W dobie mediów 360° efektywność działań marki zależy przede wszystkim od tego, jak spójna jest jej komunikacja i treści w różnych kanałach. Nie należy zapominać o odpowiednim dopasowaniu komunikacji do etapów Customer Journey. Konwersja / sprzedaż to przedostatni etap ścieżki zakupowej. Nie warto skupiać się wyłącznie na mecie, należy zaopiekować się całością procesu – od strategii i tworzenia treści przez optymalizację ścieżki aż do metod pomiaru naszych działań.
Jak efektywnie łączyć potencjał różnych mediów? Jak zbadać, czy nasza strategia jest właściwie dostosowana do każdego etapu Customer Journey? Dlaczego warto tworzyć treści w oparciu o ścieżkę użytkownika? Synergia odpowiednich kanałów, narzędzi i metod oraz systematyczność działań to filary współczesnego marketingu.
Podczas webinaru ze specjalistami z Bluerank dowiesz się:
- jak elastycznie planować i tworzyć treści, aby dopasować je do Twojej grupy docelowej
- jak połączyć działania SEO i Social Media
- jak zautomatyzować ustalanie search intent
- jakie elementy działań w Social Media są miarą sukcesu
- jak efektywnie szukać luk contentowych w swojej komunikacji i je zagospodarować
- z jakich narzędzi możesz korzystać w codziennej pracy w analizowaniu i tworzeniu treści, nawet w małym przedsiębiorstwie
- i wreszcie: jak monetyzować treści i analizować strategię w celu optymalizacji skuteczności Twoich działań, by zmaksymalizować przychody
Webinar dedykujemy właśnie Tobie, jeśli:
- zastanawiasz się, w jaki sposób zmaksymalizować przychody z działań SEO i Social Media
- chcesz skupić się na Customer Journey w działaniach SEO i Social Media
- rozważasz wprowadzenie spójnej strategii działań online w swojej firmie w trosce o jej właściwy wizerunek,
- zastanawiasz się, czy zainwestować w SEO albo Social Media
- chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób Social Media i SEO mogą na siebie wpływać
- prowadzisz profile w mediach społecznościowych, blog lub sekcję poradnikową i nie wiesz, czy inwestycja w treści się zwraca
- chcesz, żeby unikalne treści na stronie miały wpływ nie tylko na SEO, ale i na sprzedaż oraz zaangażowanie Twoich klientów
- odnosisz wrażenie, że artykuły na stronie tylko ,,wiszą", a użytkownicy kupują i tak głównie z kampanii
- nie wiesz, od czego zacząć badanie skuteczności contentu albo robisz to wyłącznie, sprawdzając wejścia w Google Analytics lub opierając się na liczbie fanów






















