2 Kongres Komunikacji Kryzysowej
Public relationsonlineKongres
2 Kongres Komunikacji Kryzysowej
Chroń firmę przed kryzysem, skutecznie zarządzaj, gdy się pojawi

Wstęp bezpłatny

ZAPRASZAMY NA 3 KONGRES KOMUNIKACJI KRYZYSOWEJ!

POZNAJ PROGRAM EDYCJI 2021!


#aferametkowa Veclaim ⚡ #czajka Urząd M. St. Warszawa ⚡ #ęśąćż mBank S.A.


Rola komunikacji kryzysowej znacznie wzrosła w ostatnich czasach. COVID-19, utrata wizerunku marki, błędy w przekazach… Według raportu Alert Media Communications 96% firm w związku z pandemią wprowadziło różnego rodzaju specjalne aktywności komunikacyjne, a 90% sztabów kryzysowych ma w swoim składzie specjalistę z zakresu komunikacji czy PR.*

A czy Ty jesteś przygotowany na kryzys w Twojej organizacji? Wiesz, jak poradzić sobie z zagrożeniami reputacji Twojej marki?

Weź udział w drugiej już edycji Kongresu Komunikacji Kryzysowej i zdobądź konkretne narzędzia, które sprawią, że unikniesz kryzysu, a jeśli już on się pojawi, podczas wydarzenia zdobędziesz wiedzę, jak skutecznie nim zarządzać.

  • Poznasz kulisy najgłośniejszych kryzysów wizerunkowych ostatnich miesięcy #aferametkowa Veclaim, #czajka Urząd M. St. Warszawa, #ęśąćż mBank S.A.
  • Od przedstawiciela BNP Paribas Bank Polska dowiesz się, jak budować strategię komunikacji wewnętrznej, by uchronić firmę przed kryzysem
  • Ekspert ds. strategii komunikacji i zarządzania kryzysem wizerunkowym pokaże Ci metody budowania planu kryzysowego
  • O współpracy z dziennikarzami podczas sytuacji kryzysowej opowie redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”

 

Ponadto w programie trening medialny, jak zachować się przed kamerą w trudnych sytuacjach, budowanie silnego planu kryzysowego w social mediach, kulisy wybranych kryzysów PR-owych, gdzie swoich doświadczeniem podzielą się przedstawiciele takich firm jak: Ministerstwo Zdrowia, Urząd m.st. Warszawy, PKN Orlen, PERN, Provident Polska, Profim - Grupa Flokk, mBank i Lighthouse.

Jeśli odpowiadasz za działania komunikacyjne w Twojej organizacji nie może Cię zabraknąć na tym Kongresie. To jedyne wydarzenie, podczas którego zdobędziesz umiejętności zarządzania kryzysem i wyjdziesz z wiedzą, dzięki której uchronisz swoją markę przed utratą reputacji nawet w najtrudniejszej sytuacji.







* "Kryzysomert 2020. Komunikacja w czasach zarazy" Alert Media Communications

Partnerzy:

Patron Medialny

Fundacja InternetPRNowy MarketingPortal MedialnyMedialna PerspektywaPRoto

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:55Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

    • ,  Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu
  • 09:00Prognoza kryzysów wizerunkowych i reputacyjnych w 2021 roku

    • Adam Łaszyn,  Ekspert ds. komunikacji kryzysowej i strategii komunikowania, ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o.
    • raport z badania Kryzysometr 2021 – prognozy na przyszły rok
  • 09:45PANEL DYSKUSYJNY - Kulisy kryzysów związanych z COVID-19

    • ,  Moderator: Adam Łaszyn, Ekspert ds. komunikacji kryzysowej i strategii komunikowania, ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o.
    • Adam Burak,  Członek Zarządu ds. Komunikacji i Marketingu, Polski Koncern Naftowy Orlen S.A.
    • Artur Adamowicz,  Pełnomocnik Zarządu ds. Relacji Zewnętrznych, Legia Warszawa
    • Katarzyna Krasińska,  Rzecznik Prasowy, PERN S.A.
    • Małgorzata Rybak-Dowżyk,  Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej, T-Mobile Polska S.A.
  • 10:30Kulisy wybranych kryzysów PR-owych

