II Content Marketing Strategies
MarketingOnlineKonferencja
II Content Marketing Strategies
finezyjne treści/atrakcyjny przekaz/ skuteczne narzędzia

Wstęp bezpłatny

Chcesz docierać do szerszej grupy odbiorców, zachęcać ich do dyskusji i wpływać na motywacje zakupowe swoich obecnych i przyszłych klientów? Jeżeli tak, to zapraszamy Cię do działu w II edycji konferencji Content Marketing Strategies. Spotkanie odbędzie się w formule online i pozwoli na nowo odkryć, jaka moc drzemie w dobrze przygotowanych i właściwie rozprowadzonych treściach.

Dzięki konferencji dowiesz się m.in., jak wygląda pisanie komunikacji sprzedażowej dla dużej organizacji finansowej, dlaczego content marketing i SEO się ze sobą łączą, jak w rok zdobyć ponad 13 tysięcy obserwujących na Facebooku i dlaczego czytelnicy nie stają się Twoimi klientami. Eksperci podzielą się także osobistymi doświadczeniami w zakresie praktycznego wykorzystania narzędzi w content marketingu, tworzenia materiałów video oraz treści wywołujących emocje wśród odbiorców.

W programie ponadto:

  • Wnioski z kampanii zgłoszonych do konkursów Effie i POCMA w 2021 (Power of Content Marketing Awards)
  • Rekomendacje dotyczące tworzenia treści i optymalizacji kampanii pod kątem lead generation
  • Wskazówki od reportażystów, które mogą uczynić content marketing atrakcyjniejszym i ciekawszym
  • Marketing Automation, SEO w Content Marketingu
  • Język komunikacji sprzedażowej vs język w innych materiałach marketingowych

i wiele innych zagadnień dotyczących skutecznego content marketingu.

Jeśli chcesz na nowo spojrzeć na swoją pracę, zyskać inspirację i dowiedzieć się, jak radzą sobie eksperci na wszystkich etapach przygotowania, dystrybucji i monitorowania treści to konferencja II Content Marketing Strategies jest wydarzeniem właśnie dla Ciebie. Dołącz już dziś i sprawdź, jak zdobyta wiedza przełoży się na realizację Twoich celów.

Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 08:55Przywitanie Uczestników

    • ,  Ewelina Stęplewska, Project Manager, Puls Biznesu

    5 min

  • 09:00„Blaski i cienie pracy content marketera czyli to, czego zwykle nie mówi się na konferencjach”

    • Justyna Białowąs,  Ekspert w Zespole Web Writing i SEO w Departamencie Usług Cyfrowych, PKO Bank Polski
    • Jak w praktyce wygląda pisanie sprzedażowej komunikacji B2C dla dużej organizacji

    finansowej – główne wyzwania, wrogowie i sprzymierzeńcy

    • Język komunikacji sprzedażowej vs język w innych materiałach marketingowych – złote

    zasady

    • Content marketing i SEO – jak to się łączy zarówno w praktyce i teorii

    40 min

  • 09:40Prowadzenie kanałów social media

    • Agnieszka Pająk,  Polskie Stowarzyszenie Public Relations
    • Nowości w social media – LinkedIn, Instagram, Facebook
    • Narzędzia pomocne w tworzeniu nieszablonowych formatów
    • Etyczne sposoby na poprawę zasięgów organicznych
    • Praktyczne wskazówki dla kont marek osobistych na LinkedInie


     

    50 min

  • 10:30Przerwa

    15 min

  • 10:45Dobry kontent czyli jaki? Tworzenie efektywnych Lead Magnets w B2B

    • Agnieszka Stelmaszczyk,  Prezes Agencji Feno, Ekspert w obszarze strategii komunikacji, mediów oraz komunikacji digital
    • Wnioski z kampanii zgłoszonych do konkursów Effie i POCMA w 2021 (Power of Content Marketing Awards).
    • Rekomendacje dotyczące tworzenia treści i optymalizacji kampanii pod kątem lead generation

    40 min

  • 11:25Najbardziej przydatne narzędzia w content marketingu, z których warto korzystać podczas planowania kampanii

    • Agata Zych,  Content Marketing Leader w Allegro.pl
    • Narzędzia, służące do inspiracji
    • Narzędzia pomocne przy tworzeniu treści
    • Zintegrowane narzędzia content marketingu do dystrybucji treści
    • Narzędzia służące do analizy opublikowanych treści

