Writing B2B
MarketingonlineBACK TO SCHOOL - 15% rabatuKonferencja
Writing B2B
Copywriting-Webwriting-Storytelling

Wstęp bezpłatny

Mamy przyjemność zaprosić Cię do udziału w konferencji online: Writing B2B.

W trakcie wydarzenia omówimy trzy kluczowe obszary takie jak:

  • Copywriting
  • Webwriting
  • Storytelling ukierunkowane na przekaz w formule B2B.


  • Trzech znakomitych Ekspertów i wiele pomysłów na skuteczną komunikację
  • 12 uniwersalnych sposobów wywierania większego wpływu słowami w marketingu i sprzedaży B2B
  • Dwie strategie perswazji przy zachowaniu pełnego profesjonalizmu i szacunku dla odbiorcy
  • Liczne pomysły na poprawę jakości Twoich tekstów


W trakcie konferencji online dowiesz się m.in.:

  • Jak stosować Matrycę Komunikacji
  • Na czym polega kotwiczenie wartości
  • Jak działa zmienna siła argumentacji
  • Dlaczego należy wykorzystywać konkret zamiast abstrakcji
  • Czym jest głębia słów i jak ożywia informacje
  • Czym jest Siła Jednego? Jak to pomaga pokonać autorytet największego eksperta w branży
  • Jak stosować ilustracje korzyści
  • Czym jest Proaktywna Personalizacja i jak ją stosować nawet w najprostszych tekstach
  • Jak stworzyć tekst przyjazny dla wyszukiwarki
  • Jakie są najczęściej stosowane typy tekstów B2B
  • Jak tworzyć media społecznościowe B2B
  • Jak napisać artykuł ekspercki
  • Jak podtrzymać relacje z klientami
  • Jak wielkie marki używają storytellingu, aby zafascynować swoich klientów
  • Jakie struktury narracyjne możesz wykorzystać w swoim przekazie marketingowym, aby zwiększyć szanse na emocje u odbiorców
  • Jakie są typy historii, które przydadzą się na spotkaniach z klientami
  •  Jak uatrakcyjniać swoje historie, aby utrzymać uwagę publiczności
  •  Jaką wielka opowieść teraz kryje się marką twojej firmy, a jaką opowieść chcesz stworzyć w przyszłości
  •  Jak wykorzystywać opowieści w Social Media (Facebook, Linkedin, Instagram)


Kompleksowe omówienie Writingu B2B, Znakomici, uznani Eksperci, innowacyjna formuła to tylko niektóre z niewątpliwie mocnych stron tego spotkania.

Zapraszamy do zgłoszenia udziału już dziś !

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:55Przywitanie Uczestników

    5 min

  • 09:0012 uniwersalnych sposobów wywierania większego wpływu słowami w marketingu i sprzedaży B2B

    • Dariusz Puzyrkiewicz,  Copywriter

    Informacja nie sprzedaje. Komunikacja B2B to coś więcej niż prezentacja faktów i dowodów. Mam zamiar pokazać 12 sposobów zwiększania perswazyjności komunikacji przy zachowaniu pełnego profesjonalizmu i szacunku dla odbiorcy. Po zapoznaniu się z tymi metodami uczestnik będzie wiedział, jak zmienić najprostszą informację biznesową w komunikat, prowadzący odbiorcę do działania.


    • Dwie strategie perswazji - zasady i pułapki.
    • Jak stosować Matrycę Komunikacji?
    • Na czym polega kotwiczenie wartości?
    • Jak działa zmienna siła argumentacji?
    • Dlaczego należy wykorzystywać konkret zamiast abstrakcji?
    • Czym jest głębia słów i jak ożywia informacje?
    • Czym jest Siła Jednego? Jak to pomaga pokonać autorytet największego eksperta w branży? 
    • Jak stosować ilustracje korzyści?
    • Czym jest Proaktywna Personalizacja i jak ją stosować nawet w najprostszych tekstach?
    •  Jak w tekstach wykorzystywać Spektrum Motywacji?
    •  W jaki sposób na czytelnika działa Zasada Podwajania i jak zmienić korzyści w Nowy Standard?
    •  Dlaczego Ja? Najważniejszy element każdego tekstu biznesowego

