REJESTRACJA NA WYDARZENIE ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA!
Pandemia i związane z nią ograniczenia gospodarcze zmieniły preferencje konsumentów i przyspieszyły rozwój zakupów w niespotykanym wcześniej tempie. E-commerce stał się dla firm wiodącym kanałem sprzedaży, bez którego trudno dziś sobie wyobrazić konkurencyjną, dobrze prosperujące przedsiębiorstwo w branży handlu detalicznego. Cyfrowa rewolucja wymaga ciągłej adaptacji do nowych warunków i poszukiwania nowych rozwiązań. Konferencja European Digital Commerce jest odpowiedzią na potrzeby i okazją do poznania najbardziej efektywnych strategii i narzędzi związanych z e-handlem.
Podczas konferencji omawiane będą najważniejsze trendy i zagadnienia branży e-commerce jak m.in. sprzedaż wielokanałowa, collaborative commerce, rola marketplace’ów, kształtowanie procesu zakupowego, rozwój technologii pomocnej w handlu online, ekspansja na międzynarodowe rynki. Opowiedzą o nich eksperci specjalizujący się zarówno w rynku polskim, jak i zagranicznym. Ich wystąpienia, a także panele dyskusyjne pozwolą uczestnikom lepiej poznać najważniejsze trendy na rynku e-commerce i będą inspiracją do wdrożenia nowych rozwiązań w swoich firmach.
Dzięki udziałowi w konferencji, uczestnicy:
- dowiedzą się jak opracować skuteczną strategię sprzedaży online uwzględniając najważniejsze rynkowe czynniki
- poznają innowacyjne narzędzia, technologie i rozwiązania gwarantujące największy zwrot z inwestycji
- zdobędą wiedzę na temat najlepszych praktyk czołowych ekspertów branży
- dowiedzą się jakie trendy będą kształtowały handel online w najbliższych miesiącach i latach
- poznają nowe ścieżki dotarcia do klientów
- pogłębią swoją wiedzę na temat zarządzania sprzedażą online
Uczestnikom gwarantujemy:
- wysoki poziom merytoryczny wystąpień
- udział uznanych ekspertów branży e-commerce, dzielących się wiedzą i unikalnym doświadczeniem
- możliwość współuczestniczenia w dyskusjach i zadawania pytań
Do udziału w konferencji zapraszamy:
- właścicieli firm i prezesów
- dyrektorów, kierowników, menedżerów działów obszarów e-commerce
- producentów działających w obszarze e-commerce
- koordynatorów e-commerce w swoich organizacjach
- przedstawicieli działów sprzedaży
- menedżerów odpowiedzialni za rozwój e-biznesu i strategię zwiększania przychodów
- dostawców usług związanych z e-commerce (m.in. płatności, dostawy, technologie)
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.
Uczestnik z ważnym certyfikatem DIMAQ otrzyma 20 pkt, prelegent – 40 pkt.






