    40 min

  • 12:05Blogi i artykuły eksperckie

    • Joanna Wrycza-Bekier,  Doktor nauk humanistycznych, trenerka biznesu, autorka bloga: Poradnik Pisania
    • Sztuka pobudzania wyobraźni dzięki klarownym przykładom
    • Jak podsuwać skojarzenia, korzystając z dowcipu, przesady i absurdu
    • Sposoby budowania napięcia w artykule eksperckim
    • Jak zmienić zdania martwe na żywe
    • Metody zadawania angażujących pytań
    • Jak tworzyć nienachalne wezwania do działania


    40 min

  • 12:45Przerwa

    30 min

  • 13:15Jak pisać, żeby ciekawić i emocjonować czytelnika

    • Olga Gitkiewicz,  dziennikarka, reporterka, doświadczona redaktorka prasowa i książkowa
    • Kamil Bałuk,  Pisarz reportażysta
    • Jak pisać, by wywoływać emocje jak reporter
    • Pisanie odwołujące się do ciekawości świata
    • Wskazówki od reportażystów, które mogą uczynić content marketing atrakcyjniejszym i ciekawszym
    • Jak sprawić, żeby tekst trafił do odbiorcy, a nie do kosza
    • Jak napisać nawet najkrótszy komunikat – atrakcyjnie i w przyjazny sposób
    • Jakie są najczęściej popełniane błędy i jak ich unikać


    40 min

  • 13:55Video content marketing

    • Marcin Pyć,  Head of Network Management w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset)
    • Jak przygotować ciekawy, angażujący content video
    • Praktyczne wskazówki na temat rozmaitych formatów video
    • Jak ocenić atrakcyjność contentu video 
    • Wskazówki techniczne

    40 min

  • 14:35Przerwa

    15 min

  • 14:50Wykorzystanie SEO w Content Marketingu

    • Marcin Kordowski,  Chief Executive Officer at MarcinKordowski.com
    • Tekst dla człowieka czy dla robota Google? Czy musisz wybierać?
    • Format przyjaznych treści dla Google. Kilka praktycznych wskazówek
    • Model Pillar Pages w kontekście Content Marketing. Struktura informacji
    • Marketing Automation, SEO w Content Marketingu

     

    40 min

  • 15:30Narzędzie, kóre ułatwi ocenę atrakcyjności Twojego contentu- case study

    • Urszula Niepewna,  Content Marketing Team Leader w Webankieta

    Opowiem o sposobie, dzięki któremu planowanie i tworzenie treści, a także wyciśnięcie maksimum możliwości z contentu, które już stworzyłeś/aś, będzie naprawdę łatwe i w 100% samodzielne - bez pomocy analityków i działu IT.

    Pokażę sposób na to, jak dzięki ankiecie online, umieszczonej bezpośrednio na stronie, można:

    • Poznać rzetelną ocenę wykonywanej pracy - czy artykuł się podobał?
    • Dowiedzieć się dlaczego czytelnicy blogów/landingów nie konwertują / nie stają się klientami
    • Przetestować, czy wprowadzane w contencie zmiany - choćby inny wygląd nagłówków / dodanie zdjęcia autora, wpływają na ocenę artykułów
    • Lepiej poznać czytelników przez uzyskanie odpowiedzi na pytania o to kim są i czego potrzebują, a na tej podstawie tworzyć maksymalnie spersonalizowane i wartościowe treści,
    • Komunikować się z czytelnikami i leadami BEZ potrzeby zdobywania zgód marketingowych i martwienia się o zgodne z prawem przetwarzanie danych
    • Znaleźć inspirację do tworzenia nowych treści i to dokładnie takich, o jakich chcą czytać twoi potencjalni klienci
    • Uzyskać doskonałe narzędzie do planowania kalendarza publikacji contentu i ustalanie priorytetów dla tworzenia nowych treści

    Czyli po prostu tworzyć treści których chcą i które będą czytać klienci i które ściągną na stronę wartościowy ruch.

