Content Marketing Strategies MasterClass
MarketingonlineKonferencja
Content Marketing Strategies MasterClass
Stwórz strategie, które sprzedają w digitalu

Wstęp bezpłatny

TO WYDARZENIE JUŻ SIĘ ODBYŁO.

POZNAJ PROGRAM AKTUALNEJ EDYCJI KONFERENCJI POŚWIĘCONEJ CONTENT MARKETINGOWI >>




Content Marketing Strategies Masterclass to całodniowa, praktyczna konferencja online z tworzenia skutecznych strategii content marketingowych, skupionych na generowaniu sprzedaży. Poprowadzą ją polscy eksperci, praktycy, na co dzień zajmujący się pracą z contentem w wielu różnych branżach. Dzięki temu uczestnicy zyskają szerokie spectrum wiedzy praktycznej oraz gotowe i sprawdzone narzędzia oraz taktyki. Prowadzący skupia się głównie na sprzedażowym celu prowadzenia kampanii content marketingowych. Uczestnicy poznają liczne case studies i najlepsze przykłady dobrych praktyk.



Dowiedzą się między innymi:

  • Czym jest, a czym nie jest content marketing i dlaczego warto inwestować w media własne
  • Jak stworzyć skuteczną strategię content marketingową, która realnie przełoży się na sprzedaż
  • Jak wyznaczyć cel działań, zrobić analizę konkurencji i zbudować buyer personę
  • Jak mierzyć skuteczność: konwersje i zwrot z inwestycji
  • Jak zwiększyć sprzedaż, ruch i rozpoznawalność marki
  • Jak tworzyć i optymalizować pod SEO wyróżniające się treści: blog, social media, native advertising
  • Jak zintegrować paid i earned media
  • Jak ponownie wykorzystać publikowany wcześniej content
  • Jakie narzędzia najefektywniej pomagają w pracy
  • Jakie są trendy na 2021, w co inwestować czas i czy tylko w content
  • Jak przekonać zarząd do wdrożenia działań content marketingowych

Praktyczna wiedza, inspirujace przykłady, doświadczeni prowadzący stanowią o sile i wyjątkowości tego wydarzenia.




Po konferencji możliwe są także następujące benefity:

  1. Check lista KPI biznesowych i jakościowych firmowana przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska
  2. Exel do analizy konkurencji i własnych miejsc komunikacji
  3. Kalendarz contentowy
  4. 10 godzin konsultacji do wykorzystania w ciągu 3 m-cy po szkoleniu
  5. Narzędziownia contentowca: narzędzia, które podnoszą naszą efektywność, z czego korzystać, a z czego możemy spokojnie zrezygnować bez szkody dla naszej pracy – zestawienie do pobrania z komentarzem praktyków, firmowana przez SCMP
  6. Dostęp do narzędzi analitycznych: trial
  7. Raport 2020: Trendy Digital Marketing: Konsument, Technologia, Marketing


Wydarzenie dedykowane jest przede wszystkim reprezentantom działów marketingu, ekspertom social media, działów e-commerce oraz wszystkim osobom zainteresowanym podniesieniem swoich kompetencji w obszarze content marketingu.


KONFERENCJA BIERZE UDZIAŁ W PROGRAMIE RECERTYFIKACJI DIMAQ. KAŻDY UCZESTNIK OTRZYMA 20 A PRELEGENT 40 PKT RECERTYFIKACYJNYCH.


Zapraszamy do zgłoszenia już dziś !

Partnerzy:

Partner Merytoryczny

Stowarzyszenie Content Marketing Polska

Patron

DIMAQ

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 09:00Przywitanie uczestników: Agnieszka Gajzler, Prezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska; Ewelina Stęplewska, Kierownik projektu, Puls Biznesu

    10 min

  • 09:10Czym jest, a czym nie jest content marketing, czyli dlaczego nie warto budować domu na dzierżawionej ziemi

    • Urszula Radzińska,  Założycielka Stowarzyszenia Content Marketing Polska, prezes Aude
    • Czy content rzeczywiście jest najważniejszy 
    • Argumenty do inwestycji we własne media 
    • Co poza contentem
    • Jak ponownie wykorzystać content 
    • Trendy na 2021 - najświeższa wiedza z największej content marketingowej konferencji na świecie, czyli CMWorld 2020

    50 min

  • 10:00Mierzenie contentu - na co zwrócić uwagę oceniając efektywność inwestycji w content

    • Tomasz Wileński,  CEO iSLAY
    • Na co zwrócić uwagę oceniając efektywność inwestycji w content
    • Efektywność contentu w poszczególnych kanałach
    • Podnoszenie konwersji i zwrotu z inwestycji 
    • Newralgiczne kwestie, na które trzeba zwrócić uwagę mierząc content

    1g 0 min

  • 11:00Przerwa

    10 min

  • 11:10Case studies

    • Katarzyna Sowicka,  Ekspert w zakresie content marketingu, Head of Content w agencji adCookie
    • Agnieszka Gajzler,  Digital Strategy&Development Director w TVN Discovery
    • Kuba Ciesielski,  Group Account Manager w agencji Whites

    Pokażemy i omówimy case’y zrealizowane w tym roku w Polsce. Zostały one dobrane tak, aby na ich przykładzie pokazać, jak nawet nieduże marki mogą skutecznie pracować i generować sprzedaż w oparciu o różne obszary content marketingu oraz na zwracać uwagę i jakich błędów unikać w czasie wdrożeń.

