Kontrola zarządcza w organizacji

Kontrola zarządcza w organizacji

13 stycznia 2021 / Warszawa

249 zł netto do 13 stycznia (cena udziału online)

CYBER WEEK | 15% RABATU | KOD: CYBER_15

Cel

Czy jest możliwe zaplanowanie systemu monitoringu pracy w firmie tak, aby był użyteczny dla wszystkich?

Kontrola w przedsiębiorstwie jest działaniem niezbędnym ale jednocześnie najbardziej nielubianym przez kierowników i ich podwładnych. Z jednej strony, kontrola może być powierzchowna i nie adekwatna do potrzeb kierownictwa i całej organizacji, z drugiej nadmiernie drobiazgowa i powodująca chaos organizacyjny. Spróbujmy rozwiązać ten problem podczas spotkania on-line.

Do uczestnictwa w webinarium zapraszamy kierowników wszystkich szczebli w organizacjach o złożonych strukturach zarządzania. Webinarium będzie atrakcyjne szczególnie dla menedżerów zainteresowanych optymalizacją procesów i wydajności w skali całej organizacji, a także poszczególnych jej jednostek organizacyjnych. W kontekście bieżącej sytuacji sprawny system kontroli pozwala także na monitorowanie parametrów przedsiębiorstwa sygnalizujących ryzyka dla ciągłości prowadzonego biznesu.

Menedżerowie działów sprzedaży, zakupów, HR, produkcji, finansów czy szeroko rozumianej administracji zapoznają się z modelem prowadzenia działań kontrolnych bez przerostu biurokracji.

Podczas webinarium zaprezentowane zostanie także spojrzenie na efektywną kontrolę z punktu widzenia osób zarządzających organizacją na najwyższym szczeblu i przez to skazanych na konieczność przetwarzania ogromnej ilości informacji zarządczych.

Podczas webinaru odpowiemy

  • Co i dlaczego warto kontrolować
  • Jak nie pomylić kontroli i analizy
  • Ustalimy zasady komunikacji podczas kontroli i przekazywania informacji zwrotnej
  • Wyznaczymy kluczowe wskaźniki podlegające kontroli na najwyższym szczeblu zarządzania


Program

Środa, 13 stycznia

10:00

Kontrola zarządcza w organizacji

  • Maciej Schab, Menedżer, doradca biznesowy, trener i wykładowca akademicki

Wprowadzenie

  • Definicja zakres kontroli wewnętrznej w organizacji - czyli co i dlaczego warto kontrolować?
  • Różne formy i narzędzia kontroli – czyli jak nie pomylić kontroli i analizy?


 Planowanie systemu kontroli w organizacji i poszczególnych jej jednostkach

  • Struktura organizacyjna jako punkt wyjścia do planowania systemu kontroli wewnętrznej
  • Określanie poziomu szczegółowości kontroli na różnych poziomach organizacyjnych
  • Ustalenie zasad komunikacji podczas kontroli i przekazywania informacji zwrotnej (procedura kontroli w organizacji i poszczególnych jej jednostkach)


 Ustalanie kryteriów kontroli w odniesieniu do celów strategicznych przedsiębiorstwa

  • Ustalenie kluczowych wskaźników podlegających kontroli na najwyższym szczeblu działów i pionów organizacyjnych
  • Ustalenie kluczowych wskaźników podlegających kontroli na najwyższym szczeblu zarządzania
  • Przekazywanie informacji zwrotnej o wynikach kontroli i usprawnianie procesów
Warszawa, Online,
12:30

Sesja pytań i odpowiedzi

  • Maciej Schab, Menedżer, doradca biznesowy, trener i wykładowca akademicki
  • Podsumowanie
  • Sesja pytań i odpowiedzi, dyskusja
  • Konkluzje końcowe


Warszawa, Online,

Prelegenci

  • Maciej Schab

    Maciej Schab

    Menedżer, doradca biznesowy, trener i wykładowca akademicki
    Absolwent Prawa i Nauk Politycznych, studiów podyplomowych Master of Business Administration oraz Zarządzania Produkcją. Na początku kariery zawodowej kierował Krakowskim Oddziałem Federacji Konsumentów. W międzynarodowej korporacji finansowej odpowiadał za koordynację działań audytowych i wsparcia sprzedaży. Był prokurentem i dyrektorem handlowym w jednej z największych spółek przemysłowych w Polsce, gdzie odpowiadał m.in. za kierowanie działami sprzedaży, zakupów, magazynem oraz marketingiem. Pełnił funkcję Prezesa Zarządu spółki kapitałowej w branży HR, a obecnie jest likwidatorem kilku przedsiębiorstw. Opracowywał i realizował plany związane z rozwojem strategicznym przedsiębiorstwa i restrukturyzacją operacyjną. W ramach projektów wspierał rozwój małych i średnich przedsiębiorstw jako doradca w zakresie opracowywania biznesplanów rozwojowych i analiz strategicznych. Jest autorem kilku artykułów na temat wdrażania zmian w organizacji i rozwoju przedsiębiorstw. Wykładowca przedmiotów biznesowych m.in. na Wydziale Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz studiów Executive Master of Business Administration Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu Politechniki Krakowskiej. Posiada 19 lat doświadczenia doradczego i trenerskiego w obszarach zarządzania, sprzedaży i prawnych aspektów działalności przedsiębiorstw.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

249 zł netto do 13 stycznia

Zarejestruj się