    40 min

  • 16:10Zakończenie konferencji

Kamil Bałuk

Kamil Bałuk

Pisarz reportażysta

Absolwent MISH UWr. oraz Polskiej Szkoły Reportażu, studiował też na uniwersytetach w Uppsali, Brnie i Antwerpii. Reportaże publikował m.in. w „Dużym Formacie”, „Przekroju”, „Wysokich Obcasach”, jego teksty były kilkukrotnie nominowane do Nagrody Newsweeka im. T. Torańskiej. Autor książki „Wszystkie dzieci Louisa”, nominowanej do MediaTORów 2017, która ukazała się też w Holandii, Belgii, Czechach, na Słowacji i w Macedonii. Książka została debiutem roku Publio.pl. Współautor książki o Zbigniewie Wodeckim „Wodecki. Tak mi wyszło”. Laureat piątej edycji Konkursu Stypendialnego im. R. Kapuścińskiego oraz stypendium MKiDN na projekt zbioru reportaży o współczesnej Holandii, nad którym obecnie pracuje. Prowadził zajęcia na Uniwersytecie Wrocławskim i w Instytucie Reportażu w Warszawie. Ma dwa podcasty: Dawno temu w telewizji i Dobra Prasa. Poza dziennikarstwem pracował m.in. w marketingu w Red Bull Polska.

Justyna Białowąs

Justyna Białowąs

Ekspert w Zespole Web Writing i SEO w Departamencie Usług Cyfrowych, PKO Bank Polski

W pracy jestem wojowniczką Prostego języka (plain language) i w ciągu ostatnich 3 lat przepisałam pod tym kątem ponad 200 stron serwisu pkobp.pl – efekty: wzrost kliknięć z Googla o 40%, liczby wyświetleń o 85% i średniej pozycji w Google o 44%. Po pracy też piszę - w czerwcu 2021 Znak Horyzont wydał moją książkę „Wołyńska gra”

Olga Gitkiewicz

Olga Gitkiewicz

dziennikarka, reporterka, doświadczona redaktorka prasowa i książkowa

Współpracuje z Instytutem Reportażu i Polską Szkołą Reportażu. Przez ponad dziesięć lat redaktorka prowadząca w jednym z największych polskich wydawnictw prasowych, autorka reportaży społecznych. Książka „Nie hańbi” (2017) o polskim rynku pracy była nominowana do Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego za Reportaż Literacki, Nagrody Literackiej Nike i Nagrody Newsweeka im. Teresy Torańskiej. Reportaż „Nie zdążę” (2019) został nagrodzony tytułem Reporterska Książka Roku Grand Press.

Marcin Kordowski

Marcin Kordowski

Chief Executive Officer at MarcinKordowski.com

Pelegent na konferencjach poświęconych digital marketingowi w obszarach B2B i B2C. Współautor książki ‘Marketing Internetowy, nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki’. Autor artykułów prasowych z zakresu SEO, Content Marketingu oraz UX. Wykładowca na Politechnice Warszawskiej i Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej, trener, szkoleniowiec, członek Jury Konkursu INNOVATION w Biznesie i mentor.

Urszula Niepewna

Urszula Niepewna

Content Marketing Team Leader w Webankieta

Z contentem związana od lat - najpierw podczas studiów dziennikarskich, następnie jako SEO Copywriter w agencjach marketingowych, a obecnie Content Marketing Team Leader w Webankieta. Autorka licznych artykułów, specjalista w dziedzinie badań klientów i pracowników, Customer Experience, HR i szeroko pojętej tematyki badań online oraz marketingu internetowego. Specjalizuje się w contencie pisanym - w formie artykułów, eBooków, poradników, wywiadów i Case Studies, jednak nie jest jej obcy także video marketing - tworzenie animacji i prowadzenie webinarów. Członkini stowarzyszenia CX Influencers, która wierzy, że dobry content to taki, który odpowiada dokładnie na pytania klientów, rozwiązuje ich problemy i edukuje.

