European Digital Commerce Poland: rozwój e-commerce przyspiesza

European Digital Commerce Poland: rozwój e-commerce przyspiesza

17 czerwca 2021 / online

wstęp bezpłatny

Udział bezpłatny | Rejestracja trwa do 16 czerwca do godz. 11.00!

Cel

Pandemia i związane z nią ograniczenia gospodarcze zmieniły preferencje konsumentów i przyspieszyły rozwój zakupów w niespotykanym wcześniej tempie. E-commerce stał się dla firm wiodącym kanałem sprzedaży, bez którego trudno dziś sobie wyobrazić konkurencyjną, dobrze prosperujące przedsiębiorstwo w branży handlu detalicznego. Cyfrowa rewolucja wymaga ciągłej adaptacji do nowych warunków i poszukiwania nowych rozwiązań. Konferencja European Digital Commerce jest odpowiedzią na potrzeby i okazją do poznania najbardziej efektywnych strategii i narzędzi związanych z e-handlem. 


Podczas konferencji omawiane będą najważniejsze trendy i zagadnienia branży e-commerce jak m.in. sprzedaż wielokanałowa, collaborative commerce, rola marketplace’ów, kształtowanie procesu zakupowego, rozwój technologii pomocnej w handlu online, ekspansja na międzynarodowe rynki. Opowiedzą o nich eksperci specjalizujący się zarówno w rynku polskim, jak i zagranicznym. Ich wystąpienia, a także panele dyskusyjne pozwolą uczestnikom lepiej poznać najważniejsze trendy na rynku e-commerce i będą inspiracją do wdrożenia nowych rozwiązań w swoich firmach. 


Dzięki udziałowi w konferencji, uczestnicy: 

  • dowiedzą się jak opracować skuteczną strategię sprzedaży online uwzględniając najważniejsze rynkowe czynniki
  • poznają innowacyjne narzędzia, technologie i rozwiązania gwarantujące największy zwrot z inwestycji
  • zdobędą wiedzę na temat najlepszych praktyk czołowych ekspertów branży
  • dowiedzą się jakie trendy będą kształtowały handel online w najbliższych miesiącach i latach 
  • poznają nowe ścieżki dotarcia do klientów 
  • pogłębią swoją wiedzę na temat zarządzania sprzedażą online 


Uczestnikom gwarantujemy:

  • wysoki poziom merytoryczny wystąpień
  • udział uznanych ekspertów branży e-commerce, dzielących się wiedzą i unikalnym doświadczeniem
  • możliwość współuczestniczenia w dyskusjach i zadawania pytań


Do udziału w konferencji zapraszamy:

  • właścicieli firm i prezesów
  • dyrektorów, kierowników, menedżerów działów obszarów e-commerce
  • producentów działających w obszarze e-commerce
  • koordynatorów e-commerce w swoich organizacjach 
  • przedstawicieli działów sprzedaży
  • menedżerów odpowiedzialni za rozwój e-biznesu i strategię zwiększania przychodów
  • dostawców usług związanych z e-commerce (m.in. płatności, dostawy, technologie)



Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne.  DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ

Uczestnik z ważnym certyfikatem DIMAQ otrzyma 20 pkt, prelegent – 40 pkt.


Program

Czwartek, 17 czerwca

Część I

10:00

POWITANIE UCZESTNIKÓW

  • Łukasz Korycki, zastępca redaktora naczelnego, Puls Biznesu
  • Zbigniew Nowicki, co-managing director, Bluerank, VTEX Partner
online, ,
10:15

Najsilniejsza waluta świata

  • Jakub Wojtakajtis, dyrektor ds. spraw Strategii i Zarządzania Danymi w OLX EUROPE, segment motoryzacyjny
  • Dlaczego Jean-Baptiste Alphonse Karr miał rację mówiąc, że im bardziej rzeczy się zmieniają, tym bardziej pozostają takie same?
  • Wszyscy mówią, że pandemia zmieniła świat. Czy rzeczywiście?
  • Co łączy lody Ekipy, Elona Muska i zakup samochodu używanego?
  • W jaką walutę zainwestować, by odnieść sukces?
online, ,
10:45

Key Speech: 10 global trends that will help you expand your business in 2021

  • Cristi Movilă, The Growth Leader for Central and Eastern Europe of VTEX

Given that in 2021 we should no longer think about how to go online and what to do there, but rather think beyond traditional e-commerce, we have brought together 10 of the best global trends on how to scale your business and to have exponential increases.


We have analyzed the major companies from over 30 countries, businesses with millions of monthly orders and we have summarized the 10 trends to keep in mind for the development of your online business.


online, ,
11:15

Jak zacząć sprzedaż w ecommerce?