    10.30 - 11.10

    Awaria Czajki

    Wypadek drogowy na Sokratesa

    Karolina Gałecka, Wicedyrektor Biura Marketingu, Rzeczniczka Prasowa, Urząd m.st. Warszawy

    11.10 - 11.50

    Fuzje, przejęcia, pożary, zwolnienia – czyli opowieść o tym, jak radzić sobie z poważnymi zagrożeniami dla reputacji i kryzysami w klasycznym wydaniu

    Piotr Chełmiński, Członek Group Management Flokk oraz Prezes Zarządu Profim (jednej z największych w Europie Środkowej fabryk siedzisk biurowych)

    Magdalena Zwolińska, Partner, Risk&Crisis Management Practice, Lighthouse

    11.50 - 12.20

    Ministerstwo Zdrowia w oku cyklonu pandemii – kulisy zarządzania kryzysem 

    Wojciech Andrusiewicz, Rzecznik Prasowy, Ministerstwo Zdrowia

    12.20 - 12.50

    #ĘŚĄĆŻ w mBanku. O komunikacji w kryzysie, którą tworzyliśmy z internautami

    Krzysztof Olszewski, Rzecznik Prasowy, mBank S.A.

    O powiadomieniach w aplikacji mBanku usłyszały miliony Polaków. Pomyłkowo wysłane komunikaty ściągnęły zainteresowanie klientów i mediów. Czym ten kryzys różnił się od innych podobnych? Co wpłynęło na sposób komunikacji mBanku?

    12.50 - 13.20

    „Afera metkowa” Veclaim

    Michał Zaczyński, Dziennikarz, Bloger

    O tym, jak jedno kłamstwo, które można było wytłumaczyć niedopatrzeniem, przerodziło się w największy od lat kryzys w polskiej branży autorskiej mody. I obnażyło zdumiewająco niskie standardy jej funkcjonowania. 

  • 13:20Przygotowanie firmy na wypadek kryzysu - case study Danone Sp. z o.o.

    • Martyna Węgrzyn,  Kierownik działu Komunikacji Zewnętrznej, Wizerunku i Eventów, Danone Sp. z o.o.
    • odniesienie procedur kryzysowych do konkretnych przykładów z życia firmy
  • 14:00PANEL DYSKUSYJNY - Trudny wizerunek firmy – walka z mitami i stereotypami - jak sobie z nimi radzić?

    • ,  Moderator: Szymon Milczanowski, Ekspert ds. strategii komunikacji i zarządzania kryzysem wizerunkowym, współwłaściciel agencji Winstone
    • Karolina Łuczak,  Kierownik Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa, Provident Polska S.A.
    • Agnieszka Salach,  Menadżer ds. PR, Rzecznik Prasowy, KRUK S.A.
    • Krzysztof Kouyoumdjian,  Dyrektor ds. Relacji Zewnętrznych, CEDC International
    • Wojciech Śmiech,  Szef Działu Komunikacji, Caritas Polska
  • 14:45Jak skuteczna komunikacja wewnętrzna może uchronić firmę przed kryzysem?

    • Izabela Tworzydło,  Rzecznik Prasowy, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, BNP Paribas Bank Polska S.A
    • innowacyjna i przyciągająca uwagę komunikacja wewnętrzna, jako inspiracja dla pracowników w obliczu ciągłych zmian
    • skuteczne komunikaty w celu zwiększenia zaangażowania pracowników
    • budowanie wspólnej strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
  • 15:15Jak zbudować silny plan kryzysowy w Social Mediach? Przygotowanie firmy do szybkiej reakcji

    • Daria Sulgostowska,  Rzeczniczka Prasowa i Kierownik zespołu ds. komunikacji i zrównoważonego rozwoju, CCC S.A.
    • zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych – najlepsze praktyki
    • jak skutecznie dotrzeć do odbiorców, aby szybko obalić dezinformacje i fałszywe wiadomości o Twojej firmie
    • wytyczne do tworzenia skutecznych treści w odpowiedzi na kryzys, dostosowanych do Twoich wszystkich kanałów
    • narzędzia i techniki do monitorowania Social Mediów
  • 15:45Zdalna, szybka i skuteczna współpraca ze sztabem kryzysowym. Dobre praktyki, narzędzia i wskazówki

