Maksymalizacja przychodów za pomocą planowania, tworzenia i analizy treści na Twojej stronie www oraz w mediach społecznościowych
MarketingOnlineWebinar
Maksymalizacja przychodów za pomocą planowania, tworzenia i analizy treści na Twojej stronie www oraz w mediach społecznościowych
Od strategii do ewaluacji wyników

Wstęp bezpłatny

W dobie mediów 360° efektywność działań marki zależy przede wszystkim od tego, jak spójna jest jej komunikacja i treści w różnych kanałach. Nie należy zapominać o odpowiednim dopasowaniu komunikacji do etapów Customer Journey. Konwersja / sprzedaż to przedostatni etap ścieżki zakupowej. Nie warto skupiać się wyłącznie na mecie, należy zaopiekować się całością procesu – od strategii i tworzenia treści przez optymalizację ścieżki aż do metod pomiaru naszych działań.

Jak efektywnie łączyć potencjał różnych mediów? Jak zbadać, czy nasza strategia jest właściwie dostosowana do każdego etapu Customer Journey? Dlaczego warto tworzyć treści w oparciu o ścieżkę użytkownika? Synergia odpowiednich kanałów, narzędzi i metod oraz systematyczność działań to filary współczesnego marketingu.

Podczas webinaru ze specjalistami z Bluerank dowiesz się:

  • jak elastycznie planować i tworzyć treści, aby dopasować je do Twojej grupy docelowej
  •  jak połączyć działania SEO i Social Media
  • jak zautomatyzować ustalanie search intent
  • jakie elementy działań w Social Media są miarą sukcesu
  • jak efektywnie szukać luk contentowych w swojej komunikacji i je zagospodarować
  • z jakich narzędzi możesz korzystać w codziennej pracy w analizowaniu i tworzeniu treści, nawet w małym przedsiębiorstwie
  • i wreszcie: jak monetyzować treści i analizować strategię w celu optymalizacji skuteczności Twoich działań, by zmaksymalizować przychody

Webinar dedykujemy właśnie Tobie, jeśli:

  • zastanawiasz się, w jaki sposób zmaksymalizować przychody z działań SEO i Social Media
  • chcesz skupić się na Customer Journey w działaniach SEO i Social Media
  • rozważasz wprowadzenie spójnej strategii działań online w swojej firmie w trosce o jej właściwy wizerunek,
  • zastanawiasz się, czy zainwestować w SEO albo Social Media
  • chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób Social Media i SEO mogą na siebie wpływać
  • prowadzisz profile w mediach społecznościowych, blog lub sekcję poradnikową i nie wiesz, czy inwestycja w treści się zwraca
  • chcesz, żeby unikalne treści na stronie miały wpływ nie tylko na SEO, ale i na sprzedaż oraz zaangażowanie Twoich klientów
  • odnosisz wrażenie, że artykuły na stronie tylko ,,wiszą", a użytkownicy kupują i tak głównie z kampanii
  • nie wiesz, od czego zacząć badanie skuteczności contentu albo robisz to wyłącznie, sprawdzając wejścia w Google Analytics lub opierając się na liczbie fanów


Przeczytaj w strefie wiedzy

BankowośćDigitalE-commerceEnergetykaFinanseHuman ResourcesITInnowacjeInwestowanieLogistykaMarketingNieruchomościObsługa klientaPrawoPublic relationsR&DSprzedażSztuczna inteligencjaUmiejętności miękkieZarządZarządzanieZarządzanie należnościamiMedycynaFarmacjaAkademia Przedsiębiorcy

  • 10:00Rozpoczęcie, powitanie uczestników

  • 10:05Discover - Twoja strategia content marketingowa

    • Aleksandra Lisiecka-Lenart,  SEO Analyst, Bluerank
    • Justyna Pruszyńska,  SEO & Content Specialist, Bluerank
    • Martyna Walas,  SEO Executive, Bluerank
    • Klaudia Włodarczyk,  Social Media Specialist, Bluerank
    • Dlaczego strategia jest ważna i jak dopasować ją do ścieżki użytkownika
    • Poznaj swoich odbiorców - persony i przydatne narzędzia
    • Źródła inspiracji - skąd brać pomysły? Analiza konkurencji i różnic treściowych
    • Zagadnienia UX i search intent w strategii contentowej