  • Kamila Grotowska, Education and Merchant Development Leader, Allegro
  • Co warto wziąć pod uwagę przed rozpoczęciem sprzedaży?
  • Tajniki najlepszych sprzedawców.
  • potencjał Allegro w sprzedaży online.
online, ,
11:45

Rola marketplace w strategii rozwoju e-commerce

  • Karol Ignatowicz, Chief E-commerce and Customer Value Officer, członek zarządu w Grupie Empik
  • Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability, Allegro.pl
  • Iwona Wojna, eCommerce and Customer Digital Manager, Central Europe and Greater Balkans, PepsiCo Poland
  • Piotr Baranowicz, Vice President, AUTO1 Group CEE

Moderator dyskusji: Łukasz Korycki, zastępca redaktora naczelnego, Pulsu Biznesu

  • Szybsze dotarcie do klientów, niższe koszty wejścia - jakie korzyści dla e-sklepów ma obecność w marketplace’ach.
  • Rozwój marketplace - miejsca, gdzie klienci odkrywają i kupują produkty.
  • Co preferują konsumenci i jak nie utonąć w morzu produktów?
  • Jak zarządzać doświadczeniem zakupowym w marketplace’ach?
  •  Szeroki asortyment czy większa specjalizacja branżowa? Który kierunek wybrać? 
online, ,
12:30

PRZERWA KAWOWA

online, ,

Część II

13:00

Redefinicja podejścia do zaawansowanych narzędzi digital marketingowych

  • Marta Kusowska, Senior Google Marketing Platform Consultant Full Stack Expert

W czasach przed pandemią, zaawansowane narzędzia digital marketingu zarezerwowane były głównie dla tzw. "dużych graczy", bądź firm, które współpracowały z "największymi" dostawcami. W dobie pandemii covid-19 redefinicji podejścia do biznesu dokonali nie tylko sami przedsiębiorcy, ale również dostawcy technologii.


Z prelekcji dowiesz się jakie możliwości martech mają obecnie podmioty które postanowiły rozwinąć internetową gałąź swojego biznesu oraz jak wyróżnić się w gąszczu internetowych reklamodawców:

• integrując odpowiednie narzędzia martech na przykładzie technologii Google Marketing Platform;

• ujednolicając konwersje pochodzące z różnych źródeł pozyskiwania ruchu;

• rozwijając własne first-party.

online, ,
13:30

reCommerce i ecoCommerce - rekonesans secondhand'ów i ekologia w Internecie

  • Dr hab. Arkadiusz Kawa, dyrektor Łukasiewicz – Instytutu Logistyki i Magazynowania, profesor Wyższej Szkoły Logistyki
  • Co nie jest eko w e-commerce?
  • Co zrobić, aby prowadzić bardziej zrównoważony biznes?
  • Trendy ekologiczne w e-commerce.
  • Sprzedaż i wypożyczanie używanych rzeczy przez Internet

 

online, ,
14:00

Ekspansja - jak się przygotować do działalności na zagranicznych rynkach, jak zdobyć zaufanie klientów w nowym środowisku?

  • Bogusław Kwiatkowski, Board Member, COO, Answear.com
  • Na własną rękę, czy na lokalnej platformie - od jakiej skali działalności opłaca się zakładanie własnego sklepu internetowego w języku kraju, w którym sprzedajemy, a kiedy lepiej korzystać z lokalnych platform e-handlowych.
  • Lokalne uwarunkowania i regulacje na poszczególnych rynkach, atrakcyjnych z perspektywy polskich graczy e-commerce - na co trzeba zwrócić uwagę – technologie, przepisy, kadry, logistyka itd. 
  • Jak sfinansować ekspansję? Banki, instytucje publiczne, inne formy wsparcia?


online, ,
14:30

Customer Experience. Nowoczesna ścieżka zakupowa w rzeczywistości omnichannel - jak pandemia zmieniła dotychczasowe wzorce?

  • Bartosz Lechowski, Customer Experience Executive, Play
  • Paweł Kuźma, E-Commerce & TradeMarketing Director, MediaMarkt
  • Anna Sikorska, Head of D2C eCommerce Europe, Reckitt
  • Patryk Dolewa, dyrektor IT, Gemini Polska
  • Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych, Carrefour Polska
  • Jakub Seifert, Head of Acquiring and Business Relationship Management,, PayU

Moderator: Zbigniew Nowicki, co-managing director, Bluerank, VTEX Partner

  • Pandemia spowodowała, że przez internet zaczęliśmy kupować również dobra, po które wcześniej chodziliśmy do sklepu (np. produkty spożywcze), jakie działania powinni lub podjęli e-sprzedawcy, aby ułatwić klientom wybór produktów charakteryzujących się np. smakiem, a nie dającym się wymierzyć w centymetrach rozmiarem?
  • Ostatni rok to czas napływu do sieci kupujących, którzy wcześniej woleli zakupy w realu (np. seniorzy). Jaką ścieżką powinni podążać e-sprzedawcy, czy raczej edukować „mniej wprawnych” klientów, czy dostosowywać swoją ofertę do oczekiwań i zwyczajów różnych grup odbiorców?
  • E-sklepy są w coraz większym stopniu źródłem wiedzy o produktach. Jak ich właściciele powinni wykorzystywać „szperanie” klientów po sklepach internetowych do zwiększania sprzedaży bądź lepszego dostosowania oferty do potrzeb kupującego, więc zdobycia jego lojalności.


online, ,
15:30

POKÓJ TECHNOLOGICZNY

  • Andrei Basoc, VTEX Consultant
  • Andrei Tataru, VTEX Consultant

Technologie w e-commerce. Jak zmieniają się relacje na linii kupujący - sprzedawca?

