II Content Marketing Strategies

II Content Marketing Strategies

8 grudnia 2021 / online

795 zł netto do 29 października (cena udziału online)

1095 zł netto do 8 grudnia (cena udziału online)

Cel

Zapraszamy Cię do działu w konferencji Content Marketing Strategies w formule online. O tym, ze content ma moc nie trzeba nikogo przekonywać. Jest ważnym, jeśli nie najważniejszym elementem, powodującym, że efektywnie docieramy do klientów. Poczas II edycji konferencji chcemy zaprosić Cię do poznania ciekawych doświadczeń, spojrzenia na content marketing z innej perspektywy i nauki przez przykłady.

W programie m.in. :

  • Jak w praktyce wygląda pisanie sprzedażowej komunikacji B2C dla dużej organizacji
  • finansowej – główne wyzwania, wrogowie i sprzymierzeńcy
  • Jak w rok zdobyć ponad 13 tys. obserwujących na FB (case study)
  • Wnioski z kampanii zgłoszonych do konkursów Effie i POCMA w 2021 (Power of Content Marketing Awards)
  • Rekomendacje dotyczące tworzenia treści i optymalizacji kampanii pod kątem lead generation
  • Co cechuje wciągający blog /artykuł ekspercki
  • Najbardziej przydatne narzędzia w content marketingu, z których warto korzystać podczas planowania kampanii
  • Wskazówki od reportażystów, które mogą uczynić content marketing atrakcyjniejszym i ciekawszym
  • Jak przygotować ciekawy, angażujący content video
  • Tekst dla człowieka czy dla robota Google? Czy musisz wybierać?
  • Format przyjaznych treści dla Google. Kilka praktycznych wskazówek
  • Model Pillar Pages w kontekście Content Marketing. Struktura informacji
  • Marketing Automation, SEO w Content Marketingu
  • Narzędzie, kóre ułatwi ocenę atrakcyjności Twojego contentu

i wiele innych kwestii dotyczących content marketingu.

Jeśli chcesz:

  • na nowo spojrzeć na swoją pracę
  • zyskać inspirację
  • posłuchać jak radzą sobie inni
  • pracować efektywniej, szybciej i skuteczniej
  • być lepszym ekspertem
  • wzmocnić pasję i zadowolenie z wykonywanej pracy
  • uniknąć sztampy i powtarzalności

to wydarzenie jest właśnie dla Ciebie.

Znakomici Eksperci, szeroki zakres tematyczny, a także pokazanie content marketingu z twórczej perspektywy.

Zapraszamy Cię do zgłoszenia już dziś !

Program

Środa, 8 grudnia

08:55 09:00

Przywitanie Uczestników

  • Ewelina Stęplewska, Project Manager, Puls Biznesu
  • 5 min.
online, ,
09:00 09:40

„Blaski i cienie pracy content marketera czyli to, czego zwykle nie mówi się na konferencjach”

  • Justyna Białowąs, Ekspert w Zespole Web Writing i SEO w Departamencie Usług Cyfrowych, PKO Bank Polski
  • Jak w praktyce wygląda pisanie sprzedażowej komunikacji B2C dla dużej organizacji

finansowej – główne wyzwania, wrogowie i sprzymierzeńcy

  • Język komunikacji sprzedażowej vs język w innych materiałach marketingowych – złote

zasady

  • Content marketing i SEO – jak to się łączy zarówno w praktyce i teorii
  • 40 min.
online, ,
09:40 10:30

Prowadzenie kanałów social media

  • Marzena Siarkiewicz, Web Content Editor w Schneider Electric

● Jak w rok zdobyć ponad 13 tys. obserwujących na FB (case study)

● Instagram. Aplikacje, które pomogą lepiej się po nim poruszać

● LinkedIn. Potencjał marketingowy platformy. Jakich błędów unikać?

  • 50 min.
online, ,
10:30 10:45

Przerwa

  • 15 min.
online, ,
10:45 11:25

Dobry kontent czyli jaki? Tworzenie efektywnych Lead Magnets w B2B

  • Agnieszka Stelmaszczyk, Prezes Agencji Feno, Ekspert w obszarze strategii komunikacji, mediów oraz komunikacji digital
  • Wnioski z kampanii zgłoszonych do konkursów Effie i POCMA w 2021 (Power of Content Marketing Awards).
  • Rekomendacje dotyczące tworzenia treści i optymalizacji kampanii pod kątem lead generation
  • 40 min.
online, ,
11:25 12:05

Najbardziej przydatne narzędzia w content marketingu, z których warto korzystać podczas planowania kampanii

  • Agata Zych, Content Marketing Leader w Allegro.pl
  • Narzędzia, służące do inspiracji
  • Narzędzia pomocne przy tworzeniu treści
  • Zintegrowane narzędzia content marketingu do dystrybucji treści
  • Narzędzia służące do analizy opublikowanych treści
  • 40 min.
online, ,
12:05 12:45

