Content Marketing Strategies MasterClass

Content Marketing Strategies MasterClass

8 grudnia 2020 / online

895 zł netto do 8 grudnia

Cel

Content Marketing Strategies Masterclass to całodniowa, praktyczna konferencja online z tworzenia skutecznych strategii content marketingowych, skupionych na generowaniu sprzedaży. Poprowadzą ją polscy eksperci, praktycy, na co dzień zajmujący się pracą z contentem w wielu różnych branżach. Dzięki temu uczestnicy zyskają szerokie spectrum wiedzy praktycznej oraz gotowe i sprawdzone narzędzia oraz taktyki. Prowadzący skupia się głównie na sprzedażowym celu prowadzenia kampanii content marketingowych. Uczestnicy poznają liczne case studies i najlepsze przykłady dobrych praktyk.

Dowiedzą się między innymi:

  • Czym jest, a czym nie jest content marketing i dlaczego warto inwestować w media własne
  • Jak stworzyć skuteczną strategię content marketingową, która realnie przełoży się na sprzedaż
  • Jak wyznaczyć cel działań, zrobić analizę konkurencji i zbudować buyer personę
  • Jak mierzyć skuteczność: konwersje i zwrot z inwestycji
  • Jak zwiększyć sprzedaż, ruch i rozpoznawalność marki
  • Jak tworzyć i optymalizować pod SEO wyróżniające się treści: blog, social media, native advertising
  • Jak zintegrować paid i earned media
  • Jak ponownie wykorzystać publikowany wcześniej content
  • Jakie narzędzia najefektywniej pomagają w pracy
  • Jakie są trendy na 2021, w co inwestować czas i czy tylko w content
  • Jak przekonać zarząd do wdrożenia działań content marketingowych

Praktyczna wiedza, inspirujace przykłady, doświadczeni prowadzący stanowią o sile i wyjątkowości tego wydarzenia.


Po konferencji możliwe są także następujące benefity:

  1. Check lista KPI biznesowych i jakościowych firmowana przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska
  2. Exel do analizy konkurencji i własnych miejsc komunikacji
  3. Kalendarz contentowy
  4. 10 godzin konsultacji do wykorzystania w ciągu 3 m-cy po szkoleniu
  5. Narzędziownia contentowca: narzędzia, które podnoszą naszą efektywność, z czego korzystać, a z czego możemy spokojnie zrezygnować bez szkody dla naszej pracy – zestawienie do pobrania z komentarzem praktyków, firmowana przez SCMP
  6. Dostęp do narzędzi analitycznych: trial
  7. Raport 2020: Trendy Digital Marketing: Konsument, Technologia, Marketing


Wydarzenie dedykowane jest przede wszystkim reprezentantom działów marketingu, ekspertom social media, działów e-commerce oraz wszystkim osobom zainteresowanym podniesieniem swoich kompetencji w obszarze content marketingu.


Zapraszamy do zgłoszenia już dziś !

Program

Wtorek, 8 grudnia

09:00 09:10

Przywitanie uczestników: Agnieszka Gajzler, Prezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska; Ewelina Stęplewska, Kierownik projektu, Puls Biznesu

  • 10 min.
online, ,
09:10 10:00

Czym jest, a czym nie jest content marketing, czyli dlaczego nie warto budować domu na dzierżawionej ziemi

  • Urszula Radzińska, Założycielka Stowarzyszenia Content Marketing Polska, prezes Aude
  • Czy content rzeczywiście jest najważniejszy 
  • Argumenty do inwestycji we własne media 
  • Co poza contentem
  • Jak ponownie wykorzystać content 
  • Trendy na 2021 - najświeższa wiedza z największej content marketingowej konferencji na świecie, czyli CMWorld 2020
  • 50 min.
online, ,
10:00 11:00

Mierzenie contentu - na co zwrócić uwagę oceniając efektywność inwestycji w content

  • Tomasz Wileński, CEO iSLAY
  • Na co zwrócić uwagę oceniając efektywność inwestycji w content
  • Efektywność contentu w poszczególnych kanałach
  • Podnoszenie konwersji i zwrotu z inwestycji 
  • Newralgiczne kwestie, na które trzeba zwrócić uwagę mierząc content
  • 60 min.
online, ,
11:00 11:10

Przerwa

  • 10 min.
online, ,
11:10 12:40

Case studies

  • Anna Mościcka, Head of Content Studio w agencji Whites
  • Agnieszka Gajzler, Digital Strategy&Development Director w TVN Discovery
  • Katarzyna Sowicka, Ekspert w zakresie content marketingu, Head of Content w agencji adCookie

Pokażemy i omówimy case’y zrealizowane w tym roku w Polsce. Zostały one dobrane tak, aby na ich przykładzie pokazać, jak nawet nieduże marki mogą skutecznie pracować i generować sprzedaż w oparciu o różne obszary content marketingu oraz na zwracać uwagę i jakich błędów unikać w czasie wdrożeń.