  • Jak dobrze wybrać platformę dla sklepu i na jakie czynniki zwrócić uwagę?
  • Bezpieczeństwo danych, zarządzanie obciążeniami, analiza danych, automatyzacja marketingu - jakie narzędzia wybierać i jak stworzyć stabilne procedury?
  • Personalizacja 
  •  Nowe opcje płatności - czy blockchain zrewolucjonizuje e-commerce?
online, ,
16:15

PODSUMOWANIE, ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

online, ,

Prelegenci

  • Piotr Baranowicz

    Piotr Baranowicz

    Vice President AUTO1 Group CEE
  • Andrei Basoc

    Andrei Basoc

    VTEX Consultant
  • Kiril Dinov

    Kiril Dinov

    VTEX Consultant
  • Patryk Dolewa

    Patryk Dolewa

    dyrektor IT Gemini Polska
  • Kamila Grotowska

    Kamila Grotowska

    Education and Merchant Development Leader Allegro
  • Karol Ignatowicz

    Karol Ignatowicz

    Chief E-commerce and Customer Value Officer, członek zarządu w Grupie Empik
  • Arkadiusz Kawa

    Dr hab. Arkadiusz Kawa

    dyrektor Łukasiewicz – Instytutu Logistyki i Magazynowania, profesor Wyższej Szkoły Logistyki
  • Łukasz Korycki

    Łukasz Korycki

    zastępca redaktora naczelnego Puls Biznesu
  • Marta Kusowska

    Marta Kusowska

    Senior Google Marketing Platform Consultant Full Stack Expert
  • Paweł Kuźma

    Paweł Kuźma

    E-Commerce & TradeMarketing Director MediaMarkt
  • Bogusław Kwiatkowski

    Bogusław Kwiatkowski

    Board Member, COO Answear.com
  • Bartosz Lechowski

    Bartosz Lechowski

    Customer Experience Executive Play
  • Marta Mikliszańska

    Marta Mikliszańska

    Head of Public Affairs & Sustainability Allegro.pl
  • Cristi Movilă

    Cristi Movilă

    The Growth Leader for Central and Eastern Europe of VTEX
  • Zbigniew Nowicki

    Zbigniew Nowicki

    co-managing director Bluerank, VTEX Partner
  • Joanna Pieńkowska-Olczak

    Joanna Pieńkowska-Olczak

    prezes PayU
  • Michał Sacha

    Michał Sacha

    członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska
  • Anna Sikorska

    Anna Sikorska

    Head of D2C eCommerce Europe, Reckitt
  • Andrei Tataru

    Andrei Tataru

    VTEX Consultant
  • Iwona Wojna

    Iwona Wojna

    eCommerce and Customer Digital Manager, Central Europe and Greater Balkans PepsiCo Poland
  • Jakub Wojtakajtis

    Jakub Wojtakajtis

    dyrektor ds. spraw Strategii i Zarządzania Danymi w OLX EUROPE, segment motoryzacyjny
  • Jakub Seifert

    Jakub Seifert

    Head of Acquiring and Business Relationship Management, PayU

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Beata Tomaszkiewicz
Beata Tomaszkiewicz

Project Manager - dziennikarz

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

wstęp bezpłatny

Zarejestruj się

Organizator

Partner

Patron

  • VTEX

    The Leader in Collaborative Commerce VTEX is the first and only global, fully integrated, end-to-end commerce solution with native marketplace and OMS capabilities. We help companies in retail, manufacturing, wholesale, groceries, consumer packaged goods and other verticals to sell more, operate more efficiently, scale seamlessly and deliver remarkable customer experience. Our modern microservices-based architecture and our powerful business and developer tools allow VTEX to future-proof our customers’ businesses and free them from software updates.

  • Bluerank

    To oficjalny partner VTEX w Polsce. Agencja od ponad 15 lat wspiera marki w zakresie tworzenia i realizowania strategii marketingu internetowego w obszarach: SEM, SEO, Programmatic, Social Media i R&D. Kierując się ideą Customer Journey, Bluerank dostarcza klientom rozwiązania, które pomagają kształtować, najkorzystniejsze dla nich, decyzje zakupowe ich konsumentów w Internecie. Do tej pory agencji zaufało ponad 100 wiodących światowych i polskich marek z sześciu kontynentów, wśród których są m.in. Mascus, Avon, Tchibo, PKO i Unilever Food Solutions.