2 Kongres Komunikacji Kryzysowej

2 Kongres Komunikacji Kryzysowej

8 grudnia 2020 / online

995 zł netto do 13 listopada (cena udziału online)

1395 zł netto do 8 grudnia (cena udziału online)

Cel

#aferametkowa Veclaim ⚡ #czajka Urząd M. St. Warszawa ⚡ #ęśąćż mBank S.A.



Rola komunikacji kryzysowej znacznie wzrosła w ostatnich czasach. COVID-19, utrata wizerunku marki, błędy w przekazach… Według raportu Alert Media Communications 96% firm w związku z pandemią wprowadziło różnego rodzaju specjalne aktywności komunikacyjne, a 90% sztabów kryzysowych ma w swoim składzie specjalistę z zakresu komunikacji czy PR.*

A czy Ty jesteś przygotowany na kryzys w Twojej organizacji? Wiesz, jak poradzić sobie z zagrożeniami reputacji Twojej marki?

Weź udział w drugiej już edycji Kongresu Komunikacji Kryzysowej i zdobądź konkretne narzędzia, które sprawią, że unikniesz kryzysu, a jeśli już on się pojawi, podczas wydarzenia zdobędziesz wiedzę, jak skutecznie nim zarządzać.

  • Poznasz kulisy najgłośniejszych kryzysów wizerunkowych ostatnich miesięcy #aferametkowa Veclaim, #czajka Urząd M. St. Warszawa, #ęśąćż mBank S.A.
  • Od przedstawiciela BNP Paribas Bank Polska dowiesz się, jak budować strategię komunikacji wewnętrznej, by uchronić firmę przed kryzysem
  • Ekspert ds. strategii komunikacji i zarządzania kryzysem wizerunkowym pokaże Ci metody budowania planu kryzysowego
  • O współpracy z dziennikarzami podczas sytuacji kryzysowej opowie redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”

 

Ponadto w programie trening medialny, jak zachować się przed kamerą w trudnych sytuacjach, budowanie silnego planu kryzysowego w social mediach, kulisy wybranych kryzysów PR-owych, gdzie swoich doświadczeniem podzielą się przedstawiciele takich firm jak: Ministerstwo Zdrowia, Urząd m.st. Warszawy, PKN Orlen, PERN, Provident Polska, Profim - Grupa Flokk, mBank i Lighthouse.

Jeśli odpowiadasz za działania komunikacyjne w Twojej organizacji nie może Cię zabraknąć na tym Kongresie. To jedyne wydarzenie, podczas którego zdobędziesz umiejętności zarządzania kryzysem i wyjdziesz z wiedzą, dzięki której uchronisz swoją markę przed utratą reputacji nawet w najtrudniejszej sytuacji.


* "Kryzysomert 2020. Komunikacja w czasach zarazy" Alert Media Communications

Program

Wtorek, 8 grudnia

08:55

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu
online, ,
09:00

Prognoza kryzysów wizerunkowych i reputacyjnych w 2021 roku

  • Adam Łaszyn, Ekspert ds. komunikacji kryzysowej i strategii komunikowania, ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o.
  • raport z badania Kryzysometr 2021 – prognozy na przyszły rok
online, ,
09:45

PANEL DYSKUSYJNY - Kulisy kryzysów związanych z COVID-19

  • Artur Adamowicz , Legia Warszawa
  • Adam Burak, Członek Zarządu ds. Komunikacji i Marketingu, Polski Koncern Naftowy Orlen S.A.
  • Katarzyna Krasińska, Rzecznik Prasowy, PERN S.A.
online, ,
10:30

Przerwa

online, ,
10:45

Kulisy wybranych kryzysów PR-owych

Ministerstwo Zdrowia w oku cyklonu pandemii – kulisy zarządzania kryzysem 

Wojciech Andrusiewicz, Rzecznik Prasowy, Ministerstwo Zdrowia

Fuzje, przejęcia, pożary, zwolnienia – czyli opowieść o tym, jak radzić sobie z poważnymi zagrożeniami dla reputacji i kryzysami w klasycznym wydaniu

Piotr Chełmiński, Prezes Zarządu, Profim Sp. z o.o., Grupa Flokk

Magdalena Zwolińska, Partner, Risk&Crisis Management Practice, Lighthouse

Awaria Czajki

Karolina Gałecka, Wicedyrektor Biura Marketingu, Rzeczniczka Prasowa, Urząd m.st. Warszawy

#ĘŚĄĆŻ w mBanku. O komunikacji w kryzysie, którą tworzyliśmy z internautami

Krzysztof Olszewski, Rzecznik Prasowy, mBank S.A.

O powiadomieniach w aplikacji mBanku usłyszały miliony Polaków. Pomyłkowo wysłane komunikaty ściągnęły zainteresowanie klientów i mediów. Czym ten kryzys różnił się od innych podobnych? Co wpłynęło na sposób komunikacji mBanku?

„Afera metkowa” Veclaim

Michał Zaczyński, Dziennikarz, Bloger

online, ,
12:45

Strategie uzdrawiania marki po kryzysie

online, ,
13:30

PANEL DYSKUSYJNY - Trudny wizerunek firmy – walka z mitami i stereotypami - jak sobie z nimi radzić?

  • Karolina Łuczak, Kierownik Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa, Provident Polska S.A.
online, ,
14:15

Przerwa

online, ,
14:30

Jak skuteczna komunikacja wewnętrzna może uchronić firmę przed kryzysem?

  • Izabela Tworzydło, Rzecznik Prasowy, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, BNP Paribas Bank Polska S.A
  • innowacyjna i przyciągająca uwagę komunikacja wewnętrzna, jako inspiracja dla pracowników w obliczu ciągłych zmian
  • skuteczne komunikaty w celu zwiększenia zaangażowania pracowników
  • budowanie wspólnej strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
online, ,
15:00

Jak zbudować silny plan kryzysowy w Social Mediach? Przygotowanie firmy do szybkiej reakcji

  • zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych – najlepsze praktyki
  • jak skutecznie dotrzeć do odbiorców, aby szybko obalić dezinformacje i fałszywe wiadomości o Twojej firmie
  • wytyczne do tworzenia skutecznych treści w odpowiedzi na kryzys, dostosowanych do Twoich wszystkich kanałów
  • narzędzia i techniki do monitorowania Social Mediów
online, ,
15:30

Zdalna, szybka i skuteczna współpraca ze sztabem kryzysowym. Dobre praktyki, narzędzia i wskazówki

  • Szymon Milczanowski, Ekspert ds. strategii komunikacji i zarządzania kryzysem wizerunkowym, współwłaściciel agencji Winstone
  • symulacja kryzysu – opracowanie elastycznego planu dostosowanego do Twojej firmy i zespołu kryzysowego
  • jak podejmować decyzje przy niewystarczającej ilości informacji i czasu?
  • ćwiczenie scenariuszy kryzysowych z kierownictwem firmy – przygotuj swojego CEO na poważny kryzys
  • solidny plan kryzysowy dla różnych działów i oddziałów firmy
  • sprawdzone metody zabezpieczania wizerunku Twojej marki na przyszłość
online, ,
16:15

Przerwa

online, ,
16:30

Współpraca z dziennikarzami podczas sytuacji kryzysowej w Twojej firmie

  • Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
  • jak zbudować relacje z mediami, które pozwolą uniknąć katastrofy 
  • czego oczekują dziennikarze podczas sytuacji kryzysowej 
  • jak się komunikować podczas kryzysu, by Twój przekaz się przebił
online, ,
17:00

WARSZTAT - TRENING MEDIALNY – jak zachować się przed kamerą w trudnych sytuacjach?

  • Sławomir Matczak, Dziennikarz, Aktor, Prezenter, Szkoleniowiec, Wykładowca

Media zadają od razu podstawowe pytania: Co się stało? Gdzie to się wydarzyło? Kiedy się wydarzyło? Jak przebiega? Czy są ofiary? Kto jest winny?

Jak sprostać tym wyzwaniom. Jak budować scenariusz oświadczenia i uzasadniać odmowę odpowiedzi. Jak pilnować, by pożar kryzysu nie zniszczył także wizerunku firmy?

Informuj ciekawych informacji, pamiętaj o tych, którzy zmierzają w stronę kryzysu, mów do tych, których kryzys dotknął i nie zapominaj, że cały czas obserwują Cię ...sprawcy kryzysu.

Jedyną obroną przed mediami jest podawanie prawdziwych informacji w sposób rzeczowy, konkretny i spokojny. Każda manipulacja czy mataczenie uderzy podwójnie w oszustów.

Unikanie kontaktów z mediami prowadzi do powstawania plotek, domysłów i konfabulacji - przekłamań, które mogą zaszkodzić wizerunkowi tego, kogo dotknął kryzys. Jeśli sztab kryzysowy unika wypowiedzi to media szukają informacji w różnych źródłach, a gdy jedno wysycha pozostałe pompują więcej.

Każdy podlega kryzysom i od jego sprawności, wytrzymałości i … szczęścia podczas kryzysu zależy jak będzie funkcjonował po jego zakończeniu, dlatego warto zawczasu przygotować się na nadejście tych trudnych chwil. 

online, ,
17:45

Zakończenie Kongresu

online, ,

Prelegenci

  • Artur Adamowicz

    Artur Adamowicz

    Legia Warszawa
  • Wojciech Andrusiewicz

    Wojciech Andrusiewicz

    Rzecznik Prasowy Ministerstwo Zdrowia
  • Adam Burak

    Adam Burak

    Członek Zarządu ds. Komunikacji i Marketingu Polski Koncern Naftowy Orlen S.A.
  • Piotr Chełmiński

    Piotr Chełmiński

    Prezes Zarządu Profim Sp. z o.o., Grupa Flokk
  • Karolina Gałecka

    Karolina Gałecka

    Wicedyrektor Biura Marketingu, Rzeczniczka Prasowa Urząd m.st. Warszawy
  • Katarzyna Krasińska

    Katarzyna Krasińska

    Rzecznik Prasowy PERN S.A.
  • Adam Łaszyn

    Adam Łaszyn

    Ekspert ds. komunikacji kryzysowej i strategii komunikowania ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o.
  • Karolina Łuczak

    Karolina Łuczak

    Kierownik Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa Provident Polska S.A.
  • Sławomir Matczak

    Sławomir Matczak

    Dziennikarz, Aktor, Prezenter, Szkoleniowiec, Wykładowca
  • Szymon Milczanowski

    Szymon Milczanowski

    Ekspert ds. strategii komunikacji i zarządzania kryzysem wizerunkowym, współwłaściciel agencji Winstone
  • Grzegorz Nawacki

    Grzegorz Nawacki

    redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, redaktor naczelny pb.pl
  • Krzysztof Olszewski

    Krzysztof Olszewski

    Rzecznik Prasowy mBank S.A.
  • Izabela Tworzydło

    Izabela Tworzydło

    Rzecznik Prasowy, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej BNP Paribas Bank Polska S.A
  • Michał Zaczyński

    Michał Zaczyński

    Dziennikarz, Bloger
  • Magdalena Zwolińska

    Magdalena Zwolińska

    Partner, Risk&Crisis Management Practice Lighthouse

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

995 zł netto do 13 listopada

Zarejestruj się

Patron Medialny