Wydarzenie poświęcone nowoczesnemu podejściu do reputacji oraz zarządzania kryzysowego. Uczestnicy kongresu spotkają prelegentów specjalizujących się w komunikacji i budowaniu reputacji oraz ich spojrzenie na trendy i zjawiska, które obserwują, jako praktycy. Realne historie z kraju i ze świata analizowane pod kątem skuteczności i błędów – marki, które z kryzysów wyniosły nową siłę oraz marki, które niemal się nie podniosły. Praktyczne wskazówki dotyczące narzędzi i metod prewencji i reagowania. Przewidywania, jakie są nadchodzące źródła kryzysów i jak się do nich przygotować, w epoce ogólnego kryzysu zaufania. Nowe spojrzenie na reputację w kontekście zmian, które jutro mogą dotknąć każdej firmy.
Do udziału w Kongresie zapraszamy w szczególności:
- Prezesów Zarządu
- Wiceprezesów Zarządu
- Członków Zarządu
- Dyrektorów Generalnych
- Dyrektorów ds. Komunikacji Kryzysowej
- Dyrektorów ds. Komunikacji
- Dyrektorów PR
- Rzeczników Prasowych
- Dyrektorów ds. Marketingu
- Dyrektorów ds. Korporacyjnych
- Dyrektorów Operacyjnych
- Dyrektorów ds. Produkcji
Zapewniamy uczestnikom Kongresu bezpłatny parking na terenie hotelu.












































