicy ugruntują swoją wiedzę teoretyczną na temat specyfiki komunikacji w sytuacji zagrożenia reputacji wizerunku firmy. Przećwiczą też w praktyce skuteczne metody odpowiedniego formułowania wypowiedzi i przekazów pod presją, gdy czas na przygotowanie komunikacji jest zdecydowanie ograniczony.

Uczestnicy wydarzenia dzielą się na kilka grup ze względu na temat / branżę, które są najbliższe ich zainteresowaniom. 

Analizują następnie różne przypadki realnych zagrożeń kryzysowych – prawdziwe przypadki wydarzeń „z życia wzięte” np. sieć handlowa (atak terrorystyczny), branża spożywcza (wadliwy produkt), branża nieruchomości (protesty mieszkańców), transport (wypadek ciężarówki), branża budowlana (protesty organizacji ekologicznych) itp.

Uczestnicy otrzymują od trenerów scenariusz potencjalnej sytuacji kryzysowej w danej branży. Ich zadaniem jest przewidzenie możliwych scenariuszy rozwoju sytuacji, przygotowanie mapy ryzyk i propozycji założeń komunikacji zarówno do grup zewnętrznych, jak i wewnątrz przedsiębiorstwa. 

Rezultat zadania poddany jest analizie przez trenerów a wspólne wnioski stanowią grunt do dalszej pracy.

W oparciu o scenariusze oraz o wiedzę ugruntowaną podczas teoretycznej części spotkania, zadaniem uczestników jest przygotowanie stosownych dokumentów:

• kluczowe przesłania

• oświadczenie prasowe

• Q&A

• post dla social mediów


Wypracowane dokumenty poddane są wspólnej analizie przez trenerów. Wyniki pracy komentowane są w celu wyciągnięcia konstruktywnych wniosków i utrwalenia zdobytej wiedzy.

Warszawa, ,
17:30

Podsumowanie Kongresu

Warszawa, ,
17:40

Zakończenie Kongresu, wręczenie certyfikatów

Warszawa, ,

Prelegenci

  • Agnieszka Krysztofowicz

    Agnieszka Krysztofowicz

    Senior Project Manager Lighthouse
  • Michał Fedorowicz

    Michał Fedorowicz

    Apostołowie Opinii
  • Agnieszka Gorzkowicz

    Agnieszka Gorzkowicz

    Menadżer ds. Komunikacji Korporacyjnej, Zastępca Rzecznika Prasowego, Biuro Komunikacji Korporacyjnej Credit Agricole Bank Polska SA
  • Przemysław Mitraszewski

    Przemysław Mitraszewski

    Managing Partner Lighthouse
  • Anita Ceglińska

    Anita Ceglińska

    Zespół Digital PR Polski Koncern Naftowy Orlen S.A.
  • Małgorzata Kozieł – Pańczyk

    Małgorzata Kozieł – Pańczyk

    Eurozet
  • Anna Papka

    Anna Papka

    Shell Polska Sp. z o.o.
  • Jarosław Bańda

    Jarosław Bańda

    Managing Director Lighthouse
  • Malwina Wrotniak

    Malwina Wrotniak

    Redaktor naczelna Bankier.pl
  • Małgorzata Rybak-Dowżyk

    Małgorzata Rybak-Dowżyk

    Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej T-Mobile Polska S.A.
  • Dawid Tokarz

    Dawid Tokarz

    Dziennikarz Puls Biznesu
  • Mikołaj Piotrowski

    Mikołaj Piotrowski

    Head of Marketing & Communications, Central-Eastern Europe Nielsen
  • Paweł Sanowski

    Paweł Sanowski

    Prezes Zarządu Instytut Monitorowania Mediów
  • Magdalena Zwolińska

    Magdalena Zwolińska

    Partner Lighthouse
  • Michał Sadowski

    Michał Sadowski

    CEO & Founder Brand24
  • Grzegorz Nawacki

    Grzegorz Nawacki

    redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
  • Sławomir Ronkowski

    Sławomir Ronkowski

    Dyrektor ds. Komunikacji LPP S.A.
  • Maciej Ślusarek

    Maciej Ślusarek

    Adwokat, Wspólnik Zarządzający Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Miejsce

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Warszawa

1695 zł netto do 25 października

Zarejestruj się

Patron Medialny