Blogi i artykuły eksperckie

  • Joanna Wrycza-Bekier, Doktor nauk humanistycznych, trenerka biznesu, autorka bloga: Poradnik Pisania
  • Co cechuje wciągający blog /artykuł ekspercki
  • Jak zwrócić uwagę czytelników i zachęcić ich do aktywności
  • Jak efektywnie i nienachalnie wplatać treści marketingowe w blogi/artykuły eksperckie
  • 40 min.
online, ,
12:45 13:15

Przerwa

  • 30 min.
online, ,
13:15 13:55

Jak pisać, żeby ciekawić i emocjonować czytelnika

  • Olga Gitkiewicz, dziennikarka, reporterka, doświadczona redaktorka prasowa i książkowa
  • Kamil Bałuk, Pisarz reportażysta
  • Jak pisać, by wywoływać emocje jak reporter
  • Pisanie odwołujące się do ciekawości świata
  • Wskazówki od reportażystów, które mogą uczynić content marketing atrakcyjniejszym i ciekawszym
  • Jak sprawić, żeby tekst trafił do odbiorcy, a nie do kosza
  • Jak napisać nawet najkrótszy komunikat – atrakcyjnie i w przyjazny sposób
  • Jakie są najczęściej popełniane błędy i jak ich unikać


  • 40 min.
online, ,
13:55 14:35

Video content marketing

  • Marcin Pyć, Head of Network Management w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset)
  • Jak przygotować ciekawy, angażujący content video
  • Praktyczne wskazówki na temat rozmaitych formatów video
  • Jak ocenić atrakcyjność contentu video 
  • Wskazówki techniczne
  • 40 min.
online, ,
14:35 14:50

Przerwa

  • 15 min.
online, ,
14:50 15:30

Wykorzystanie SEO w Content Marketingu

  • Marcin Kordowski, Chief Executive Officer at MarcinKordowski.com
  • Tekst dla człowieka czy dla robota Google? Czy musisz wybierać?
  • Format przyjaznych treści dla Google. Kilka praktycznych wskazówek
  • Model Pillar Pages w kontekście Content Marketing. Struktura informacji
  • Marketing Automation, SEO w Content Marketingu

 

  • 40 min.
online, ,
15:30 16:10

Narzędzie, kóre ułatwi ocenę atrakcyjności Twojego contentu- case study

  • Urszula Niepewna, Content Marketing Team Leader w Webankieta

Opowiem o sposobie, dzięki któremu planowanie i tworzenie treści, a także wyciśnięcie maksimum możliwości z contentu, które już stworzyłeś/aś, będzie naprawdę łatwe i w 100% samodzielne - bez pomocy analityków i działu IT.

Pokażę sposób na to, jak dzięki ankiecie online, umieszczonej bezpośrednio na stronie, można:

  • Poznać rzetelną ocenę wykonywanej pracy - czy artykuł się podobał?
  • Dowiedzieć się dlaczego czytelnicy blogów/landingów nie konwertują / nie stają się klientami
  • Przetestować, czy wprowadzane w contencie zmiany - choćby inny wygląd nagłówków / dodanie zdjęcia autora, wpływają na ocenę artykułów
  • Lepiej poznać czytelników przez uzyskanie odpowiedzi na pytania o to kim są i czego potrzebują, a na tej podstawie tworzyć maksymalnie spersonalizowane i wartościowe treści,
  • Komunikować się z czytelnikami i leadami BEZ potrzeby zdobywania zgód marketingowych i martwienia się o zgodne z prawem przetwarzanie danych
  • Znaleźć inspirację do tworzenia nowych treści i to dokładnie takich, o jakich chcą czytać twoi potencjalni klienci
  • Uzyskać doskonałe narzędzie do planowania kalendarza publikacji contentu i ustalanie priorytetów dla tworzenia nowych treści

Czyli po prostu tworzyć treści których chcą i które będą czytać klienci i które ściągną na stronę wartościowy ruch.

  • 40 min.
online, ,
16:10

Zakończenie konferencji

online, ,

Prelegenci

  • Kamil Bałuk

    Kamil Bałuk

    Pisarz reportażysta
  • Justyna Białowąs

    Justyna Białowąs

    Ekspert w Zespole Web Writing i SEO w Departamencie Usług Cyfrowych, PKO Bank Polski
  • Olga Gitkiewicz

    Olga Gitkiewicz

    dziennikarka, reporterka, doświadczona redaktorka prasowa i książkowa
  • Marcin Kordowski

    Marcin Kordowski

    Chief Executive Officer at MarcinKordowski.com
  • Urszula Niepewna

    Urszula Niepewna

    Content Marketing Team Leader w Webankieta
  • Marcin Pyć

    Marcin Pyć

    Head of Network Management w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset)
  • Marzena Siarkiewicz

    Marzena Siarkiewicz

    Web Content Editor w Schneider Electric
  • Agnieszka Stelmaszczyk

    Agnieszka Stelmaszczyk

    Prezes Agencji Feno, Ekspert w obszarze strategii komunikacji, mediów oraz komunikacji digital
  • Joanna Wrycza-Bekier

    Joanna Wrycza-Bekier

    Doktor nauk humanistycznych, trenerka biznesu, autorka bloga: Poradnik Pisania
  • Agata Zych

    Agata Zych

    Content Marketing Leader w Allegro.pl

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

795 zł netto do 29 października

Zarejestruj się