SEO dla specjalistów PR i content marketingu
Public relationsOnlineWarsztaty
SEO dla specjalistów PR i content marketingu
Dowiedz się jak budować markę ekspercką za pomocą SEO

Wstęp bezpłatny

W codziennej pracy osoby zajmujące się marketingiem treści i PR-em wielokrotnie stykają się z tematyką SEO. Często to właśnie zrozumienie mechanizmów stojących za pozycjonowaniem stron oraz wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce okazuje się największym problemem. Chociaż do tego, że wysoka pozycja w Google oznacza realne profity nie trzeba nikogo przekonywać, zdecydowanie trudniej o efektywne wykorzystanie narzędzi i stworzenie strategii, która pozwoli na pozyskiwanie ruchu organicznego.

 

Dzięki warsztatom SEO dla specjalistów PR i content marketingu:

·      lepiej zrozumiesz realia marketingu internetowego

·      nauczysz się korzystania z odpowiednich narzędzi

·      dowiesz się, jak kompetencje z zakresu komunikacji mogą wesprzeć aspekt SEO

·      Twoja praca stanie się bardziej efektywna i wpłynie na KPI firmy

·      zwiększysz konwersję i zasięg oraz pozyskasz leady.

 

Szymon Słowik, ceniony ekspert SEO i audytor, skupi się na zagadnieniach dotyczących tworzenia treści, która będzie atrakcyjna nie tylko z punktu widzenia użytkownika, ale również wyszukiwarki. Dzięki tej wiedzy zyskasz narzędzia i umiejętności niezbędne w świecie współczesnego marketingu.

 

Dla kogo są te warsztaty?

Warsztaty adresujemy do pracowników działów PR i content marketingu, którym zależy na zdobyciu wartościowej wiedzy i umiejętności praktycznych, pozwalających na osiągnięcie efektu synergii pomiędzy działaniami komunikacyjnymi i optymalizacyjnymi.

 

Przekonaj się, że pozyskiwanie ruchu organicznego nie oznacza ustępstw dotyczących merytoryki i stylistyki tekstu!



Rekomendacje uczestników webinaru SEO prowadzonego przez Szymona Słowika:

"Świetne szkolenie, dużo wiedzy przekazanej w jasny i przystępny sposób nawet dla osób dopiero wdrażających się w świat SEO. Dziękuję"

Konkretna agenda webinaru i sprawne jego prowadzenie sprawiły, ze ani mnogość omówionych zagadnień ani czas jaki to szkolenie trwało, nie były przeszkodą dla utrzymania skupienia w jego trakcie"

"Jeden z lepszych webinarów. Bardzo przydatny, konkretny i bardzo dobrze i ciekawie prowadzony!"

"Przejrzyście, sprawnie i ciekawie"

"Bardzo dobrze przeprowadzony webinar. Pełen wiedzy merytorycznej, przystępnie i jasno podanej"

"Bardzo dobry, merytoryczny webinar"

"Konferencje Pulsu Biznesu to zawsze wysoce wyspecjalizowani prelegenci, którzy chętnie dzielą się zdobytą wiedzą"

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 09:30Warsztaty

    • Szymon Słowik,  CEO, Takaoto.pro

    Ramowy plan godzinowy:


    09.30 Rozpoczęcie

    9.30-10.45 Warsztaty

    10.45-11.00 Przerwa

    11.00-12.30 Warsztaty

    12.30-13.00 Przerwa

    13.00-15.30 Warsztaty

    15.30 Zakończenie warsztatów


    PROGRAM WARSZTATÓW


    • Podstawy optymalizacji i pozycjonowania
    • Blog firmowy / baza wiedzy - zarządzanie strukturą
    • Jak budować markę ekspercką za pomocą SEO
    • Czym są „wartościowe treści” w oczach Google
    • Jak budować poprawne tytuły
    • Jak unikać kanibalizacji
    • Jak grupować treści
    • Jak długie powinny być artykuły
    • Jak wykorzystać wideo i inne multimedia
    • W poszukiwaniu tematów do opisania
    • Rola customer journey
    • Analiza głównych słów kluczowych
    • Content gap (taktyki adaptacyjne na podstawie działań konkurencji)
    • Identyfikacja fraz gwarantujących pokrycie tematyczne (topical authority w skali domeny i artykułu)
    • Linkowanie wewnętrzne i klastry tematyczne
    • Działania poza własną stroną
    • Na czym polega link building i po co jest realizowany
    • Recycling treści i tematów
    • Noty prasowe
    • Linkable content
    • Konkursy w social media
    • Współpraca z influencerami
  • 16:00Zakończenie warsztatów

Szymon Słowik

Szymon Słowik

CEO, Takaoto.pro

Profesjonalnie związany z marketingiem internetowym od dekady (chociaż pierwszy staż w dziale marketingu podjął wcześniej, jeszcze przed rozpoczęciem studiów). Doświadczenie w SEO zdobywał pracując w agencji, startupie, in-house oraz jako niezależny konsultant. Od kilku lat rozwija z sukcesami własną butikowa agencję SEO Takaoto.pro Chętnie dzieli się wiedzą na konferencjach branżowych, w prasie, na studiach podyplomowych (AGH w Krakowie i Collegium Da Vinci w Poznaniu). Prowadzi blog o SEO i marketingu (szymonslowik.pl). Jest współautorem książek „Projektowanie strategii marki” pod red. Macieja Tesławskiego oraz „SEO Playbook” pod red. Sławomira Czajkowskiego (rozdział poświęcony audytom SEO). Prywatnie mąż, ojciec, pasjonat muzyki metalowej. https://www.linkedin.com/in/szymonslowik/ https://www.facebook.com/szymon.slowik https://twitter.com/szymonslowik

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Renata Grzeszczak

Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

600 013 324

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]