    • Szymon Milczanowski,  Ekspert ds. strategii komunikacji i zarządzania kryzysem wizerunkowym, współwłaściciel agencji Winstone
    • symulacja kryzysu – opracowanie elastycznego planu dostosowanego do Twojej firmy i zespołu kryzysowego
    • jak podejmować decyzje przy niewystarczającej ilości informacji i czasu?
    • ćwiczenie scenariuszy kryzysowych z kierownictwem firmy – przygotuj swojego CEO na poważny kryzys
    • solidny plan kryzysowy dla różnych działów i oddziałów firmy
    • sprawdzone metody zabezpieczania wizerunku Twojej marki na przyszłość
  • 16:30Współpraca z dziennikarzami podczas sytuacji kryzysowej w Twojej firmie

    • Grzegorz Nawacki,  redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
    • jak zbudować relacje z mediami, które pozwolą uniknąć katastrofy 
    • czego oczekują dziennikarze podczas sytuacji kryzysowej 
    • jak się komunikować podczas kryzysu, by Twój przekaz się przebił
  • 17:00WARSZTAT - TRENING MEDIALNY – jak zachować się przed kamerą w trudnych sytuacjach?

    • Sławomir Matczak,  Dziennikarz, Aktor, Prezenter, Szkoleniowiec, Wykładowca

    Media zadają od razu podstawowe pytania: Co się stało? Gdzie to się wydarzyło? Kiedy się wydarzyło? Jak przebiega? Czy są ofiary? Kto jest winny?

    Jak sprostać tym wyzwaniom. Jak budować scenariusz oświadczenia i uzasadniać odmowę odpowiedzi. Jak pilnować, by pożar kryzysu nie zniszczył także wizerunku firmy?

    Informuj ciekawych informacji, pamiętaj o tych, którzy zmierzają w stronę kryzysu, mów do tych, których kryzys dotknął i nie zapominaj, że cały czas obserwują Cię ...sprawcy kryzysu.

    Jedyną obroną przed mediami jest podawanie prawdziwych informacji w sposób rzeczowy, konkretny i spokojny. Każda manipulacja czy mataczenie uderzy podwójnie w oszustów.

    Unikanie kontaktów z mediami prowadzi do powstawania plotek, domysłów i konfabulacji - przekłamań, które mogą zaszkodzić wizerunkowi tego, kogo dotknął kryzys. Jeśli sztab kryzysowy unika wypowiedzi to media szukają informacji w różnych źródłach, a gdy jedno wysycha pozostałe pompują więcej.

    Każdy podlega kryzysom i od jego sprawności, wytrzymałości i … szczęścia podczas kryzysu zależy jak będzie funkcjonował po jego zakończeniu, dlatego warto zawczasu przygotować się na nadejście tych trudnych chwil. 

  • 17:45Zakończenie Kongresu

Artur Adamowicz

Artur Adamowicz

Pełnomocnik Zarządu ds. Relacji Zewnętrznych, Legia Warszawa

Ekspert ds. komunikacji strategicznej i kryzysowej, posiada ponad 20-letnie doświadczenie w mediach i zarządzaniu reputacją firm, marek oraz osób publicznych. Jest właścicielem agencji PR Talking Heads i konsultantem ds. wizerunku osobistego. Prawie cztery lata temu związał się z największym klubem sportowym w Polsce, Legią Warszawa, gdzie z ramienia Zarządu Klubu odpowiada za obszar mediów, komunikacji i public affairs.

Wojciech Andrusiewicz

Wojciech Andrusiewicz

Rzecznik Prasowy, Ministerstwo Zdrowia

Od 2019 r. jest dyrektorem Biura Komunikacji Ministerstwa Zdrowia i rzecznikiem prasowym resortu. Odpowiada za komunikację zewnętrzną, politykę informacyjną i wizerunkową. Od początku trwania pandemii koronawirusa nadzoruje działania informacyjne ministerstwa. Jest odpowiedzialny za budowę i realizację strategii komunikacji oraz zarządzanie sytuacjami o potencjale kryzysowym. Posiada duże doświadczenie w komunikacji i współpracy z dziennikarzami. Rozpoczynał w Akademickim Radiu Centrum w Lublinie, a potem kontynuował pracę dziennikarską w lokalnych tytułach prasowych. Później był rzecznikiem prasowym oddziału ZUS w Lublinie, a następnie naczelnikiem Wydziału Komunikacji Społecznej centrali ZUS i rzecznikiem prasowym ZUS.

