Podczas 6. godzinnych warsztatów prześledzimy zakres działań SEO. Przejdziemy od fundamentalnych podstaw, poprzez zaawansowaną metodologię pracy z SEO, po dalszy rozwój projektu SEO.
W trakcie warsztatów:
- Analiza słów kluczowych - nauczysz się, jak przeprowadzać badania słów kluczowych i jak je wykorzystać w optymalizacji strony sklepu [narzędzie Ahrefs]
- Audyt techniczny - praktycznie wypróbujesz, jak przeprowadzić audyt techniczny [narzędzie Sitebulb]
- Analiza danych z narzędzia Microsoft Clarity - praktycznie wypróbujesz, jak interpretować wyniki analizy zachowań użytkowników, takie jak: czas przebywania na stronie, ilość przewijania, klikalność, itp. [narzędzie Microsoft Clarity]
- Analiza wyników - nauczysz się, jak analizować wyniki pozycjonowania [narzędzie Senuto / GSC]
Dla kogo są te warsztaty?
- Warsztaty adresujemy do pracowników działów e-commerce, PR i content marketingu, którym zależy na zdobyciu wartościowej wiedzy i umiejętności praktycznych, pozwalających na osiągnięcie efektu synergii pomiędzy działaniami komunikacyjnymi i optymalizacyjnymi.