  • Synergia TV&Digital - jaki efekt dało to zabawkom?- Przykład z Grupy TVN Discovery
  • 30 tysięcy sesji w 7 miesięcy w branży ubezpieczeniowej –synergia SEO i content
  • Jak w ciągu 8 miesięcy zwiększyliśmy ruch non-brando ponad 600% dla firmy sektora ubezpieczeń
  • 90 min.
online, ,
12:40 13:30

Jak zaplanować i skutecznie wdrożyć CM w firmie

  • Anna Mościcka, Head of Content Studio w agencji Whites
  • Jak przygotować się do stworzenia strategii
  • Planowanie budżetu
  • Kalendarz contentowy 
  • Co powinien wiedzieć zespół projektowy
  • Czy jednoosobowy zespól marketingowy ma szanse na sukces 
  • Stworzenie efektywnego lejka sprzedażowego 
  • Kluczowe etapy procesu i czas ich realizacji 
  • Strategia, która może realnie podnieść sprzedaż
  • 50 min.
online, ,
13:30 13:40

Pytania i odpowiedzi ekspertów dot. części 1

  • 10 min.
online, ,
13:40 14:10

Przerwa

  • 30 min.
online, ,
14:10 15:00

Jak wyznaczyć cel działań i dlaczego musi być smart?

  • Malwina Wróblewska, Dyrektor Marketingu, Solgar Polska
  • Co to oznacza ‘cel smart’ dla małej, średniej i dużej firmy
  • Jak przeprowadzić miarodajną analizę konkurencji i własnych miejsc komunikacji
  • Jak wdrożyć wnioski w strategię i dlaczego musisz to zrobić
  • 50 min.
online, ,
15:00 15:50

(R)ewolucja w content marketingu, czyli "make content great again"

  • Paulina Kozyra, Ekspert i pasjonat online marketingu
  • Jakie formy są skuteczne w 2020 i będą w 2021: m.in. video content, krótkie formy natywne
  • Słowa kluczowe i optymalizacja treści pod SEO
  • 50 min.
online, ,
15:50 16:00

Przerwa

  • 10 min.
online, ,
16:00 16:30

Kto jest moim klientem i dlaczego nie 'wszyscy' - buyer persona

  • Marta Pszona, Head of Growth w agencji Scoop
  • Dlaczego jej potrzebujesz i jak jej zbudowanie przekłada się na skuteczność działań
  • Budowanie buyer persony krok po kroku
  • Najczęściej popełniane błędy
  • 30 min.
online, ,
16:30 17:00

Jak przekonać zarząd do wdrożenia strategii CM?

  • Katarzyna Sowicka, Ekspert w zakresie content marketingu, Head of Content w agencji adCookie
  • 3 sposoby i mocne argumenty dla zarządu
  • Na jakie dane zwrócić uwagę 
  • Szacowanie jak szybko pojawią się pierwsze wymierne efekty z zakresu CM
  • 30 min.
online, ,
17:00

Sesja pytań

online, ,

Prelegenci

  • Agnieszka Gajzler

    Agnieszka Gajzler

    Digital Strategy&Development Director w TVN Discovery
  • Paulina Kozyra

    Paulina Kozyra

    Ekspert i pasjonat online marketingu
  • Anna Mościcka

    Anna Mościcka

    Head of Content Studio w agencji Whites
  • Marta Pszona

    Marta Pszona

    Head of Growth w agencji Scoop
  • Urszula Radzińska

    Urszula Radzińska

    Założycielka Stowarzyszenia Content Marketing Polska, prezes Aude
  • Katarzyna Sowicka

    Katarzyna Sowicka

    Ekspert w zakresie content marketingu, Head of Content w agencji adCookie
  • Tomasz Wileński

    Tomasz Wileński

    CEO iSLAY
  • Malwina Wróblewska

    Malwina Wróblewska

    Dyrektor Marketingu, Solgar Polska

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

895 zł netto do 8 grudnia

Zarejestruj się

Partner Merytoryczny