
Maksymalizacja przychodów za pomocą planowania, tworzenia i analizy treści na Twojej stronie www oraz w mediach społecznościowych
Cel
W dobie mediów 360° efektywność działań marki zależy przede wszystkim od tego, jak spójna jest jej komunikacja i treści w różnych kanałach. Nie należy zapominać o odpowiednim dopasowaniu komunikacji do etapów Customer Journey. Konwersja / sprzedaż to przedostatni etap ścieżki zakupowej. Nie warto skupiać się wyłącznie na mecie, należy zaopiekować się całością procesu – od strategii i tworzenia treści przez optymalizację ścieżki aż do metod pomiaru naszych działań.
Jak efektywnie łączyć potencjał różnych mediów? Jak zbadać, czy nasza strategia jest właściwie dostosowana do każdego etapu Customer Journey? Dlaczego warto tworzyć treści w oparciu o ścieżkę użytkownika? Synergia odpowiednich kanałów, narzędzi i metod oraz systematyczność działań to filary współczesnego marketingu.
Podczas webinaru ze specjalistami z Bluerank dowiesz się:
- jak elastycznie planować i tworzyć treści, aby dopasować je do Twojej grupy docelowej
- jak połączyć działania SEO i Social Media
- jak zautomatyzować ustalanie search intent
- jakie elementy działań w Social Media są miarą sukcesu
- jak efektywnie szukać luk contentowych w swojej komunikacji i je zagospodarować
- z jakich narzędzi możesz korzystać w codziennej pracy w analizowaniu i tworzeniu treści, nawet w małym przedsiębiorstwie
- i wreszcie: jak monetyzować treści i analizować strategię w celu optymalizacji skuteczności Twoich działań, by zmaksymalizować przychody
Webinar dedykujemy właśnie Tobie, jeśli:
- zastanawiasz się, w jaki sposób zmaksymalizować przychody z działań SEO i Social Media
- chcesz skupić się na Customer Journey w działaniach SEO i Social Media
- rozważasz wprowadzenie spójnej strategii działań online w swojej firmie w trosce o jej właściwy wizerunek,
- zastanawiasz się, czy zainwestować w SEO albo Social Media
- chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób Social Media i SEO mogą na siebie wpływać
- prowadzisz profile w mediach społecznościowych, blog lub sekcję poradnikową i nie wiesz, czy inwestycja w treści się zwraca
- chcesz, żeby unikalne treści na stronie miały wpływ nie tylko na SEO, ale i na sprzedaż oraz zaangażowanie Twoich klientów
- odnosisz wrażenie, że artykuły na stronie tylko ,,wiszą", a użytkownicy kupują i tak głównie z kampanii
- nie wiesz, od czego zacząć badanie skuteczności contentu albo robisz to wyłącznie, sprawdzając wejścia w Google Analytics lub opierając się na liczbie fanów
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy