ZAPRASZAMY NA 3 KONGRES KOMUNIKACJI KRYZYSOWEJ!
⚡ #aferametkowa Veclaim ⚡ #czajka Urząd M. St. Warszawa ⚡ #ęśąćż mBank S.A.
Rola komunikacji kryzysowej znacznie wzrosła w ostatnich czasach. COVID-19, utrata wizerunku marki, błędy w przekazach… Według raportu Alert Media Communications 96% firm w związku z pandemią wprowadziło różnego rodzaju specjalne aktywności komunikacyjne, a 90% sztabów kryzysowych ma w swoim składzie specjalistę z zakresu komunikacji czy PR.*
A czy Ty jesteś przygotowany na kryzys w Twojej organizacji? Wiesz, jak poradzić sobie z zagrożeniami reputacji Twojej marki?
Weź udział w drugiej już edycji Kongresu Komunikacji Kryzysowej i zdobądź konkretne narzędzia, które sprawią, że unikniesz kryzysu, a jeśli już on się pojawi, podczas wydarzenia zdobędziesz wiedzę, jak skutecznie nim zarządzać.
- Poznasz kulisy najgłośniejszych kryzysów wizerunkowych ostatnich miesięcy #aferametkowa Veclaim, #czajka Urząd M. St. Warszawa, #ęśąćż mBank S.A.
- Od przedstawiciela BNP Paribas Bank Polska dowiesz się, jak budować strategię komunikacji wewnętrznej, by uchronić firmę przed kryzysem
- Ekspert ds. strategii komunikacji i zarządzania kryzysem wizerunkowym pokaże Ci metody budowania planu kryzysowego
- O współpracy z dziennikarzami podczas sytuacji kryzysowej opowie redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”
Ponadto w programie trening medialny, jak zachować się przed kamerą w trudnych sytuacjach, budowanie silnego planu kryzysowego w social mediach, kulisy wybranych kryzysów PR-owych, gdzie swoich doświadczeniem podzielą się przedstawiciele takich firm jak: Ministerstwo Zdrowia, Urząd m.st. Warszawy, PKN Orlen, PERN, Provident Polska, Profim - Grupa Flokk, mBank i Lighthouse.
Jeśli odpowiadasz za działania komunikacyjne w Twojej organizacji nie może Cię zabraknąć na tym Kongresie. To jedyne wydarzenie, podczas którego zdobędziesz umiejętności zarządzania kryzysem i wyjdziesz z wiedzą, dzięki której uchronisz swoją markę przed utratą reputacji nawet w najtrudniejszej sytuacji.
* "Kryzysomert 2020. Komunikacja w czasach zarazy" Alert Media Communications












