    • Synergia TV&Digital - jaki efekt dało to zabawkom?- Przykład z Grupy TVN Discovery
    • 30 tysięcy sesji w 7 miesięcy w branży ubezpieczeniowej –synergia SEO i content
    • Jak w ciągu 12 miesięcy zwiększyliśmy ruch non-brand o 870% dla firmy sektora ubezpieczeń

    1g 30 min

  • 12:40Jak zaplanować i skutecznie wdrożyć CM w firmie

    • Anna Mościcka,  Head of Content Studio w agencji Whites
    • Jak przygotować się do stworzenia strategii
    • Planowanie budżetu
    • Kalendarz contentowy 
    • Co powinien wiedzieć zespół projektowy
    • Czy jednoosobowy zespól marketingowy ma szanse na sukces 
    • Stworzenie efektywnego lejka sprzedażowego 
    • Kluczowe etapy procesu i czas ich realizacji 
    • Strategia, która może realnie podnieść sprzedaż

    50 min

  • 13:30Pytania i odpowiedzi ekspertów dot. części 1

    10 min

  • 13:40Przerwa

    30 min

  • 14:10Jak wyznaczyć cel działań i dlaczego musi być smart?

    • Grzegorz Miłkowski,  CEO ContentHouse
    • Co to oznacza ‘cel smart’ dla małej, średniej i dużej firmy
    • Jak przeprowadzić miarodajną analizę konkurencji i własnych miejsc komunikacji
    • Jak wdrożyć wnioski w strategię i dlaczego musisz to zrobić

    50 min

  • 15:00(R)ewolucja w content marketingu, czyli "make content great again"

    • Paulina Kozyra,  Team Manager GroupM – plista Publisher&Content Managament
    • Czy content marketing jest dalej hot czy już not?
    • Jakie formy content marketingowe są powszechnie używane przez marketerów?
    • Skuteczne narzędzia content marketingowe w 2020 i prognoza na 2021 oczami marketera
    • Czy promocja contentu jest w ogóle potrzebna?
    • Jak czytelnicy konsumują treści?
    • Zmieniający się rynek content marketingowy – czy to ewolucja czy już rewolucja?


    50 min

  • 15:50Przerwa

    10 min

  • 16:00Kto jest moim klientem i dlaczego nie 'wszyscy' - buyer persona

    • Marta Pszona,  Head of Growth w agencji Scoop
    • Dlaczego jej potrzebujesz i jak jej zbudowanie przekłada się na skuteczność działań
    • Budowanie buyer persony krok po kroku
    • Najczęściej popełniane błędy

    30 min

  • 16:30Jak przekonać zarząd do wdrożenia strategii CM?

    • Katarzyna Sowicka,  Ekspert w zakresie content marketingu, Head of Content w agencji adCookie
    • 3 sposoby i mocne argumenty dla zarządu
    • Na jakie dane zwrócić uwagę 
    • Szacowanie jak szybko pojawią się pierwsze wymierne efekty z zakresu CM

    30 min

  • 17:00Sesja pytań

Kuba Ciesielski

Kuba Ciesielski

Group Account Manager w agencji Whites

Odpowiada za prowadzenie zespołu w ramach działu Client Service oraz pozyskiwanie i obsługę kluczowych klientów agencji. Z branżą digital marketingu związany od 8 lat zdobywając doświadczenie w IMM i Agora S.A. W Whites realizuje projekty m.in dla Divante, Exim Tours, PAYBACK oraz platformy contentowe.

Agnieszka Gajzler

Agnieszka Gajzler

Digital Strategy&Development Director w TVN Discovery

Stworzyła i zarządza Innovation Hub, rozwijając komercyjną ofertę TVN Media o świat cm, social, ecommerce. Ma ponad 18-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej. Specjalizuje się w obszarze digital, w tym w rozwoju produktów i usług, marketingu, tworzeniu treści oraz modeli biznesowych. Od listopada 2018 w TVN Media. Poprzednie lata pracowała w Dentsu Aegis Network, gdzie m.in.: współzarządzała i odpowiadała za digitalizację domu mediowego Carat, rozwijała produkty własne z zakresu analityki, contentu w ramach Dentsu, czy zarządzała pionem international social media spółki Isobar. Wcześniej pracowała także w Viacom International Media Networks oraz w grupie Naspers, rozwijając kluczowe produkty GG Network (m.in: kultowy komunikator, radio OPEN.FM, mobilne GG). Prezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska, członek prezydium International Content Marketing Forum, pasjonatka Content Marketingu.