  • 10:30Create - dopasowanie treści do użytkownika

    • Aleksandra Lisiecka-Lenart,  SEO Analyst, Bluerank
    • Justyna Pruszyńska,  SEO & Content Specialist, Bluerank
    • Martyna Walas,  SEO Executive, Bluerank
    • Klaudia Włodarczyk,  Social Media Specialist, Bluerank
    • Typy i formaty treści publikowanych w Social Media i pod kątem SEO
    • Darmowe narzędzia i dobre praktyki przy korzystaniu z licencji grafik
    • Współpraca z influencerami - wskazówki na początek


  • 10:55Analyze - ewaluacja skuteczności contentu

    • Aleksandra Lisiecka-Lenart,  SEO Analyst, Bluerank
    • Justyna Pruszyńska,  SEO & Content Specialist, Bluerank
    • Martyna Walas,  SEO Executive, Bluerank
    • Klaudia Włodarczyk,  Social Media Specialist, Bluerank
    • Dobór metryk (KPI) pod kątem różnych etapów Customer Journey
    • Kluczowe narzędzia - Google Analytics, Audience Insights, heatmapy, narzędzia SEO, Google Data Studio, Google Optimize (testy a/b) - i ich praktyczne wykorzystanie
    • Content w ujęciu multi-channel i modelowania atrybucji. Zagadnienie konwersji post-view i różnic w mierzeniu konwersji


  • 11:20Monetize - jak sprawić, by treści zarabiały?

    • Aleksandra Lisiecka-Lenart,  SEO Analyst, Bluerank
    • Justyna Pruszyńska,  SEO & Content Specialist, Bluerank
    • Martyna Walas,  SEO Executive, Bluerank
    • Klaudia Włodarczyk,  Social Media Specialist, Bluerank
    • Boksy z rekomendacjami produktowymi - typy i zastosowanie
    • Pomysły na contentowe kampanie płatne
    • Sklepy w Social Media
    • Rola CTA w kampaniach socialowych i ich optymalizacja pod kątem konwersji


  • 11:45Sesja pytań i odpowiedzi

    • Aleksandra Lisiecka-Lenart,  SEO Analyst, Bluerank
    • Justyna Pruszyńska,  SEO & Content Specialist, Bluerank
    • Martyna Walas,  SEO Executive, Bluerank
    • Klaudia Włodarczyk,  Social Media Specialist, Bluerank
Aleksandra Lisiecka-Lenart

Aleksandra Lisiecka-Lenart

SEO Analyst, Bluerank

Wspiera dział SEO w budowaniu podejścia data-driven, m.in badaniu skuteczności contentu. Wcześniej, jako Digital Analyst i specjalista ds. e-marketingu, zajmowała się planowaniem i ewaluacją kampanii promocyjnych oraz wdrożeniami narzędzi analitycznych. Certyfikowana specjalistka DIMAQ, wykładowca.

Justyna Pruszyńska

Justyna Pruszyńska

SEO & Content Specialist, Bluerank

Absolwentka Politechniki Łódzkiej, w której wykształciła zamiłowanie do branży digital. Jest odpowiedzialna za złożone projekty SEO i kampanie outreachowe, w których wykorzystuje swoją pasję do content marketingu, analizy danych i poznawania potrzeb użytkownika. Posiadaczka certyfikatu DIMAQ.

Martyna Walas

Martyna Walas

SEO Executive, Bluerank

Doświadczenie w digitalu zdobywała już od początku studiów. W branży SEO działa od roku w projektach dla e-commerce i usług, w których wdraża również aspekty UX. Wierzy, że złożoność to szansa, dlatego wszystko analizuje z perspektywy 360°. Pasjonatka muzyki, winyli i wszystkiego, co nowe.

Klaudia Włodarczyk

Klaudia Włodarczyk

Social Media Specialist, Bluerank

Absolwentka kulturoznawstwa na UŁ, z social media związana od 5 lat. Prowadziła komunikację wielu znanych marek m.in. telekomunikacyjnych, beauty, wnętrzarskich, deweloperskich oraz gastronomiczych, także z sektora B2B. Prowadzi szkolenia na konferencjach branżowych oraz dla partnerów Bluerank.

Nie mamy jeszcze partnerów przy tym wydarzeniu. Chcesz nim zostać?
Napisz do nas na adres [email protected]

Opiekun merytoryczny:

Renata Grzeszczak

Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

600 013 324

[email protected]

Współpraca:

Mateusz Stempak

Mateusz Stempak

Marketing Manager

600 013 355

[email protected]