Przewodnik prawny dla działów marketingu oraz reklamy, który w całości poświęcony będzie ramom prawnym w branży kreatywnej.
Zastanawiasz się, w jaki sposób zgodnie z prawem zaimplementować w firmie zmiany w prawie nowych technologii w zakresie istotnym dla komunikacji?
Chcesz sprawdzić, jakie są ryzyka wykorzystywania w komunikacji marketingowej i PR-owej narzędzi opartych o sztuczną inteligencję?
Nie wiesz, jak komunikować promocje i obniżki zgodnie z najnowszymi zmianami prawnymi?
Chcesz wiedzieć, do kogo należą prawa do dzieł (tekstów, grafik, video) tworzonych przez sztuczną inteligencję?
Zastanawiasz się, czy AI zastąpi branżę kreatywną oraz czy AI jest sprawnym narzędziem czy poważnym ryzykiem w działalności marketingowej?
Chcesz wiedzieć, jakie są ryzyka wykorzystywania w komunikacji marketingowej i PR-owej narzędzi opartych o sztuczną inteligencję (m.in. chat boty) oraz korzystania z treści generowanych przez AI?
Zapraszamy Cię na wyjątkową 1-dniową konferencję Prawne aspekty korzystania z rozwiązań AI. Dołącz do nas 12 października w Warszawie w Hotelu Polonia Palace, aby razem ze znakomitymi prawnikami-ekspertami z kancelarii SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk poszerzyć swoją wiedzę na temat tego, jakie możliwości daje i jakie wyzwania stawia przed branżą kreatywną aktualne prawodawstwo w zakresie wykorzystywania AI w swoich działaniach.
Weź udział w wydarzeniu i przedyskutuj z innymi praktykami najważniejsze wyzwania Twojej branży!
Zapewniamy praktyczną formułę oraz stawiamy na doświadczenie zaproszonych prelegentów!


