Agnieszka Pająk

Agnieszka Pająk

Polskie Stowarzyszenie Public Relations

Założycielka i Senior PR Manager w agencji My Way Media. Od ponad 12 lat zajmuje się zawodowo PR-em i mediami społecznościowymi dla biznesu, szkoli w tym zakresie i udziela porad w branżowych mediach. Pracowała jako PR Manager dla Mall Group należącej do grona największych galerii handlowych online w rejonie CEE, T-mobile Nowe Horyzonty – międzynarodowego festiwalu filmowego oraz w Grupie Allegro dla jednego z największych serwisów e-commerce w Polsce – Ceneo.pl. Przez wcześniejsze lata zdobywała szerokie doświadczenie z zakresu digital PR-u (w tym social media) pracując dla takich marek jak: Volkswagen Polska, Poczta Polska, Uroda Polska, Euro-tax, ERIF, ZIBI, czy Volkswagen Bank direct. W swoim portfolio ma także pracę dla Kreacja Pro Andrzeja Pągowskiego, Beaty Śniechowskiej – zwyciężczyni MasterChefa, Szymona Brodziaka, Katarzyny Bosackiej, Wings Properties, mPay czy Legimi. Mieszkając w Wielkiej Brytanii tworzyła dział administracji Prime Time Recruitment oraz Nottingham Trent University. Jest współautorką raportu „Bezpieczeństwo i zaufanie – filary polskiego e-commerce”. Członkini Polskiego Stowarzyszenia PublicRelations. Absolwentka Nauk Społecznych (spec. Komunikowanie międzynarodowe), Anglistyki oraz Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (spec. Kontakty z mediami) na Uniwersytecie Wrocławskim. Studiowała na Uniwersytecie Nova w Lizbonie i Uniwersytecie Georgia Southern w USA. Jest wykładowcą akademickim na Wyższej Szkole Bankowej (MBA Business Trends) oraz SWPS (social media). Wcześniej była opiekunem merytorycznym studiów E-commerce Manager i Nowoczesny Employer branding na Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Posiada certyfikat Event Managera InMedia Polska oraz Social Selling Master Microsoft Polska.

Marcin Pyć

Marcin Pyć

Head of Network Management w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset)

Wiedzę i doświadczenie zdobywał współpracując zarówno z markami, tworząc dla nich strategie rozwoju w przestrzeni YouTube, jak również z twórcami rozwijając ich kanały pod kątem optymalizacji oraz strategii contentowej. Wierzy w to, że oba światy: marek i twórców mogą przekazywać odbiorcom to co najważniejsze w kontekście tworzenia treści: „wartość”.

Agnieszka Stelmaszczyk

Agnieszka Stelmaszczyk

Prezes Agencji Feno, Ekspert w obszarze strategii komunikacji, mediów oraz komunikacji digital

Moje motto to: Change is fun when You learn. Od 20 lat zajmuję się komunikacją marketingową. Połowę tego okresu poświęciłam na wnikliwe poznanie rynku mediów tradycyjnych, a drugą na zostanie digitalową ewangelistką. Dzięki tym doświadczeniom potrafię zbudować most między „starym” a „nowym” marketingiem i holistycznie podchodzić do wyzwań komunikacyjnych. Jestem zagorzałą propagatorką kierunku szkoły marketingu Byrona Sharpa. Prowadzę dedykowane szkolenia i warsztaty strategiczne w zakresie strategii komunikacji i digitalu, kierowane do pracowników działów marketingu jak również poziomu C-Suite w dużych organizacjach. W 2020 agencja Feno zdobyła prestiżową nagrodę w europejskim konkursie reklamowym Mixx Awards Europe.

Joanna Wrycza-Bekier

Joanna Wrycza-Bekier

Doktor nauk humanistycznych, trenerka biznesu, autorka bloga: Poradnik Pisania

Doktor nauk humanistycznych, trenerka biznesu; autorka 7 książek, które pomagają lepiej pisać, m.in. Magia słów, Fast Text, Webwriting oraz wielu artykułów na temat języka w internecie, a także kilku powieści. Analizuje teksty branżowe i podpowiada, jak ująć skomplikowane treści bardziej przystępnie. Łączy wiedzę akademicką z podejściem biznesowym. Jej blog Poradnik Pisania (http://poradnikpisania.pl), istniejący od 2011 roku, ma kilka tysięcy czytelników, których łączy pasja pisania.

Agata Zych

Agata Zych

Content Marketing Leader w Allegro.pl

Z branżą digital media i content marketingiem związana od 15 lat. W ostatnim czasie była redaktor prowadzącą agencji content marketingowej, w wydawnictwie Edipresse Polska oraz wydawcą sekcji lifestyle w serwisie VIVA.pl. W swoim z życiu zawodowym tworzyła takie tytuły jak In Style Polska, Fashion Magazine, zarządzała redakcjami internetowymi serwisów: gazeta.pl, kobieta.pl, była również brand managerem magazynów Elle i Elle Decoration. Przez 5 lat prowadziła własny startup e-commerce. fot. Sinior

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]