Adam Burak

Adam Burak

Członek Zarządu ds. Komunikacji i Marketingu, Polski Koncern Naftowy Orlen S.A.

Absolwent stosunków międzynarodowych Uniwersytetu Wrocławskiego, studiów podyplomowych w WSE im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie na kierunku dziennikarstwo i PR, posiada również tytuł MBA. W Grupie ORLEN, jako Członek Zarządu ds. Komunikacji i Marketingu, nadzoruje realizację skonsolidowanej strategii komunikacyjnej w obszarze komunikacji korporacyjnej, marketingowej i sponsoringowej jak również rozwój kanałów komunikacji digitalowej w Polsce oraz na rynkach zagranicznych. Jest odpowiedzialny za budowę struktur i modelu biznesowego agencji mediowej powołanej we współpracy z PZU S.A. Wcześniej związany z branżą paliwowo-energetyczną oraz sektorem finansowym. Pełnił m.in. funkcję dyrektora komunikacji i marketingu w największych polskich spółkach z WIG20, tworząc i wdrażając strategię komunikacji korporacyjnej, marketingowej i sponsoringowej. Posiada również szerokie doświadczenie w marketingu sportowym i dziennikarstwie. W latach 2012-2016 pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu i PR oraz rzecznika prasowego Stadionu Wrocław, natomiast w latach 2008-2012, jako dziennikarz, związany był z telewizją Polsat. Juror branżowego konkursu Złote Spinacze oraz członek kapituły programu 50 Kreatywnych w Biznesie magazynu BRIEF.

Piotr Chełmiński

Piotr Chełmiński

, Członek Group Management Flokk oraz Prezes Zarządu Profim Sp. z o.o.

Obecnie Prezes Zarządu Profim Sp. z o.o. oraz Członek Group Management Flokk. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w zarządach polskich i zagranicznych spółek, w tym spółek giełdowych. Jest absolwentem SGGW w Warszawie oraz studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie, Politechnice Warszawskiej wydział MEiL ITC oraz London Business School. Był między innymi prezesem największego czeskiego holdingu petrochemicznego Unipetrol AS z grupy PKN ORLEN oraz członkiem zarządu ds. petrochemii, a następnie ds. rozwoju downstream i energetyki PKN ORLEN SA. Wcześniej pełnił funkcje kierownicze, zarządcze i nadzorcze w Schöller Sp. z o.o., Okocimskich Zakładach Piwowarskich SA, Aronia SA oraz Eckes Granini GmbH and Co. KG, Browar Dojlidy Sp. z o.o., Werner & Merz Polska, Kamis-Przyprawy SA, a także Gamet SA oraz Gamet Holdings SA Luxemburg.

Karolina Gałecka

Karolina Gałecka

Wicedyrektor Biura Marketingu, Rzeczniczka Prasowa, Urząd m.st. Warszawy

Obecnie wicedyrektor Biura Marketingu Miasta i rzecznik prasowy Urzędu m.st. Warszawy. Odpowiada za bieżącą komunikację i Wydział Prasowy Ratusza. Przez ostatnie 10 lat była rzeczniczką prasową Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie. Odpowiadała wtedy również za kampanie społeczne m.in. „ Kontroluj się”, „10 metrów”, czy „Obudź się”. Wcześniej pracowała m.in. w biurze prasowym Głównego Inspektora Sanitarnego - w latach 2007-2011 oraz w radiu Victoria, w latach 2006-2007 jako reporter.

Krzysztof Kouyoumdjian

Krzysztof Kouyoumdjian

Dyrektor ds. Relacji Zewnętrznych, CEDC International

Dyrektor ds. Relacji Zewnętrznych w CEDC International, największej firmie zajmującej się produkcją i sprzedażą mocnych alkoholi w Polsce, do której należą znane w kraju i na świecie marki Żubrówka, Soplica czy Absolwent, wytwarzane w zakładach w Białymstoku i Obornikach. Od blisko 25 lat pracuje w branży public relations, prowadząc wiele projektów z dziedziny komunikacji z grupami interesariuszy, komunikacji korporacyjnej i brandowej oraz CSR. Przed dołączeniem do CEDC pracował m. in. w Philips Polska, Teva Pharmaceuticals/Polfa Kutno SA i Radiu Zet.