Paulina Kozyra

Paulina Kozyra

Team Manager GroupM – plista Publisher&Content Managament

Specjalizuje się w content marketingu, reklamie natywnej oraz rozwijaniu nowych produktów. Przez 6 lat związana z jedną z największych agencji mediowych w Polsce – GroupM – plista, gdzie zarządza zespołami Content &Publisher. Ponad dwunastoletnie doświadczenie digitalowe zdobywała m.in. w RASP, Grupie O2 (obecnie Grupa WP), Polskiej Agencji Prasowej w działach sprzedaży, produktu, promocji i reklamy online. W plista współpracuje z największymi wydawcami w Polsce, wdraża technologie plista, nowe produkty natywne oraz buduje i realizuje strategie content marketingowe dla największych klientów agencji.

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

CEO ContentHouse

Jest współwłaścicielem i prezesem zarządu ContentHouse, jednej z wiodących (według Media&Marketing Polska) agencji contentmarketingowych w Polsce. Oprócz tego jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie. Założył pierwszy polski serwis śledzący możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie – AIBusiness.pl. Współwłaściciel Komerso.pl, portalu dedykowanego edukacji branży e-commerce. W branży marketingu, komunikacji i technologii działa od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych (Marketing Przy Kawie), redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Jurajska, WWF, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), X-lander, PSB Mrówka, Mosso Kewpie, mFinanse, Generali Investments, Egmont, Materasso, Business Centre Club, mFinanse i wielu innych.

Anna Mościcka

Anna Mościcka

Head of Content Studio w agencji Whites

Zarządza zespołem realizującym projekty w obszarach content i social media marketingu. Planuje i realizuje strategie dla największych marek na rynku polskim i zagranicznym. Stworzyła od podstaw komórkę social mediową i kreatywną w agencji. Zajmuje się marketingiem internetowym od ponad 12 lat. Kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie oraz zespołem marketingu w Gazeta.pl. Wcześniej związana z branżą konsultingową, zajmowała się marketingiem w firmie Deloitte. Współzałożycielka takich inicjatyw jak Content Espresso czy School of New Media, szkoleniowiec (min. SprawnyMarketing) i prelegent (min. InfoShare, InternetBeta, I love Marketing, TEDx), wykładowca na podyplomowych studiach z marketingu internetowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Marta Pszona

Marta Pszona

Head of Growth w agencji Scoop

Odpowiada za prowadzenie szkoleń i warsztatów nt. marketingu treści. Jest również odpowiedzialna za wsparcie merytoryczne i sprzedażowe dla klientów oraz pracowników spółki. Poprzednio pełniła funkcję head of content marketing, zajmowała również stanowiska sprzedażowe. Doświadczenie zdobywała w Wirtualnej Polsce, gdzie odpowiadała za sprzedaż produktów online'owych, oraz w Leadbullet - zajmowała się obsługą kluczowych klientów w zakresie rozwiązań content marketingowych.

Urszula Radzińska

Urszula Radzińska

Założycielka Stowarzyszenia Content Marketing Polska, prezes Aude

Jako ekspert opracowujestrategie komunikacyjne dla największych korporacji i kreuje rozwiązania contentowe wspierające biznes. Autorka książki „Pierwszy klient, czyli co zrobić, by pracownik był najlepszym ambasadorem firmy" (http://pierwszyklient.pl/pl/), pracuje teraz nad nową książką „Communication Playbook. Designing a culture of innovation through communication”. Na co dzień medytująca liderka, kieruje się wartościami uważnego przywództwa.

Katarzyna Sowicka

Katarzyna Sowicka

Ekspert w zakresie content marketingu, Head of Content w agencji adCookie

Edytor z wykształcenia, marketer z zamiłowania i wyboru. Od 2012 do 2019 zarządzała operacyjnie agencją Content Solutions, budując strategie content marketingowe, pomagając w maksymalizacji efektów biznesowych, m.in. dla Castorama Polska. Obecnie Head of Content w agencji adCookie, gdzie odpowiada za rozwój i optymalizację contentu oraz strategie content marketingowe dla kluczowych klientów: BNP Paribas, Prymat, Dekoratorium. Wiceprezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska, w ramach którego współorganizuje międzynarodową konferencję Power of Content Marketing, konkursy branżowe oraz koordynuje organizowane przez ICMF badania kondycji content marketingu w Polsce. Wykładowca na kierunku Marketing Internetowy w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz na kierunku Content Marketing SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny we Wrocławiu. Szczególną uwagą darzy również marketing wartości i etykę w biznesie.

Tomasz Wileński

Tomasz Wileński

CEO iSLAY

Jest jednym z pionierów onine marketingu w Europie Centralnej i Wschodniej. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu firm internetowych, w tym również jako CEO w ramach grup kapitałowych IPG, WPP i Omnicom.Jest również założycielem Interactive Solutions – największej niezależnej agencji interaktywnej w CEE, która następnie została częścią Publicis Group funkcjonuje jako IS Saatchi&Saatchi. W początkowej fazie swojej kariery – Tomasz Wileński był jednym z założycieli ClickAd – agencji online media, która później stała się własnością 3TS Capital Partners a obecnie jest jedną ze spółek z na GPW

Stowarzyszenie Content Marketing Polska

DIMAQ