SEO  od A-Z - praktyczne aspekty promowania marki w wyszukiwarce
E-commerceOnlineWarsztaty
SEO od A-Z - praktyczne aspekty promowania marki w wyszukiwarce
SEO od A-Z
Przewodnik dla marketingu, PR, e-commerce

Wstęp bezpłatny

Podczas 6. godzinnych warsztatów prześledzimy zakres działań SEO. Przejdziemy od fundamentalnych podstaw, poprzez zaawansowaną metodologię pracy z SEO, po dalszy rozwój projektu SEO. 

W trakcie warsztatów:

  • Analiza słów kluczowych - nauczysz się, jak przeprowadzać badania słów kluczowych i jak je wykorzystać w optymalizacji strony sklepu [narzędzie Ahrefs]
  • Audyt techniczny - praktycznie wypróbujesz, jak przeprowadzić audyt techniczny  [narzędzie Sitebulb]
  • Analiza danych z narzędzia Microsoft Clarity - praktycznie wypróbujesz, jak interpretować wyniki analizy zachowań użytkowników, takie jak: czas przebywania na stronie, ilość przewijania, klikalność, itp. [narzędzie Microsoft Clarity]
  • Analiza wyników - nauczysz się, jak analizować wyniki pozycjonowania [narzędzie Senuto / GSC]

Dla kogo są te warsztaty?

  • Warsztaty adresujemy do pracowników działów e-commerce, PR i content marketingu, którym zależy na zdobyciu wartościowej wiedzy i umiejętności praktycznych, pozwalających na osiągnięcie efektu synergii pomiędzy działaniami komunikacyjnymi i optymalizacyjnymi.

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 09:50Powitanie, rozpoczęcie szkolenia, zapoznanie z uczestnikami

    • Renata Grzeszczak,  Project Manager - Team Leader, Puls Biznesu
    • Tomasz Czechowski,  Head of SEO, Grupa iCEA
  • 10:00Wprowadzenie do SEO dla e-commerce

    • Tomasz Czechowski,  Head of SEO, Grupa iCEA

    W tym module wprowadzamy uczestników do podstawowych koncepcji związanych z SEO. Omawiamy, co to jest SEO i jakie są jego podstawowe elementy. Wyjaśniamy, dlaczego SEO jest ważne dla sklepów, jakie są różnice między SEO a SEM, jak działa algorytm wyszukiwania Google i jakie są najważniejsze czynniki rankingowe Google w kontekście e-commerce.

    • Co to jest SEO i jakie są jego podstawowe elementy?
    • Dlaczego SEO jest ważne dla sklepów?
    • Jakie są różnice między SEO a SEM?
    • Jak działa algorytm wyszukiwania Google?
    • Jakie są najważniejsze czynniki rankingowe Google w kontekście e-commerce?
  • 11:00Przerwa

  • 11:15Optymalizacja podstawowa

    • Tomasz Czechowski,  Head of SEO, Grupa iCEA

    W tym module uczestnicy poznają podstawowe techniki optymalizacji stron internetowych pod kątem SEO. Omawiamy, jak wybrać właściwe słowa kluczowe, jak zoptymalizować tytuły, opisy i nagłówki stron kategorii i produktów, jak poprawić treści na stronach produktowych, jak zoptymalizować zdjęcia na stronach produktowych oraz jak zbudować strukturę URL i mapę strony.

    • Jak wybrać właściwe słowa kluczowe?
    •  Jak zoptymalizować tytuły, opisy i nagłówki stron kategorii i produktów?
    •  Jak poprawić treści na stronach produktowych?
    • Jak zoptymalizować zdjęcia na stronach produktowych?
    •  Jak zbudować strukturę adresów URL i mapę strony?
  • 12:15Przerwa

  • 12:30Optymalizacja zaawansowana

    • Tomasz Czechowski,  Head of SEO, Grupa iCEA

    W tym module uczestnicy poznają bardziej zaawansowane techniki optymalizacji stron internetowych pod kątem SEO. Omawiamy, jak zoptymalizować prędkość wczytywania strony, jak zoptymalizować linkowanie wewnętrzne, jak zoptymalizować linkowanie zewnętrzne, jak przeprowadzić audyt techniczny i usunąć błędy związane z SEO oraz jak zoptymalizować sklep internetowy pod kątem mobilności.

    • Jak zoptymalizować prędkość wczytywania strony?
    • Jak zoptymalizować linkowanie wewnętrzne?
    • Jak analizować zachowania użytkowników w narzędziu MS Clarity?
    • Jak przeprowadzić audyt techniczny i usunąć błędy związane z SEO?
    • Jak zoptymalizować sklep internetowy pod kątem urządzeń mobilnych?
  • 14:30Przerwa

  • 15:00Rozwój projektu

    • Tomasz Czechowski,  Head of SEO, Grupa iCEA

    W tym module uczestnicy poznają strategie i techniki rozwijania projektu e-commerce pod kątem SEO. Omawiamy, jakie są strategie budowania linków w kontekście e-commerce, jak wykorzystać social media w kontekście SEO dla sklepów internetowych, jakie są sposoby na poprawę konwersji z ruchu organicznego, jakie działania prowadzić, aby ugruntować pozycję fraz w Google oraz jak oceniać i monitorować wyniki działań SEO dla sklepu internetowego.

    • Jakie są strategie budowania linków w kontekście e-commerce?
    • Jak wykorzystać social media w kontekście SEO dla sklepów internetowych?
    • Jakie są sposoby na poprawę konwersji z ruchu organicznego?
    • Jak ugruntować pozycję fraz w wynikach Google?
    • Jak oceniać i monitorować wyniki działań SEO dla sklepu internetowego? 
  • 17:00Podsumowanie

    • Tomasz Czechowski,  Head of SEO, Grupa iCEA
    • Najważniejsze wnioski ze szkolenia
    • Odpowiedzi na pytania uczestników
    • Podsumowanie szkolenia
  • 17:30Zakończenie

Tomasz Czechowski

Tomasz Czechowski

Head of SEO, Grupa iCEA

Z wykształcenia inżynier informatyki, spec. technologie i zastosowania Internetu. Aktualnie zajmuje się technicznymi oraz strategicznymi aspektami SEO dla klientów iCEA Group. Jego targetem są skuteczne strategie SEO z wymiernymi korzyściami biznesowymi dla klientów. Posiada blisko 10-letnie doświadczenie w branży SEO/WEB-DEV. Pracował na dużych budżetach dla znanych brandów.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Renata Grzeszczak

Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

600 013 324

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]

SEO od A-Z

Wstęp bezpłatny

SEO od A-Z

Wstęp bezpłatny

SEO od A-Z

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział

SEO od A-Z

Wstęp bezpłatny

Zgłoś udział
  •  Warsztaty
  •  
  •  On-line