Katarzyna Krasińska

Katarzyna Krasińska

Rzecznik Prasowy, PERN S.A.

Ma doświadczenie w realizacji projektów komunikacyjnych dla największych podmiotów z branży logistyki pocztowej i naftowej. Skutecznie łączy różne obszary komunikacji wewnętrznej, media relations i CSR. Ma na koncie także praktykę dziennikarki telewizyjnej współpracującej z największymi nadawcami w Polsce.

Adam Łaszyn

Adam Łaszyn

Ekspert ds. komunikacji kryzysowej i strategii komunikowania, ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o.

Prezes i założyciel agencji Alert Media Communications specjalizującej się w strategiach PR i komunikacji kryzysowej. W branży PR od 1998 r. Doradca dziesiątek polskich firm i instytucji – m.in. Coca-Cola, Danone, DKMS, Goodyear, Pepco, Philip Morris, PLL LOT, Nutricia, Velux, Ministerstwo Finansów, KPRM. Współtwórca wielu udanych kampanii wyborczych. Doradca osób publicznych i coach medialny. Wykładowca różnych dziedzin PR m.in. krakowskiej WSE, UEK, UW, PG oraz London School of PR. Autor kompleksowych poradników „Media i ty” oraz „eKryzys”. Pomysłodawca i współautor książki „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat PR w Polsce”. Współautor „Leksykonu PR” oraz podręcznika „Sztuka Public Relations”. Były wieloletni członek władz ZFPR oraz Rady Etyki PR. Członek PSPR. W 2009 r. został uznany przez Newsweeka za jednego z 50 najbardziej wpływowych Polaków (poz. 27). Twórca terminu „przekazy dnia”. Do 1998 pracował jako dziennikarz (m.in. w Trójce, Życiu Warszawy, Ekspressie Wieczornym) specjalizując się w tematyce międzynarodowej i polityce obronnej – np. w materiale „Sułtan terroryzmu” jako pierwszy w Polsce przedstawił sylwetkę Osamy bin Ladena. Z wykształcenia prawnik – ukończył WPiA Uniwersytetu Warszawskiego.

Karolina Łuczak

Karolina Łuczak

Kierownik Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa, Provident Polska S.A.

Od 15 lat związana zawodowo z public relations i szeroko rozumianą komunikacją. W swojej karierze zawodowej zaangażowana w projekty związane z media relations, komunikacją korporacyjną, social media, monitoringiem i mierzeniem mediów mediów. Odpowiedzialna za przygotowywanie i wdrażanie strategii PR, komunikacji wewnętrznej i social media uwzględniających m.in. media relations, komunikację kryzysową, komunikację marketingową, CSR, employer branding, public affairs, programy edukacyjne i badania społeczne. Skutecznie zarządza kilkunastoosobowym zespołem komunikacji oraz współpracą z agencjami PR i organizacjami branżowymi. Z Provident Polska związana od 2013 roku, wcześniej pracowała m.in. w ING Lease, ING Car Lease i Generali.