    2g 0 min

  • 11:00Przerwa

    15 min

  • 11:15Webwriting B2B

    • Anna Miotk,  Ekspertka ds. PR i trenerka biznesu, autorka bloga annamiotk.pl
    • Pisanie tekstów do internetu - kilka ogólnych zasad, które warto znać
    • Niech Cię znajdą - tekst przyjazny dla wyszukiwarki
    • Komunikacja B2B - najczęściej stosowane typy tekstów
    • Podstawa sukcesu - merytoryczna strona firmowa
    • Media społecznościowe B2B - ludzie, którzy stoją za marką
    • Podziel się wiedzą, edukuj klientów - artykuł ekspercki
    • Podtrzymuj relacje z klientami - atrakcyjny newsletter firmowy
    • Google Analytics prawdę Ci powie, czyli o skuteczności słów kilka

    2g 0 min

  • 13:15Przerwa

    30 min

  • 13:45Storytelling B2B

    • Adam Zadrożny,  Certyfikowany trener biznesu i psycholog
    • Jak wielkie marki używają storytellingu, aby zafascynować swoich klientów?
    • Jakie struktury narracyjne możesz wykorzystać w swoim przekazie marketingowym, aby zwiększyć szanse na emocje u odbiorców?
    • Jakie są typy historii, które przydadzą się na spotkaniach z klientami?
    •  Jak uatrakcyjniać swoje historie, aby utrzymać uwagę publiczności?
    •  Jaką wielka opowieść teraz kryje się marką twojej firmy, a jaką opowieść chcesz stworzyć w przyszłości?
    •  Jak wykorzystywać opowieści w Social Media (Facebook, Linkedin, Instagram)?


    Uczestnicy warsztatu mogą wykorzystać 15 minut darmowej konsultacji dotyczącej storytellingu w kontekście marki w ciągu miesiąca od spotkania.

    2g 0 min

  • 15:45Zakończenie konferencji

Anna Miotk

Anna Miotk

Ekspertka ds. PR i trenerka biznesu, autorka bloga annamiotk.pl

Od 2001 roku pracuje w branży PR, od 2014 jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczyciel akademicki na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, „Nowy PR”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga www.annamiotk.pl. Uczy pisania tekstów do internetu na kursach online oraz podczas warsztatów i szkoleń.

Dariusz Puzyrkiewicz

Dariusz Puzyrkiewicz

Copywriter

Copywriter od słów do sprzedaży. Od 2006 roku pisze teksty sprzedażowe i uczy ich sprawnego tworzenia. Autor pierwszego polskiego blogu o copywritingu https://dynanet.pl/copywriting/. Szkolił pracowników takich firm, jak Home.pl, Netia, Mercedes Benz i wielu mniejszych, które postanowiły poprawić swoją komunikację z klientami. Sprytnie łączy kompetencje sprzedawcy, przedsiębiorcy, trenera biznesowego, copywritera i… informatyka, by pomagać trafniej dobierać słowa i docierać do klientów z dużą siłą wyrazu. Autor bestsellera Biblia Copywritingu i współautor Biblii E-biznesu 2. Nowy Testament. Twórca kursów internetowych, które pomagają wywierać większy wpływ swoimi słowami.

Adam Zadrożny

Adam Zadrożny

Certyfikowany trener biznesu i psycholog

Certyfikowany trener biznesu i psycholog specjalizujący się w tematach: Wystąpienia publiczne, tworzenie prezentacji i Storytelling. Podczas szkoleń kładzie szczególny nacisk na praktyczność rozwiązań oraz dobrą atmosferę. Uważa, że trening wystąpień należy dokładnie dostosować do kompetencji Klienta, aby przyniósł on największe efekty. Prowadził sesje indywidualne zarówno na poziomie dyrektorskim jak i CEO. Największą motywacją dla niego jest to, że wystąpienia nad którymi pracuje mogą mieć pozytywny wpływ zarówno na klientów jak i innych pracowników w firmie. Ekspert w zakresie tworzenia biznesowych prezentacji w PowerPointcie. Podczas szkoleń pokazuje krok po kroku jak szybko tworzyć slajdy, które są estetyczne i przykuwają uwagę. Uczy jak za pomocą paru trików sprawić, aby tworzenie prezentacji było nie tylko przyjemne, ale i przybliżało twórców do ich celów biznesowych. Tworzy sprzedażowe i inwestorskie prezentacje na zamówienie. Tworzenia prezentacji uczył pracowników różnych branż w tym: ubezpieczeniowej, finansowej, czy IT.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]