Chcesz docierać do szerszej grupy odbiorców, zachęcać ich do dyskusji i wpływać na motywacje zakupowe swoich obecnych i przyszłych klientów? Jeżeli tak, to zapraszamy Cię do działu w II edycji konferencji Content Marketing Strategies. Spotkanie odbędzie się w formule online i pozwoli na nowo odkryć, jaka moc drzemie w dobrze przygotowanych i właściwie rozprowadzonych treściach.
Dzięki konferencji dowiesz się m.in., jak wygląda pisanie komunikacji sprzedażowej dla dużej organizacji finansowej, dlaczego content marketing i SEO się ze sobą łączą, jak w rok zdobyć ponad 13 tysięcy obserwujących na Facebooku i dlaczego czytelnicy nie stają się Twoimi klientami. Eksperci podzielą się także osobistymi doświadczeniami w zakresie praktycznego wykorzystania narzędzi w content marketingu, tworzenia materiałów video oraz treści wywołujących emocje wśród odbiorców.
W programie ponadto:
- Wnioski z kampanii zgłoszonych do konkursów Effie i POCMA w 2021 (Power of Content Marketing Awards)
- Rekomendacje dotyczące tworzenia treści i optymalizacji kampanii pod kątem lead generation
- Wskazówki od reportażystów, które mogą uczynić content marketing atrakcyjniejszym i ciekawszym
- Marketing Automation, SEO w Content Marketingu
- Język komunikacji sprzedażowej vs język w innych materiałach marketingowych
i wiele innych zagadnień dotyczących skutecznego content marketingu.
Jeśli chcesz na nowo spojrzeć na swoją pracę, zyskać inspirację i dowiedzieć się, jak radzą sobie eksperci na wszystkich etapach przygotowania, dystrybucji i monitorowania treści to konferencja II Content Marketing Strategies jest wydarzeniem właśnie dla Ciebie. Dołącz już dziś i sprawdź, jak zdobyta wiedza przełoży się na realizację Twoich celów.



