Sławomir Matczak

Sławomir Matczak

Dziennikarz, Aktor, Prezenter, Szkoleniowiec, Wykładowca

Dziennikarz - według klasyfikacji telewizyjnej - starszy redaktor. 23 lata pracy w TVP. Zrealizował ponad 10 tys. relacji do serwisów informacyjnych oraz kilkadziesiąt reportaży. Wydawca ponad 2500 programów studyjnych w Panoramie TVP2 i TVP Info. Wie jak pisać komunikaty i jak rozmawiać w mediach i z mediami . Aktor - realizuje szkolenia z dykcji i występów publicznych. Absolwent warszawskiej PWST, aktor Teatru Polskiego w Warszawie . Wie jak wykonać gest, który ma znaczyć to co chcemy. Wie jak mówić wyraźnie i co zrobić, by nie stracić głosu. Prezenter - poprowadził kilkadziesiąt dyskusji panelowych i konferencji transmitowanych przez internet, oraz około 100 prezentacji multimedialnych na inne tematy niż prowadzone szkolenia medialne - wie jak zachować się podczas występu przed kamerami, także internetowymi. Szkoleniowiec - od 1998 roku realizuje konsultacje z zakresu skutecznej informacji, głównie: umiejętności występowania przed kamerą, budowania przekazów dla mediów, techniki mowy oraz prezentacji - także w sieci. Doradza jak działać w sytuacjach kryzysowych, konsultuje Q&A czyli odpowiedzi na trudne pytania zadawane w takich sytuacjach. Przygotowuje rzeczników prasowych i zarządy firm do działania w sytuacjach kryzysu. Dotychczas przeprowadził na rynku ponad 600 szkoleń zamkniętych i kilkadziesiąt otwartych. Wykładowca - od 2009 roku prowadzi zajęcia na wydziałach zarzadania oraz dziennikarstwa i PR na uczelniach w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Krakowie . Prowadził wykłady w Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury, Polskim Instytucie Dyplomacji a także w Centrum Edukacji Medialnej Polskiego Radia. Od 2019 wraz z sędziami prowadzi cykl wykładów w szkołach na temat radzenia sobie z cyberprzemocą #HejtStop. W marcu 2020 rozpoczął cykl wykładów Mediaworking dla studentów Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Szymon Milczanowski

Szymon Milczanowski

Ekspert ds. strategii komunikacji i zarządzania kryzysem wizerunkowym, współwłaściciel agencji Winstone

Doświadczony menedżer projektów, konsultant, analityk biznesowy i interim manager. Od 18 lat zarządza zespołami, budżetami i organizacją projektów i procesów na wielu poziomach organizacyjnych. Doskonale porusza się w warunkach dużej odpowiedzialności, stresu i umiejętności strategicznego myślenia. W latach 2006 - 2008 - specjalista w Narodowym Banku Polskim, członek Zespołu Prasowego Prezesa NBP - Leszka Balcerowicza oraz koordynator projektów edukacji ekonomicznej i kampanii informacyjnych. W latach 2008 - 2011 - wicedyrektor Biura Ministra w Ministerstwie Finansów - odpowiedzialny za pion komunikacji społecznej, politykę informacyjną i wizerunkową, projekty komunikacji społecznej i edukacji ekonomicznej oraz projekty komunikacji internetowej całego resortu finansów. Od 2011 roku - doradca i konsultant - współwłaściciel firmy specjalizującej się w doradztwie strategicznym w komunikacji i zarządzaniem kryzysem wizerunkowym Winstone sp. z o.o. Absolwent prawa na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.

Grzegorz Nawacki

Grzegorz Nawacki

redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl

Absolwent wydziału dziennikarstwa w Collegium Civitas. Od marca 2006 r. dziennikarz „Pulsu Biznesu”, od lutego 2011 r. zastępca redaktora naczelnego, od maja 2016 r. redaktor naczelny pb.pl, od marca 2019 r. redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”. Zajmuje się tematyką rynku kapitałowego, sektora finansowego, funduszy inwestycyjnych. W 2009 r. został uznany „Dziennikarzem Roku” przez Izbę Zarządzających Funduszami i Aktywami. W 2007 r. zdobył nagrodę „Debiut Roku” w konkursie organizowanym przez Polską Izbę Ubezpieczeń. Inicjator akcji #jedzjabłka, za którą otrzymał nagrodę branży public relations PRoton. Ponadto #jedzjabłka uznano za Wydarzenie Roku i na jego ręce trafiła nagroda Innovation Award 2015, przyznawana przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej.

Krzysztof Olszewski

Krzysztof Olszewski

Rzecznik Prasowy, mBank S.A.

Piarowiec z przeszło 15-letnim doświadczeniem w pracy dla firm z branży finansowej. Od 10 lat w roli rzecznika prasowego mBanku. Odpowiada za komunikację z mediami i crisis management na rynkach, na których obecny jest bank (Polska, Czechy, Słowacja). Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z marketingu internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Małgorzata Rybak-Dowżyk

Małgorzata Rybak-Dowżyk

Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej, T-Mobile Polska S.A.

Od 20 lat związana z obszarem komunikacji. Od 2012 roku pełni funkcję Dyrektora Komunikacji Korporacyjnej w T-Mobile Polska. Odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej, w tym kształtowanie wizerunku pracodawcy na zewnątrz i wewnątrz organizacji, kreowanie strategii społecznej odpowiedzialności biznesu (Corporate Responsibility) ściśle zintegrowanej ze strategią rozwoju biznesu. Jest inicjatorką niestandardowych projektów T-Mobile – m.in. akcji społecznej Pomoc Mierzona Kilometrami. Doskonale spełnia się w roli nowoczesnej kobiety biznesu, ale przede wszystkim jako matka trójki dzieci. Na co dzień aktywnie łączy te dwie funkcję będące wyzwaniem, nie tylko w środowisku biznesowym, ale i w sferze prywatnej. Wychowując trójkę dzieci, będące w różnym wieku – szkolnym i przedszkolnym oraz profesjonalnie realizując się jako manager. Obdarzona wyjątkową energią, entuzjazmem do życia oraz rzadką zaletą – znajdowania rozwiązań tam, gdzie inni ich nie dostrzegają. Jej bogate doświadczenie zawodowe i życiowe pozwoliło na wypracowanie światopoglądu, który koncentruje się na ludziach, kreowaniu lepszej rzeczywistości i wytrwałości w dążeniach do swoich celów i marzeń. Dzięki swojemu pozytywnemu podejściu do życia i umiejętnością komunikatywnego zarządzania, skupia wokół siebie ludzi, których „zaraża” swoją pasją – na życie. Ulubione zwroty, które mówią o niej najwięcej: „uśmiech na Życie”, „odwróćmy myślenie” oraz „kryzys to nasza szansa, musimy go dobrze wykorzystać”.

Agnieszka Salach

Agnieszka Salach

Menadżer ds. PR, Rzecznik Prasowy, KRUK S.A.

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, gdzie ukończyła filologię polską ze specjalizacją dziennikarstwo, a także podyplomowo komunikowanie i kreowanie wizerunku publicznego. Posiada 19-letnie doświadczenie zawodowe. Od 2007 roku jest związana z branżą finansową. Pracowała w spółkach notowanych zarówno na alternatywnym, jak i na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Była odpowiedzialna za relacje inwestorskie, marketing i działania public relations. Z Grupą Kapitałową KRUK jest związana od 2012 roku. Przez pierwsze lata budowała markę ERIF Biura Informacji Gospodarczej S.A., odpowiadając m.in. za realizację strategii marketingowej i public relations tej spółki. Od 2015 roku w KRUK S.A. poza działaniami public relations wspiera realizację działań z zakresu CSR, współpracuje z organizacjami non-profit, a także z firmami realizującymi badania rynku, opinii i zachowań konsumenckich. Jest zaangażowana w raportowanie niefinansowe. Pełni też funkcję rzecznika prasowego Grupy KRUK.

Daria Sulgostowska

Daria Sulgostowska

Rzeczniczka Prasowa i Kierownik zespołu ds. komunikacji i zrównoważonego rozwoju, CCC S.A.

Rzeczniczka prasowa i kierownik zespołu ds. komunikacji i zrównoważonego rozwoju w Grupie CCC. Specjalistka w dziedzinie komunikacji korporacyjnej oraz kryzysowej, której bliska jest idea odpowiedzialnego biznesu. Wcześniej m.in. rzeczniczka OTCF, właściciela marki 4F, gdzie od podstaw budowała pion komunikacji korporacyjnej. Doświadczenie zdobywała również w branży energetycznej - przez 4 lata pracowała w zespole komunikacji fińskiej firmy Fortum. Związana także z działalnością sportową, jest trenerką tenisa ziemnego i wykładowcą na konferencjach dedykowanych trenerom sportu.

Wojciech Śmiech

Wojciech Śmiech

Szef Działu Komunikacji, Caritas Polska

Posiada 15 lat doświadczenia w obszarach zarządzania wizerunkiem, budowania relacji z mediami oraz kierowania zespołami odpowiedzialnymi za marketing i komunikację. Od 2020 związany z Caritas Polska, wcześniej pracował m.in. jako dyrektor marketingu i PR w Kulczyk Foundation oraz wicedyrektor Biura Komunikacji i Promocji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Specjalizuje się w komunikacji społecznej, personal brandingu oraz zarządzaniu kryzysami wizerunkowymi. Współtworzył kampanie licznych programów społecznych, w tym m.in.: “Bezpieczny Przejazd”, “Żółty Talerz”, “Efekt Dominia”, “CNN Freedom Project”, “#PomocDlaSeniora”, “#WdzięczniMedykom” oraz “Rodzina Rodzinie”. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, stypendysta Uniwersytetu w Konstancji (Niemcy).

Izabela Tworzydło

Izabela Tworzydło

Rzecznik Prasowy, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, BNP Paribas Bank Polska S.A

Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Rzecznik Prasowy w Banku BNP Paribas, w którym odpowiada za komunikację wewnętrzną, zewnętrzną oraz social media. Z branżą public relations związana od blisko 15 lat. Ekspertka z bogatym doświadczeniem w zakresie tworzenia i realizacji strategii komunikacji korporacyjnej, zarządzania sytuacjami o potencjale kryzysowym oraz komunikowania transakcji fuzji i przejęć. Jest współinicjatorką i liderką programu „Kobiety zmieniające BNP Paribas”, który promuje diversity&inclusion w Banku BNP Paribas.

Martyna Węgrzyn

Martyna Węgrzyn

Kierownik działu Komunikacji Zewnętrznej, Wizerunku i Eventów, Danone Sp. z o.o.

Z grupą spółek DANONE związana początkowo jako Rzecznik Prasowy Żywiec Zdrój. Z relacjami zewnętrznymi związana jest od początku swojej ścieżki zawodowej. Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach PR i jako PR Manager w jednej z największych firm farmaceutycznych. Prowadziła projekty nagradzane w ważnych konkursach branżowych, jak SABRE, European Excellence Award czy Impactor. W codziennej pracy, stawia na niestandardowe pomysły na działania PR i ich rzetelną realizację oraz konsekwentnie budowane, stałe relacje z interesariuszami. Absolwentka ekonomii oraz podyplomowych studiów public relations w Szkole Głównej Handlowej i na Uniwersytecie Warszawskim. Po pracy, zaczytuje się w literaturze współczesnej, uważnie śledzi popkulturowe trendy i stawia na aktywny styl podróżowania, którego kierunek zawsze wyznaczają warunki do surfingu.

Michał Zaczyński

Michał Zaczyński

, Dziennikarz, Bloger

Dziennikarz. Publikuje m.in. w „Polityce”, „Vogue”, „Elle”, „Rzeczpospolitej” i „Gazecie Wyborczej”. Wykładowca i juror konkursów dla projektantów. Autor bloga michalzaczynski.com

Magdalena Zwolińska

Magdalena Zwolińska

Partner, Risk&Crisis Management Practice, Lighthouse

Specjalizuje się w projektach związanych z zarządzaniem kryzysem i zagrożeniami dla reputacji. Doradzała w kryzysach takich jak m.in. strajki, redukcje zatrudnienia, awarie, wycofanie produktu z rynku, mobbing, spory sądowe, wypadki w miejscu pracy, protesty społeczne. Poza obsługą istniejących kryzysów, opracowuje dla klientów narzędzia do monitorowania zagrożeń reputacyjnych i kryzysowej prewencji. Prowadzi także warsztaty i symulacje z zakresu zarządzania komunikacją kryzysową. Pracowała m.in. dla firm z branż energetycznej, farmaceutycznej, handlowej, finansowej i ubezpieczeniowej, deweloperskiej, FMCG. W 2013 i 2016 r. realizowane przez jej zespół projekty zostały nagrodzone Złotymi Spinaczami w kategoriach Komunikacja Antykryzysowa / Kryzysowa i PR Finansowy / Relacje Inwestorskie. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, ze specjalizacją marketing medialny i public relations. Z LH związana od początku istnienia firmy, wcześniej pracowała m.in. w Spin Communications. Posiada blisko 20-letnie doświadczenie w branży PR.

Fundacja InternetPR

Nowy Marketing

Portal Medialny

Medialna Perspektywa

PRoto

Opiekun merytoryczny:

Magdalena Sokulska

Magdalena Sokulska

Project Manager

600 013 329

[email protected]

Współpraca:

Joanna Czyczuk-Oziębło

Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

600 013 351

[email protected]